quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:36 schreef Zelva het volgende:
Lees je in:
http://wielerflits.nl/nie(...)uit-begeleiding.html
Maar meneer Wintels doet net alsof het helemaal nieuw is en hij het zelf ter plekke heeft verzonnen. Geeft aan hoe compleet incompetent hij is. Als je dit soort algemene kennis al niet eens weet, dat ook gewoon is gecommuniceerd door de UCI, wat doe je dan in godsnaam op die positie?
Dat had ik gemistquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat had ik gemistMaar goed, als een kankergezwel als Vino wel manager kan worden dan lijkt me het niet verkeerd dat KNWU het opnieuw op de kaart zet.
Ja prima, maar dan niet het als een compleet nieuwe maatregel lanceren, maar vragen om een verscherping van de regels. Dat doen ze echter niet, omdat ze het niet eens de moeite waard vinden om uit te vinden wat de UCI nu precies doet en al gedaan heeft.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:40 schreef marcodej het volgende:
Ik neem aan dat die regel wat Wintels betreft verder mag gaan dan nu het geval is.
Dat mag over hem wel gezegd worden, maar over Amstrong niet omdat hij het gehad heeft ofzo?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat had ik gemistMaar goed, als een kankergezwel als Vino wel manager kan worden dan lijkt me het niet verkeerd dat KNWU het opnieuw op de kaart zet.
Van mij mag het hoor.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat mag over hem wel gezegd worden, maar over Amstrong niet omdat hij het gehad heeft ofzo?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 10:03 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Heeft hij echt bekend? Ik dacht dat hij voor de rechtbank had aangetoond dat hij van nature veel testosteron aanmaakte? (alhoewel ik nog steeds wat argwaan heb)![]()
Klinkt goed die actie van KNWU, maar ja daar moet het UCI ook oren naar hebben.![]()
twitter:david_conn twitterde op vrijdag 26-10-2012 om 17:10:09UCI is to set up a commission to examine the allegations made against itself over Lance Armstrong; and suspending its lawsuit v Paul Kimmage reageer retweet
Armstrong liep toen zo te flippen toen Paul Kimmage zei: the cancer has returned.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat mag over hem wel gezegd worden, maar over Amstrong niet omdat hij het gehad heeft ofzo?
Het mag idd verder gaan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:59 schreef Zelva het volgende:
[..]
[..]
Ja prima, maar dan niet het als een compleet nieuwe maatregel lanceren, maar vragen om een verscherping van de regels. Dat doen ze echter niet, omdat ze het niet eens de moeite waard vinden om uit te vinden wat de UCI nu precies doet en al gedaan heeft.
Dat ze bij de KNWU niet eens weten dat een door hun gevraagde regel al voor een groot gedeelte bestaat, geeft al aan hoe amateuristisch ze daar te werk gaan. Lijkt wel of het alleen om is om in de aandacht te komen en ze zich zo op hun borst kunnen kloppen, van 'kijk eens hoe streng wij tegen doping willen optreden'.
Uit het artikel van de NOS:quote:De UCI biedt echter clementie. Renners die maar één positieve dopingtest op hun naam hebben en minder dan twee jaar geschorst zijn, mogen na vijf jaar toch een rol vervullen in de wielersport.
Ik zie daar toch wel een verschil in.quote:WorldTour-teams mogen geen mensen aannemen die in het verleden betrokken zijn geweest bij dopinggebruik (anders wordt er geen licentie verstrekt)
Maar der wordt niets mee gedaan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:24 schreef Zelva het volgende:
[..]
Weer met dat voorstel voor het weren van dopingzondaars uit de begeleiding.![]()
Die maatregel bestaat al
Heb je voorbeelden?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar der wordt niets mee gedaan.
Willen we echt mensen die een kortere schorsing hebben gekregen voor bijvoorbeeld een vervuild supplement waar ze weinig aan konden doen voorgoed weren uit een verdere carrière in de wielersport?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 19:23 schreef TargaFlorio het volgende:
Naar mijn mening moet het niets uitmaken of het 1 or 2 jaar is.Geschorst voor doping dan is je kans verkeken op een verdere carriere in de wielersport.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |