Nou, nu heb je dus te horen gekregen wat wij ervan vinden, namelijk dat dit niet gezond is. Aan jou om daar al dan niet iets mee te doen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:40 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat het als een obsessie zou worden gezien. Ik was gewoon benieuwd wat men ervan zou vinden.
Nja ik heb in mijn beginpost ook zelf aangegeven dat het apart is en dat ik me daar bewust van benquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:42 schreef Sinji het volgende:
[..]
Precies, wel verstandig dat ze een topic aanmaakt. Zodoende beseft ze van anderen (blind spot) hoe cuckoo for cocopuffs ze eigenlijk is
Ga je de brief nog versturen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:44 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Nja ik heb in mijn beginpost ook zelf aangegeven dat het apart is en dat ik me daar bewust van ben
Ja, dat ga ik doen zodra ik zeker weet dat ik het juiste ''fanmail'' adres heb. Want wil het niet naar 10 verschillende oude adressen versturen.quote:
Als we je moeten helpen het juiste adres te vinden moet je het maar even laten weten. Nee heb je, ja kun je krijgen!quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:47 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik doen zodra ik zeker weet dat ik het juiste ''fanmail'' adres heb. Want wil het niet naar 10 verschillende oude adressen versturen.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als we je moeten helpen het juiste adres te vinden moet je het maar even laten weten. Nee heb je, ja kun je krijgen!
Daarom is het zaak zo`n mooie en opvallend mogelijke brief te maken. Ik heb wel eens gehoord dat je op die manier ook sneller prijsvragen enzo wint, dus met parfum sprayen en gedichtjes maken, mooie versieringen, grote kaart met muziek, je kent het wel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:50 schreef Miss.X het volgende:
[..]nou ik hou wel in mijn achterhoofd dat hij hoogstwaarschijnlijk mijn brief niet eens zal lezen, laat staan positief beantwoorden. Denk wel dat hij assistenten heeft die zijn brieven voor hem beantwoorden.
Goed advies, ik probeer er dan wel iets moois van te makenquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daarom is het zaak zo`n mooie en opvallend mogelijke brief te maken. Ik heb wel eens gehoord dat je op die manier ook sneller prijsvragen enzo wint, dus met parfum sprayen en gedichtjes maken, mooie versieringen, grote kaart met muziek, je kent het wel.
Laat het ons weten als je iets hoort oke? We duimen voor je!quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:09 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Goed advies, ik probeer er dan wel iets moois van te maken
Tuurlijk. Ik zal hier dan wel een update geven als ik antwoord heb gekregen. Wordt vervolgdquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Laat het ons weten als je iets hoort oke? We duimen voor je!
Dat is juist het punt. Het schaadt je keuze in partners en bovendien al die potentiele partners die niet kunnen voldoen aan het onrealistische droombeeld die je hebt van Voldemortquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:26 schreef Miss.X het volgende:
Als ik er zelf geen problemen mee heb en niemand tot last ben, zie ik het probleem niet. En dan is er ook geen probleem.
Apart is wel een beetje een understatement. Ik dacht eerst nog dat dit [PUB] was want bij 14 jaige bakvissen komt dit soort verliefdheden nog wel eens voor maar bij volwassen vrouwen....quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:44 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Nja ik heb in mijn beginpost ook zelf aangegeven dat het apart is en dat ik me daar bewust van ben
Weet jij waar hij woont?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:22 schreef Silenus het volgende:
Ik denk dat zo'n kerel per dag wel 10 brieven krijgt met dergelijke verzoeken.
En dan wel lekker arrogant vragen of ie zelf langs kan komen.![]()
Alsof zo'n kerel zelf 9 uur in het vliegtuig gaat zitten om hier in Nederland met een of andere rare maagd te gaan prutsen terwijl hij zelf waarschijnlijk elke avond alleen maar lekkere chicks neukt in z'n penthouse.
Ik vraag het jou omdat je het hebt over 9 uur vliegen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |