Zo denken de meeste stalkers.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:21 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Nou ik vind mezelf dus niet wanhopig, wanhopig is het als je aan 10 mannen zoiets zou vragen.
Echt he. Iedere keer weer ga ik een beetje dood van binnen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:26 schreef HyperViper het volgende:
Elke keer als ik denk alles gezien te hebben op fok komt er een nog grotere dwaas met nog belachelijkere posts. Echt wat belachelijk.
Zoek dan een man op die je wel kunt leren kennen en beleef daar je ontmaagding mee.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:24 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Ik kan zelf ook veel mannen krijgen als ik zou willen, zowel jong als oud... dat is het probleem echt niet.
Want uiterlijk?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:24 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Ik kan zelf ook veel mannen krijgen als ik zou willen, zowel jong als oud... dat is het probleem echt niet.
Zolang je niet erkent voor jezelf dat je een zeer ongezonde obsessie hebt kan je ook niet geholpen worden.quote:
Ik zal je vast uit de droom helpen...je krijgt nee.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:20 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Dat weet ikMijn verzoek klinkt ook absurd. Maar nee heb je en ja kan je krijgen
Ze krijgt helemaal niks, wie gaat er nou weer antwoordenquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik zal je vast uit de droom helpen...je krijgt nee.
Wanneer is iets een obsessie?? Ik heb geen enkele foto van hem op mijn harddisk, zijn posters hangen niet aan mijn muur. Het is niet dat hij dag in, dag uit in mijn hoofd zit. Ik ga gewoon door met mijn leven hoor.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zolang je niet erkent voor jezelf dat je een zeer ongezonde obsessie hebt kan je ook niet geholpen worden.
Hij zal regelmatig dergelijke brieven krijgen. Hij vindt je niet eng. Hij vindt je geen stalkster. Je bent voor hem gewoon nummer zoveel die hem mededeelt op hem te geilen, meer niet, als hij het überhaupt heeft gelezen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:19 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Meidd, ik stalk hem niet...gewoon 1 brief..klaar, that's it
Dat weet ik ook wel. Ik hou intussen mijn ogen open voor andere mannen. Denk je nou echt dat ik ervan uitga dat hij gretig op mijn verzoek ingaatquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:32 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Hij zal regelmatig dergelijke brieven krijgen. Hij vindt je niet eng. Hij vindt je geen stalkster. Je bent voor hem gewoon nummer zoveel die hem mededeelt op hem te geilen, meer niet, als hij het überhaupt heeft gelezen.
Je verpilt een belangrijk deel van je leven aan een man die naar alle waarschijnlijkheid nooit van je bestaan zal weten of je hooguit na 5 minuten weer zal zijn vergeten. Een man waar je bovendien amper iets vanaf weet. Je kan iemand nou eenmaal niet leren kennen uit wat interviews.
Als je ergens zo mee omgaat.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:31 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Wanneer is iets een obsessie?? Ik heb geen enkele foto van hem op mijn harddisk, zijn posters hangen niet aan mijn muur. Het is niet dat hij dag in, dag uit in mijn hoofd zit. Ik ga gewoon door met mijn leven hoor.
behalve dan dat je dit gebruikt als scherm om nooit een echte relatie aan te gaanquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:31 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Wanneer is iets een obsessie?? Ik heb geen enkele foto van hem op mijn harddisk, zijn posters hangen niet aan mijn muur. Het is niet dat hij dag in, dag uit in mijn hoofd zit. Ik ga gewoon door met mijn leven hoor.
Als je huidige relaties eronder lijden, zoals je zelf al stelt in de OP:quote:
Hier trek je een directe relatie tussen het mislukken van je relaties en je crush op deze acteur. Dat is een obsessie meid.quote:Ik heb nu al 10 jaar een ontzettende crush op een acteur, Ralph Fiennes. Ik zwijmel over hem, zonder dat het ooit verveelt. Geen enkel ander acteur kan mij bekoren verder, ik ben ook kieskeurig op het gebied van mannen. En als ik toch in een relatie stap for the sake of it, vervelen ze me na 2 maanden eigenlijk al
En toch beinvloed hij je dagelijks leven en ben je zelfs bereid je maagdelijkheid te verliezen aan deze persoon, die je nog nooit gezien hebt behoudens de TV. Niet gezond meid, niet gezond.quote:Ik heb geen enkele foto van hem op mijn harddisk, zijn posters hangen niet aan mijn muur. Het is niet dat hij dag in, dag uit in mijn hoofd zit. Ik ga gewoon door met mijn leven hoor.
De optie uberhaupt hebben en het na willen streven ook al is het zinloos is aardig wanhopig.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:33 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Ik hou intussen mijn ogen open voor andere mannen. Denk je nou echt dat ik ervan uitga dat hij gretig op mijn verzoek ingaat. Al mijn hoop is niet daarop gevestigd hoor, is alleen een guilty pleasure.
Dit. Voldemort, really?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:28 schreef Deetch het volgende:
Je bent geobsedeerd, zoek hulp. Je kent de persoon helemaal niet, je kent alleen de rollen die hij speelt. Succes met het verwerken van het verlies van je obsessie en veel plezier met je echte leven.
Nee, dat doe je niet. Sterker nog, je gebruikt deze acteur om je eigen relatie problemen op af te wikkelen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:33 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Ik hou intussen mijn ogen open voor andere mannen. Denk je nou echt dat ik ervan uitga dat hij gretig op mijn verzoek ingaat. Al mijn hoop is niet daarop gevestigd hoor, is alleen een guilty pleasure.
Want je kent hem zo goed daarbuiten?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:36 schreef Miss.X het volgende:
Pff ik ben niet verliefd op de personages die hij speelt...
Mannen die je vervolgens binnen de kortste keren saai gaat vinden omdat ze niet voldoen aan het ideaalbeeld dat je hebt gecreëerd aan de hand van deze vent.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:33 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Ik hou intussen mijn ogen open voor andere mannen.
Wil je nu echt gaan beweren dat je kijk op de zaak volledig realistisch is en hij echt niets meer is dan een guilty pleasure? Waarom open je dan dit topic als er niets aan de hand is?quote:Denk je nou echt dat ik ervan uitga dat hij gretig op mijn verzoek ingaat. Al mijn hoop is niet daarop gevestigd hoor, is alleen een guilty pleasure.
Ik had niet verwacht dat het als een obsessie zou worden gezien. Ik was gewoon benieuwd wat men ervan zou vinden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:38 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Wil je nu echt gaan beweren dat je kijk op de zaak volledig realistisch is en hij echt niets meer is dan een guilty pleasure? Waarom open je dan dit topic als er niets aan de hand is?
Toch lijkt het alsof het je verbaast dat iedereen je obessief vind.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:40 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat het als een obsessie zou worden gezien. Ik was gewoon benieuwd wat men ervan zou vinden.
Nee, maar wel op een ideaalbeeld in je hoofd van iemand die je niet kent en nog nooit hebt gesproken . Zelfs al zou je de beste man eens ontmoeten....op een enkeling na zijn ze dan allemaal oh zo aardig maar grote kans dat ze denken: Sjesus, alweer fans, rot allemaal eens op.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:36 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Pff ik ben niet verliefd op de personages die hij speelt...
Enorm obsessief dus.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:40 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat het als een obsessie zou worden gezien. Ik was gewoon benieuwd wat men ervan zou vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |