388 stuks op Fundaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
In Noord Groningen wel. In Brabant wordt dat wat lastig
Jammerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Helaas, een hypotheek kun je alleen vestigen op registergoederen zoals een huis of een schip. Je kan natuurlijk een lening bij de bank krijgen, maar dat is niet zo makkelijk
Maar dat tweede, een schandalige rente, dat moet toch wel ergens te regelen zijn met zo'n lening?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:07 schreef iamredleader het volgende:
Het heeft niet zozeer te maken met de hoofdsom, de rente of de aflossingsafspraken, maar om het feit dat een lening zonder "inschrijving in het kadaster" geen hypotheek is.
/bankier.
Daarvoor verwijs ik je graag naar de collega's van bijvoorbeeld Frisia, allcredit of afabquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
Maar dat tweede, een schandalige rente, dat moet toch wel ergens te regelen zijn met zo'n lening?
Of naar de maffiaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Daarvoor verwijs ik je graag naar de collega's van bijvoorbeeld Frisia, allcredit of afab
Als ik het geld had lijkt me zo'n Viano wel tofquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:51 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
In de regel vind ik de station uitvoering van een bepaald model ook mooier en handiger dan de Sedan. Praktischer, makkelijker in te parkeren, meer kreukelzone achter, etc.
Mijn ideale daily driver zou een M5 Touring zijn.
Ik ben het niet zozeer zat, het is meer dat ik me verveel. Ik durf alleen niet zo goed meer op de fiets te stappen ...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:41 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, het "zat zijn" is ook een goed tekennu nog een rondje censuur, daarna
pannenkoeken met ananas en nog wat andere etenswaren die schijnbaar zouden helpen, en dan is het
![]()
![]()
Er wordt veel vroeggeworpen daar momenteelquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:42 schreef Soempie het volgende:
Vanmorgen stond het update topic in OUD bovenaan in m'n lijstje, dus ik dacht dat dat voor jou zou zijn, maar helaas.
Bij mij deed Diaan de update.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Er wordt veel vroeggeworpen daar momenteel![]()
Dikke kans dat OUD zijn update hier mag komen zoeken hoor![]()
Kan ik me goed voorstellen, de notaris regelt het stuk met je broer toch? Moet jij nou nog veel regelen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:41 schreef Soempie het volgende:
Hier weer tig telefoontjes gepleegd en mails gestuurd. En er is nog meer te mailen en te beantwoorden. Ik ben zo blij als alles bij de notaris en weet ik wat achter de rug is.
Ik snap echt niet hoe het Oof gaat helpen om met een merkstift de krant te lijf te gaanquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:41 schreef iamredleader het volgende:
Trouwens, het "zat zijn" is ook een goed tekennu nog een rondje censuur, daarna
pannenkoeken met ananas en nog wat andere etenswaren die schijnbaar zouden helpen, en dan is het
![]()
![]()
Is dat alles wat er bij je in de buurt zit? Kun je niet de bus pakken dan ofzo?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik denk dat ik zo nog maar eens een rondje om de kerk doe met een pitstop bij de bakker. Kijken hoeveel vitale rollatorrende oudjes me deze keer inhalen
Dan kan ik net zo goed de fiets pakken, is een stuk sneller ook. Ik heb meer zo'n visioen dat ik midden in de stad ineens bij de groep blijk te horen waarbij de boel start met gebroken vliezenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Is dat alles wat er bij je in de buurt zit? Kun je niet de bus pakken dan ofzo?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed de fiets pakken, is een stuk sneller ook. Ik heb meer zo'n visioen dat ik midden in de stad ineens bij de groep blijk te horen waarbij de boel start met gebroken vliezen
Ik had hier een heel verhaal, maar dat is echt te herkenbaar. Er is in elk geval voor mij nog best veel te regelen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen, de notaris regelt het stuk met je broer toch? Moet jij nou nog veel regelen?
Geeft niet, ik hoop dat je het hele praktische/ zakelijke stuk snel af kunt sluitenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had hier een heel verhaal, maar dat is echt te herkenbaar.
Kan ik mij goed voorstellen. Hoop voor je dat het allemaal vlot looptquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:41 schreef Soempie het volgende:
Hier weer tig telefoontjes gepleegd en mails gestuurd. En er is nog meer te mailen en te beantwoorden. Ik ben zo blij als alles bij de notaris en weet ik wat achter de rug is.
Wij maken het ook niet op, we leggen de dekens terug, en dat is het. Ik heb geleerd dat dat beter is, dan kan de matras luchtenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:59 schreef iamredleader het volgende:
Ben ik dan zo'n beetje de enige die het bed opmaakt? Doe ik trouwens ook niet elke dag, meestal ligt Lior nog te maffen als ik de deur uitga, maar als ik straks in Amsterdam ga werken zal dat veranderen. Met een beetje geluk gaan we dan met z'n allen tegelijk weg
Dat is ook wat ik nu gedaan heb, maar wel netjes en strakquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wij maken het ook niet op, we leggen de dekens terug, en dat is het. Ik heb geleerd dat dat beter is, dan kan de matras luchten
Dat vind ik ook netjes.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wij maken het ook niet op, we leggen de dekens terug, en dat is het. Ik heb geleerd dat dat beter is, dan kan de matras luchten
Klopt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En dan kan het matras ook prima luchtenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:01 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Klopt.
Maar wij leggen de lakens ook niet terugGewoon laten liggen als hoopjes op het bed is onze kunst
Maarja, dan kan het ook luchten, toch?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook netjes.
Hier ligt het meestal in een frotje aan een kant van het bed of aan het voeteneind.
Proffeltje?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:02 schreef iamredleader het volgende:
Meestal zwaai ik de deken 1 of 2 keer even in de lucht, daarna in de helft gevouwen zodat de bovenkant van het bed kan luchten, en de kussens even opgeschud rechtop tegen het hoofdeinde van het bed. Pyjama's gaan in een proffeltje op onze eigen hoeken, en 1x per week (ongeveer) gaat alles in de was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |