Battle Royale is wel grof en geweldadig... maar ik zou t geen horror noemen.quote:
Ik ga zometeen is even kijken of er wat tussen zit.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:45 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Battle Royale is wel grof en geweldadig... maar ik zou t geen horror noemen.
Of Shawshank Redeption? Old Boy? Pan's Labyrinth?
Of Leon (The Professional).quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:46 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik ga zometeen is even kijken of er wat tussen zit.
Klinkt nu al als een boeiende film ja.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Of Leon (The Professional).
Erg mooi verhaal over een meisje wiens ouders vermoord worden door een corrupte agent.
Ze zoekt bescherming bij de buurman, die een huurmoordenaar blijkt te zijn. Ze wil zijn hulp om wraak te nemen.
Beter.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook goedemorgen
Croissantje met kaas?![]()
quote:
Succesquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:41 schreef MissExpert het volgende:
Schatjes! Ik ga slapen. Morgen eerste dag van de vakantie maar we gaan studeren
Cool. Die wil ik wel zien. Als ik vrije tijd heb.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Of Leon (The Professional).
Erg mooi verhaal over een meisje wiens ouders vermoord worden door een corrupte agent.
Ze zoekt bescherming bij de buurman, die een huurmoordenaar blijkt te zijn. Ze wil zijn hulp om wraak te nemen.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:48 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Klinkt nu al als een boeiende film ja.
Jean Reno, wat een baas.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
zeker, daarbij... Jean Reno, Gary Oldman en Natalie Portman (toen ze nog klein was)
Dit dusquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Cool. Die wil ik wel zien. Als ik vrije tijd heb.
Ziet er goed uit.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:52 schreef Cryothic het volgende:
trailer
![]()
(tel kwijt hoevaak ik hem inmiddels gezien heb)
Nicequote:
Klinkt ook wel goed.quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben The Sight aan het downloaden. Die film stond erop in een wachtrij voor één van de haunted houses. Zag er uit als een supergoede film. Het is alleen een film uit 2000, dus geen seeders. Downloaden gaat echt nog trager dan dikke stront door een trechter.
Wat is dat?quote:Op maandag 22 oktober 2012 09:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klinkt ook wel goed.![]()
En downloaden via nieuwsgroepen ftwJe mag eventueel mijn inloggevens wel gebruiken
En dat werkt via wat, waar en hoe?quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Betaalde downloads waardoor bijna altijd de maximale bandbreedte gevuld kan worden.
Echt he... kom ik aan als it-nerd... geef mij maar torrents. snel, simpel en gratis.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Andere manier van downloaden. Niet met torrents maar met nzb's.
Grabit kun je downloaden, daar laadt je nzb's in die je bijvoorbeeld van spotplanet of nzbindex.nl haalt. Dan heb ik wel inloggegevens voor je waardoor je daadwerkelijk kunt downloaden, en dan haal je de maximale snelheid die je netwerk aan kan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dat werkt via wat, waar en hoe?
Mja, nzb's is altijd snel en je kan dingen downloaden van meer als 500 dagen oud.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Echt he... kom ik aan als it-nerd... geef mij maar torrents. snel, simpel en gratis.
Dat zou ik via vnc door vin laten doen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dat werkt via wat, waar en hoe?
Ik heb ook wel eens torrents van 2 jaar terug. Soms lukt tquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, nzb's is altijd snel en je kan dingen downloaden van meer als 500 dagen oud.
Dat is inderdaad het enige nadeel van torrents.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik hou het wel bij torrents. Werkt altijd prima, alleen afhankelijk van seeders die er nu simpelweg niet zijn.
Dat ben ik met je eens. Meestal niet zulke oude bestanden nodig.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:10 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens torrents van 2 jaar terug. Soms lukt t
Al heb ik nooit zo heel vaak behoefte aan dingen van zo'n tijd terug.
En ik haal m'n torrents thuis met 2.5mb/sec binnen... en ik zit op m'n werk, dus ik heb geen haast met die dingen
Niet altijd zo snel natuurlijk, en ook niet als er heel veel torrents lopen...quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Meestal niet zulke oude bestanden nodig.
Jezus, dat is best snel
Op de vaste verbinding haal ik nog niet eens 1,5Mb/secquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:15 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Niet altijd zo snel natuurlijk, en ook niet als er heel veel torrents lopen...
Maar met populaire torrents lukt t vaak wel ja.
Eetsmakelijkquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, een onderwerp waar ik geen verstand van heb, hurray.
Ik ga ontbijten.
Met nieuwe films?quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op de vaste verbinding haal ik nog niet eens 1,5Mb/sec
Handigquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op de vaste verbinding haal ik nog niet eens 1,5Mb/sec
Maakt niet uit bij nzb'squote:
Vroeg? Hoe laat sliep je?quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Vroeg.
Maar verder wel goed.
[..]
Hé meis.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Vroeg.
Maar verder wel goed.
[..]
Hé meis.
Net na twaalven gok ik.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vroeg? Hoe laat sliep je?
Mooi zo
Ach manquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Net na twaalven gok ik.
En het was vanmorgen 8u.
Met dat verschil dat ik weekend heb, en jij gewoon aan het werk moet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach man
Ik ging rond 11 uur naar bed en om 6 uur ging de wekker
Oh, dat wist ik nietquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Met dat verschil dat ik weekend heb, en jij gewoon aan het werk moet.
Mijn hoofd is even leeg en chagrijnig. Dus ik heb geen ideequote:
Ik heb elke zondag/maandag vrij.quote:
Mwah, nah. Straks ff administratie van vorige week inlever, maar daar heb ik in principe de hele dag nog voor.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn hoofd is even leeg en chagrijnig. Dus ik heb geen idee
Jij?
Chillquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb elke zondag/maandag vrij.
[..]
Mwah, nah. Straks ff administratie van vorige week inlever, maar daar heb ik in principe de hele dag nog voor.
Verder niets.
Ja, best wel. Morgen ook nog vrij, dan drie daagjes werken en zaterdag een tof halloweenfeestje.quote:
Ik hoorde het al van Knetterquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, best wel. Morgen ook nog vrij, dan drie daagjes werken en zaterdag een tof halloweenfeestje.
IK heb best zin in deze week.
Giertjequote:
Is voor mij ook de eerste keer dat ik halloween vier.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:54 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb nog nooit aan halloween gedaan
ooow wij vieren het al jaren is altijd erg gezelligquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:54 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb nog nooit aan halloween gedaan
Dat gaat het ook vast wordn.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooow wij vieren het al jaren is altijd erg gezellig
quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Is voor mij ook de eerste keer dat ik halloween vier.
En ene pak word geregeld voor me.
Veel plezier alvastquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
ooow wij vieren het al jaren is altijd erg gezellig
Een (ex-)collega van mij zit daar in de scare crew, of hoe dat ook heet.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vier het alleen in die zin dat ik elk jaar naar Fright Nights in Walibi ga.
Ja, zo heet dat inderdaad.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Een (ex-)collega van mij zit daar in de scare crew, of hoe dat ook heet.
quote:
mja voor jou al helemaalquote:
Als mij.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb volgende week een halloweenfeestje, maar ik weet nog niet hoe ik moet gaan.
coolquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als mij.
Nee grapje, in walibi liep cruella de ville rond. Zombified ofcourse.
Als Yoshi.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als mij.
Nee grapje, in walibi liep cruella de ville rond. Zombified ofcourse.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er nou weer mis met te schattig?quote:
Dat past niet bij halloween.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met te schattig?
Vast, hij doet het al jaren.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, zo heet dat inderdaad.
Goede acteur dus? Audities en toelatingseisen schijnen verschrikkelijk streng te zijn. Kan ik me ook wel voorstellen overigens.
Welke onderwerpen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:13 schreef Fera het volgende:
Oké, het lukt aardig met dat verslag. Maar ik moet m'n mening geven over die onderwerpen. Ik heb echt geen flauw idee, vooral hoe ik het moet onderbouwen. Ik hou me er echt nooit mee bezig.
Ik moest binnen het werkveld sociale voorzieningen blijven, dus ik heb gekozen voor de WWB, WMO en het PGB. En dan actuele ontwikkelingen erbij gezocht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |