quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lousy seks kan ook prima met een vaste partner anders.
Ervaring?quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lousy seks kan ook prima met een vaste partner anders.
Op 1.5 speed kijken is dan ook best lastig. Wel snelquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Engelse ondertitels aanzetten voldoet prima. De meeste series kan ik niet volgen op alleen het geluid omdat het te snel gaat.
Ik niet, MissM wel.quote:
Gelukkig heeft zij mij nu.quote:
Ben ik t niet mee eens.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als het er in zit, weet je het wel. Dat halfzachte gedoe altijd over dat het moet 'groeien' ...
O dat lukt me aardig hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Op 1.5 speed kijken is dan ook best lastig. Wel snel
Tijd te weinig! Misschien je baan opzeggen zodat je meer tv kan kijken?quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dat lukt me aardig hoor
Bij 1.5 speed kun je op de PS3 nog de stemmen horen en evt ondertitels zien.
Doe het geregeld!
En omdat dat groeien werkte, zijn jullie nog altijd gelukkig samen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben ik t niet mee eens.
Met degene waar ik mee samengewoond heb en 3 jaar een relatie mee gehad heb was ik eerst 2 jaar lang slechts vrienden terwijl hij meer wilde. Dat groeide.
Wat voor stageplaats zoek je? Ik weet nog wel wat in Utrechtquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:49 schreef rhubarbje het volgende:
ik had de hoop op een stageplek al opgegeven maar nou werd ik net gebeld
ze was erg onder de indruk van mijn brief en cv en vroeg wat meer info
ze zou even overleggen met de vakdocent en zo terug bellen
wil die vakdocent me toch niet hebben
nu ben ik weer helemaal opnieuw depri
Neuh. Maar ik kijk bv SYTYCD USA altijd op 1.5 speed.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tijd te weinig! Misschien je baan opzeggen zodat je meer tv kan kijken?
Wat een onzinquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
En omdat dat groeien werkte, zijn jullie nog altijd gelukkig samen?
Mee eens.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een onzinAlsof dat de reden is dat we dat niet meer zijn.
Dat weet je met geen enkele relatie, ook niet degene waarbij je meteen voelt dat het "goed zit".
Maar ging je bewust de vriendschap aan onder het mom van "het kan evt groeien"? of waren jullie gewoon vrienden en ineens merkte je dat het meer kon worden voor je?quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben ik t niet mee eens.
Met degene waar ik mee samengewoond heb en 3 jaar een relatie mee gehad heb was ik eerst 2 jaar lang slechts vrienden terwijl hij meer wilde. Dat groeide.
Mijn tv doet alleen sneller zonder geluidquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh. Maar ik kijk bv SYTYCD USA altijd op 1.5 speed.
De dansen gewone snelheid en de presentatie en jury commentaar etc altijd op 1.5,.
Goed te volgen hoor
Ik ging de relatie (of iig de eerste dates, weken, etc) uiteindelijk aan met "misschien kan t groeien" en dat deed het.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ging je bewust de vriendschap aan onder het mom van "het kan evt groeien"? of waren jullie gewoon vrienden en ineens merkte je dat het meer kon worden voor je?
De PS3 doet het op 1.5 nog met geluid en daarna niet meer.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn tv doet alleen sneller zonder geluid
PS3!quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De PS3 doet het op 1.5 nog met geluid en daarna niet meer.
Ik vind het altijd zo lekker als je me neemt op 1.5 speedquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
PS3!Ik game altijd op 1.5 speed. Zo goed ben ik
Jij date met dames?quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:55 schreef Ang3l het volgende:
Dat "het kan nog groeien" is omdat je iemand beter leert kennen en achter dingen komt die je op date 1 niet hebt gezien of gehoord. Knappe dame die iemand meteen kan doorgronden op date 1
Ik greep even het "normale" voorbeeld aanquote:
Ik heb nog geen nieuwe PS3 gekocht, dus dat valt op dit moment wel mee.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat ben je toch goed voor je vrouw![]()
Gaat wel ten kosten van je game tijd!
Mja, als 'de klik' of 'de vonk' er niet direct is, dan komt die er mijns inziens ook niet door te groeienquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:55 schreef Ang3l het volgende:
Dat "het kan nog groeien" is omdat je iemand beter leert kennen en achter dingen komt die je op date 1 niet hebt gezien of gehoord. Knappe dame die iemand meteen kan doorgronden op date 1
Staan er wel een paar in V&A geloof ik voor goeie prijzenquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog geen nieuwe PS3 gekocht, dus dat valt op dit moment wel mee.
Soms heeft een vonk een trage(re) start.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mja, als 'de klik' of 'de vonk' er niet direct is, dan komt die er mijns inziens ook niet door te groeien.
In mijn vorige relatie heb ik dat een paar jaar zo geprobeerd, maar er bleef iets missen.
Ik wil de nieuwe slim en wacht nog op een leuke bundelaanbieding.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Staan er wel een paar in V&A geloof ik voor goeie prijzen.
Er zijn zoals gezegd genoeg solide relaties bekend waarbij dat wel het geval is gebleken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mja, als 'de klik' of 'de vonk' er niet direct is, dan komt die er mijns inziens ook niet door te groeien.
In mijn vorige relatie heb ik dat een paar jaar zo geprobeerd, maar er bleef iets missen.
Ook logisch natuurlijkquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil de nieuwe slim en wacht nog op een leuke bundelaanbieding.
Ga je er nog 1 kopen? Of nog een jaar wachten en PS4quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog geen nieuwe PS3 gekocht, dus dat valt op dit moment wel mee.
Hij heeft een toploaderquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook logisch natuurlijk. Nieuw is wel beter, maar die slim heeft niet zoveel voordeel verder toch?
Ja maar, stel dat ik vanaf date een dat gevoel al had, en dat het dan alsnog uitgaat een tijd later. Dan betekent dat toch niet dat dat gevoel toch niet zo was in het begin?quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Gevoelens veranderen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja maar, stel dat ik vanaf date een dat gevoel al had, en dat het dan alsnog uitgaat een tijd later. Dan betekent dat toch niet dat dat gevoel toch niet zo was in het begin?
Dat zou wel breaking news zijn. Een vonk die de de natuurwetten tart.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Soms heeft een vonk een trage(re) start.
Ja precies mijn puntquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gevoelens veranderen.
Van BAM verliefd kan het overgaan in "o nee toch niet", maar net zo goed andersom.
Het betekent ook niet dat het altijd wel kan komen. Met sommigen zal het nooit komenquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nou soms werkt mijn gasfornuis gewoon wat traagquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zou wel breaking news zijn. Een vonk die de de natuurwetten tart.
Sowieso, je verplaatst hem vrijwel nooitquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij heeft een toploader
Da past heul nie handig ind e kast!
Die lik deed het hem zeker... ik weet het zeker!quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou soms werkt mijn gasfornuis gewoon wat traagDan zit je maar op die ontsteker te douwen... klik klik klik lik... en dan ineens pas VONK!
Pas na het likken slaat de vonk over, herkenbaar?quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die lik deed het hem zeker... ik weet het zeker!
Haha, ja als ik lik dan spatten de vonken er wel vanafquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die lik deed het hem zeker... ik weet het zeker!
Heeft zoiets OOIT aan de verwachting voldaan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
De algemene verwachting voor xbox en ps is toch kerst 2013
Voor mij? Neequote:Op maandag 22 oktober 2012 11:05 schreef HeatWave het volgende:
Pas na het likken slaat de vonk over, herkenbaar?.
Dat ze al aan het ontwikkelen zijn op de Dev kits is al ruime tijd bekend. Dus hoe lang kan het nog duren... de verwachting is dus kerst 2013.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heeft zoiets OOIT aan de verwachting voldaan?
Sony heeft nog niet eens orders bij ons geplaatst!
Nou mijn PS3 staat in zo'n IKEA kast waar de vakken met duertjes er precies voor gemaakt zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sowieso, je verplaatst hem vrijwel nooit.
We shall seequote:Op maandag 22 oktober 2012 11:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat ze al aan het ontwikkelen zijn op de Dev kits is al ruime tijd bekend. Dus hoe lang kan het nog duren... de verwachting is dus kerst 2013.
De consoles staan bij mij op een kast, Xbox, ps3, Wiiquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou mijn PS3 staat in zo'n IKEA kast waar de vakken met duertjes er precies voor gemaakt zijn.
3 vakken: 1x PS3, 1x PS2 en 1x KPN kastje. Maar dan is het wel handig dat je de disc er voor in kan schuiven... en niet met je hand er zo in moet frommelen om dat ding van bovenaf te ladenDa's alleen handig als je PS3 helemaal vrij staat.
Ik moet de eerste console die de deadline haalt nog zien.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vraag maar aan P
Die mag alleen niet veel zeggen
Je weet het verschil tussen een doos en een wandcontactdoos?quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pas na het likken slaat de vonk over, herkenbaar?.
De Wii gebruik je vast als stofvanger.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De consoles staan bij mij op een kast, Xbox, ps3, Wii.
Iddquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De Wii gebruik je vast als stofvanger.
Er is geen deadline. Er is een verwachting. Zowel MS en Sony hebben officieel nog geen uitspraken gedaan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet de eerste console die de deadline haalt nog zien.
Gezien de huidige leeftijd van de consoles zal het echt niet heel lang meer duren. En de Wii U zal vast ook wel wat druk op ze uitoefenen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er is geen deadline. Er is een verwachting. Zowel MS en Sony hebben officieel nog geen uitspraken gedaan.
Die Wii U zal er natuurlijk wel weer gewoon komenquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gezien de huidige leeftijd van de consoles zal het echt niet heel lang meer duren. En de Wii U zal vast ook wel wat druk op ze uitoefenen.
Ze moeten welquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die Wii U zal er natuurlijk wel weer gewoon komen.
Volgens mij zijn Sony en MS vooral met elkaar bezig.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gezien de huidige leeftijd van de consoles zal het echt niet heel lang meer duren. En de Wii U zal vast ook wel wat druk op ze uitoefenen.
Oh ja, dat ken ikquote:
Nou ja, er kan wat gesleuteld worden. Meer geheugen, videochip update en processor update. Maar architectuur e.d. staat allang vast. Hooguit dat het ding dus geupgrade wordt qua specificaties maar veel zal het inderdaad niet wezen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Sony en MS vooral met elkaar bezig.
Maar lang kan het wat mij betreft ook niet duren inderdaad als de dev kits er al zijn. Hoeveel kan je dan nog veranderen...
Dat je bijv Mass Effect op de controller kan spelen is wel coolquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Oh ja, dat ken ik. Maar deze keer niet meteen bij Launch. Laat ze eerst maar eens wat toffe dingen zien.
Waar kan ik solliciteren?quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat je bijv Mass Effect op de controller kan spelen is wel cool.
Gok dat ie wel in het kerstpakket zit.
Nope, ik wil gewoon het nieuwste. En dat 'ie klein is bevalt mij wel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook logisch natuurlijk. Nieuw is wel beter, maar die slim heeft niet zoveel voordeel verder toch?
Hoe denkt MissM daar over?quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat 'ie klein is bevalt mij wel.
Oke, de eerste die de verwachting haalt danquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er is geen deadline. Er is een verwachting. Zowel MS en Sony hebben officieel nog geen uitspraken gedaan.
Ik moet toch gvd mijn GTA5 next gen spelenquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke, de eerste die de verwachting haalt dan
Kinect.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:16 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wil dat knekt en dan dansspeletjes
Oke oke! Ik zal ze pushen!quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik moet toch gvd mijn GTA5 next gen spelen
Da was op z'n Helmonds. "Knekt!!!"quote:
Je kan ook een grotere kast kopen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke oke! Ik zal ze pushen!
Maar als de PS4 komt dan moeet ik wel mijn TV abbo opzeggen, want het zijn maar 3 vakken: PS2, PS3 en PS4 dan. Weg KPN box!
Gebruik je ze ook nog echt?quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke oke! Ik zal ze pushen!
Maar als de PS4 komt dan moeet ik wel mijn TV abbo opzeggen, want het zijn maar 3 vakken: PS2, PS3 en PS4 dan. Weg KPN box!
ja diequote:
Ik ga echt niet zo'n heel apparaat kopen voor één spel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja die
misschien aan de kerstman vragen als ik niks anders kan verzinnen
De 3 wel jaquote:
maar we hebben al dat andere wat er bij hoortquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga echt niet zo'n heel apparaat kopen voor één spel.
Alleen de eerste versie.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die PS2 kun je toch wegdoen omdat de PS3 ook PS2 spellen speelt?
Wat speel je dan nog op de PS2?quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De 3 wel ja
Maar de 2 niet echt vaak meer. Soms.
Gezien die stomme 3 niet meer backwards compatible was.
[ http://img14.imageshack.us/img14/3481/12042009642.jpg (copy/paste deze link) ]
Kijk, maar 3 vakken! (Ik heb de witte)
En dus ook onhandig met toploader.
Final Fantasy, Singstar, Dancing Stage Fever.quote:
Da's lelijkquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ah ok.
Nou ja, ik zie het probleem niet. Ruimte genoeg OP die kast.
En ik heb de 2e. Dus dat gaat niet.quote:
Er zijn heel weinig dans games voor de PS3 uitgekomen he?quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Final Fantasy, Singstar, Dancing Stage Fever.
Fysieke mediaquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:26 schreef Ang3l het volgende:
Heb wel de dvd speler er uit gepleurd en naar de schuur verbannen. Gebruik m'n PS3 daar wel voor
Ik gebruik 'm ook om te streamen hoorquote:
Applequote:Op maandag 22 oktober 2012 11:27 schreef Anthraxx het volgende:
Vervangen door een Apple TV + een iPad.
PC aangesloten op de TV met HDMI, geluid via de surround reciever. TV is gewoon 2de monitor van de PC.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vervangen door een Apple TV + een iPad.
Die zijn er geloof ik wel, maar dan moet ik dus ook weer andere dansmatten kopen want die aansluiting kan weer niet aan de PS3quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er zijn heel weinig dans games voor de PS3 uitgekomen he?
Best handig, sport1 abo van mijn vader op de UPC horizon App, verbinden met de AppleTV en gratis barca-real kijkenquote:
Yo, bedankt voor de tipquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Best handig, sport1 abo van mijn vader op de UPC horizon App, verbinden met de AppleTV en gratis barca-real kijken.
Plus: Bij dat soort spellen boeien de graphics echt totaal niet, dus vond het onzin ze nog eens aan te schaffen voor de PS3.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die zijn er geloof ik wel, maar dan moet ik dus ook weer andere dansmatten kopen want die aansluiting kan weer niet aan de PS3Microfoons van singstar wel, want dat was al USB bij de PS2. Maar die matten zitten op de controller-aansluiting.
Voetbal, net als Apple een fenomeen maar ik totaal niks mee heb.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:29 schreef HeatWave het volgende:
Best handig, sport1 abo van mijn vader op de UPC horizon App, verbinden met de AppleTV en gratis barca-real kijken.
Mag hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voetbal, net als Apple een fenomeen maar ik totaal niks mee heb.
Dansen is natuurlijk toch voor kleine meisjes en homo'squote:Op maandag 22 oktober 2012 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die zijn er geloof ik wel, maar dan moet ik dus ook weer andere dansmatten kopen want die aansluiting kan weer niet aan de PS3Microfoons van singstar wel, want dat was al USB bij de PS2. Maar die matten zitten op de controller-aansluiting.
Je kan ook aanquote:
Fijn zo!quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voetbal, net als Apple een fenomeen maar ik totaal niks mee heb.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dansen is natuurlijk toch voor kleine meisjes en homo's
Ik heb ze nooit gespeeld. Alleen Guitar hero maar dat is anders.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IkDancing Stage Fever
Of Dance Dance Revolution, hoe je t ook wilt noemen.
Leren kennen in de arcade hallen
Goed punt, zal het van de week voorstellen. Dan zijn we wel voor de rest van ons leven bij elkaar geblevenquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan ook aandate
vragen of hij je wurgt met een kussen. Dan word je niet oud.
Hij duikt gewoon weer op een ander hoor.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:36 schreef Tegan het volgende:
Goed punt, zal het van de week voorstellen. Dan zijn we wel voor de rest van ons mijn leven bij elkaar gebleven.
Ja verdomme. Dat is toch hetzelfde?! En groot gelijk hoor. Zou ik ook doen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij duikt gewoon weer op een ander hoor.
jaaaa daar ben ik ook gek opquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IkDancing Stage Fever
Of Dance Dance Revolution, hoe je t ook wilt noemen.
Leren kennen in de arcade hallen
Of is een nog niet uit de kist gekomen necrofiel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij duikt gewoon weer op een ander hoor.
Nee, want voor hem komen er nog veeeeeeeeeeeeeeeeelen na jou.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:38 schreef Tegan het volgende:
Ja verdomme. Dat is toch hetzelfde?! En groot gelijk hoor. Zou ik ook doen.
Ik zou mij ook niet kunnen laten liggen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Of is een nog niet uit de kist gekomen necrofiel.
Die kan ook schuivenquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jaaaa daar ben ik ook gek op
maar zo'n mat lijkt me niet ideaal omdat dat kan schuiven
Daarom wil ik kineckt
Leuke woordspeling.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:38 schreef Anthraxx het volgende:
Of is een nog niet uit de kist gekomen necrofiel.
Ja maar dan zijn we toch nog wel 'tot de dood ons scheidt' bij elkaar geblevenquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, want voor hem komen er nog veeeeeeeeeeeeeeeeelen na jou.
Alleen als je eerst trouwt. Anders telt dat niet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja maar dan zijn we toch nog wel 'tot de dood ons scheidt' bij elkaar gebleven.
En dat!quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:40 schreef Anthraxx het volgende:
Alleen als je eerst trouwt. Anders telt dat niet.
Dan telt het maar nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alleen als je eerst trouwt. Anders telt dat niet.
ja maar dan ga ik niet op mijn bekquote:
Voor de rest van zijn leven.. de jouwe dan natuurlijk nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:42 schreef Tegan het volgende:
Als date zometeen onder een bus komt dan zijn we gewoon voor de rest van ons leven bij elkaar gebleven. Los van dat ik daarna wellicht ooit nog eens iemand anders ga vinden die me kan verdragen.
Niet zo negatief over jezelf.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:42 schreef Tegan het volgende:
Als date zometeen onder een bus komt dan zijn we gewoon voor de rest van ons leven bij elkaar gebleven. Los van dat ik daarna wellicht ooit nog eens iemand anders ga vinden die me kan verdragen.
Ja dat is toch ook de definitie van ons leven. Als hij dood is dan is er ook geen ons meer.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor de rest van zijn leven.. de jouwe dan natuurlijk niet
Volgens mij zag ik hem net voorbij rijden achter het stuur van een bus.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:46 schreef Tegan het volgende:
Ohnee, wacht. Dan kan ik gewoon KT gaan doen.
nou, nou, nou. Twee jaar vrijgezel. Het is toch wat. Wat zul jij een monster zijn zegquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Vorige keer duurde het twee jaar. En nu ben ik oud, dus dat wordt zeker vijf jaar ofzo.
