uiteraard:quote:
maar voordat je wat anders ging doen wel.. Maar goed.. het moet ook niet al te makkelijk worden lijkt mij...quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:06 schreef Mark het volgende:
Jammer dat je vraagstelling helemaal niet over een ander soort deeg rept
klopt! Stel jij maar een nieuwe vraag plag!quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:17 schreef timmmmm het volgende:
Gewoon Turkmeens. Maar geen tijd voor een nieuwe vraag, dat laat ik aan een ander
Vragen beantwoorden = een nieuwe stellen. Bij verzuim wordt er geen punt toegekend, zie ook de OP.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Trouwens:
1 lubje25
2 RanTheMan
1 BeamofLight
1 Yankee
1 PatriQue89
1 timmmm
En is dat gewoon Turkmeens?quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:09 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat is de officiele taal van Turkmenistan?
Check!quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:38 schreef Mark het volgende:
Volgens mij is de yen trouwens Japans, niet Chinees. Al kom ik ook niet verder dan een gok op de yuan
Wilma en Bettyquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:56 schreef Mark het volgende:
Lostrekker:
Hoe heten de vrouwen van Fred Flintstone en Barney Rubble?
Kan mijn antwoord op de vorige vraag gechecked worden?quote:
Is ook, maar ik was de kinderen in bed an t leggenquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:56 schreef Mark het volgende:
Ik dacht eigenlijk wel dat WK goed zou zijn
Ik weet alleen dat vanaf 1998 alle resultaten geschrapt zijn en dat hij daarvoor nog wel WK is geworden. Ik ga er dan maar vanuit dat je antwoord goed is.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:52 schreef ß het volgende:
[..]
Kan mijn antwoord op de vorige vraag gechecked worden?
Yes Tata Steel. Mooi bedrijf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |