quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:06 schreef zuigmarmot het volgende:
Laat me raden, het is een oude, ongeblazen diesel ?
dat hoort zo
Als je langzaam vooruit komt terwijl je het gas vol induwt, gaat het toerenaantal dan wel flink omhoog?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:32 schreef beest01 het volgende:
Bedankt voor jullie reacties.
De auto rijdt overigens prima maar van 0 naar 40 ongeveer gaat de auto erg langzaam, zelfs wanneer je vol gas geeft gaat het moeilijk zoals ik al eerder zei.
Ik zal morgen even naar de garage gaan om te kijken wat er aan de hand is.
Ja man, LPG is echt vervuilend en zo. Beter sloop je dat ding en bouw je een nieuwe auto, dat is pas milieuvriendelijk.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:57 schreef Revolution-NL het volgende:
Zo millieu vervuilende stinkende import bak moet je gewoon direct de sloop op rijden
Ja en die nieuwe 'zuinige' voitures zijn daarbij ook allemaal ontzettend smaakvol vormgegeven.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:19 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja man, LPG is echt vervuilend en zo. Beter sloop je dat ding en bouw je een nieuwe auto, dat is pas milieuvriendelijk.
en jij op het kerkhofquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:57 schreef Revolution-NL het volgende:
Zo millieu vervuilende stinkende import bak moet je gewoon direct de sloop op rijden
in een automaat? ken maar een paar automaten met koppelings platenquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:23 schreef Deetch het volgende:
of koppelingsplaten versleten.
Maakt de motor wel hoge toeren als je gas geeft?
of versnellingsbak vastgelopen als je motor geen hoge toeren maakt bij flink gas geven.
of hoe dat dan ook heet. Er zal toch ergens een overgang moeten zijn tussen de motoras en de versnellingsbak en om automatisch van versnelling te kunnen wisselen zal er toch ook "gekoppeld" moeten worden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:50 schreef T42 het volgende:
[..]
in een automaat? ken maar een paar automaten met koppelings platen
koppelomvormerquote:Op maandag 22 oktober 2012 16:58 schreef Deetch het volgende:
[..]
of hoe dat dan ook heet. Er zal toch ergens een overgang moeten zijn tussen de motoras en de versnellingsbak en om automatisch van versnelling te kunnen wisselen zal er toch ook "gekoppeld" moeten worden.
Is wel een W126.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:57 schreef Revolution-NL het volgende:
ja preciesquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:14 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Is wel een W126.
Mogen van mij wel 1000 Priuii voor opgeofferd worden.
Is het een 500SE?
Die zijn keigaaf!
De bak/koppelomvormer lijkt mij het probleem
Chuck, ik denk dat je bij deze bak alleen text die je met je vinger in het stof dat op de lak ligt uit kan lezenquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:36 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
TS zal eerst met wat meer gegevens moeten komen, welke motor? welk LPG systeem?
warme toestand? koude toestand? etc
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |