Dus bij 60+ km/h valt er regen op de achterruit? Dan heeft Volvo een slecht ontwerp afgeleverd.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
De basis van de meeste fuckups. Als het goed is. Helaas, het is niet goed.
Dan is het een fuckup van de baas om er geen achterruitenwisser bij te nemenquote:En de auto staat het grootste deel van de tijd hier voor de deur in Zeist, buiten bij veel bomen, dus de rotzooi op de auto (en dus ook op de achterruit, onder de motorkap, overal eigenlijk) is niet normaal. Als ik de kans krijg haal ik 'm om de zoveel tijd door de wasstraat.
Jawel, want:quote:Maar goed, binnen de stad rij ik normaliter niet >50 km/u, dus dan helpt jouw aanname ook niet
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:42 schreef Bart het volgende:
Bij 60- valt er wel regenwater op, maar dat is schoon regenwater en dat loopt naar achteren weg. Het is niet zoals bij een hatchback of station opspattend vies water dat tegen je achterruit blijft plakken waardoor je niets meer ziet.
In de regel vind ik de station uitvoering van een bepaald model ook mooier en handiger dan de Sedan. Praktischer, makkelijker in te parkeren, meer kreukelzone achter, etc.quote:
Nee hoor, geen slecht ontwerp, alleen mist er 1 ietsquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:48 schreef Bart het volgende:
dus bij 60+ km/h valt er regen op de achterruit? Dan heeft Volvo een slecht ontwerp afgeleverd.
Daar ben ik het dus mee eens. Neem je zo'n dure auto, ga je op de verkeerde dingen bezuinigen.quote:Dan is het een fuckup van de baas om er geen achterruitenwisser bij te nemen.
Dat is waar, het water loopt van de auto af, maar ik blijf bij mijn stelling: op zo'n auto is een achterruit geen overbodige luxe.quote:Jawel, want:
Vrij triest inderdaadquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:50 schreef Etcetera het volgende:
Lerares klaagt over werktijdenkan me kwaad maken over dit soort topics.
.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:51 schreef Wiebelkont het volgende:
In de regel vind ik de station uitvoering van een bepaald model ook mooier en handiger dan de Sedan. Praktischer, makkelijker in te parkeren, meer kreukelzone achter, etc.
Mijn ideale daily driver zou een M5 Touring zijn.
Nee, de achterruit hoort droog te blijven, dus het is een slecht ontwerp.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee hoor, geen slecht ontwerp, alleen mist er 1 iets
quote:[..]
Daar ben ik het dus mee eens. Neem je zo'n dure auto, ga je op de verkeerde dingen bezuinigen.
[..]
Dat is waar, het water loopt van de auto af, maar ik blijf bij mijn stelling: op zo'n auto is een achterruit geen overbodige luxe.
Best oké inderdaadquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:51 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
In de regel vind ik de station uitvoering van een bepaald model ook mooier en handiger dan de Sedan. Praktischer, makkelijker in te parkeren, meer kreukelzone achter, etc.
Mijn ideale daily driver zou een M5 Touring zijn.
En het verschil mét alle zinnige opties?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:54 schreef Bart het volgende:
Ik was laatste bij de BMW-dealer, een nieuwe M5 was slechts 2000 euro duurder dan een nieuwe M3. Ik zou het wel weten
.
Het was dezelfde uitrusting. Alleen die M3 stookt meer dus heeft daardoor hogere BPM, waardoor ze maar 2k verschilden, op een prijs van ruim een tonquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En het verschil mét alle zinnige opties?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:54 schreef Bart het volgende:
Ik was laatste bij de BMW-dealer, een nieuwe M5 was slechts 2000 euro duurder dan een nieuwe M3. Ik zou het wel weten
.
Nee 106 en 108 ofzo was het...quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]wat zei je tegen hem? koopje, ik neem ze allebei.
wat kosten die bakken 80k en 82k?
Oh ik zou ook BMW kiezen hoor, als ik de keuze had en het kon betalen. Maar Skoda Octavia is gewoon net wat beter te doen qua bijtellingquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:55 schreef iamredleader het volgende:
Als we dan voor kantoor een nieuwe auto zouden mogen kiezen, zou ik veel liever een full-option 1-serie of goed aangekleden 3-serie kiezenSowieso geen audi, skoda of volkswagen (sorry Bart).
Denk niet dat je er een hypotheek voor kan afsluitenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ah, ook om in te wonen begrijp ik
Helaas, een hypotheek kun je alleen vestigen op registergoederen zoals een huis of een schip. Je kan natuurlijk een lening bij de bank krijgen, maar dat is niet zo makkelijkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:57 schreef Bart het volgende:
Denk niet dat je er een hypotheek voor kan afsluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |