Stand AKQ deel 2816:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lyrics dan.Wat en van wie?quote:There are
That's a fact,
It's a thing we can't deny
Like the fact that I will love you till I die.
We are twelve billion light years from the edge,
That's a guess,
No-one can ever say it's true
But I know that I will always be with you.Life isn't fair, it's just fairer than death (William Goldman)
Yep. Ook yep voor dequote:
Stand AKQ deel 2816:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
ff punt pakkenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:30 schreef plagvreugd het volgende:
Wat is de chinese naam voor het Plein van de Hemelse Vrede?
NB Chinese karakters hoeft niet, zoek de chinese naam in romeinse letters.
Tiananmanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:30 schreef plagvreugd het volgende:
Wat is de chinese naam voor het Plein van de Hemelse Vrede?
NB Chinese karakters hoeft niet, zoek de chinese naam in romeinse letters.
Oyl was eerder Yankquote:
Stand AKQ deel 2816:quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:16 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
ff punt pakken
Tiananmen plein
Stand AKQ deel 2816:quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:52 schreef BeamofLight het volgende:
Ik zie een b en een o. Barrack Obama?
YES!quote:
Stand AKQ deel 2816:quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:57 schreef BeamofLight het volgende:
oogjes dicht en snaveltjes toe
slaap lekker! ....
Ik weet dat Witsel van Benfica kwam en Hulk van Porto, maar kan me niets herinneren dat er iemand van Atletico naar Zenit ging?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:10 schreef BeamofLight het volgende:
Wie verhuisde eerder dit jaar voor een topbedrag van Atletico naar Zenith?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |