Ditquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:41 schreef 2NutZ het volgende:
Ouderavonden, gesprekken, teamoverleggen, kutkinderen.
Zo makkelijk is het niet hoor.
En dan elke keer al die toetsen en huiswerk nakijken ook nog.quote:
Precies, en dat gebeurt thuis omdat er overdag geen tijd voor is.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan elke keer al die toetsen en huiswerk nakijken ook nog.
Ouders van Pietje en Jantje die elke pauze vragen of dat het niet tijd wordt dat hun wonderkindquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan elke keer al die toetsen en huiswerk nakijken ook nog.
Juist. Wij snappen het man.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:44 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Precies, en dat gebeurt thuis omdat er overdag geen tijd voor is.
Jij hebt duidelijk geen besef van het echt levenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:40 schreef Whuzz het volgende:
Klacht: Leraren die geen besef hebben van het echte leven.
Flikker toch op, we kregen laatst uitnodigingen voor ouderavonden. We konden kiezen uit:quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:41 schreef 2NutZ het volgende:
Ouderavonden, gesprekken, teamoverleggen, kutkinderen.
Zo makkelijk is het niet hoor.
In mijn tijd had je dat nog niet, toen was iedereen normaal. Nu hebben alle kinderen wel 1 of meerdere 'afwijkingen' of indigo fases of wat dan ook jaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:45 schreef Loverrrr het volgende:
[..]
Ouders van Pietje en Jantje die elke pauze vragen of dat het niet tijd wordt dat hun wonderkind
een groep overslaat
"Nee, mijn kind is niet een vervelend ettertje hoor. Hij heeft [insert random afkorting]"quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In mijn tijd had je dat nog niet, toen was iedereen normaal. Nu hebben alle kinderen wel 1 of meerdere 'afwijkingen' of indigo fases of wat dan ook ja
Vergeet haar grote zomervakantie nietquote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Flikker toch op, we kregen laatst uitnodigingen voor ouderavonden. We konden kiezen uit:
Wo: tussen 14:00 en 17:00
Do: tussen 16:00 en 18:00
Vr: tussen 16:00 en 18:00
Aangezien ik en m'n vriendin allebei een full-time baan hebben, hebben we een tegenbod gedaan voor Vrijdag vanaf 18:30. En dan moest ik nog m'n best doen om op tijd aanwezig te zijn.
Teamoverleg? Dat doen ze een uurtje op vrijdagmiddag. Zijn ze nóg om 17:00 klaar. Kutkinderen? uh, dat is je beroep. Niet zeiken.
Leerkrachten die ik ken doen ouderavonden altijd 's avonds, misschien zijn de tijden die jij noemt normaal voor ZMLK-scholen ofzo?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Flikker toch op, we kregen laatst uitnodigingen voor ouderavonden. We konden kiezen uit:
Aangezien ik en m'n vriendin allebei een full-time baan hebben, hebben we een tegenbod gedaan voor Vrijdag vanaf 18:30. En dan moest ik nog m'n best doen om op tijd aanwezig te zijn.
Teamoverleg? Dat doen ze een uurtje op vrijdagmiddag. Zijn ze nóg om 17:00 klaar. Kutkinderen? uh, dat is je beroep. Niet zeiken.
In mijn tijd zetten ze ons dan gewoon aan het werk en gingen ondertussen dit soort dingen doen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:44 schreef DroogDok het volgende:
Het nakijken van huiswerk en overhoringen en het voorbereiden van lessen moet nog gebeuren buiten de tijd dat ze voor de klas staan.
Zie je , je schrijft het zelf al, de leerkracht moest op jou wachten omdat je te besodemietert bent om een uurtje vrij te maken voor je kind.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vrijdag vanaf 18:30. En dan moest ik nog m'n best doen om op tijd aanwezig te zijn.
.
Ja, en elke school is het zelfde. Mijn schoonzus is lerares op een basisschool, het is echt vermoeiend om de hele dag kinderen bezig te houden.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tief op joh, ik spendeer elke vrije minuut die ik heb met mijn kind, en daar geniet ik van. Maar als ik moet werken, moet ik werken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 09:49 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Zie je , je schrijft het zelf al, de leerkracht moest op jou wachten omdat je te besodemietert bent om een uurtje vrij te maken voor je kind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |