quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lousy seks kan ook prima met een vaste partner anders.
Ervaring?quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lousy seks kan ook prima met een vaste partner anders.
Op 1.5 speed kijken is dan ook best lastig. Wel snelquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Engelse ondertitels aanzetten voldoet prima. De meeste series kan ik niet volgen op alleen het geluid omdat het te snel gaat.
Ik niet, MissM wel.quote:
Gelukkig heeft zij mij nu.quote:
Ben ik t niet mee eens.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als het er in zit, weet je het wel. Dat halfzachte gedoe altijd over dat het moet 'groeien' ...
O dat lukt me aardig hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Op 1.5 speed kijken is dan ook best lastig. Wel snel
Tijd te weinig! Misschien je baan opzeggen zodat je meer tv kan kijken?quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dat lukt me aardig hoor
Bij 1.5 speed kun je op de PS3 nog de stemmen horen en evt ondertitels zien.
Doe het geregeld!
En omdat dat groeien werkte, zijn jullie nog altijd gelukkig samen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben ik t niet mee eens.
Met degene waar ik mee samengewoond heb en 3 jaar een relatie mee gehad heb was ik eerst 2 jaar lang slechts vrienden terwijl hij meer wilde. Dat groeide.
Wat voor stageplaats zoek je? Ik weet nog wel wat in Utrechtquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:49 schreef rhubarbje het volgende:
ik had de hoop op een stageplek al opgegeven maar nou werd ik net gebeld
ze was erg onder de indruk van mijn brief en cv en vroeg wat meer info
ze zou even overleggen met de vakdocent en zo terug bellen
wil die vakdocent me toch niet hebben
nu ben ik weer helemaal opnieuw depri
Neuh. Maar ik kijk bv SYTYCD USA altijd op 1.5 speed.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tijd te weinig! Misschien je baan opzeggen zodat je meer tv kan kijken?
Wat een onzinquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
En omdat dat groeien werkte, zijn jullie nog altijd gelukkig samen?
Mee eens.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een onzinAlsof dat de reden is dat we dat niet meer zijn.
Dat weet je met geen enkele relatie, ook niet degene waarbij je meteen voelt dat het "goed zit".
Maar ging je bewust de vriendschap aan onder het mom van "het kan evt groeien"? of waren jullie gewoon vrienden en ineens merkte je dat het meer kon worden voor je?quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben ik t niet mee eens.
Met degene waar ik mee samengewoond heb en 3 jaar een relatie mee gehad heb was ik eerst 2 jaar lang slechts vrienden terwijl hij meer wilde. Dat groeide.
Mijn tv doet alleen sneller zonder geluidquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh. Maar ik kijk bv SYTYCD USA altijd op 1.5 speed.
De dansen gewone snelheid en de presentatie en jury commentaar etc altijd op 1.5,.
Goed te volgen hoor
Ik ging de relatie (of iig de eerste dates, weken, etc) uiteindelijk aan met "misschien kan t groeien" en dat deed het.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ging je bewust de vriendschap aan onder het mom van "het kan evt groeien"? of waren jullie gewoon vrienden en ineens merkte je dat het meer kon worden voor je?
De PS3 doet het op 1.5 nog met geluid en daarna niet meer.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn tv doet alleen sneller zonder geluid
PS3!quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De PS3 doet het op 1.5 nog met geluid en daarna niet meer.
Ik vind het altijd zo lekker als je me neemt op 1.5 speedquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
PS3!Ik game altijd op 1.5 speed. Zo goed ben ik
Jij date met dames?quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:55 schreef Ang3l het volgende:
Dat "het kan nog groeien" is omdat je iemand beter leert kennen en achter dingen komt die je op date 1 niet hebt gezien of gehoord. Knappe dame die iemand meteen kan doorgronden op date 1
Ik greep even het "normale" voorbeeld aanquote:
Ik heb nog geen nieuwe PS3 gekocht, dus dat valt op dit moment wel mee.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat ben je toch goed voor je vrouw![]()
Gaat wel ten kosten van je game tijd!
Mja, als 'de klik' of 'de vonk' er niet direct is, dan komt die er mijns inziens ook niet door te groeienquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:55 schreef Ang3l het volgende:
Dat "het kan nog groeien" is omdat je iemand beter leert kennen en achter dingen komt die je op date 1 niet hebt gezien of gehoord. Knappe dame die iemand meteen kan doorgronden op date 1
Staan er wel een paar in V&A geloof ik voor goeie prijzenquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog geen nieuwe PS3 gekocht, dus dat valt op dit moment wel mee.
Soms heeft een vonk een trage(re) start.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mja, als 'de klik' of 'de vonk' er niet direct is, dan komt die er mijns inziens ook niet door te groeien.
In mijn vorige relatie heb ik dat een paar jaar zo geprobeerd, maar er bleef iets missen.
Ik wil de nieuwe slim en wacht nog op een leuke bundelaanbieding.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Staan er wel een paar in V&A geloof ik voor goeie prijzen.
Er zijn zoals gezegd genoeg solide relaties bekend waarbij dat wel het geval is gebleken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mja, als 'de klik' of 'de vonk' er niet direct is, dan komt die er mijns inziens ook niet door te groeien.
In mijn vorige relatie heb ik dat een paar jaar zo geprobeerd, maar er bleef iets missen.
Ook logisch natuurlijkquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil de nieuwe slim en wacht nog op een leuke bundelaanbieding.
Ga je er nog 1 kopen? Of nog een jaar wachten en PS4quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog geen nieuwe PS3 gekocht, dus dat valt op dit moment wel mee.
Hij heeft een toploaderquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook logisch natuurlijk. Nieuw is wel beter, maar die slim heeft niet zoveel voordeel verder toch?
Ja maar, stel dat ik vanaf date een dat gevoel al had, en dat het dan alsnog uitgaat een tijd later. Dan betekent dat toch niet dat dat gevoel toch niet zo was in het begin?quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Gevoelens veranderen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:01 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja maar, stel dat ik vanaf date een dat gevoel al had, en dat het dan alsnog uitgaat een tijd later. Dan betekent dat toch niet dat dat gevoel toch niet zo was in het begin?
Dat zou wel breaking news zijn. Een vonk die de de natuurwetten tart.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Soms heeft een vonk een trage(re) start.
Ja precies mijn puntquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gevoelens veranderen.
Van BAM verliefd kan het overgaan in "o nee toch niet", maar net zo goed andersom.
Het betekent ook niet dat het altijd wel kan komen. Met sommigen zal het nooit komenquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nou soms werkt mijn gasfornuis gewoon wat traagquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat zou wel breaking news zijn. Een vonk die de de natuurwetten tart.
Sowieso, je verplaatst hem vrijwel nooitquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij heeft een toploader
Da past heul nie handig ind e kast!
Die lik deed het hem zeker... ik weet het zeker!quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou soms werkt mijn gasfornuis gewoon wat traagDan zit je maar op die ontsteker te douwen... klik klik klik lik... en dan ineens pas VONK!
Pas na het likken slaat de vonk over, herkenbaar?quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die lik deed het hem zeker... ik weet het zeker!
Haha, ja als ik lik dan spatten de vonken er wel vanafquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die lik deed het hem zeker... ik weet het zeker!
Heeft zoiets OOIT aan de verwachting voldaan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
De algemene verwachting voor xbox en ps is toch kerst 2013
Voor mij? Neequote:Op maandag 22 oktober 2012 11:05 schreef HeatWave het volgende:
Pas na het likken slaat de vonk over, herkenbaar?.
Dat ze al aan het ontwikkelen zijn op de Dev kits is al ruime tijd bekend. Dus hoe lang kan het nog duren... de verwachting is dus kerst 2013.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heeft zoiets OOIT aan de verwachting voldaan?
Sony heeft nog niet eens orders bij ons geplaatst!
Nou mijn PS3 staat in zo'n IKEA kast waar de vakken met duertjes er precies voor gemaakt zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sowieso, je verplaatst hem vrijwel nooit.
We shall seequote:Op maandag 22 oktober 2012 11:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat ze al aan het ontwikkelen zijn op de Dev kits is al ruime tijd bekend. Dus hoe lang kan het nog duren... de verwachting is dus kerst 2013.
De consoles staan bij mij op een kast, Xbox, ps3, Wiiquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou mijn PS3 staat in zo'n IKEA kast waar de vakken met duertjes er precies voor gemaakt zijn.
3 vakken: 1x PS3, 1x PS2 en 1x KPN kastje. Maar dan is het wel handig dat je de disc er voor in kan schuiven... en niet met je hand er zo in moet frommelen om dat ding van bovenaf te ladenDa's alleen handig als je PS3 helemaal vrij staat.
Ik moet de eerste console die de deadline haalt nog zien.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vraag maar aan P
Die mag alleen niet veel zeggen
Je weet het verschil tussen een doos en een wandcontactdoos?quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pas na het likken slaat de vonk over, herkenbaar?.
De Wii gebruik je vast als stofvanger.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De consoles staan bij mij op een kast, Xbox, ps3, Wii.
Iddquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De Wii gebruik je vast als stofvanger.
Er is geen deadline. Er is een verwachting. Zowel MS en Sony hebben officieel nog geen uitspraken gedaan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet de eerste console die de deadline haalt nog zien.
