PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Ben ik jaloers opquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik ga binnenkort met een vriend een weekendje richting Nottingham, een vriendin van ons studeert daar een jaar aan de uni. Hadden we ook plannen om een wedstrijd van Nottingham Forest FC (Championship) mee te pikken.Weten nog niet welke wedstrijd, waarschijnlijk tegen Hull City (1 december).
Lijkt me wel leuk joh, zo'n wedstrijd uit de Engelse eerste divisie. Er kunnen ook gewoon ruim 30.000 mensen in het stadion van Nottingham.
Deze dus, links ff gefixedquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:25 schreef Alovenac het volgende:
[]
Twijfel of ik deze moet gaan kopen.
Neequote:Op maandag 22 oktober 2012 11:30 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hey Toef. Al iets gehoord over die baan?
Al die vrouwen in dat topic die er niets van snappenquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die gast is een heldHardop gelachen om dit verhaal
Kies gewoon paar spelers die je wil + opsteling en mensen hier helpen welquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:40 schreef Alovenac het volgende:
Ik wil ook een hybrid maken, maar ben daar zooooooo slecht in he!
Wowquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:43 schreef BDIL het volgende:
Morgen![]()
Dit maakt de ochtend goed , na alle verneukte coins
[ afbeelding ]
Lekker, 175k ofzo tochquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:43 schreef BDIL het volgende:
Morgen![]()
[ afbeelding ]
3000 ofzoquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:46 schreef Luukiee09 het volgende:
Hoeveel is een 4-1-2-1-2 kaartje waard?
nog een mooie 5 at the back ook. Alsof EA wil dat we zo sweaty mogelijk spelenquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:43 schreef BDIL het volgende:
Morgen![]()
[ afbeelding ]
Oh, dacht dat het voor alles wat je met je kaart doet zou geldenquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Er zit toch geen tax aan quicksellen
Je hebt geen tax bij quicksellenquote:
Dat maakt hem juist meer waard.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:57 schreef StraatSoldaat het volgende:
Kut 40k geboden op een CAM balotelli, dacht dat het ST was
Hoop dat als ik m win voor hetzelfde kan verkopen
Nou, wel bij dezelfde werkgever hoor. Waar ik werk, gaan de onregelmatige diensten wegbezuinigd worden per 1 januari, en dat is dus niet goed voor mijn portemonnee. Heb gesolliciteerd op een andere plek, waar meer onregelmatig gedraaid wordt dan waar ik nu werk. Plus het is verder van mijn huis, dus een hogere reiskosten vergoeding, en er wordt als een idioot gecarpoold, dus dat is ook nog eens een verkapte salarisverhoging als het doorgaat.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:37 schreef Thorb het volgende:
@Vorige topic, ik had wel een goede spelers. Young
@Toefjes, op zoek naar een andere baan ?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:43 schreef BDIL het volgende:
Morgen![]()
[ afbeelding ]
Ligt eraan wie je er bij beide opties omheen zet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:58 schreef zerokil het volgende:
Pepe of Dede... 3 att the back formation.
Ah oke, succes danquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, wel bij dezelfde werkgever hoor. Waar ik werk, gaan de onregelmatige diensten wegbezuinigd worden per 1 januari, en dat is dus niet goed voor mijn portemonnee. Heb gesolliciteerd op een andere plek, waar meer onregelmatig gedraaid wordt dan waar ik nu werk. Plus het is verder van mijn huis, dus een hogere reiskosten vergoeding, en er wordt als een idioot gecarpoold, dus dat is ook nog eens een verkapte salarisverhoging als het doorgaat.
Dus: of -200 als ik niet aangenomen wordt, of +300 als ik wel aangenomen wordt. Er staat dus 500 euro per maand op het spel..
[..]
Ja, dat gelukkig wel hoor, in deze tijden moet je daar eigenlijk al blij genoeg mee zijn, zou het wel een stunt vinden als ik in crisis tijd een sprong vooruit kan makenquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ah oke, succes dan
Je houdt dus in ieder geval sowieso een baan
Gefeliciteerdquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:01 schreef poker4lifee het volgende:
jaaa 1e tentamen gehaaldalleen voor de andere 3 niks gedaan die ik ook deze week heb, maarja 1 gehaald betekent al een geslaagde week met wat er vorige week allemaal is gebeurd
.
ohja /dagboek
Dede - Santana - Chiellini (9chem x3)quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ligt eraan wie je er bij beide opties omheen zet.
thxquote:
Cechquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:04 schreef Alovenac het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/459218/#
Deze is ook wel lachen.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:04 schreef GuRBuH het volgende:
Net telefoon gehad van mn chef. Ben per 1 November werkloosZe wilden me wel een vast contract geven maar mocht niet van het hoofdkantoor. Die willen geen vaste contracten meer. Ze willen me wel graag terug volgend jaar, maar ga natuurlijk niet met opzet 3 maanden werkloos blijven.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:04 schreef GuRBuH het volgende:
Net telefoon gehad van mn chef. Ben per 1 November werkloosZe wilden me wel een vast contract geven maar mocht niet van het hoofdkantoor. Die willen geen vaste contracten meer. Ze willen me wel graag terug volgend jaar, maar ga natuurlijk niet met opzet 3 maanden werkloos blijven.
Grote balvaste spits met daarachter Aguero. Op de flanken flink wat pace :-) Young ofzoquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:10 schreef Alovenac het volgende:
Iemand die een leuk BPL team wil bouwen? Budget 250k.
Graag met 2 spitsen, ik kom steeds bij dezelfde spelers uit en dat lijkt mij ook niet echt alles.
250k budget he...quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:14 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Grote balvaste spits met daarachter Aguero. Op de flanken flink wat pace :-) Young ofzo
Hmm.. Balvaste spits en pace op de flanken is wel haalbaar lijkt mij. Ik zou voor een team met veel City spelers gaan..quote:
Zitten er zoveel goede spelers bij Norwich City? Of Swansea City?quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:15 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Hmm.. Balvaste spits en pace op de flanken is wel haalbaar lijkt mij. Ik zou voor een team met veel City spelers gaan..
Maandagmorgen grapquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zitten er zoveel goede spelers bij Norwich City? Of Swansea City?
Ik heb een Hoillet van QPR op mijn LM staan waarmee ik alle 5 sterrenteams er uit counter, dus sommige mindere teams uit de PL hebben wel kwaliteitenquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zitten er zoveel goede spelers bij Norwich City? Of Swansea City?
Ja, maar ik heb niet zin om alleen maar te pacehoerenquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:18 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Ik heb een Hoillet van QPR op mijn LM staan waarmee ik alle 5 sterrenteams er uit counter, dus sommige mindere teams uit de PL hebben wel kwaliteiten
Begrijp ik, maar op de flanken is dat wel lekker meegenomen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:18 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb niet zin om alleen maar te pacehoeren.
Klopt, maar dat wordt alleen maar rennen danquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:18 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Begrijp ik, maar op de flanken is dat wel lekker meegenomen.
N Zogbia, Djourou, Kaboul zijn al 3 budgettaire klasbakken. Ultimatedb doet hier raar, dus kan niet berekenen hoe duur die bij elkaar zijn. Zal minder dan 10K zijn. Is er nog 240K over voor de overige 8 plekken. Is Aguero nog wel haalbaar waarschijnlijkquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:18 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Ik heb een Hoillet van QPR op mijn LM staan waarmee ik alle 5 sterrenteams er uit counter, dus sommige mindere teams uit de PL hebben wel kwaliteiten
Is wel effectief in FIFA.. Al die teams die verdedigend wat counteren zijn het meeste doeltreffend. (Jammer genoeg somsquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:20 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Klopt, maar dat wordt alleen maar rennen dan.
Had je hem in 1 van je free packs?quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:22 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Sws rijker zometeenIk heb wel de duurste Silver speler in een pakje gehad uit UT 13
Maar op de een of andere manier vind ik het fijner om met een team met 'namen' te spelen, dan allemaal van die vage matige spelers.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
N Zogbia, Djourou, Kaboul zijn al 3 budgettaire klasbakken. Ultimatedb doet hier raar, dus kan niet berekenen hoe duur die bij elkaar zijn. Zal minder dan 10K zijn. Is er nog 240K over voor de overige 8 plekken. Is Aguero nog wel haalbaar waarschijnlijk
Nee kocht zelf een packquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Had je hem in 1 van je free packs?Ik heb nog geen 1 silver boven de 15k in een pack gehad dit jaar.
dat zei je vorige week ook al?quote:
Heb jij hem?quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat zei je vorige week ook al?
gewoon doen
Waarom zou je PES kopen?quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:19 schreef StraatSoldaat het volgende:
Is er iets met 360 auctions?
Kan gewonnen spelers niet uit watch list halen en expired spelers niet uit trade pile
Ja dat klopt misschien wel, maar ik ben het gedoe met EA zat, reageren nergens op en fixen alleen de dingen waar geen enkele prioriteit bij ligt en laten de echte problemen in het spel zitten. Ook reageren ze nooit op klachten die ik indien(er staat toch echt binnen 24 uur!)quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:30 schreef zerokil het volgende:
[..]
Waarom zou je PES kopen?
Omdat dit jaar FUT minder is?
H2h is gewoon uitsteken deze versie.. veel beter dan PES.
Jij vind het erg als iemand je "SSSST"quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:38 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
Ja dat klopt misschien wel, maar ik ben het gedoe met EA zat, reageren nergens op en fixen alleen de dingen waar geen enkele prioriteit bij ligt en laten de echte problemen in het spel zitten. Ook reageren ze nooit op klachten die ik indien(er staat toch echt binnen 24 uur!)
En als er een hoop dingen niet inzitten onder het mom "wij promoten de positieve kant van voetbal", waarom zitten er dan celebrations in als "SSSSSSSSSSSSSST" die enkel als online provocatie worden gebruikt?
Die heb je vanavond weer terug, ga even iets anders doenquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:39 schreef tochweerhenk het volgende:
Kut EA met zijn kanker bugs alle coins verneukt.
Wat is de toegevoegde waarde van deze celebration? Het enige nut is provoceren, ik vraag me af waarom ze deze celebration er in laten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij vind het erg als iemand je "SSSST"
jij bent echt wel veel beter dan ik benquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat is de toegevoegde waarde van deze celebration? Het enige nut is provoceren, ik vraag me af waarom ze deze celebration er in laten.
Maar goed: 13e wedstrijd op rij ongeslagen, en de Goldcup eindelijk gewonnen
Ik had 2 gelijke spelen, waarvan 1 in de laatste minuut, en 3 hele slechte teams zaten er tussen, dus het lijkt beter dan dat het isquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
jij bent echt wel veel beter dan ik ben
Yepquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:44 schreef Rijst het volgende:
Wat iwan had je Agbonlhaore in een pakje?
Er zijn mensen die het leuk vinden daarom zit het erin. Ik vind mensen die non stop die Ronaldo chop doen veel irritanter maar dat hoeft er voor mij ook niet uitgehaald te wordenquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat is de toegevoegde waarde van deze celebration? Het enige nut is provoceren, ik vraag me af waarom ze deze celebration er in laten.
Maar goed: 13e wedstrijd op rij ongeslagen, en de Goldcup eindelijk gewonnen
Ronaldo chop is ook zo moeilijk te verdedigen..quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het leuk vinden daarom zit het erin. Ik vind mensen die non stop die Ronaldo chop doen veel irritanter maar dat hoeft er voor mij ook niet uitgehaald te worden
Het is een gebaar naar de tegenstander toe, niks meer, niks minder. Het is in elk geval geen celebration die tot iets leuks kan leiden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er zijn mensen die het leuk vinden daarom zit het erin. Ik vind mensen die non stop die Ronaldo chop doen veel irritanter maar dat hoeft er voor mij ook niet uitgehaald te worden
Er zijn ook mensen die het leuk vinden om de game opzettelijk te laten crashen, dus het is maar goed dat EA daar ook ruimte voor heeft gelaten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:47 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is het ook niet maar als zo'n pipo dat het hele veld over gaat doen is het wel ontzettend frustrerendquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:48 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ronaldo chop is ook zo moeilijk te verdedigen..
Gisteren die 'tijdelijke' cup gewonnen: gold pack met net zo veel troep als deze. Rare contract als shiney.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:49 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
2000 coins en troep gewonnen. CM-->CAM kaartje als shiney.
Hey ik heb SUK uit een pakjequote:Op maandag 22 oktober 2012 12:44 schreef Rijst het volgende:
Wat iwan had je Agbonlhaore in een pakje?
Dit dus, en meestal volgt een drie dubbele replay van het intikkertje...quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is een gebaar naar de tegenstander toe, niks meer, niks minder. Het is in elk geval geen celebration die tot iets leuks kan leiden.
En als die het in de 16-meter doet is het ook ongelovelijk irritant. Kan je heel makkelijk een strafschop mee uitlokken. Die overigens veel te makkelijk worden gegeven in FIFA13.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is het ook niet maar als zo'n pipo dat het hele veld over gaat doen is het wel ontzettend frustrerend
quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die gast is een heldHardop gelachen om dit verhaal
Waar ken je al deze gasten van johquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:52 schreef poker4lifee het volgende:
[12:49:20] L: maar vlaar ook
[12:49:25] L: we hadden net fifa
[12:49:29] L: en we zatwen te spelen
[12:49:30] L: en toen zei hij
[12:49:37] L: hey hou rennen eens ingedrukt als je met mij loopt
[12:49:39] L: ik zie er zo traag uit
[12:49:46] L: dus wij helemaal stuk want we hadden rennen ingedrukt
Vlaar![]()
was ook een gesprek met rasziquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:56 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Waar ken je al deze gasten van joh.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:58 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik wil je wel 40K lenen voor die screentje als ik er 60K voor terug krijg.
In lastige wedstrijden tegen een random gast versier ik zo ook wel eens een pingel is veel te makkelijk.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:52 schreef KrAlex het volgende:
[..]
En als die het in de 16-meter doet is het ook ongelovelijk irritant. Kan je heel makkelijk een strafschop mee uitlokken. Die overigens veel te makkelijk worden gegeven in FIFA13.
We zijn niet eens een maand onderweg en je hebt 450K, je hebt nog 11 maanden, dat miljoen ga je echt wel halenquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:59 schreef Fuszy het volgende:
Ik ga nooit de 1 miljoen aantikken. Vorig jaar ook niet gedaan en toen was mijn vermogen max 500k ofzo. Dit jaar zal het wel hetzelfde zijn. Ik denk dat wanneer ik alles verkoop, dat ik nu op de 400->450k zit.
dus jij kaapt al die bony's voor mijn neus weg.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is een kwestie van geduld, 2 IF Bony's kwijt en ik ben er
Heb er gisterenavond een aantal ingeslagenquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:02 schreef Fuszy het volgende:
[..]
dus jij kaapt al die bony's voor mijn neus weg.
Nee joh. Over een maand ga ik weer vanalles weggeven of stop ik ermeequote:Op maandag 22 oktober 2012 13:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We zijn niet eens een maand onderweg en je hebt 450K, je hebt nog 11 maanden, dat miljoen ga je echt wel halen
Ik heb ook moeite met handelenquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee joh. Over een maand ga ik weer vanalles weggeven of stop ik ermee. Traden is echt saai en ik speel nu ook amper.
Vorig jaar had ik denk ik wel een miljoen kunnen halen als ik niks had weggegeven. Dit jaar had ik dan ook nog die voorsprong van 200k met die Rooney
5-2-2-1quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:07 schreef Janeiros het volgende:
4-1-2-1-2 is echt te aanvallend. Word er godverdomme elke pot uit gecounterd. Iemand nog suggesties? 4-2-3-1? 5-3-2?
4231 speelt verdomd lekker.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:07 schreef Janeiros het volgende:
4-1-2-1-2 is echt te aanvallend. Word er godverdomme elke pot uit gecounterd. Iemand nog suggesties? 4-2-3-1? 5-3-2?
4-2-3-1quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:07 schreef Janeiros het volgende:
De Fok huisstijl, 3-5-2quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:07 schreef Janeiros het volgende:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:07 schreef Rijst het volgende:
Jullie moeten Fuszy expres laten winnen anders gaat hij [ afbeelding ]
Is bij mij precies andersom. Bij 352 werd ik constant gecounterd. Speel nu 41212 en is echtquote:
Wat voor feest?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:14 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Is bij mij precies andersom. Bij 352 werd ik constant gecounterd. Speel nu 41212 en is echt
--
En oja ik leef weer. Wat een weekendWat een feest
http://www.q-dance.nl/q/page/q-dance_presents_headhunterzquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat voor feest?Ik mag over 2 weken naar de Maassilo
Netjesquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:17 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
http://www.q-dance.nl/q/page/q-dance_presents_headhunterz
Kreeg zaterdag rond uurtje of 6 een berichtje of ik zin had om mee te gaan want er was nog een kaartje over. Echt geen spijt van gehad
8 december in de Maassiloquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
NetjesConcert van Doe Maar stond het ADE voor mij in de weg helaas. Volgend jaar maar eens een paar vrije dagen inplannen rondom die tijd
Daar loopt Iwan ook altijd heenquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat voor feest?Ik mag over 2 weken naar de Maassilo
Altijd is ook overdrevenquote:
Oh chill. Daar koste dat gewoon 1,45quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Over 2 weken ga ik voor het eerst naar de Maassilo. Ze delen daar gratis fruit en ijsjes uit
Wtf? 2,90 voor een bekertje water? En zeker een hele strenge toiletjuf dat je niet in de wc water in je bekertje kan doen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:24 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Oh chill. Daar koste dat gewoon 1,45Bekertje water slechts 2,90
Bekers zijn echt ruk, hoe kan je nou uit je pan gaan als bij elke beweging de helft van je beker er uit pleurt
Hoeveel controllers heb je al 'versleten'?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:26 schreef Janeiros het volgende:
Controller net door de kamer gegooid. Jezus wat wordt je vaak genaaid in dit spel. Al die kut braziliaanse teams met hun pace
Ik heb een Aguero nodig en ben bereid er wat spelertjes voor te geven, voelt iemand zich geroepen?
ik heb gister een leuke manier gevondenquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Er heeft vandaag nog niemand gepost of er iemand weet hoe je coins kan maken het is een wonder
Wat voor glitch nu weerquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb gister een leuke manier gevonden
jammer dat t vandaag nietm eer werktmaar ach, 500k op een dagje is niet slecht zou ik zo zeggen
(wel 2 accounts gebruikt ervoor, dat dan weer wel)
geen glitch, gewoon tradenquote:
Je zegt het werkt niet meerquote:
500k op een dag geloof je het zelfquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb gister een leuke manier gevonden
jammer dat t vandaag nietm eer werktmaar ach, 500k op een dagje is niet slecht zou ik zo zeggen
(wel 2 accounts gebruikt ervoor, dat dan weer wel)
Met een Autobuyer lukt dat moeilijkquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
500k op een dag geloof je het zelf
Heb je Talking Dead gezien ?quote:
quote:
Zal hij wel hebben meegenomen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:40 schreef tochweerhenk het volgende:
Assaidi 3x verkocht voor 750 maar nog steeds niets bijgekomen.
mja t is geen fix oid wat EA's kan betreft, maar als er veel mensen online zijn kan je dingen goedkoop kopen en met weinig profit snel weer verkopen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je zegt het werkt niet meerPer dag 500k traden is wel een beetje overdreven, zeker als CE ook niet meer werkt
Gewoon gaan, is wel lekker als je eenmaal bezig bentquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik had met mezelf afgesproken om een stuk te gaan hardlopen vandaag, maar nu heb ik daar geen zin meer. in
Daarom is ook onzin. Als je 500k per dag kan maken kun je dat bijna als "werk" gaan doenquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Met een Autobuyer lukt dat moeilijkPricefix werkt ook niet zo eenvoudig dus zou niet weten hoe of wat
quote:
dit kan alleen in de weekenden afaik. gewoon vraag - aanbod verhaal, je bent dr wel fulltime mee bezig zn beetje.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daarom is ook onzin. Als je 500k per dag kan maken kun je dat bijna als "werk" gaan doen
Bijna 1 nu :pquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoeveel controllers heb je al 'versleten'?
Gisteren bakte ik er niks vanquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:50 schreef Janeiros het volgende:
Huilende fase, wat is het succes achter het traden hier.. Lijkt me zoveel moeite om elke keer te zien wie onder zijn prijs verkocht wordt
In het spelen inderdaad, het traden laat ik aan jezelf overquote:
Specialiseer je in 1 item, niet alleen spelersquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:50 schreef Janeiros het volgende:
Huilende fase, wat is het succes achter het traden hier.. Lijkt me zoveel moeite om elke keer te zien wie onder zijn prijs verkocht wordt
Maar wat voor spelers in wat voor prijsklasse moet ik aan denken danquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Specialiseer je in 1 item, niet alleen spelers
3 x kampioen in divisie 1, de gold cup en dat toernooi van 3 leagues in 1 ploeg gewonnen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:51 schreef Janeiros het volgende:
[..]
In het spelen inderdaad, het traden laat ik aan jezelf over![]()
Is niet echt mijn ding maar zou graag willen weten hoe snel coins te verdienen
Netjes.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
3 x kampioen in divisie 1, de gold cup en dat toernooi van 3 leagues in 1 ploeg gewonnen.
Plus: 0 berichtjes dat ik er zo kansloos uitgecounterd word
Ik ook.quote:
Maak een lijstje (in je hoofd , of op papier) van een aantal spelers en kijk voor wat voor prijs ze verkopen en bied af en toe op ze of bin ze. Met zilver of brons werkt dat beter, omdat iedereen zo gefocust is op gouden spelers.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:51 schreef Janeiros het volgende:
[..]
In het spelen inderdaad, het traden laat ik aan jezelf over![]()
Is niet echt mijn ding maar zou graag willen weten hoe snel coins te verdienen
Ik speel altijd op defensive en op de counter. Dikke pret als je 1-0 voorkomt, en de tegenstander aanvallender moet gaan spelen. Dan counter je ze helemaal zoek met Eto'o, Welliton, Carlos Eduardo en Giovincoquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:54 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Netjes.
Ik uitte inderdaad mijn frustraties even van counters
Dat is de ''clue'' van heel dit spel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik speel altijd op defensive en op de counter. Dikke pret als je 1-0 voorkomt, en de tegenstander aanvallender moet gaan spelen. Dan counter je ze helemaal zoek met Eto'o, Welliton, Carlos Eduardo en Giovinco
Counter is prachtige tactiek inderdaad.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik speel altijd op defensive en op de counter. Dikke pret als je 1-0 voorkomt, en de tegenstander aanvallender moet gaan spelen. Dan counter je ze helemaal zoek met Eto'o, Welliton, Carlos Eduardo en Giovinco
Precies, maar het is zo briljant om te zien dat de tegenstander de bal verliest, en dan die gasten als kruisraketten naar voren stormenquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:58 schreef zerokil het volgende:
[..]
Dat is de ''clue'' van heel dit spel.
Mensen die geen geduld hebben en gaan aanvallen, word bijna er altijd uit ''gepingpongt''
Dat is helemaal niet de clue van het spel, het is wat je er zelf van maakt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:58 schreef zerokil het volgende:
[..]
Dat is de ''clue'' van heel dit spel.
Mensen die geen geduld hebben en gaan aanvallen, word bijna er altijd uit ''gepingpongt''
bijv puyol van barca is een mooi voorbeeld.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:53 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Maar wat voor spelers in wat voor prijsklasse moet ik aan denken dan
Waar werk je en wat voor functie?quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:04 schreef GuRBuH het volgende:
Klinkt alsof je met mijn oude chef hebt gepraat. Kreeg letterlijk hetzelfde verhaal te horen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:04 schreef GuRBuH het volgende:
Echt niemand..? Dan zal ik hem zelf maar moeten proberen...quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:54 schreef StijnDa het volgende:
Heeft er iemand met Schweinsteiger gespeeld? Wat was je indruk?
lees een review op futheadquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:05 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Echt niemand..? Dan zal ik hem zelf maar moeten proberen...
futhead heeft mij overgehaald om pepe te halenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Best een goed ideeGebruik eigenlijk nooit Futhead.
Ik gebruik altijd Futwiz.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
futhead heeft mij overgehaald om pepe te halen
(en montreal IF , koningskaart)
Koos Werkloos nu. Hoezo?quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Waar werk je en wat voor functie?
4321 is kut, kies een andere formatie. Veel te countergevoelig.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:07 schreef Doublepain het volgende:
Welke is het beste voor 4-3-2-1?
Cisse of Ba?
Werkte? Zal vast wel niet in de buurt van leeuwarden zijn of in Groningenquote:
Ik vind het wel lekker spelen, spits wisselt vaak met flankenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
4321 is kut, kies een andere formatie. Veel te countergevoelig.
Nee gewoon Hveen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:11 schreef vandermar het volgende:
[..]
Werkte? Zal vast wel niet in de buurt van leeuwarden zijn of in Groningen
Wij hadden een keer dat gewonnen. Dat spul is echt achterlijk duurquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
wait what? krijg je ben & jerry's of is dat bij die andere?
Bij ons op het werk gaat dat spul altijd 'stuk'quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wij hadden een keer dat gewonnen. Dat spul is echt achterlijk duur
5 euro is echt duur jaquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wij hadden een keer dat gewonnen. Dat spul is echt achterlijk duur
Voor dat wel ja. Daarom gewoon perenijsjesquote:
Perenijsjesquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Voor dat wel ja. Daarom gewoon perenijsjes
Thanx!quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bijv puyol van barca is een mooi voorbeeld.
verkocht in t begin voor 12 k , daarna rond de 20 k, hij is een tijdje 30 geweest en nu weer 20.
Ik had dr eerst een paar voor 12-15k, deze heb ik in de tijd dat ie 25was verkocht.
Spelers van bekende teams (/bekende namen, zoals spelers van real - barca - arsenal - united ect) verkopen toch altijd wel, het is alleen aan jou om ze voor een goede prijs te kopen. Of een prijs omhoog gaat weet je nooit helaas(uiteraard als iemand er een post voor zeg 5k, en ze kosten normaal 20 weet je dat als je die koopt je zeker 14k winst maakt, wees niet bang om de markt met 1-3k te undercutten. hierdoor verkoopt ie sneller en winst maken doe je toch wel.)
quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Poiesz perenijsjesquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:36 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Perenijsjesmaar wel de ekte, die van Ah huismerk is nasty
Kwaliteit van het ijs is wel heel goed maar ik vind 5 euro voor een pot ijs niet veel als je het zo nu en dan haalt. Hagen dasz is veel beter en normale smakenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wij welquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:38 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Say wut, Poeisz hebben we hier niet hoor
quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:36 schreef vandermar het volgende:
Ik mag hopen dat Higuain dit jaar wat IF's gaat krijgen want ik wil hem samen met Benzema in de spits
Beslis eens wat je wil.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:42 schreef vandermar het volgende:
Ik ga Benzema denk ik maar verkopenIk wil Reus weer in de spits hebben!
De normale isquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Beslis eens wat je wil.
Ik vond Reus slecht trouwens, de IF nog wel![]()
Ik zag de eerste 5 keer uberhaupt geen keeper door de kleurquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:45 schreef ThadCastle het volgende:
Keeper voorbij spelen en met rabona afmakenBen weer terug in divisie 1
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/139978824
Ja jammer dat die videos niet langer kunnen. Ik had sws gehoopt dat fifa een soort van theatre mode kreeg als bij CODquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zag de eerste 5 keer uberhaupt geen keeper door de kleur
ootistquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:47 schreef vandermar het volgende:
74 passing is ook maar kutdan maar in de spits met Lewandowski en Gotze erachter
Balotelli.quote:
Ik twijfel echt, zelfs deze kan mij nog niet overtuigen. Al neig ik wel meer naar Welbeckquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Balotelli.
Nou daar gaat Benzema, 45K winst
koop ze allebei gewoon YOLOquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:56 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ik twijfel echt, zelfs deze kan mij nog niet overtuigen. Al neig ik wel meer naar Welbeck.
[ afbeelding ]
Welke formatie speel je? Als eenzame spits lijkt me Balotelli iig beterquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:56 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ik twijfel echt, zelfs deze kan mij nog niet overtuigen. Al neig ik wel meer naar Welbeck.
[ afbeelding ]
Balotelli pakken, al is het maar voor de WR'squote:Op maandag 22 oktober 2012 14:56 schreef Alovenac het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
4222 ga ik spelen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:58 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Welke formatie speel je? Als eenzame spits lijkt me Balotelli iig beter
Bij mij ligt de verdediger altijd op de grond, Balotelli loopt overal doorheenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:58 schreef zerokil het volgende:
Balotelli zijn balance is volgens mij -20, bij mij lag hij altijd op de grond.
Zag er wel mooi uit, als hij tegen een verdediger aanliep viel die gelijk op de grond
Weeeeeh, twijfelsquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:58 schreef vandermar het volgende:
Balotelli is gewoon altijd de spits die je wilt, ook al heeft hij maar 3 chem.
Llorisquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:00 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Weeeeeh, twijfels...
Cech of ....??
quote:
quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:58 schreef Alovenac het volgende:
Cech is trouwens ook echt belachelijk duur voor zijn stats, of lijkt dat maar zo? Iemand andere alternatieven ?
Stel niet elke keer dezelfde vraag twee keer binnen 10 minuten okéquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:00 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Weeeeeh, twijfels...
Cech of ....??
Ik moest ook 4x kijkenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik zag de eerste 5 keer uberhaupt geen keeper door de kleur
Mooi team inderdaadquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:03 schreef Alovenac het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/459218/#.UIVD6sUxpNo
Keepersfunctie nog even open dan..
Dan even kijken of ik Kagawa daar laat staan of toch voor een Mata ga, ook afhankelijk van hoeveel ik over ga houden.
Mooi 2e team gaat dat worden, al zeg ik het zelf.
Ik besteed het inderdaad liever aan een nieuw team, als dat ik 250k langzaam in rook op zie gaan aan packsquote:
Wachten... Paar uur meestalquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:09 schreef StraatSoldaat het volgende:
Mijn balotelli en formation card die ik gewonnen heb zitten nog steeds vast in my watch list
Krijg steeds die "Your auctions are very important to us" verhaal
Hoe krijg ik ze eruit?
Bij mij zit ook alles vast..quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:12 schreef Alovenac het volgende:
Ik heb dus nog totaal geen last gehad vandaag van dat gezeik in de webapp..
*Klopt even af*
Gastquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:14 schreef MartijnTor het volgende:
Als Donk en zijn maatjes weg zijn Ronaldinho IF nog oppikken en dan is hij klaar!
[ afbeelding ]
Wel een vage upload site geef ik toequote:Op maandag 22 oktober 2012 15:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
GastHet plaatje doet het niet bij mij, dus ik in een nieuw venster openen.
Zie ik dit:
[ afbeelding ]
Di Natale heeft trouwens echt zieke stats voor iemand van 35quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:15 schreef StraatSoldaat het volgende:
Is Di Natale veel beter dan Balotelli?
Kan hem wel komen nu maar dan lever ik wel in op kwaliteit in middenveld en verdediging
Ik zal niet posten wel ik er bij heb want dan krijg ik een banquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
GastHet plaatje doet het niet bij mij, dus ik in een nieuw venster openen.
Zie ik dit:
[ afbeelding ]
Vond hem toch niet heel fijn.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Di Natale heeft trouwens echt zieke stats voor iemand van 35
Zie wel dat hij minder strength heeft dan balotelli en kan minder goed koppen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:25 schreef Alovenac het volgende:
Di Natale is inderdaad een baas, snelheid en een ziek schot als je met hem naar binnen kapt.
Ik had di Natale in 4321 en vond hem daar niet goed. Gebruikte hem wel eens als sub op vleugelpositie en daar was hij wel goed. Ik raad aan hem in een 2 spitsen formatie te gebruiken of als CAMquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zie wel dat hij minder strength heeft dan balotelli en kan minder goed koppen.
Heb Giovinco en Maggio op de vleugels dus weet nu niet aan wie ik meer heb
Ruim 1,3 miljoen waard inderdaad, goede dealquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:24 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Als iemand nog 1,2 mil heeft, er staat een Ronaldo op de Xbox 360 voor 1,200.000 buy now op, laagste daarna is 1.378.000 buy now.
Ik denk dat je voor 80k wel een betere spits kan kopen dan IF Welbeckquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:40 schreef Alovenac het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/459218/#squad-player
Dit is hem dus definitief geworden, op Cech na ook al alles binnen
.
No shit.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zie wel dat hij minder strength heeft dan balotelli en kan minder goed koppen.
Robinhoquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:42 schreef zerokil het volgende:
Pff weet iemand een vervanger voor bastos?
3-5-2 formatie:
BATOS --- Luiz Gustavo ------Vidal-------------Pepe
------ ------
-----Dede ---Santana----Chiellini---
Ik heb 45k voor IF Welbeck betaald..quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk dat je voor 80k wel een betere spits kan kopen dan IF Welbeck
Kost 35-40k (xbox)quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk dat je voor 80k wel een betere spits kan kopen dan IF Welbeck
IF Riberyquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:42 schreef zerokil het volgende:
Pff weet iemand een vervanger voor bastos?
3-5-2 formatie:
BATOS --- Luiz Gustavo ------Vidal-------------Pepe
------ ------
-----Dede ---Santana----Chiellini---
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |