Battle Royale is wel grof en geweldadig... maar ik zou t geen horror noemen.quote:
Ik ga zometeen is even kijken of er wat tussen zit.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Battle Royale is wel grof en geweldadig... maar ik zou t geen horror noemen.
Of Shawshank Redeption? Old Boy? Pan's Labyrinth?
Of Leon (The Professional).quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:46 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik ga zometeen is even kijken of er wat tussen zit.
Klinkt nu al als een boeiende film ja.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Of Leon (The Professional).
Erg mooi verhaal over een meisje wiens ouders vermoord worden door een corrupte agent.
Ze zoekt bescherming bij de buurman, die een huurmoordenaar blijkt te zijn. Ze wil zijn hulp om wraak te nemen.
Beter.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook goedemorgen
Croissantje met kaas?![]()
quote:
Succesquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:41 schreef MissExpert het volgende:
Schatjes! Ik ga slapen. Morgen eerste dag van de vakantie maar we gaan studeren
Cool. Die wil ik wel zien. Als ik vrije tijd heb.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Of Leon (The Professional).
Erg mooi verhaal over een meisje wiens ouders vermoord worden door een corrupte agent.
Ze zoekt bescherming bij de buurman, die een huurmoordenaar blijkt te zijn. Ze wil zijn hulp om wraak te nemen.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:48 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Klinkt nu al als een boeiende film ja.
Jean Reno, wat een baas.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
zeker, daarbij... Jean Reno, Gary Oldman en Natalie Portman (toen ze nog klein was)
Dit dusquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Cool. Die wil ik wel zien. Als ik vrije tijd heb.
Ziet er goed uit.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:52 schreef Cryothic het volgende:
trailer
![]()
(tel kwijt hoevaak ik hem inmiddels gezien heb)
Nicequote:
Klinkt ook wel goed.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben The Sight aan het downloaden. Die film stond erop in een wachtrij voor één van de haunted houses. Zag er uit als een supergoede film. Het is alleen een film uit 2000, dus geen seeders. Downloaden gaat echt nog trager dan dikke stront door een trechter.
Wat is dat?quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klinkt ook wel goed.![]()
En downloaden via nieuwsgroepen ftwJe mag eventueel mijn inloggevens wel gebruiken
En dat werkt via wat, waar en hoe?quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Betaalde downloads waardoor bijna altijd de maximale bandbreedte gevuld kan worden.
Echt he... kom ik aan als it-nerd... geef mij maar torrents. snel, simpel en gratis.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Andere manier van downloaden. Niet met torrents maar met nzb's.
Grabit kun je downloaden, daar laadt je nzb's in die je bijvoorbeeld van spotplanet of nzbindex.nl haalt. Dan heb ik wel inloggegevens voor je waardoor je daadwerkelijk kunt downloaden, en dan haal je de maximale snelheid die je netwerk aan kan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dat werkt via wat, waar en hoe?
Mja, nzb's is altijd snel en je kan dingen downloaden van meer als 500 dagen oud.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Echt he... kom ik aan als it-nerd... geef mij maar torrents. snel, simpel en gratis.
Dat zou ik via vnc door vin laten doen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dat werkt via wat, waar en hoe?
Ik heb ook wel eens torrents van 2 jaar terug. Soms lukt tquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, nzb's is altijd snel en je kan dingen downloaden van meer als 500 dagen oud.
Dat is inderdaad het enige nadeel van torrents.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik hou het wel bij torrents. Werkt altijd prima, alleen afhankelijk van seeders die er nu simpelweg niet zijn.
Dat ben ik met je eens. Meestal niet zulke oude bestanden nodig.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens torrents van 2 jaar terug. Soms lukt t
Al heb ik nooit zo heel vaak behoefte aan dingen van zo'n tijd terug.
En ik haal m'n torrents thuis met 2.5mb/sec binnen... en ik zit op m'n werk, dus ik heb geen haast met die dingen
Niet altijd zo snel natuurlijk, en ook niet als er heel veel torrents lopen...quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Meestal niet zulke oude bestanden nodig.
Jezus, dat is best snel
Op de vaste verbinding haal ik nog niet eens 1,5Mb/secquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Niet altijd zo snel natuurlijk, en ook niet als er heel veel torrents lopen...
Maar met populaire torrents lukt t vaak wel ja.
Eetsmakelijkquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, een onderwerp waar ik geen verstand van heb, hurray.
Ik ga ontbijten.
Met nieuwe films?quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op de vaste verbinding haal ik nog niet eens 1,5Mb/sec
Handigquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op de vaste verbinding haal ik nog niet eens 1,5Mb/sec
Maakt niet uit bij nzb'squote:
Vroeg? Hoe laat sliep je?quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Vroeg.
Maar verder wel goed.
[..]
Hé meis.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Vroeg.
Maar verder wel goed.
[..]
Hé meis.
Net na twaalven gok ik.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vroeg? Hoe laat sliep je?
Mooi zo
Ach manquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Net na twaalven gok ik.
En het was vanmorgen 8u.
Met dat verschil dat ik weekend heb, en jij gewoon aan het werk moet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach man
Ik ging rond 11 uur naar bed en om 6 uur ging de wekker
Oh, dat wist ik nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Met dat verschil dat ik weekend heb, en jij gewoon aan het werk moet.
Mijn hoofd is even leeg en chagrijnig. Dus ik heb geen ideequote:
Ik heb elke zondag/maandag vrij.quote:
Mwah, nah. Straks ff administratie van vorige week inlever, maar daar heb ik in principe de hele dag nog voor.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn hoofd is even leeg en chagrijnig. Dus ik heb geen idee
Jij?
Chillquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb elke zondag/maandag vrij.
[..]
Mwah, nah. Straks ff administratie van vorige week inlever, maar daar heb ik in principe de hele dag nog voor.
Verder niets.
Ja, best wel. Morgen ook nog vrij, dan drie daagjes werken en zaterdag een tof halloweenfeestje.quote:
Ik hoorde het al van Knetterquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, best wel. Morgen ook nog vrij, dan drie daagjes werken en zaterdag een tof halloweenfeestje.
IK heb best zin in deze week.
Giertjequote:
Is voor mij ook de eerste keer dat ik halloween vier.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:54 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb nog nooit aan halloween gedaan
ooow wij vieren het al jaren is altijd erg gezelligquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:54 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb nog nooit aan halloween gedaan
Dat gaat het ook vast wordn.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooow wij vieren het al jaren is altijd erg gezellig
quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Is voor mij ook de eerste keer dat ik halloween vier.
En ene pak word geregeld voor me.
Veel plezier alvastquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooow wij vieren het al jaren is altijd erg gezellig
Een (ex-)collega van mij zit daar in de scare crew, of hoe dat ook heet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vier het alleen in die zin dat ik elk jaar naar Fright Nights in Walibi ga.
Ja, zo heet dat inderdaad.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Een (ex-)collega van mij zit daar in de scare crew, of hoe dat ook heet.
quote:
mja voor jou al helemaalquote:
Als mij.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb volgende week een halloweenfeestje, maar ik weet nog niet hoe ik moet gaan.
coolquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als mij.
Nee grapje, in walibi liep cruella de ville rond. Zombified ofcourse.
Als Yoshi.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als mij.
Nee grapje, in walibi liep cruella de ville rond. Zombified ofcourse.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er nou weer mis met te schattig?quote:
Dat past niet bij halloween.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met te schattig?
Vast, hij doet het al jaren.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, zo heet dat inderdaad.
Goede acteur dus? Audities en toelatingseisen schijnen verschrikkelijk streng te zijn. Kan ik me ook wel voorstellen overigens.
Welke onderwerpen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:13 schreef Fera het volgende:
Oké, het lukt aardig met dat verslag. Maar ik moet m'n mening geven over die onderwerpen. Ik heb echt geen flauw idee, vooral hoe ik het moet onderbouwen. Ik hou me er echt nooit mee bezig.
Ik moest binnen het werkveld sociale voorzieningen blijven, dus ik heb gekozen voor de WWB, WMO en het PGB. En dan actuele ontwikkelingen erbij gezocht.quote:
Heb je dan nog een feestje? Of blijft het dit jaar bij de fright nights?quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik verkleed me niet voor iets als halloween.
Oh, fuck, Halloween. Ik heb zaterdag een Halloween party. Geen idee of ik nog kan gaan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik verkleed me niet voor iets als halloween.
U heeft geen mening?quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik moest binnen het werkveld sociale voorzieningen blijven, dus ik heb gekozen voor de WWB, WMO en het PGB. En dan actuele ontwikkelingen erbij gezocht.
Persoonlijk vind ik dat erg lastig, ik ben aan het zoeken en zoeken ... Maar ik weet niet eens hoe ik er over denk. Ik maak het waarschijnlijk weer veel te moeilijk voor mezelf.
Niet echt nee ... Ik weet er zo verdomd weinig vanaf eigenlijk. Hele A periode mee bezig geweest en ik snap er nog steeds niks van.quote:
sint maarten tochquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:17 schreef Cryothic het volgende:
Al dat halloween... wij hebben kinderen... over 3 weken weer met een lampion langs de deuren
Ik ben heel slim, misschien weet ik er iets vanafquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet echt nee ... Ik weet er zo verdomd weinig vanaf eigenlijk. Hele A periode mee bezig geweest en ik snap er nog steeds niks van.
Halloween > Sint Maartenquote:
Het blijft bij mij altijd bij fright nights.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb je dan nog een feestje? Of blijft het dit jaar bij de fright nights?
wij hadden jaren geleden bij iemand thuis ons eigen minifestivalletje in halloween themaquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:17 schreef Vinniiee het volgende:
Nooit iets gedaan aan Halloween, en ik denk dat daar weinig verandering in komt.
Oké. Ik heb voor het eerste thema gekozen voor de stijging van het aantal bijstandsuitkeringen, dit gekoppeld aan de economische crisis en meer werklozen, blabla. Dat heb ik allemaal al beschreven. Maar ik moet op macro-, meso- en microniveau toelichten wat ik vind van deze ontwikkelingen en eventuele maatregelen die getroffen worden. In ieder geval, ik denk dat dat de strekking is van de opdracht.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben heel slim, misschien weet ik er iets vanaf?
Oke.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het blijft bij mij altijd bij fright nights.
Het trekt me niet echt, net zoals Sinterklaas en al die andere meuk.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
wij hadden jaren geleden bij iemand thuis ons eigen minifestivalletje in halloween thema
was lachen joh met bandjes en alles
Dat is best gaaf.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
wij hadden jaren geleden bij iemand thuis ons eigen minifestivalletje in halloween thema
was lachen joh met bandjes en alles
Jep, deden ze niks aan waar ik vandaan kom... maar hier in de buurt dus wel.quote:
aah oke ik vind het wel leuk die themafeestenquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het trekt me niet echt, net zoals Sinterklaas en al die andere meuk.
dat was het zeker de hele vriendengroep was erquote:
Sinterklaas zal met een paar jaar wel weer moeten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Het trekt me niet echt, net zoals Sinterklaas en al die andere meuk.
En snoep/fruit uitdelenquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Jep, deden ze niks aan waar ik vandaan kom... maar hier in de buurt dus wel.
Moet je weer van dat gezing aanhoren in de kou bij de deur.
Hier doen ze het ook.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wij hebben dan een beslagkom met snoepjes... mogen ze zelf uitzoeken.quote:
Ik zou ze een kom met stukken paprika en courgettes aanbieden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wij hebben dan een beslagkom met snoepjes... mogen ze zelf uitzoeken.
Al zijn die hele kleine kindjes wel schatting.
2 jaar terug was het zulk slecht weer... kwam niemand aan de deur, en we besloten toen ook om met de jongens binnen te blijven.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Hier doen ze het ook.
Wat vervelend nou, die avonddiensten.
Ik heb er echt niks meequote:Op maandag 22 oktober 2012 11:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah oke ik vind het wel leuk die themafeesten
[..]
dat was het zeker de hele vriendengroep was er
Hehe inderdaadquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Sinterklaas zal met een paar jaar wel weer moeten.
Ik vind de feestdagen altijd wel leuk.
Zo hebben ze het bij mij thuis ook altijd. Ik sluit mezelf altijd opquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Wij hebben dan een beslagkom met snoepjes... mogen ze zelf uitzoeken.
Al zijn die hele kleine kindjes wel schatting.
Daar krijg je het hele jaar erna nog van te horen waarschijnlijk.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou ze een kom met stukken paprika en courgettes aanbieden.
Maak je ze echt blij mee.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou ze een kom met stukken paprika en courgettes aanbieden.
Of uien ...quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Daar krijg je het hele jaar erna nog van te horen waarschijnlijk.
Ik vreet dat zelf niet eens.quote:
Ja hoor, de pepernoten die in de winkels liggen zijn ook al bijna oud, dus het wordt wel tijd.quote:
Ik had hem maar opgezocht.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom niet, ik zag paar weken terug al 2 pieten lopen
deden wij vroeger ook dan hadden we zoveel snoepgoed dat we er weken over deden om het op te krijgenquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:22 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hell no. Hoe kunnen ze dat vrijgezellenfeest nou op de 17e plannenquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja hoor, de pepernoten die in de winkels liggen zijn ook al bijna oud, dus het wordt wel tijd.
Al duurd het nog tot 17 november voor die ouwe het land weer in komt zijlen.
Dat ga ik sowieso toch missen, zaterdagochtend 10u lig ik nog plat.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:25 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja hoor, de pepernoten die in de winkels liggen zijn ook al bijna oud, dus het wordt wel tijd.
Al duurt het nog tot 17 november voor die ouwe het land weer in komt zijlen.
Door de economische crisis zijn er veel bedrijven failliet gegaan, als logisch gevolg daarvan zijn veel mensen hun baan verloren en in de bijstand terecht gekomen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Ik heb voor het eerste thema gekozen voor de stijging van het aantal bijstandsuitkeringen, dit gekoppeld aan de economische crisis en meer werklozen, blabla. Dat heb ik allemaal al beschreven. Maar ik moet op macro-, meso- en microniveau toelichten wat ik vind van deze ontwikkelingen en eventuele maatregelen die getroffen worden. In ieder geval, ik denk dat dat de strekking is van de opdracht.
Ik kan wel zeggen: "Zwaar kut voor die mensen, slechte ontwikkeling", maar dat zal wel niet afdoende zijn.
Dat klinkt leuker dan dat het hier gaatquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Feestdagen zijn wel leuk. Met Sinterklaas gaan we lootjes trekken met een groep vrienden, met kerst liggen er altijd cadeautjes onder de boom
Dat eerste deel had ik al.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Door de economische crisis zijn er veel bedrijven failliet gegaan, als logisch gevolg daarvan zijn veel mensen hun baan verloren en in de bijstand terecht gekomen.
- macro economisch denken...
Het is goed dat deze mensen opgevangen worden door ons sociale stelsel, hierdoor raken mensen niet op straat etc...
Altijd de zaterdag voor 2 weken voor 5 december.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hell no. Hoe kunnen ze dat vrijgezellenfeest nou op de 17e plannen
Ja, maar dan verzin je het toch niet dat je vrijgezellenfeest op dezelfde dag gaat doen? Er zitten mensen met kinderen tussenquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Altijd de zaterdag voor 2 weken voor 5 december.
vorig jaar met kerst zaten we met een paar vrienden bij elkaar te gourmettenquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Feestdagen zijn wel leuk. Met Sinterklaas gaan we lootjes trekken met een groep vrienden, met kerst liggen er altijd cadeautjes onder de boom
O, ik dacht dat je de sinterklaasintocht bedoelde.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, maar dan verzin je het toch niet dat je vrijgezellenfeest op dezelfde dag gaat doen? Er zitten mensen met kinderen tussen
Half 11 aanwezig.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:29 schreef JJH het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je de sinterklaasintocht bedoelde.
Maar ik neem toch niet aan dat dat vrijgezellenfeest al om 10u 's morgens begint?
En het duurt tot 9 uur ongeveer, maar ik hoorde dat ze nog helemaal niet wisten wat ze gingen doenquote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat eerste deel had ik al.
Hmmm, dat tweede, daar kan ik wel wat mee. Eigenlijk vrij positief, zo denk ik eigenlijk nooit. Thanks.
dat is wel vroegquote:
Of ze houden die schijn op.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En het duurt tot 9 uur ongeveer, maar ik hoorde dat ze nog helemaal niet wisten wat ze gingen doen
2 uur later ook nog?quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat ga ik sowieso toch missen, zaterdagochtend 10u lig ik nog plat.
quote:Rond 12.00 uur wordt de goedheiligman door de locoburgemeester ontvangen op het Rodetorenplein.
Dat is dus nog niet precies bekend. Rondleiding & bierproeverij in Zutphen en misschien highland games.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is wel vroeg
wat gaan jullie precies doen?
En dat mailen ze naar iedereen die komt ? Lijkt me sterk.quote:
owww, ja. nou... eh... kijk je op je telefoon maar naar de televisie... jij hebt toch ook Ziggo?quote:
Ik weet niet hoe groot de groep is, maar zo relatief kort dag nog voor een groep activiteiten plannen gaat lastig worden vrees ik.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is dus nog niet precies bekend. Rondleiding & bierproeverij in Zutphen en misschien highland games.
[..]
En dat mailen ze naar iedereen die komt ? Lijkt me sterk.
Ja, maar. Vet stom!quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:33 schreef Cryothic het volgende:
[..]
owww, ja. nou... eh... kijk je op je telefoon maar naar de televisie... jij hebt toch ook Ziggo?
Ik dacht ook aan gemeentes, idd. Micro niveau betreft cliënten en eventueel het beroep wat je zelf later uitoefent, dus wat de gevolgen zijn vor de SJD'er in zijn werk.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Meso niveau vind ik een beetje... Wat bedoelen ze daarmee?
Wellicht dingen die gemeentes doen denk ik... En micro op niveau van een huishouden?
aah okee wij hebben toen bij de een een bierfiets gehuurd en bij de 2de paintballen met bbq bij busslooquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is dus nog niet precies bekend. Rondleiding & bierproeverij in Zutphen en misschien highland games.
[..]
En dat mailen ze naar iedereen die komt ? Lijkt me sterk.
Een vicieuze cirkel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik word gewoon chagrijnig van mijn kuthumeur
Ik zou met wat gegevens best wel iets in elkaar kunnen zwansen denk ik.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht ook aan gemeentes, idd. Micro niveau betreft cliënten en eventueel het beroep wat je zelf later uitoefent, dus wat de gevolgen zijn vor de SJD'er in zijn werk.
Zal ik een dansje voor je komen doen? Dat is sowieso lachwekkend.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Als je dan nu ook gewoon blij wordt van je chagrijnigheid krijg je een beter humeur en dan word je niet meer sacherijnig van je kuthumeur.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
17 man.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot de groep is, maar zo relatief kort dag nog voor een groep activiteiten plannen gaat lastig worden vrees ik.
Join the clubquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mja, dat is leuk als het mooi weer is. Ik verwacht niet dat je dan nog in je tshirtje op de fiets kan zittenquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah okee wij hebben toen bij de een een bierfiets gehuurd en bij de 2de paintballen met bbq bij bussloo
Ze zullen dan vast al wel met wat bezig zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
17 man.
[..]
Join the club
[..]
Mja, dat is leuk als het mooi weer is. Ik verwacht niet dat je dan nog in je tshirtje op de fiets kan zitten
Hoe kan ik blij worden van mijn chagrijnige kuthumeur?quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als je dan nu ook gewoon blij wordt van je chagrijnigheid krijg je een beter humeur en dan word je niet meer sacherijnig van je kuthumeur.
Ofzo.
mja das ook wel weer zoquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
17 man.
[..]
Join the club
[..]
Mja, dat is leuk als het mooi weer is. Ik verwacht niet dat je dan nog in je tshirtje op de fiets kan zitten
Ik vind dat het zo moeilijk, maar mijn hoofd is de laatste week ook één grote chaos. Soms heb ik het gevoel alsof ik per dag drie keer zoveel hersencellen verlies als normaal.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zou met wat gegevens best wel iets in elkaar kunnen zwansen denk ik.Moet jij ook wel kunnen.
Ongetwijfeld. Mailtje is een week oud.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze zullen dan vast al wel met wat bezig zijn.
Gewoon mee spotten. Lach je humeur uit. "HAHAHAHA, stom sneu kuthumeur. Je hebt het echt slecht hè?"quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe kan ik blij worden van mijn chagrijnige kuthumeur?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon mee spotten. Lach je humeur uit. "HAHAHAHA, stom sneu kuthumeur. Je hebt het echt slecht hè?"
Vergelijk jezelf met een chagrijnige heks ofzoquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hoe kan ik blij worden van mijn chagrijnige kuthumeur?
Ja, iig een ziggo-verbinding ja.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, maar. Vet stom!
Ik dacht dat ik dan wel op het station enzo tv kon kijken, maar daar heb je wifi voor nodig.
Logisch wel.. Zo gaat dat.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind dat het zo moeilijk, maar mijn hoofd is de laatste week ook één grote chaos. Soms heb ik het gevoel alsof ik per dag drie keer zoveel hersencellen verlies als normaal.Ik kan niet meer denken ... Maar ik denk tegelijkertijd heel veel.
quote:
Ik voel me echt te dom voor het HBO.quote:
Ik dacht al.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:39 schreef Fera het volgende:
[..]Natuurlijk. Ik kan nooit blij worden van een kuthumeur.
Je lijkt MLIG wel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vergelijk jezelf met een chagrijnige heks ofzo
Die overal op kankert etc... Misschien vind je dat een leuk idee.
Word ik alleen maar chagrijniger van.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon mee spotten. Lach je humeur uit. "HAHAHAHA, stom sneu kuthumeur. Je hebt het echt slecht hè?"
Werkse.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:40 schreef Cryothic het volgende:
ik ga weer eens even wat aan m'n werk doen.
ik houd het tempo hier nu al niet bij namelijk
de mazzel
Je moet gewoon leren random bullshit op te schrijven...quote:
Mensen die met kanker spottenquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vergelijk jezelf met een chagrijnige heks ofzo
Die overal op kankert etc... Misschien vind je dat een leuk idee.
Dat is niet eens met kanker spotten vrouwtje.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mensen die met kanker spotten
You don't say.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Word ik alleen maar chagrijniger van.
Dat vind ik zo moeilijk.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je moet gewoon leren random bullshit op te schrijven...
Maar wel to the point blijven.
Die MIquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:42 schreef Fera het volgende:
[..]
You don't say.
Think happy thoughts. Ga naar buiten, vogeltjes kijken of zo. Ik zag net nog twee zwanen. Ze staken heel langzaam de weg over terwijl er een stom kind in een rijlesPolo ongeduldig zat te toeteren.
Ik zit in de trein naar Amersfoort.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:42 schreef Fera het volgende:
[..]
You don't say.
Think happy thoughts. Ga naar buiten, vogeltjes kijken of zo. Ik zag net nog twee zwanen. Ze staken heel langzaam de weg over terwijl er een stom kind in een rijlesPolo ongeduldig zat te toeteren.
dan houd het al helemaal opquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb wel ziggo tv, maar geen ziggo internet...
Zijn ze knap?quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:43 schreef Fera het volgende:
Die buren van Kaneel hebben inderdaad vaak seks. Hebben die geen baan of zo?
Jij dacht dat hij maar wat zei?quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:43 schreef Fera het volgende:
Die buren van Kaneel hebben inderdaad vaak seks. Hebben die geen baan of zo?
Zijn er geen mensen in de trein die er belachelijk uitzien? Soms luister ik ook mee met gesprekken, dat kan best hilarisch zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zit in de trein naar Amersfoort.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mensen die met kanker spotten
Ik vind het met kanker spotten. Kanker is een ziekte, voor niets anders dan de daadwerkelijke ziekte zou dat woord gebruikt moeten worden. Imo.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is niet eens met kanker spotten vrouwtje.
Kankeren is niet te vergelijken met kanker.
Ik vond hem een aansteller. Maar ik hoorde ze gisteravond een paar keer en nu weer.quote:
Ik heb de app wel gedownload, en als ik goed gelezen heb moest je televisie óf internet van ze hebben.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
dan houd het al helemaal op![]()
(owja, ik ging werken...)
Kankeren is een normaal Nederlands woord, bestaat al eeuwen en wordt niet direct geassocieerd met de ziekte.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind het met kanker spotten. Kanker is een ziekte, voor niets anders dan de daadwerkelijke ziekte zou dat woord gebruikt moeten worden. Imo.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vond hem een aansteller. Maar ik hoorde ze gisteravond een paar keer en nu weer.
Naja, de wereld is genoeg verkankert omtrent het woord kanker naar mijn mening.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind het met kanker spotten. Kanker is een ziekte, voor niets anders dan de daadwerkelijke ziekte zou dat woord gebruikt moeten worden. Imo.
Ik had net muziek opstaan, maar dat helpt ook niet, want dan ga ik meezingen en doe ik nog niks. ARGH. Frustratie.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Dat is best kut als je huiswerk wilt maken
Dat gedoe over kanker.quote:
Stiltecoupe en alleen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Zijn er geen mensen in de trein die er belachelijk uitzien? Soms luister ik ook mee met gesprekken, dat kan best hilarisch zijn.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had net muziek opstaan, maar dat helpt ook niet, want dan ga ik meezingen en doe ik nog niks. ARGH. Frustratie.
Ik heb het van té dichtbij meegemaakt om het niet te associeren met de ziekte.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Kankeren is een normaal Nederlands woord, bestaat al eeuwen en wordt niet direct geassocieerd met de ziekte.
Wat hij dus zegt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb het van té dichtbij meegemaakt om het niet te associeren met de ziekte.
Ik krijg er ook altijd jeuk van.
Imo. Moeilijk he?quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Kankeren is een normaal Nederlands woord, bestaat al eeuwen en wordt niet direct geassocieerd met de ziekte.
quote:
Of dat mensen met de ziekte zelf het woord niet meer durven uit te spreken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat gedoe over kanker.
Kankeren is een hele normale uitspraak, en zelfs daar gaan mensen moeilijk over doen.
Laatst betrapte ik mijn moeder erop dat ze het over de ziekte had en bijna het woord niet durfde uitspreken omdat ze bang was dat ze iemand voor het hoofd zou stoten.
In welk een bizarre bochten mensen zich soms wringen.
Jij vind dat grappig?quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Of dat mensen met de ziekte zelf het woord niet meer durven uit te spreken.
Ik heb het ook van dichtbij meegemaakt, maar toch kleef ik niet zo'n betekenis vast aan dat woord. Het is maar een woord ...quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb het van té dichtbij meegemaakt om het niet te associeren met de ziekte.
Ik krijg er ook altijd jeuk van.
Ik vind dat wel grappig ja.quote:
Nou ja, ik ben vast niet de enige.quote:
Het is een ziekte die het leven voor mensen een hel maakt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb het ook van dichtbij meegemaakt, maar toch kleef ik niet zo'n betekenis vast aan dat woord. Het is maar een woord ...
Als je zo redeneert kan je door blijven gaan. "Het is maar een uitspraak". Waar gaat de wereld heen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb het ook van dichtbij meegemaakt, maar toch kleef ik niet zo'n betekenis vast aan dat woord. Het is maar een woord ...
dat sowiesoquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Zijn er geen mensen in de trein die er belachelijk uitzien? Soms luister ik ook mee met gesprekken, dat kan best hilarisch zijn.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je zo redeneert kan je door blijven gaan. "Het is maar een uitspraak". Waar gaat de wereld heen?
Sorry, maar dit is al eeuwen oud. Maar omdat kanker zo'n hype is, is het meteen een slecht woord. Vroeger werd hier helemaal niet moeilijk over gedaan volgens mij.quote:kankeren
kankeren werkw.Uitspraak: [ˈkɑŋkərə(n)] Verbuigingen: kankerde (verl.tijd enkelv.) Verbuigingen: heeft gekankerd (volt.deelw.) Toon alle vervoegingen heel erg klagend praten Voorbeelden: `kankeren over de troep op straat`, `kankeren op...
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/kankeren
kankeren
brommen, mopperen
Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/kankeren
KANKEREN
1) Afkraken 2) Brommen 3) Klagen 4) Mopperen 5) Morren 6) Ontevreden mopperen 7) Pruttelen 8) Voortdurend mopperen 9) Zich moreel beklagen 10) Zeuren
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/KANKEREN/1
Nederland is een van de weinige, zo niet het enige land waar de mensen zich zo storen aan het woord kanker.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:49 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Sorry, maar dit is al eeuwen oud. Maar omdat kanker zo'n hype is, is het meteen een slecht woord. Vroeger werd hier helemaal niet moeilijk over gedaan volgens mij.
Ik snap de context, neemt niet weg dat het niet grappig is.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind dat wel grappig ja.
Ik neem aan dat je de context snapt? Dat mensen met de ziekte het niet durven zeggen omdat iemand anders er misschien aanstoot aan neemt.![]()
Nou, grappig hoor.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja dat illustreerd genoeg over de symboliek van het woord.
Ja, je hebt in het Engels ook een sterrenbeeld dat Cancer heet (in het Duits ook Krebs). Daar valt ook niet iedereen INEENS overheen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nederland is een van de weinige, zo niet het enige land waar de mensen zich zo storen aan het woord kanker.
Raar eigenlijk.
Ja, hoe triest het ook klinkt, het wordt gehyped. Vooral het gedoe over het woordgebruik.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kanker is een hype? Sorry hoor.
Kijk ook naar het volk wat het over het algemeen gebruiktquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, hoe triest het ook klinkt, het wordt gehyped. Vooral het gedoe over het woordgebruik.
In bijvoorbeeld de animatie serie Ed Edd and Eddy had je ook de Cancer sisters, en metaforen met kanker als invasieve groei van een parasiterend iets zijn ook niet een groot probleem.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, je hebt in het Engels ook een sterrenbeeld dat Cancer heet (in het Duits ook Krebs). Daar valt ook niet iedereen INEENS overheen.
Uiteraard, wil je zeggen dat tering dat niet is? Dat gebruiken we nu ook allemaal fijn.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kanker is een hype? Sorry hoor.
We hebben het nog niet eens over schelden met kanker he.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kijk ook naar het volk wat het over het algemeen gebruikt
Ik zal het ook nooit iemand toewensen. Maar om het nou te betrekken op een woord dat eigenlijk al eeuwen geaccepteerd is, een totaal andere betekenis heeft en in ons woordenboek staat als zodanig ... Gaat het dan niet een beetje ver?quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kijk ook naar het volk wat het over het algemeen gebruikt
Je kunt het grappig noemen, whatever.quote:
Ik weetniethoor, maar als jij 3 dierbaren om je heen hebt die keihard hebben gevochten tegen kanker en die strijd hoe dan ook binnen nu en een jaar gaan verliezen, dan doet dat woord zeer.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, hoe triest het ook klinkt, het wordt gehyped. Vooral het gedoe over het woordgebruik.
Nee, maar ik heb niet veel Nederlanders gezien die het woord 'kanker' zomaar gebruiken. En degene die het wel doen zijn over het algemeen tokkie-volk.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
We hebben het nog niet eens over schelden met kanker he.
Misschien.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zal het ook nooit iemand toewensen. Maar om het nou te betrekken op een woord dat eigenlijk al eeuwen geaccepteerd is, een totaal andere betekenis heeft en in ons woordenboek staat als zodanig ... Gaat het dan niet een beetje ver?
Dat weet ik wel, dat heb ik net nog gezegd.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weetniethoor, maar als jij 3 dierbaren om je heen hebt die keihard hebben gevochten tegen kanker en die strijd hoe dan ook binnen nu en een jaar gaan verliezen, dan doet dat woord zeer.
Of weet je niet hoe het is om dierbaren tegen die ziekte te zien vechten?
Bijna niemand die ik ken kijkt je raar aan als je het hebt over iemand die bijv loopt te kankeren op dat voetbal.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb niet veel Nederlanders gezien die het woord 'kanker' zomaar gebruiken. En degene die het wel doen zijn over het algemeen tokkie-volk.
Nederland is ook een van de weinige landen waar er gescholden wordt met ziektes. Althans, ik kan er geen ander bedenken. We hebben al vaak een discussie gehad, ik vind het verder niet erg want ik zeg het woord af en toe ook (al ben ik meer van de tyfus en tering), maar feit blijft dat er mensen zijn die er moeite mee hebben. De conclusie die we daaraan verbinden is alleen anders.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nederland is een van de weinige, zo niet het enige land waar de mensen zich zo storen aan het woord kanker.
Raar eigenlijk.
Naja pest doe nie emotioneel pijn zogezegd...quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:54 schreef Murdera het volgende:
Het is een beetje als boos worden omdat iemand het over pesten heeft, aangezien de pest een ziekte is waar een derde deel van alle Europeanen aan is overleden.
Dat.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weetniethoor, maar als jij 3 dierbaren om je heen hebt die keihard hebben gevochten tegen kanker en die strijd hoe dan ook binnen nu en een jaar gaan verliezen, dan doet dat woord zeer.
Of weet je niet hoe het is om dierbaren tegen die ziekte te zien vechten?
Goed punt, nu ik er over nadenk kan ik ook niet zo veel bedenken in andere talen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:55 schreef twi het volgende:
[..]
Nederland is ook een van de weinige landen waar er gescholden wordt met ziektes.
Bij schelden ja, maar niet bij een normale uitspraak.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Naja pest doe nie emotioneel pijn zogezegd...
Kanker wel, en juist daarom is het woord zo fijn om mee te schelden natuurlijk..
Je scheld toch juist om te provoceren om met beladen woorden te smijten?
Dat is het hele doel van schelden lijkt me.
Of je vloekt ermee, en dat is een krachtterm om bijv. eventueel pijn te verlichten (het werkt echt). Ik gebruik het woord kanker daar niet voor, maar ik kan me voorstellen dat als het in je opvoeding/omgeving veel gebruikt wordt, dat het automatisch gaat.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Naja pest doe nie emotioneel pijn zogezegd...
Kanker wel, en juist daarom is het woord zo fijn om mee te schelden natuurlijk..
Je scheld toch juist om te provoceren om met beladen woorden te smijten?
Dat is het hele doel van schelden lijkt me.
Dan vind ik dat heel lullig voor je, maar meer heb ik er ook niet over te zeggen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mij doet het zeer. Of kankeren nou een geaccepteerd woord is of niet. En dat is al wat ik heb gezegd. Klaar.
Ik moet er ook nog een hebben.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:59 schreef twi het volgende:
Om het gesprek maar even een andere wending te geven:
http://www.nu.nl/achterkl(...)elijke-vibrator.html
Werk ze.quote:
Middag inmiddels.quote:
quote:
Get a room!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:20 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Get a room!Daar moeten we even over overleggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee, nooit geprobeerd.quote:
quote:
Holy shit. Ruim 400 pagina's over Metabolisme?quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:39 schreef kingtoppie het volgende:
Daarbij mogen het boek, deze
handleiding en je aantekeningen worden gebruikt. Het behelst pagina’s 485-944 en gaat over
Metabolisme
Doe ik wel lang over, laatst deed ik een hele dag over 10 blz...quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Holy shit. Ruim 400 pagina's over Metabolisme?![]()
Ik moet over 2 uur naar school en die opdrachten inleveren. Oh God, help me.
Ik doe meestal één hoofdstuk a 30 blz per uur.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Doe ik wel lang over, laatst deed ik een hele dag over 10 blz...
Ik ben er voor je.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Holy shit. Ruim 400 pagina's over Metabolisme?![]()
Ik moet over 2 uur naar school en die opdrachten inleveren. Oh God, help me.
Ik loop echt vast.quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:55 schreef MohMi het volgende:
is er al gekrast over het feit dat het 'marsepein' is? want dan zal ik verder mn muil houden![]()
je kunt het, fera!quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik loop echt vast.
Ik ga eerst maar die fucking brief schrijven, misschien bedenk ik straks nog wel wat. En anders maar in de trein.
15 uur dus... Maar jij leest snel... Ik overdose mezelf wel ff aan de caffaine.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik doe meestal één hoofdstuk a 30 blz per uur.
Jep. Spellingnazi present.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:55 schreef MohMi het volgende:
is er al gekrast over het feit dat het 'marsepein' is? want dan zal ik verder mn muil houden![]()
Nazi? U riep mij?quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Jep. Spellingnazi present.![]()
O nee, ik zei nazi.
Ik lees inderdaad snel. Een fictief boek lees ik nog sneller.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
15 uur dus... Maar jij leest snel... Ik overdose mezelf wel ff aan de caffaine.
Hmarheaewarequote:Op maandag 22 oktober 2012 12:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik lees inderdaad snel. Een fictief boek lees ik nog sneller.
Nog een uurtje wachten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmarheaeware
Ik heb zin om iemand kapot te knuffelen.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmarheaeware
Ik heb zin om iemand kapot te knuffelen.
dan heb je opeens een hoop stukken om te knuffelen ook!quote:
Ik combineer de twee tot een gevaarlijk liefdevol schouwspel mijn liefste.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:05 schreef MohMi het volgende:
[..]
dan heb je opeens een hoop stukken om te knuffelen ook!partijtje praktisch!
sowieso; knuffelenhoewel ik stoeien zelfs nog beter vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |