Mazarsquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
Werk je bij mazars dan? En wat is er mis met pwc?
Ik zou overal in de ring wel willen wonen. Ene stukje wat liever dan de andere natuurlijk, maar van de staatsliedenbuurt tot de dapperbuurt tot de Pijp, er is weinig waar ik echt denk van: 'neeequote:Op maandag 22 oktober 2012 18:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
Op een stukje diemen en wat stukjes in oud zuid heb ik nog niks echt als leefbaar willen bestempelen
Hoofddorpplein en die straat richting surinameplein is nog wel mooi. Vind ik dan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:59 schreef Speedy_T het volgende:
Overigens kan je beter de grens al trekken bij de Sloterkade als het gaat om het leefbare stukje Amsterdam.
Het volgende wat ik wilde roepen was deloitte, maar dat zijn natuurlijk ook accountants..quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mazars
Ik heb niets met accountantskantoren. Veel te hierarchisch en oersaai over het algemeen.
Hm ik vind het juist een beetje deprimerend eerlijk gezegd. Zelfde geldt voor een groot gedeelte van de rivierenbuurtquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoofddorpplein en die straat richting surinameplein is nog wel mooi. Vind ik dan.
Eindelijk iemand die er geen kleuterachtige redenatie op nahoudt. Ik kan mij er helemaal in vinden. Mijn 'dagelijkse voorkeur' gaat uit naar elektronische muziek (trance/progressive staat hier altijd aan). Tijdens stapavonden (naar de disco) kan ik helemaal losgaan op minimal/house/techno/etc. Soms heb ik momenten dat ik gewoon helemaal wegdroom op Dire Straits (Brothers in armsquote:Op maandag 22 oktober 2012 15:07 schreef Giku het volgende:
Muziek luister je niet voor één reden. Ik luister naar minimal/techno/hardstyle/hardcore/house/elektronische muziek omdat ik daar op los kan gaan, of omdat dat als achtergrond of lounge muziek perfect is. Rap zit vol punchlines en diepgaande teksten(en kijk dan even verder dan de $0,50) over het armoede, leven, liefde, etc.Rock-muziek is meer allround muziek, soms met goede teksten, maar vaak vooral voor het bewegen en losgaan. Van Jazz kun je kippenvel krijgen als dat goed gespeeld wordt.
Ga zo maar door.
Hoe moeilijk de muziek is om te maken interesseert me dan echt geen hol, joh, als jij met een triangel mij weet te raken, zal ik ook wel klappen.
Voorts ben ik van mening dat die toplijsten te overheerst worden door Jaren '60-'70, maar dat komt ook door de leeftijd van de mensen die het maken. Veronica heeft bijvoorbeeld weer de neiging om er te veel Coldplay, of in het algemeen recentere hitjes, in te stoppen, want dat scoort lekker.
p.s. Wat gaat dit topic hard zeg, kijk even 2 dagen niet en zijn 4 topics verder
Ik was werken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:54 schreef eriksd het volgende:
Hou toch eens op met dat gezeur over een inleidend IB-vakje. Maharbal, zeg er wat van!
Ik verwacht het adres en de uitnodiging tzt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Met studenten. Binnenkort weer feest! Nadeel is dat ik kantoor vanuit huis zie.
Mooie hoge plafonds en grote ramenquote:Op maandag 22 oktober 2012 18:44 schreef Boterbartje het volgende:
Ik hou van oude fabriekspanden. Ik zou wel een oud fabriekspand willen en dan opknappen
Weet iemand of je die hier in Nijmegen toevallig nog hebt?
Best quote of 2012.quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:39 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik kan me ook helemaal vinden in mensen die veel meer neigen naar oudere muziek omdat zij dat leuker vinden klinken, maar tegenwoordig wordt oudere muziek als 'beter' bestempeld omdat het schijnbaar toentertijd lastiger was om een bepaalde snaar te raken, of welk ander idioot argument er ook wordt aangevoerd.
Kinderachtige discussies puur om elkaars muzieksmaak af te kraken getuigt m.i. dan ook van een onbegrip van waar muziek voor staat. Het constant hameren op het feit dat je muzieksmaak zo fantastisch is omdat je naar oude nummers luistert en omdat het vroegah zoveel moeilijker was is dan ook een verlengde van die idiote hipstercultuur die tegenwoordig geldt. Alles van vroegah is veel beter, tenzij je met je Macbook in de Starbucks zit uiteraard.
Dat laat onverlet dat er vroeger een hoop ongelooflijk mooie muziek is gemaakt, en dat ik daar ook met veel plezier naar luister. Niet omdat het uit jaar X komt, maar omdat het mij raakt.
Samira denk ik.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:24 schreef Yreal het volgende:
Het is hoogzomer en Niels, Bart, Samira en Yildiz besluiten gezamenlijk te eten in de tuin van Niels. Ze doen afzonderlijk en op eigen kosten een aantal boodschappen en nemen die aan het einde van de middag mee naar de tuin van Niels. Het diner: gemarineerde spareribs. Drank: sangria (vruchtenbowl met alcohol).
Voor het maken van de marinade levert Niels een scheut sojasaus, Bart een aantal uitgeperste teentjes knoflook, Samira het sap van een citroen en Yildiz een eetlepel sambal.
Daarna wordt de marinade gemengd met de spareribs die Samira heeft meegenomen.
Voor het maken van de sangria levert Niels twee flessen rode wijn, Bart een halve liter sinas, Samira een scheutje cointreau en Yildiz een scheutje cognac.
Daarna wordt dit brouwsel voorzien van de volgende vruchten meegenomen door Bart: een citroen; twee sinaasappels; twee bananen, twee perziken en een handvol aardbeien.
Wie is/zijn eigenaar van de marinade?
waat een vraag
Al die andere mensen worden mede-eigenaar van de marinade omdat ze allemaal eigenaar zijn van een bestanddeel bedoeld in 5:16 jo 5:14 lid 2. Daarna wordt het bij de spareribs gegooid. Spareribs zijn meer de hoofdzaak dan dat de marinade dat is, dus door natrekking in 5:14 lid 1 wordt Samira als eigenaar van de spareribs eigenaar van het geheeld.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
En waarom?
9/9 goed trouwens. Die toetsen op bb zijn wel aardig
Ze worden allemaal mede eigenaar van de marinade omdat het zo goed als gelijke bestanddelen zijn. De spareribs zijn echter hoofdzaak en trekken de rest mee waardoor enkel niels eigenaar van de spareribs wordt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Al die andere mensen worden mede-eigenaar van de marinade omdat ze allemaal eigenaar zijn van een bestanddeel bedoeld in 5:16 jo 5:14 lid 2. Daarna wordt het bij de spareribs gegooid. Spareribs zijn meer de hoofdzaak dan dat de marinade dat is, dus door natrekking in 5:14 lid 1 wordt Samira als eigenaar van de spareribs eigenaar van het geheeld.
Zoiets?
Mengsel van Niels omdat hij verreweg het meeste bijdraagt, daarna mede-eigendom tussen Niels en Bart omdat zij wel ongeveer gelijke bestanddelen bijdragen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ze worden allemaal mede eigenaar van de marinade omdat het zo goed als gelijke bestanddelen zijn. De spareribs zijn echter hoofdzaak en trekken de rest mee waardoor enkel niels eigenaar van de spareribs wordt.
En nu voor het sangria mengsel en de sangria?
Klopt, al twijflde ze in het normantwoord over Alleen Niels of niels met bart. Maar ga ook effe die toetsen maken op bb !quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mengsel van Niels omdat hij verreweg het meeste bijdraagt, daarna mede-eigendom tussen Niels en Bart omdat zij wel ongeveer gelijke bestanddelen bijdragen?
Ja, laterquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Klopt, al twijflde ze in het normantwoord over Alleen Niels of niels met bart. Maar ga ook effe die toetsen maken op bb !
? Je zegt dat Samira de spareribs mee heeft genomen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ze worden allemaal mede eigenaar van de marinade omdat het zo goed als gelijke bestanddelen zijn. De spareribs zijn echter hoofdzaak en trekken de rest mee waardoor enkel niels eigenaar van de spareribs wordt.
En nu voor het sangria mengsel en de sangria?
oh sorry, typfoutjequote:Op maandag 22 oktober 2012 21:39 schreef Maharbal het volgende:
[..]
? Je zegt dat Samira de spareribs mee heeft genomen.
Ik was zo overtuigd van mijn gelijk dat ik hier gewoon overheen lasquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:39 schreef Maharbal het volgende:
[..]
? Je zegt dat Samira de spareribs mee heeft genomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |