abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 oktober 2012 @ 13:32:16 #37
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_118278696
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:19 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Meidd, ik stalk hem niet...gewoon 1 brief..klaar, that's it
Hij zal regelmatig dergelijke brieven krijgen. Hij vindt je niet eng. Hij vindt je geen stalkster. Je bent voor hem gewoon nummer zoveel die hem mededeelt op hem te geilen, meer niet, als hij het überhaupt heeft gelezen.

Je verpilt een belangrijk deel van je leven aan een man die naar alle waarschijnlijkheid nooit van je bestaan zal weten of je hooguit na 5 minuten weer zal zijn vergeten. Een man waar je bovendien amper iets vanaf weet. Je kan iemand nou eenmaal niet leren kennen uit wat interviews.

Waar ben je mee bezig?
pi_118278748
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:32 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Hij zal regelmatig dergelijke brieven krijgen. Hij vindt je niet eng. Hij vindt je geen stalkster. Je bent voor hem gewoon nummer zoveel die hem mededeelt op hem te geilen, meer niet, als hij het überhaupt heeft gelezen.

Je verpilt een belangrijk deel van je leven aan een man die naar alle waarschijnlijkheid nooit van je bestaan zal weten of je hooguit na 5 minuten weer zal zijn vergeten. Een man waar je bovendien amper iets vanaf weet. Je kan iemand nou eenmaal niet leren kennen uit wat interviews.
Dat weet ik ook wel. Ik hou intussen mijn ogen open voor andere mannen. Denk je nou echt dat ik ervan uitga dat hij gretig op mijn verzoek ingaat :'). Al mijn hoop is niet daarop gevestigd hoor, is alleen een guilty pleasure.
pi_118278782
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:31 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Wanneer is iets een obsessie?? Ik heb geen enkele foto van hem op mijn harddisk, zijn posters hangen niet aan mijn muur. Het is niet dat hij dag in, dag uit in mijn hoofd zit. Ik ga gewoon door met mijn leven hoor.
Als je ergens zo mee omgaat. :{ /
Rustig aan.
pi_118278811
quote:

[..]

Wanneer is iets een obsessie?? Ik heb geen enkele foto van hem op mijn harddisk, zijn posters hangen niet aan mijn muur. Het is niet dat hij dag in, dag uit in mijn hoofd zit. Ik ga gewoon door met mijn leven hoor.
behalve dan dat je dit gebruikt als scherm om nooit een echte relatie aan te gaan

ik zou toch maar eens opzoek gaan naar een goede therapeut
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_118278824
quote:

[..]

Wanneer is iets een obsessie??
Als je huidige relaties eronder lijden, zoals je zelf al stelt in de OP:

quote:
Ik heb nu al 10 jaar een ontzettende crush op een acteur, Ralph Fiennes. Ik zwijmel over hem, zonder dat het ooit verveelt. Geen enkel ander acteur kan mij bekoren verder, ik ben ook kieskeurig op het gebied van mannen. En als ik toch in een relatie stap for the sake of it, vervelen ze me na 2 maanden eigenlijk al
Hier trek je een directe relatie tussen het mislukken van je relaties en je crush op deze acteur. Dat is een obsessie meid.

quote:
Ik heb geen enkele foto van hem op mijn harddisk, zijn posters hangen niet aan mijn muur. Het is niet dat hij dag in, dag uit in mijn hoofd zit. Ik ga gewoon door met mijn leven hoor.
En toch beinvloed hij je dagelijks leven en ben je zelfs bereid je maagdelijkheid te verliezen aan deze persoon, die je nog nooit gezien hebt behoudens de TV. Niet gezond meid, niet gezond.
pi_118278828
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:33 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Dat weet ik ook wel. Ik hou intussen mijn ogen open voor andere mannen. Denk je nou echt dat ik ervan uitga dat hij gretig op mijn verzoek ingaat :'). Al mijn hoop is niet daarop gevestigd hoor, is alleen een guilty pleasure.
De optie uberhaupt hebben en het na willen streven ook al is het zinloos is aardig wanhopig.
Rustig aan.
pi_118278831
quote:
3s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:28 schreef Deetch het volgende:
Je bent geobsedeerd, zoek hulp. Je kent de persoon helemaal niet, je kent alleen de rollen die hij speelt. Succes met het verwerken van het verlies van je obsessie en veel plezier met je echte leven.
Dit. Voldemort, really?
pi_118278862
quote:

[..]

Nee, dat doe je niet. Sterker nog, je gebruikt deze acteur om je eigen relatie problemen op af te wikkelen.
pi_118278900
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:36 schreef Miss.X het volgende:
Pff ik ben niet verliefd op de personages die hij speelt...
Want je kent hem zo goed daarbuiten?
  maandag 22 oktober 2012 @ 13:38:34 #46
351921 CruellaDeVil
pi_118278956
quote:

[..]

Dat weet ik ook wel. Ik hou intussen mijn ogen open voor andere mannen.
Mannen die je vervolgens binnen de kortste keren saai gaat vinden omdat ze niet voldoen aan het ideaalbeeld dat je hebt gecreëerd aan de hand van deze vent.

quote:
Denk je nou echt dat ik ervan uitga dat hij gretig op mijn verzoek ingaat :'). Al mijn hoop is niet daarop gevestigd hoor, is alleen een guilty pleasure.
Wil je nu echt gaan beweren dat je kijk op de zaak volledig realistisch is en hij echt niets meer is dan een guilty pleasure? Waarom open je dan dit topic als er niets aan de hand is?
pi_118279015
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:38 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Wil je nu echt gaan beweren dat je kijk op de zaak volledig realistisch is en hij echt niets meer is dan een guilty pleasure? Waarom open je dan dit topic als er niets aan de hand is?
Ik had niet verwacht dat het als een obsessie zou worden gezien. Ik was gewoon benieuwd wat men ervan zou vinden.
pi_118279089
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:40 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Ik had niet verwacht dat het als een obsessie zou worden gezien. Ik was gewoon benieuwd wat men ervan zou vinden.
Toch lijkt het alsof het je verbaast dat iedereen je obessief vind.
pi_118279098
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:36 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Pff ik ben niet verliefd op de personages die hij speelt...
Nee, maar wel op een ideaalbeeld in je hoofd van iemand die je niet kent en nog nooit hebt gesproken . Zelfs al zou je de beste man eens ontmoeten....op een enkeling na zijn ze dan allemaal oh zo aardig maar grote kans dat ze denken: Sjesus, alweer fans, rot allemaal eens op. :r :') en, eerlijk gezegd, geef ik ze nog gelijk ook. _O-
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_118279116
quote:

[..]

Enorm obsessief dus.
Je leeft niet in de werkelijkheid met zo een gedachte... En dat geeft mensen een eng gevoel...
En het frustreerd mensen dat ze je daarvan niet kunnen overtuigen.
Rustig aan.
  maandag 22 oktober 2012 @ 13:43:39 #51
351921 CruellaDeVil
pi_118279162
quote:

[..]

Nou, nu heb je dus te horen gekregen wat wij ervan vinden, namelijk dat dit niet gezond is. Aan jou om daar al dan niet iets mee te doen.

[ Bericht 33% gewijzigd door Tally op 22-10-2012 15:07:23 ]
pi_118279189
Ach meid, kom uit die fantasiewereld en leer de harde realiteit. Die man kent je niet en je zal hem waarschijnlijk ook nooit kennen...
pi_118279195
quote:
10s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:42 schreef Sinji het volgende:

[..]

Precies, wel verstandig dat ze een topic aanmaakt. Zodoende beseft ze van anderen (blind spot) hoe cuckoo for cocopuffs ze eigenlijk is
Nja ik heb in mijn beginpost ook zelf aangegeven dat het apart is en dat ik me daar bewust van ben :)
pi_118279200
Niets mis mee om een bekend persoon :9~ te vinden maar blijf wel in de realiteit staan en leef je leven en laat je leven niet leiden en eronder lijden door die bekende persoon.
Optimist tot in de kist
pi_118279244
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:44 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Nja ik heb in mijn beginpost ook zelf aangegeven dat het apart is en dat ik me daar bewust van ben :)
Ga je de brief nog versturen?
pi_118279297
quote:
7s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:45 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ga je de brief nog versturen?
Ja, dat ga ik doen zodra ik zeker weet dat ik het juiste ''fanmail'' adres heb. Want wil het niet naar 10 verschillende oude adressen versturen.
  maandag 22 oktober 2012 @ 13:47:59 #57
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_118279323
Zolang je fantasie maar geen negatieve invloed heeft op het echte leven, wat in TS's geval wel zo is, is er niets aan het handje
pi_118279328
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:47 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Ja, dat ga ik doen zodra ik zeker weet dat ik het juiste ''fanmail'' adres heb. Want wil het niet naar 10 verschillende oude adressen versturen.
Als we je moeten helpen het juiste adres te vinden moet je het maar even laten weten. Nee heb je, ja kun je krijgen!
pi_118279399
quote:
7s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Als we je moeten helpen het juiste adres te vinden moet je het maar even laten weten. Nee heb je, ja kun je krijgen!
:D nou ik hou wel in mijn achterhoofd dat hij hoogstwaarschijnlijk mijn brief niet eens zal lezen, laat staan positief beantwoorden. Denk wel dat hij assistenten heeft die zijn brieven voor hem beantwoorden.
pi_118279427
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:50 schreef Miss.X het volgende:

[..]

:D nou ik hou wel in mijn achterhoofd dat hij hoogstwaarschijnlijk mijn brief niet eens zal lezen, laat staan positief beantwoorden. Denk wel dat hij assistenten heeft die zijn brieven voor hem beantwoorden.
Daarom is het zaak zo`n mooie en opvallend mogelijke brief te maken. Ik heb wel eens gehoord dat je op die manier ook sneller prijsvragen enzo wint, dus met parfum sprayen en gedichtjes maken, mooie versieringen, grote kaart met muziek, je kent het wel.
pi_118280211
quote:
7s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Daarom is het zaak zo`n mooie en opvallend mogelijke brief te maken. Ik heb wel eens gehoord dat je op die manier ook sneller prijsvragen enzo wint, dus met parfum sprayen en gedichtjes maken, mooie versieringen, grote kaart met muziek, je kent het wel.
Goed advies, ik probeer er dan wel iets moois van te maken :)
pi_118280361
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 14:09 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Goed advies, ik probeer er dan wel iets moois van te maken :)
Laat het ons weten als je iets hoort oke? We duimen voor je!
pi_118280444
Goed, TS denkt/hoopt ontmaagd te worden door een min of meer bekende acteur....en weer verder met het leven. :s)
Optimist tot in de kist
pi_118280530
quote:
14s.gif Op maandag 22 oktober 2012 14:13 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Laat het ons weten als je iets hoort oke? We duimen voor je!
Tuurlijk. Ik zal hier dan wel een update geven als ik antwoord heb gekregen. Wordt vervolgd ;)
pi_118280861
Als ik er zelf geen problemen mee heb en niemand tot last ben, zie ik het probleem niet. En dan is er ook geen probleem.
  maandag 22 oktober 2012 @ 14:29:25 #66
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_118280972
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 14:26 schreef Miss.X het volgende:
Als ik er zelf geen problemen mee heb en niemand tot last ben, zie ik het probleem niet. En dan is er ook geen probleem.
Dat is juist het punt. Het schaadt je keuze in partners en bovendien al die potentiele partners die niet kunnen voldoen aan het onrealistische droombeeld die je hebt van Voldemort
pi_118281716
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2012 13:44 schreef Miss.X het volgende:

[..]

Apart is wel een beetje een understatement. Ik dacht eerst nog dat dit [PUB] was want bij 14 jaige bakvissen komt dit soort verliefdheden nog wel eens voor maar bij volwassen vrouwen.... 8)7

En als je geen probleem ziet dan komt dat later nog wel. ^O^
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_118282488
In R&P past hij beter TS. Succes :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_118282661
Laat je niet gek maken TS, zitten allemaal haters hier die jou je geluk niet gunnen.
  maandag 22 oktober 2012 @ 15:22:33 #70
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_118283087
Ik denk dat zo'n kerel per dag wel 10 brieven krijgt met dergelijke verzoeken.

En dan wel lekker arrogant vragen of ie zelf langs kan komen. :D :') Alsof zo'n kerel zelf 9 uur in het vliegtuig gaat zitten om hier in Nederland met een of andere rare maagd te gaan prutsen terwijl hij zelf waarschijnlijk elke avond alleen maar lekkere chicks neukt in z'n penthouse.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 22 oktober 2012 @ 16:04:59 #72
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_118285181
Stuur je fanmail naar Fleamigg, die helpt je er wel vanaf.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')