Gezien de huidige leeftijd van de consoles zal het echt niet heel lang meer duren. En de Wii U zal vast ook wel wat druk op ze uitoefenen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er is geen deadline. Er is een verwachting. Zowel MS en Sony hebben officieel nog geen uitspraken gedaan.
Die Wii U zal er natuurlijk wel weer gewoon komenquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gezien de huidige leeftijd van de consoles zal het echt niet heel lang meer duren. En de Wii U zal vast ook wel wat druk op ze uitoefenen.
Ze moeten welquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die Wii U zal er natuurlijk wel weer gewoon komen.
Volgens mij zijn Sony en MS vooral met elkaar bezig.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gezien de huidige leeftijd van de consoles zal het echt niet heel lang meer duren. En de Wii U zal vast ook wel wat druk op ze uitoefenen.
Oh ja, dat ken ikquote:
Nou ja, er kan wat gesleuteld worden. Meer geheugen, videochip update en processor update. Maar architectuur e.d. staat allang vast. Hooguit dat het ding dus geupgrade wordt qua specificaties maar veel zal het inderdaad niet wezen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Sony en MS vooral met elkaar bezig.
Maar lang kan het wat mij betreft ook niet duren inderdaad als de dev kits er al zijn. Hoeveel kan je dan nog veranderen...
Dat je bijv Mass Effect op de controller kan spelen is wel coolquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Oh ja, dat ken ik. Maar deze keer niet meteen bij Launch. Laat ze eerst maar eens wat toffe dingen zien.
Waar kan ik solliciteren?quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat je bijv Mass Effect op de controller kan spelen is wel cool.
Gok dat ie wel in het kerstpakket zit.
Nope, ik wil gewoon het nieuwste. En dat 'ie klein is bevalt mij wel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook logisch natuurlijk. Nieuw is wel beter, maar die slim heeft niet zoveel voordeel verder toch?
Hoe denkt MissM daar over?quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat 'ie klein is bevalt mij wel.
Oke, de eerste die de verwachting haalt danquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er is geen deadline. Er is een verwachting. Zowel MS en Sony hebben officieel nog geen uitspraken gedaan.
Ik moet toch gvd mijn GTA5 next gen spelenquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke, de eerste die de verwachting haalt dan
Kinect.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:16 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wil dat knekt en dan dansspeletjes
Oke oke! Ik zal ze pushen!quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik moet toch gvd mijn GTA5 next gen spelen
Da was op z'n Helmonds. "Knekt!!!"quote:
Je kan ook een grotere kast kopen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke oke! Ik zal ze pushen!
Maar als de PS4 komt dan moeet ik wel mijn TV abbo opzeggen, want het zijn maar 3 vakken: PS2, PS3 en PS4 dan. Weg KPN box!
Gebruik je ze ook nog echt?quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oke oke! Ik zal ze pushen!
Maar als de PS4 komt dan moeet ik wel mijn TV abbo opzeggen, want het zijn maar 3 vakken: PS2, PS3 en PS4 dan. Weg KPN box!
ja diequote:
Ik ga echt niet zo'n heel apparaat kopen voor één spel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja die
misschien aan de kerstman vragen als ik niks anders kan verzinnen
De 3 wel jaquote:
maar we hebben al dat andere wat er bij hoortquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga echt niet zo'n heel apparaat kopen voor één spel.
Alleen de eerste versie.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die PS2 kun je toch wegdoen omdat de PS3 ook PS2 spellen speelt?
Wat speel je dan nog op de PS2?quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De 3 wel ja
Maar de 2 niet echt vaak meer. Soms.
Gezien die stomme 3 niet meer backwards compatible was.
[ http://img14.imageshack.us/img14/3481/12042009642.jpg (copy/paste deze link) ]
Kijk, maar 3 vakken! (Ik heb de witte)
En dus ook onhandig met toploader.
Final Fantasy, Singstar, Dancing Stage Fever.quote:
Da's lelijkquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ah ok.
Nou ja, ik zie het probleem niet. Ruimte genoeg OP die kast.
En ik heb de 2e. Dus dat gaat niet.quote:
Er zijn heel weinig dans games voor de PS3 uitgekomen he?quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Final Fantasy, Singstar, Dancing Stage Fever.
Fysieke mediaquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:26 schreef Ang3l het volgende:
Heb wel de dvd speler er uit gepleurd en naar de schuur verbannen. Gebruik m'n PS3 daar wel voor
Ik gebruik 'm ook om te streamen hoorquote:
Applequote:Op maandag 22 oktober 2012 11:27 schreef Anthraxx het volgende:
Vervangen door een Apple TV + een iPad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |