SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
Neutraal, ik laat het over aan de politiek
Ik ben Tegen, er zijn alternatieven.
Tegen, geld inzetten voor anderen dingen
Ik ben 100% Tegen, onacceptabel in de crisis
Overige... (leg zelf uit)
Tussenstand:
Meer info? zie = http://www.regiotram.nl of http://groningertram.com
De OPIf i could have my wasted Fok!days back, would i use them to get back on track?
Die waarderen het niet als je voor dat soort ongein 's nachts langs komt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 05:45 schreef GrunnigsTrots het volgende:
lekker dan, bedenk me nu pas dat de apotheek bij het umcg altijd open is, had gewoon van dat dampo spul kunnen kopen
Mooi! Dan kunnen ze meteen de boel met de grond gelijk maken!quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:47 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Voor de liefhebbers: woensdag zijn voetballers Virgil van Dijk en Mitchell Schet tussen 14 en 17 aanwezig in de Burger King!
Haiquote:
Je hebt antwoord.quote:
Niet zozeer zielig, gewoon uitleggen hoe en wat.quote:
Waar doet-ie het van hequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:23 schreef GrunnigsTrots het volgende:
mijn nieuwe batmobile
[ [url=http://www.autowereld.nl/images/auto/640/993/renault-megane-scenic-2-0-kaleido-met-nieuwe-apk-wordt-geleverd-2942993-1.jpg]afbeelding ]
[/url]
fijn autootje joh
betaal gewoon in termijnen hoor, tis niet zo dat als ik m'n auto prak dat ik zomaar ff 1200 op kan hoesten voor een nieuwequote:
Je weet dat de Renaults vaak kampen met storingen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:23 schreef GrunnigsTrots het volgende:
mijn nieuwe batmobile
[ [url=http://www.autowereld.nl/images/auto/640/993/renault-megane-scenic-2-0-kaleido-met-nieuwe-apk-wordt-geleverd-2942993-1.jpg]afbeelding ]
[/url]
fijn autootje joh
vind je dat veel of weinig?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:35 schreef BradleyQ het volgende:
1200? voor zo'n bak? is die crisis nog ergens goed voor
yup, maar dat is vooral vanaf bj 2000+ sommige van 98'+ ook wel maar de scenic niet geloof ikquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je weet dat de Renaults vaak kampen met storingen?
nee, een espace uit die tijd krijg je ook mee voor onder de 4000quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:38 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
vind je dat veel of weinig?
heb hem trouwens voor 1000 meegenomen![]()
iemand anders had er denk ik 1500 voor neer moeten leggen ivm met rijklaar maken enzo maar tis m'n vaste garage dus betaal er sws niet teveelquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:41 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
nee, een espace uit die tijd krijg je ook mee voor onder de 4000
1000 voor een scenic vind ik wel netjes, maar het moet niet een garantie tot aan de deur deal zijn
ik kost flink wat meer als ik zou gaan werken hoorquote:
MM.quote:
wie ben jij nou weer dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:07 schreef PH-KCD het volgende:
Ik ben nog altijd apetrots dat ik in de OP staEcht een eer
Wat heb je dan? Niet zo lang geleden werkte je ook nog toch?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:56 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik kost flink wat meer als ik zou gaan werken hoor
de damage-control die daarbij komt kijken
ik heb in principe altijd gewerkt jaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 00:21 schreef S-RS het volgende:
[..]
Wat heb je dan? Niet zo lang geleden werkte je ook nog toch?
was het ook. Sebasser was hier vaste gast. Daarom hebben we destijds besloten om zijn plaatje in de OP te houdenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:10 schreef GrunnigsTrots het volgende:
sebasser staat er ook nog in zie ik
vond het zo zielig voor z'n broertje toen
Ik had bij jou een Kadett GSi verwacht eigenlijkquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:23 schreef GrunnigsTrots het volgende:
mijn nieuwe batmobile
[/url]
fijn autootje joh
Hallo.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:32 schreef MaxMark het volgende:
Van de plaatjes die nu in de OP staan, komt zo'n 50% me maar bekend voor
Gefeliciteerdquote:
dat vind ik al veelquote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:32 schreef MaxMark het volgende:
Hmm, te weinig. Was in het begin wel meer actief, dat zal het zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:36 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij hier ooit gepost?
Niet dat je niet welkom bent, uiteraard![]()
Leren.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik las in een oud topic dat hier nog wel eens FOK!kers komen
met een juridische achtergrond.
Aangezien ik SJD ben gaan doen, zou ik graag tips e.d.
krijgt voor het aankomende JMT tentamen.
Dankjewelquote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Alleen jammer dat er weer een gevaar op de weg bij is gekomen
Ga eens van Fok af. Boek open, study hard.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:57 schreef Apekoek het volgende:
Waarom is er nu een enorme file? Normaal nooit zo. Westbroek naar centrum groningen.
quote:
Hoi!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
quote:
Ik besteed per dag gemiddeld 4 tot 5 uur aan het leren.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:45 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Ga eens van Fok af. Boek open, study hard.
Hallonquote:
Haha oke hoi !quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:07 schreef Renesite het volgende:
ruim 4 jaar geleden deed ik hetzelfde tentamen in 3 kansen. Hoi!
Oplossenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Haha oke hoi !
Wat voor vragen kan ik verwachten ?
Want wetsartikelen analyseren vind ik niet moeilijk. Die vraagstellingen ook niet.
En het bladeren door de Kluwer Bundels heb ik ook al aardig onder de knie.
Aahw oke, dank !quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oplossen
Notatie
Vragen als bijvoorbeeld: drugsverbruik > opiumwet en zo.
Oh. Okayquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Reclassering / Schuldhulpverlener / Leerplichtambtenaar .
Ha, sukkel! Die had ik in één keerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:07 schreef Renesite het volgende:
ruim 4 jaar geleden deed ik hetzelfde tentamen in 3 kansen. Hoi!
"Groningen Nederlandse stad met meeste files"quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:57 schreef Apekoek het volgende:
Waarom is er nu een enorme file? Normaal nooit zo. Westbroek naar centrum groningen.
!!!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:18 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ha, sukkel! Die had ik in één keer
Nog aan het werk waar je ging werken ongeveer iets eerder dan mij?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:32 schreef PteV het volgende:
[..]
"Groningen Nederlandse stad met meeste files"
Te cryptisch dezequote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nog aan het werk waar je ging werken ongeveer iets eerder dan mij?
Je had toen ergens werk gevonden, want we solliciteerden toen op dezelfde functiequote:
Ik zat te twijfelen. En in 'Word' kwam er een rood lijntje onder te staan.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh. Okay!
Dat mag gewoon aan elkaar hoor
Bij twijfel google!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen. En in 'Word' kwam er een rood lijntje onder te staan.
Ah zo! Nee, dat was helaas een tijdelijk project. Nu in de afgelopen dagen 5 brieven uitgestuurd, afwachten wat daar uitkomt. Kijk nu ook in het westen van NL.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je had toen ergens werk gevonden, want we solliciteerden toen op dezelfde functie! (uzb)
En dat werd niets, toen ging je ergens anders werken begreep ik. Werk je daar nog?
Ooow bummerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:37 schreef PteV het volgende:
[..]
Ah zo! Nee, dat was helaas een tijdelijk project. Nu in de afgelopen dagen 5 brieven uitgestuurd, afwachten wat daar uitkomt. Kijk nu ook in het westen van NL.
Dat haal ik niet eens,quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:32 schreef MaxMark het volgende:
Als we dan toch bezig zijn mag dan mij best dan ik zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 20:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
!!!
[..]
Nog aan het werk waar je ging werken ongeveer iets eerder dan mij?
Minder vaak dan wanneer?quote:
Het is schoolvakantie, dan is al dat busspul vrij.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan normaal, maar heb het al gevonden. Ja dus.
Dan ga je lekker fietsenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 08:45 schreef xminator het volgende:
Maar de bussen zitten wel weer vol, wat een tuig is het ook die qbuzz.
Das nooit zo moeilijkquote:Op donderdag 25 oktober 2012 09:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Jep, even een junk vinden om een fiets van over te kopen.
Altijd wat over houden!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:35 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Als we dan toch bezig zijn mag dan mij best dan ik zijn.
Sorry..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:14 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wat een denigrerende vraagstelling, G
echt wel, en hij is zo klaarquote:
Lekker knuffelen met die kleine knul van je! JA!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:02 schreef ShiningStar het volgende:
Hier zitten de tentamens er ook weer bijna op, nog één te gaan morgen en daarna genieten van weekend
Dat heb ik vandaag al gedaanquote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lekker knuffelen met die kleine knul van je! JA!
Jazeekie!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:33 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Dat heb ik vandaag al gedaan
En dat doe jij toch ook in het weekend, met jouw knul?
Daar werken al zoveel homo's, joh.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:30 schreef Renesite het volgende:
Ik zou zo kunnen gaan werken bij OogTV
he bah. Eén grote orgie daarquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:38 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Daar werken al zoveel homo's, joh.
Ook al competente?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:38 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Daar werken al zoveel homo's, joh.
Gadver, moet dat nou?quote:
Nee doe maar nietquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:49 schreef Renesite het volgende:
Neen. Dan moet ik mijn persoontje omdraaien en de TV aanzetten. Wrom?
De achterbuurt dus. Was je op zoek naar de Hardewikker?quote:
gisteren al om hem vandaag weer een uur vooruit te zetten en morgen weer een uur terugquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 15:38 schreef GrunnigsTrots het volgende:
moet de klok vanavond teruggezet worden of moest dat gisteren al gebeuren?
Deuln mie jong !quote:Op donderdag 25 oktober 2012 21:08 schreef GrunnigsTrots het volgende:
dat was lekker![]()
nu biertje en een jointje
Nee, het Usva INTheater.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 09:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
De achterbuurt dus. Was je op zoek naar de Hardewikker?
dat is volgens mij geen hasret hoorquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 22:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nu lekker aan de kapsalon in de Hasret. Westerhaven
Elke Turk met een kebabstaaf is een Hasret.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:45 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dat is volgens mij geen hasret hoor
die aan de westerhaven is wel m'n favorietquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:50 schreef Luco het volgende:
[..]
Elke Turk met een kebabstaaf is een Hasret.
die jaquote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:57 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Kut. Ik ben het uitslapen verleerd. First world problems.
Maai! Waar geweest?quote:
Sowieso, was om kwart voor 9 al klaarwakker.quote:Op zondag 28 oktober 2012 18:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]gvd dat is zowat 0,5 world problems
Ik lag om half 8 in bedquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:42 schreef Mrjolyn_ het volgende:
[..]
Sowieso, was om kwart voor 9 al klaarwakker.
Wel gelezen, niet in bezit.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:57 schreef Robbeltje het volgende:
Hebben jullie de Donald Duck editie Groningen ook?
Ik stel voor dat we dan een vuuraansteker pakkenquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:15 schreef MaxMark het volgende:
De editie over Friesland is volledig in het Fries
dat is niet helemaal waar. Er zijn twee edities van verschenen. De eerste was in januari van dit jaar en was in het Nederlands. Ergens in mei is er op veler verzoek nog een Friese editie verschenen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:15 schreef MaxMark het volgende:
De editie over Friesland is volledig in het Fries
Oh ok. Een Friese collega van mij had de Friese editie cadeau gekregen en nam 'em mee naar kantoor. Ik ging er vanuit dat er alleen maar een Friesche versie was dusquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat is niet helemaal waar. Er zijn twee edities van verschenen. De eerste was in januari van dit jaar en was in het Nederlands. Ergens in mei is er op veler verzoek nog een Friese editie verschenen.
Heb ze hier beide liggen namelijk
Uiteraard!quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:57 schreef Robbeltje het volgende:
Hebben jullie de Donald Duck editie Groningen ook?
Is die reconstructie nu op rtv noord?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:20 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ze zijn nog steeds met dat project-x bezig
nee, vanavond in opsporing verzochtquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:42 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Is die reconstructie nu op rtv noord?
is wel terecht. Ze moeten gewoon weten wat wel en niet mag. Het mag geen vrijbrief worden voor toekomstige zaken.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:08 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nee, vanavond in opsporing verzocht
gaan ze weer belangrijke zendtijd verspillen aan een paar pubertjes die een bierflesje hebben gegooid
maar als je kijkt wat er normaal gebeurt, mensen worden op straat uit het niets neergestoken, oude dametjes worden thuis beroofd en je word vermoord als je iemand verkeerd aankijkt of toevallig een baantje achter een kassa hebt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is wel terecht. Ze moeten gewoon weten wat wel en niet mag. Het mag geen vrijbrief worden voor toekomstige zaken.
Hoe denk je dat het beter is te voorkomen dat zoiets weer gebeurt? Het er nu maar bij laten zitten of iedereen laten zien wat de gevolgen voor jezelf kunnen zijn als je ooit zoiets in de toekomst wilt doen?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:20 schreef GrunnigsTrots het volgende:
tuurlijk moeten er straffen uitgedeeld worden maar dan hadden ze die avond zelf maar mensen moeten oppakken en niet daarna voor zeker hetzelfde bedrag dat er aan schade is nog eens mankracht erop zetten
en sws is het allemaal een beetje opgeblazen hoor, ik was er die avond en de volgende dag ook en heb echt niet voor miljoenen schade gezien hoor, paar kapotte ramen en uitgebrande auto's blijkbaar een mss wat straatmeubilair maar dan kom je nog niet eens in de buurt van een miljoen
Ga jij jezelf nog aangeven?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:20 schreef GrunnigsTrots het volgende:
tuurlijk moeten er straffen uitgedeeld worden maar dan hadden ze die avond zelf maar mensen moeten oppakken en niet daarna voor zeker hetzelfde bedrag dat er aan schade is nog eens mankracht erop zetten
en sws is het allemaal een beetje opgeblazen hoor, ik was er die avond en de volgende dag ook en heb echt niet voor miljoenen schade gezien hoor, paar kapotte ramen en uitgebrande auto's blijkbaar een mss wat straatmeubilair maar dan kom je nog niet eens in de buurt van een miljoen
voor wat?quote:
balen, Lucoquote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:22 schreef Luco het volgende:
. Vandaag afgevallen voor het eerste team. Geen basisplaats in de Hoofdklasse Korfbal voor mij
Bummerquote:Op woensdag 31 oktober 2012 00:22 schreef Luco het volgende:
. Vandaag afgevallen voor het eerste team. Geen basisplaats in de Hoofdklasse Korfbal voor mij
?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hatseflats, de eerste zijn binnen van de IO
Nu alleen Apu en JMT nog
Dat zeggen ze dus allemaal, he.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:05 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
voor wat?
ik heb niks gedaan hoor, ik was er alleen
als ze me moeten hebben komen ze me maar halen, maar de politie weet ook wel dat er ergere dingen gebeuren
dat zal best, maar ik moet degene nog tegenkomen die het tegendeel recht in m'n bek durft te bewerenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:26 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Dat zeggen ze dus allemaal, he.
Tja, dan moet je naar 't politiebureau, zodat ze dat kunnen onderzoeken ahv de beelden die ze hebben. Zo ja, dan beweren ze 't tegendeel recht in je bek, zo nee, dan niet.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:28 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dat zal best, maar ik moet degene nog tegenkomen die het tegendeel recht in m'n bek durft te beweren
sws wil ik de wout die me die avond op m'n bek geslagen heeft wel weer eens tegenkomenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 15:31 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Tja, dan moet je naar 't politiebureau, zodat ze dat kunnen onderzoeken ahv de beelden die ze hebben. Zo ja, dan beweren ze 't tegendeel recht in je bek, zo nee, dan niet.
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:08 schreef nietzman het volgende:
Laten we hopen dat 'ie dan het karwei afmaakt.
STOER!!!quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:25 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
kom dat soort shit nou eens IRL zeggen, dan kunnen we tenminste nog erom lachen
hou er niet van als mensen op internet stoer gaan doen, net als die tjappies die op je hyves of facebook gaan zetten "volgende keer dat ik je zie maak ik je dood!!!!" en dat soort onzinquote:
Ow, die Integrale Opdrachten waren ook heus niet zo moeilijk...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 12:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hatseflats, de eerste zijn binnen van de IO
Nu alleen Apu en JMT nog
Ah, dus eigenlijk is heel Fok! niet serieus te nemen. Oh, maar dat wist ik al.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:17 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
hou er niet van als mensen op internet stoer gaan doen, net als die tjappies die op je hyves of facebook gaan zetten "volgende keer dat ik je zie maak ik je dood!!!!" en dat soort onzin
als je wat te vertellen hebt doe je dat in m'n gezicht, dan pas kan ik je serieus nemen
maar een paar meter ernaastquote:
quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:01 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
sws wil ik de wout die me die avond op m'n bek geslagen heeft wel weer eens tegenkomen
dat was er een waar ik het in het verleden nog wel eens mee aan de stok kreeg, en die voelde zich heel wat met z'n schild en z'n 5 collega's en die greep z'n kans toen ie me zagquote:
Ik geloof je meteenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 19:59 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dat was er een waar ik het in het verleden nog wel eens mee aan de stok kreeg, en die voelde zich heel wat met z'n schild en z'n 5 collega's en die greep z'n kans toen ie me zag
voor je begint te oordelen, ik heb ze niet uitgedaagd of wat, die vent begon me gewoon zomaar te meppen
andersom zou ik het ook doen als ik hem was hoorquote:
Je hebt hem jaren lopen treiteren?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:15 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
andersom zou ik het ook doen als ik hem was hoor
als je eindelijk de kans krijgt iemand die je al jaren zit te treiteren op z'n bek te rammen doe je dat
maar dat neemt niet weg dat ie ze nog wel een keer terugkrijgt
en dit was trouwens echt een laffe flikker
laat het ik zo zeggen, een jaar of 5-6 geleden heeft die agent mij wat geflikt waar ik hem elke keer mee bleef/blijf confronteren en dat mag natuurlijk niet als ie in uniform isquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:19 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je hebt hem jaren lopen treiteren?
Waarom?
Wat heeft die gedaan dat je hem 6 jaar lang treitert ?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:21 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
laat het ik zo zeggen, een jaar of 5-6 geleden heeft die agent mij wat geflikt waar ik hem elke keer mee bleef/blijf confronteren en dat mag natuurlijk niet als ie in uniform is![]()
maar op ten duur besloot ik ipv boos op hem te worden steeds om hem gewoon te gaan treiteren elke keer dat ik hem zag
de eerste keer dat ik hem zag begon ie zomaar in m'n zakken te graaien en was ie behoorlijk handtastelijk, en toen ik daar wat van zei/tegen deed toen kreeg ik op ten duur nog klappen van hem terwijl ik in de boeien zat.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat heeft die gedaan dat je hem 6 jaar lang treitert ?
Je word vast niet zomaar in de boeien geslagenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:25 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
de eerste keer dat ik hem zag begon ie zomaar in m'n zakken te graaien en was ie behoorlijk handtastelijk, en toen ik daar wat van zei/tegen deed toen kreeg ik op ten duur nog klappen van hem terwijl ik in de boeien zat.
vervolgens zat ik achterin de auto met het idee dat hij ze weer af moest doen maar dat werd toen door een paar collega's van hem gedaan terwijl hij nergens meer te bekennen was
dus?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je word vast niet zomaar in de boeien geslagen
Nee, natuurlijk niet. Ik vraag me alleen af waarvoor je in de boeien werd geslagenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:30 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dus?
dan mag hij me maar klappen geven?![]()
ik ben een oosterparker, tuurlijk word/werd ik wel eens in de boeien geslagen.
maar ik werk altijd mee en ben nooit agressief tegen de politie, alleen als dat soort pipo's dapper gaan doen zeg ik er wel wat van natuurlijk
ik was vroeger een redelijke grote dealert hier in de omgeving, dan kom je ze nog wel eens tegenquote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Ik vraag me alleen af waarvoor je in de boeien werd geslagen
kennen wij elkaar?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:38 schreef Bullet-tooth het volgende:
Wij hadden vroeger altijd beef met Heidanus, die lange blonde.
Haha, nee. Zijn broer is leraar aan een Middelbare school, briljante vent trouwens. Aantal jaar les van gehad. Lijkt trouwens ook enorm veel op zijn broer.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 20:50 schreef GrunnigsTrots het volgende:
die hele familie zit toch bij de nsb?
Zeg 't 'm hoor.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:25 schreef GrunnigsTrots het volgende:
kom dat soort shit nou eens IRL zeggen, dan kunnen we tenminste nog erom lachen
Dat deed de politieman zeker ook, en toen kreeg je klapjes.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:17 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
hou er niet van als mensen op internet stoer gaan doen, net als die tjappies die op je hyves of facebook gaan zetten "volgende keer dat ik je zie maak ik je dood!!!!" en dat soort onzin
als je wat te vertellen hebt doe je dat in m'n gezicht, dan pas kan ik je serieus nemen
Kom dang word derde dangquote:Op woensdag 31 oktober 2012 18:17 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik ben iig nog maar net (echt) wakkerquote:
doet ie goedquote:Op zondag 4 november 2012 16:09 schreef GrunnigsTrots het volgende:
zo'n maat van me raakt gewoon elke week z'n fiets kwijt bij het stappen, hoe krijg je dat nou voor elkaar
ja nouquote:
dat wisten we nog niet toch?quote:Op zondag 4 november 2012 22:02 schreef GrunnigsTrots het volgende:
jezus, in undercover in nederland legt zo'n politieagent ff uit dat we hier in nederland wel degelijk een klassenjustitie hebben![]()
het wordt je over het algemeen niet zo op het politiebureau uitgelegdquote:
Ga even kijken op de laatste plek waar je zoekt, daar liggen ze altijd.quote:Op maandag 5 november 2012 14:04 schreef janaotj het volgende:
Meeeeh. Ik ben mijn sleutelbos kwijt. En ik weet gewoon echt niet waar het is gebleven. Het kan gewoon ergens op mijn kamer liggen, of ergens in de stad. Gelukkig heb ik reservesleutels van dingen, maar niet van mijn fiets. Dus nu kan ik niet met mijn fiets.
Beter ga je op tijd van huis volgende keerquote:Op maandag 5 november 2012 16:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Kom je víer minuten te laat, hebben ze bij een lezing alle plekken al opgevuld met mensen die géén kaartjes hebben. Ik heb gewoon netjes op tijd een kaartje gekocht, kom helaas net te laat aan, kan ik niet meer naar binnen.
Beter houden ze een marge aan van iets van 10 minuten de volgende keer. Kut Studium Generale.
quote:Op maandag 5 november 2012 17:52 schreef PteV het volgende:
[..]
Beter ga je op tijd van huis volgende keer
Opgestaan plaats vergaan. Overigens, eerst was het 4 minuten, nu 5. Volgens mij was je gewoon dik een kwartier te laat.quote:Op maandag 5 november 2012 17:53 schreef boem-dikkie het volgende:
Beter geven ze niet mijn plek weg als ik een luttele 5 minuten te laat ben.
quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:00 schreef joppie_saus het volgende:
Volgens mij gaan die bomen om 18u of 19u zelfs gewoon omhoog.
Mooi, thanksquote:
quote:
Ik moest echt lachenquote:
Coolquote:Op woensdag 7 november 2012 06:51 schreef Mrjolyn_ het volgende:
Heu eerste tentamen van m'n minor sociologie gehaald met een 6,6!
Ja echt hèquote:Op woensdag 7 november 2012 16:42 schreef Peterselieman het volgende:
zag daarstraks een groepje rijden dat bezig was met een scooterrijles. Zag er eigenlijk best wel triest uit
Makelaar? Woningnet?quote:Op woensdag 7 november 2012 21:08 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik probeer een huurwoning te bemachtigen voor 4 a 5 personen. Iemand tips?
Haha, ik heb ze eindelijk gevonden. Ze zaten tussen mijn theedoeken. Ik moet gewoon vaker gaan afdrogen, dan had ik ze veel eerder gevonden.quote:Op maandag 5 november 2012 14:30 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ga even kijken op de laatste plek waar je zoekt, daar liggen ze altijd.
Hospiteren in een huis dat je schikt en dan de andere huisgenoten er een voor een uit treiteren.quote:Op donderdag 8 november 2012 15:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik bedoelde buiten de mainstream mogelijkheden
Nee ik was geen kwartier te laat, en ze gaven aan dat er normaal wel een marge wordt gehanteerd, maar dat er nu zoveel belangstelling was en eigenlijk geen ruimte voor de deur om die mensen te laten wachten dat ze besloten om lege stoelen te vullen.quote:Op dinsdag 6 november 2012 19:07 schreef TheHappyPrince het volgende:
[..]
Opgestaan plaats vergaan. Overigens, eerst was het 4 minuten, nu 5. Volgens mij was je gewoon dik een kwartier te laat.
It wasn't me...quote:Op vrijdag 9 november 2012 01:10 schreef GrunnigsTrots het volgende:
godverdomme, m'n buurman laat een boer en ik hoor het dwars door de muur heen
Oh en jij bent vast een heel cool, tof, awesome en vooral hip persoon omdat je niet naar Slam luistert? Droeftoeter.quote:Op vrijdag 9 november 2012 11:16 schreef GrunnigsTrots het volgende:
slam FM
waar komt je vandaan?
Hoogezand ofzo?
Woon je in Hoogezand of zo?quote:Op vrijdag 9 november 2012 12:38 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Oh en jij bent vast een heel cool, tof, awesome en vooral hip persoon omdat je niet naar Slam luistert? Droeftoeter.
ja, duhquote:Op vrijdag 9 november 2012 12:38 schreef ShiningStar het volgende:
[..]
Oh en jij bent vast een heel cool, tof, awesome en vooral hip persoon omdat je niet naar Slam luistert? Droeftoeter.
Gedraag je er dan niet zo naar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |