Geachte lezer,
Zoals bijna elke gezonde Hollander was ook ondergetekende gisteravond weer eens naarstig op zoek naar vertier, verborgen in een vrouwen- of meisjeslichaam. Enfin, bij TS ligt het, in tegenstelling tot honderden andere faaltopicopeners, niet bij een gebrek aan zelfvertrouwen of een vlotte babbel. Noch aan het uiterlijk of spraakwater, maar een extern probleem.
Gisteren was het weer zover. Prachtig meisje gespot met, zo leek het, best wat aandacht voor de slappe babbels van TS. Tijdje mee staan kletsen en alles leek eigenlijk volgens plan te gaan. Beetje staan djenzen etc.. je kent het wel. Een half uurtje later besluit ik subtiel eens het gespreksonderwerp richting haar interesses te sturen. Ik heb ondertussen al een rijtje tanden lippen in mijn nek staan en ze hangt zo ongeveer met haar volle 35kg aan m'n pen0r. Vervolgens stopt ze ineens en unlockt met een vloeiende beweging haar smartphone. "Hihi ja m'n vriend, of hij me op moet halen hihi."
Stomme kut. Eerst in gesprek zo ongeveer van die barkruk afglijden en honderden hints zitten geven tot kusjes in de nek aan toe en dan blijkt dat een puisterige duder met een nep-vespa dit prachtige, doch naïeve schaapje naar zijn nog niet behaarde snaak leidt.
Dit was mijn verhaal. Die blauwe ballen heb ik verdomme over een maand nog.

Groetjes en knuffels van
Lindgren.