Rip heeft altijd gelijk.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
nou, nou, nou. Twee jaar vrijgezel. Het is toch wat. Wat zul jij een monster zijn zeg
ik ben een grotere danquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:04 schreef Ripley het volgende:
Nou, nou, nou. Twee jaar vrijgezel. Het is toch wat. Wat zul jij een monster zijn zeg
Niet verkeerd voor date. Ben je T. net kwijt, krijg je Rip ervoor in de plaats.quote:
Waar kan date tekenen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet verkeerd voor date. Ben je T. net kwijt, krijg je Rip ervoor in de plaats.
Of je komt dan hele leuke mannen tegen, of je wordt gewoon snel verliefd.. of beidequote:Op maandag 22 oktober 2012 12:12 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben nog nooit langer dan een jaar vrijgezel geweest
mijn verkeingen duurde ook altijd gewoon heel langquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of je komt dan hele leuke mannen tegen, of je wordt gewoon snel verliefd.. of beide
Dan nog moet je maar net die leuke man tegenkomen ervoor. Er zijn maar heel weinig mannen waarvan ik denk dat ze leuk genoeg zijn voor een relatie. Laat staan dat er dan ook nog echt wat uit komtquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:16 schreef rhubarbje het volgende:
mijn verkeingen duurde ook altijd gewoon heel lang
Je bent gewoon bang om alleen te zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn verkeingen duurde ook altijd gewoon heel lang
Ja, want het ligt altijd aan die ander.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan nog moet je maar net die leuke man tegenkomen ervoor. Er zijn maar heel weinig mannen waarvan ik denk dat ze leuk genoeg zijn voor een relatie. Laat staan dat er dan ook nog echt wat uit komt
Erg herkenbaar zeker?quote:
Je hebt mij nog niet ontmoet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan nog moet je maar net die leuke man tegenkomen ervoor. Er zijn maar heel weinig mannen waarvan ik denk dat ze leuk genoeg zijn voor een relatie. Laat staan dat er dan ook nog echt wat uit komt
Annie is best leuk hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dat zal ook niet gebeuren, dus dat boeit dan niet
nep-surinamerquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar wel bezet. Dus niet interessant. Voor mij dan.
Aftastenquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:23 schreef MNR het volgende:
Tjsa... ik vind het allemaal niet zo lastig en moeilijk hoor. Als ik iemand interessant vind, peil ik eerst ff of hij vrijgezel is. En dan tast ik af.
Dat is ook niet lastigquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:23 schreef MNR het volgende:
Tjsa... ik vind het allemaal niet zo lastig en moeilijk hoor. Als ik iemand interessant vind, peil ik eerst ff of hij vrijgezel is. En dan tast ik af.
nou ik was op een gegeven moment wel benieuwd of ik het alleen ook 'zou redden' en of er niet iets achter zatquote:
Lage standaarden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:27 schreef rhubarbje het volgende:
maar ja ik kwam wel leuke mensen tegen
Jij moet toch studeren!quote:
lunchpauze!!quote:
Ik dacht dat je hersens juist door fok pulp werden!quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
lunchpauze!!
En ik mag om de zoveel paginas ff op fok
anders worden je hersens pulp
Mwah, zo bedoelde ik het niet. Ik ontmoet gewoon niet zo snel mensen, laat staan dat ik uberhaupt durf er iets van te maken. Ik moet echt wel versierd worden en dan moet ik je ook nog leuk vinden. Niet dat ik daar problemen mee heb ofzo. Maar het is wel zo dat als date en ik uit elkaar zouden gaan dat het dan nog lang gaat duren voordat ik weer ga daten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
nou, nou, nou. Twee jaar vrijgezel. Het is toch wat. Wat zul jij een monster zijn zeg
Ja zo doe ik ookquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
lunchpauze!!
En ik mag om de zoveel paginas ff op fok
anders worden je hersens pulp
nee ik heb fladder hersenenquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hersens juist door fok pulp werden!
soulmates againquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zo doe ik ookOm het half uur.
Ja, het is verschrikkelijk. Die arme brox heb ik ook aan de verwarming moeten ketenenquote:
Ik heb nu al medelijden met mijn toekomstige slachtofferquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, het is verschrikkelijk. Die arme brox heb ik ook aan de verwarming moeten ketenen
Same here, nu wel weer in de markt voor vastquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:38 schreef Ripley het volgende:
Ik Ben 4 jaar vrijgezel geweest. Daarin werd wel her en der gescharreld, maar niks serieus. Verder gemiddeld een jaar tussen lange relaties door.
Ik zes jaarquote:
Daar zit ik bijna aanquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik zes jaar
Probeer dan nog maar eens terug te gaan
Ik bond datw el een ding hoor, met name om van alleen wonen naar samenwonen te gaanquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zes jaar
Probeer dan nog maar eens terug te gaan
Geen idee wat die er mee te maken heeft, maar dat het een ding is/was kan ik me heel levendig voorstellen ja. Dat heb/had ik ook.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik bond datw el een ding hoor, met name om van alleen wonen naar samenwonen te gaan
Brox noemt dat mijn Gerard Joling syndroom
Dan zit ik nu op 9 maanden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
jij mag nu weer opnieuw beginnen met tellen
het centrum van niets, maar dan nogquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee wat die er mee te maken heeft, maar dat het een ding is/was kan ik me heel levendig voorstellen ja. Dat heb/had ik ook.
Sowieso nu. Eerste keer ging ik van huis uit samenwonen. Nou ja, woeptidooo. Nu heb ik een koopappartement midden in t centrum. Ga dat maar eens "zomaar" opgeven. Of delen
Zolang geleden was je vakantie toch niet? Of tel je hetero niet mee ofzo?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:56 schreef Ang3l het volgende:
Dan zit ik nu op 9 maanden.
Bijna werp-tijd dus!
Liever dan het zichzelf verkozen centrum van het heelalquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het centrum van niets, maar dan nog.
ieder zijn dingquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Liever dan het zichzelf verkozen centrum van het heelal
Dat was Januari, en we zitten nu in Oktoberquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zolang geleden was je vakantie toch niet? Of tel je hetero niet mee ofzo?
Was dat toen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:59 schreef Ang3l het volgende:
Dat was Januari, en we zitten nu in Oktober
Die is al heel lang alleenquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee wat die er mee te maken heeft, maar dat het een ding is/was kan ik me heel levendig voorstellen ja. Dat heb/had ik ook.
Sowieso nu. Eerste keer ging ik van huis uit samenwonen. Nou ja, woeptidooo. Nu heb ik een koopappartement midden in t centrum. Ga dat maar eens "zomaar" opgeven. Of delen
Dat hoop ik sowieso. Iemand die altijd maar om je nekt hangt omdat ie zich verveelt moet ik niet hebbenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:01 schreef MNR het volgende:
Ik hoop vooral ik iemand tegenkom die ook iets voor zichzelf heeft.
Nou ja, je hebt in ieder geval de financiele vrijheid - mocht het ooit stuklopen - dat je de lasten alleen kunt dragen. En verder: opgeven? Zou'k echt niet doen!! Wil zo ruilen hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat sowieso lijkt me, die stellen die alles samen doenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:01 schreef MNR het volgende:
Hehe, ik vraag me af hoe mijn toekomstige partner het vindt dat ik zoveel sport. Ik hoop vooral ik iemand tegenkom die ook iets voor zichzelf heeft.
Mensen met een gezamelijk accountquote:
Ow diequote:Op maandag 22 oktober 2012 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mensen met een gezamelijk account
Waarom niet andersom dan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:01 schreef Ripley het volgende:
Ow, en ik moest een koopwoning in hartje amsterdam opgeven voor een huurwoning in de ghetto
Gewoon je rijbewijs halen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:05 schreef Tegan het volgende:
Mwah. Date wil groot en landelijk wonen. Ik wil ergens wonen waar ik nog wel weg kan zonder auto/rijbewijs. Dus dat gaat hem ook nooit worden. Blijf wel voor altijd latten.
Ik betast een hele hoop, maar relatie ho maarquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:23 schreef MNR het volgende:
Mja. Maar als ik hem heb, wil ik nog steeds ergens in een stad wonen. En niet naast de koeien in the middle of nowhere omdat ik dan een groter huis kan hebben.quote:
Ik heb een rijbewijs, maar ik vind t maar wat fijn dat ik op loopafstand (en terugkruipafstand) van de kroeg/restaurant/club/bioscoop/station/etc af zit!quote:
Dat is het andere uiterste. Maar ik zie ook steeds vaker van die stellen waar het bijna een plicht bij lijkt te zijn om vooral zoveel mogelijk zónder elkaar te doen. Waar het zogenaamde 'eigen leven hebben' bijkans een statussymbool is gewordenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat sowieso lijkt me, die stellen die alles samen doen.
Dat zijn de "x&y" facebookusers.
Dat ja.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb een rijbewijs, maar ik vind t maar wat fijn dat ik op loopafstand (en terugkruipafstand) van de kroeg/restaurant/club/bioscoop/station/etc af zit!
Ik wil op 5 minuten van het centrum van een grote stad wonen, in een grote vrijstaande boerderij in een landelijke omgeving.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja. Maar als ik hem heb, wil ik nog steeds ergens in een stad wonen. En niet naast de koeien in the middle of nowhere omdat ik dan een groter huis kan hebben.
Wat aardig van je!quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:10 schreef Tegan het volgende:
Maar goed, ik wil de komende tijd gewoon hier blijven en niet samenwonen, dus als date nu een huis koopt ergens mag hij helemaal zelf weten waar enzo.
Ja, dat zou ik ook willenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wil op 5 minuten van het centrum van een grote stad wonen, in een grote vrijstaande boerderij in een landelijke omgeving.
Er zal nog heel wat water door de Rijn moeten voordat dat gebeurt echter.
O dat is me wel eens gelukt, 2 jaar langquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wil op 5 minuten van het centrum van een grote stad wonen, in een grote vrijstaande boerderij in een landelijke omgeving.
Er zal nog heel wat water door de Rijn moeten voordat dat gebeurt echter.
Nou, mijn moeder wil dat ik alvast meebeslis welk patroon de gordijnen krijgen enzo hoor. En date denkt dat ik straks gewoon nooit meer thuis slaap ofzoquote:
Dat mag date doenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:12 schreef CherryLips het volgende:
Weet je hoeveel onderhoud er bij zo'n boerderij komt kijken.
Hoe lang is ze al bezig om die arme kerel te manipuleren denk je?quote:
Wehehehe!quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nou, mijn moeder wil dat ik alvast meebeslis wel patroon de gordijnen krijgen enzo hoor. En date denkt dat ik straks gewoon nooit meer thuis slaap ofzo. No way.
Als ik zoiets kon betalen dan kunnen die mannetjes voor onderhoud er ook nog wel bij.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:12 schreef CherryLips het volgende:
Weet je hoeveel onderhoud er bij zo'n boerderij komt kijken.
Lijkt me idd erg handig. Zolang het goed gaat danquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:15 schreef rhubarbje het volgende:
Wij doen ook bijna alles samen
Maar dat komt omdat wij voor onze relatie al de zelfde vriendengroep hadden en praktisch dezelfde baan...
Klinkt sneu he?
Maar is super gezellig en handig
en we hebben ook wel eigen hobbies en zo en wat losse vrienden maar dat zijn de kleine dingen in ons leven zeg maar
Ik ben een losse vriendinquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:15 schreef rhubarbje het volgende:
Maar dat komt omdat wij voor onze relatie al de zelfde vriendengroep hadden en praktisch dezelfde baan...
Klinkt sneu he?
en we hebben ook wel eigen hobbies en zo en wat losse vrienden maar dat zijn de kleine dingen in ons leven zeg maar
Te klein!quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:17 schreef Ang3l het volgende:
Dit is 2 jaar lang mijn huis geweest (voordat die pedibalance er in zat dus):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boerderij
vrijstaand
10 min fietsen van het centrum van een groete stad
Landelijke omgeving
Check!
Dan heb je gelukkig nog de kleine dingen om aan vast te houden, mocht het ooit mis gaan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:15 schreef rhubarbje het volgende:
Klinkt sneu he?
Als je er nu al zo in zit, niet heel veel waarschijnlijk.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:18 schreef JoeBravo het volgende:
kan wel heel hard roepen dat ik m'n eigen leven heb en graag m'n eigen ding doe, maar vraag me toch af hoeveel daarvan overblijft, mocht ik weer iemand vinden.
Denk dat meer mensen dat hebben hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:18 schreef JoeBravo het volgende:
kan wel heel hard roepen dat ik m'n eigen leven heb en graag m'n eigen ding doe, maar vraag me toch af hoeveel daarvan overblijft, mocht ik weer iemand vinden.
super handig!quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lijkt me idd erg handig. Zolang het goed gaat dan
De kleine?quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb je gelukkig nog de kleine dingen om aan vast te houden, mocht het ooit mis gaan.
Nou ja, het gaat erom wat jìj wil. Wil je je eigen leven hebben en graag je eigen ding blijven doen? Zijn genoeg mensen die het meer dan heerlijk om alles samen te doen hoor. Dussehm...quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:18 schreef JoeBravo het volgende:
ervaringen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je er nu al zo in zit, niet heel veel waarschijnlijk.
Ghehe, 9 bij 8, 2 verdiepingen, da;s te klein?quote:
Zat je anti-kraak ofzo?quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ghehe, 9 bij 8, 2 verdiepingen, da;s te klein?
We verzopen er bijna in man!
Badkamer van 6 bij 7.
2 wc's naast elkaar. Kon je lekker samen schijten.
Nee, de broer van mijn ex had een uitzendbureau. In dat pand zat eerst een dakdekker en al dat personeel van hem kwam van dat bureau. Bedrijf had een nieuw kantoor gebouwd en zette de boerderij te huur, maar dat was in de tijd dat er ZOVEEL kantiren te huur stonden dat dat jaren kon duren. Dus zei de broer van mijn ex (die wist dat wij wat zochten): Ik ken nog wel 2 jongens die daar wel in willen zitten hoor!quote:
Mijn ex en ikquote:
Epic! Echte liefde!quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ghehe, 9 bij 8, 2 verdiepingen, da;s te klein?
We verzopen er bijna in man!
Badkamer van 6 bij 7.
2 wc's naast elkaar. Kon je lekker samen schijten.
Zat wel een muurtje tussen hoorquote:
Dat je niet letterlijk naast elkaar op de pot zat snapte ik al hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zat wel een muurtje tussen hoor
Was voorheen de heren- en de dames-wc (want kantoor geweest).
quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat je niet letterlijk naast elkaar op de pot zat snapte ik al hoor.
Er is geen liefde die dat kan overleven vrees ik
Ach kom op. Ik kan daar best tegen denk ik. Als het niet anders kan ofzo. Ik vind het maar raar om de deur op slot te doen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat je niet letterlijk naast elkaar op de pot zat snapte ik al hoor.
Er is geen liefde die dat kan overleven vrees ik
Ik word soms al onpasselijk van mijn eigen gassen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ach kom op. Ik kan daar best tegen denk ik. Als het niet anders kan ofzo. Ik vind het maar raar om de deur op slot te doen bijvoorbeeld.
Politiek!quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:15 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb echt al vier keer een bericht getypt over het huidige onderwerp en weer gewist
ik kan er gewoon niet over praten
iemand zin om van onderwerp te wisselen?
Bzv? Shoppen? Het weer?
ja maar hij moet niet voor klaas gaan hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:17 schreef Tally het volgende:
Owh en Willem van BzB vind ik zo'n schatje
Om te eten?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:18 schreef Tally het volgende:
De gastvrouw was boos dat we al gegeten hadden voor we naar de verjaardag kwamen. Maar ik was het gewoon vergeten
Hij zat toch ook al te knuffelen met Jurjen. Dat lijkt de grootste klikquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar hij moet niet voor klaas gaan hoor
hij verdient beter dan een rebound
en aad met guns? Brrrr slecht idee haha
nee met Jurrrrrr. Dat vind ik een leuk stel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar hij moet niet voor klaas gaan hoor
hij verdient beter dan een rebound
en aad met guns? Brrrr slecht idee haha
de verjaardag. En op een surinaams/antiliaanse verjaardag gaan ze er vanuit dat iedereen mee eetquote:
Hij praat als Pim Fortuynquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:20 schreef Tally het volgende:
[..]
nee met Jurrrrrr. Dat vind ik een leuk stel.
hij zei net klaas... (kijk de herhaling nu) misschien moet dat knufflelen nog komenquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij zat toch ook al te knuffelen met Jurjen. Dat lijkt de grootste klik
jaaaaaquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:21 schreef Tally het volgende:
[..]
de verjaardag. En op een surinaams/antiliaanse verjaardag gaan ze er vanuit dat iedereen mee eet
Maar wel lekker lang-zaaaaaam.quote:
Ik vind het juist irritant dat iedere vijf minuten een of andere snack haast je keel in wordt gepropt. Want als je nee zegt vragen ze het nog 2938423 keer.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jaaaaa
volgens mij gaan ze er bij alles vanuit dat je mee eet
Dat mag ik wel
Ze was echt pissigquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jaaaaa
volgens mij gaan ze er bij alles vanuit dat je mee eet
Dat mag ik wel
zeg dat je een dieet hebt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vind het juist irritant dat iedere vijf minuten een of andere snack haast je keel in wordt gepropt. Want als je nee zegt vragen ze het nog 2938423 keer.
Waarom loop je hier te klagen als je ook gewoon tegen haar kunt zeggen dat ze het je nog tig keer vraagt nadat je nee hebt gezegd?quote:
echtquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Waarom loop je hier te klagen als je ook gewoon tegen haar kunt zeggen dat ze het je nog tig keer vraagt nadat je nee hebt gezegd?
Eh? Ik heb het niet over een feest waar ik at the moment op ben. Maar ik heb het over 100% van mijn familiefeestenquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Waarom loop je hier te klagen als je ook gewoon tegen haar kunt zeggen dat ze het je nog tig keer vraagt nadat je nee hebt gezegd?
Nee, dat lees ik net. Sorry.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Eh? Ik heb het niet over een feest waar ik at the moment op ben. Maar ik heb het over 100% van mijn familiefeesten.
ik ben ook een beetje zoquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze was echt pissig
Pfff naar mijn verjaardag komen en dan al eten.
En dan nog pannenkoeken ook. BAH!
Nooit meer doen hoor
Je post op een openbaar forum. Ik geef gewoon mijn mening. Als het je niet bevalt, heb je pech.quote:
lees dan alles inplaats van zo te blaten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Je post op een openbaar forum. Ik geef gewoon mijn mening. Als het je niet bevalt, heb je pech.
Feistyquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:28 schreef MNR het volgende:
[..]
Je post op een openbaar forum. Ik geef gewoon mijn mening. Als het je niet bevalt, heb je pech.
Stel je niet zo aan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:28 schreef Tally het volgende:
[..]
lees dan alles inplaats van zo te blaten.
Ja, hij hoort niet te lachen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:29 schreef CherryLips het volgende:
Laat Godt eens niet zo lachen, dat vind ik eng.
ik reken er altijd wel op dat we eters hebben. En vind ik ook leukquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |