Serieus waar? Haten op TOTO? WTF HEB JIJ GESNOVEN DANquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan noem je dat?Toto? Mijn god zeg
Dan kun je The Cure, The Cult, Depeche Mode, Joy Division, Talking Heads of RHCP noemen en dan noem je TOTO?
![]()
![]()
Dit. En al helemaal te mager om het klassieker van hun decennium te noemen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:43 schreef Keyos het volgende:
Toto is natuurlijk geen hoogvlieger , maar ik hoor hun nummers zeer graag op de radio. Is gewoon lekkere muziek om af en toe eens te horen, het is echter te weinig om hele kasten vol te hebben staan van die gasten natuurlijk.
daaromquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:45 schreef Keyos het volgende:
Denk dat de 80's ook meer het tijdperk was van de rock/metal wat dat betreft. De Iron Maidens en Metallica's van deze wereld braken toen door.
Muziek is wel heel objectief en jij verkondigd dit een beetje als een feit... beetje gek welquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:45 schreef Tchock het volgende:
Nee, de '70s waren muzikaal veel en veel sterker en de '90s ook
90's vond ik best schraal eigenlijkquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:45 schreef Tchock het volgende:
Tja dat vind jij. Ik denk daar zelf bijvoorbeeld anders over. Het is geen exacte wetenschap. Het is gewoon een mening.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:45 schreef Tchock het volgende:
Kluwerquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:50 schreef Joosie200 het volgende:
Zet mij maar in de OP als student notarieel recht aan de RuG. Er gaat niks boven Grunn uiteraardEn oh, * Joosie200 houd van fluoriserende kleurtjes Dus kluwer ftw!
Het is ook algemeen aanvaard. Als je kijkt naar best-album lijsten is het enige vaak terugkerende album Joshua Tree, terwijl de '70s vaak heel veel albums leveren. Ik noem een Led Zeppelin IV, Who's Next, London Calling, Dark Side of the Moon, The Wall. Ik kan nog wel even doorgaan. De '80s hebben wat dat betreft veel minder. Pixies, Talking Heads, Sonic Youth, Metallica, Smiths... Daar houdt het wel ongeveer op en die leggen het steevast af tegen het rijtje dat ik net noemde.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Muziek is wel heel objectief en jij verkondigd dit een beetje als een feit... beetje gek wel
De '90s zijn ook wel redelijk mager, denk ik. Opkomst van de elektronische muziek vooral, en Radiohead (quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
90's vond ik best schraal eigenlijk
Nirvana, Pearl Jam, Oasis.. (ben geen RHCP fan really)
Verder wel leuke hitjes van non bandjes
Is dat echt? Apartquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:51 schreef Paxcon het volgende:
Om maar even ontopic te blijven: Ik las dat morgenmiddag de nabespreking is van het tentamen dat 's ochtends wordt gemaakt. Betekent dat dat de tentamens dan al zijn nagekeken?
Nee. Gewoon dat de vragen worden besproken.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:51 schreef Paxcon het volgende:
Om maar even ontopic te blijven: Ik las dat morgenmiddag de nabespreking is van het tentamen dat 's ochtends wordt gemaakt. Betekent dat dat de tentamens dan al zijn nagekeken?
Inderdaad de bloeitijd van de goede HipHop en House/Garage. Ook muziek die ik zeer graag luisterquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
De '90s zijn ook wel redelijk mager, denk ik. Opkomst van de elektronische muziek vooral, en Radiohead (![]()
![]()
) natuurlijk.
Maar waarom? Is toch zinniger als je een nagekeken tentamen hebt zodat je van je fouten kan leren?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Gewoon dat de vragen worden besproken.
Ja.. dit leek me ook inderdaadquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:53 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar waarom? Is toch zinniger als je een nagekeken tentamen hebt zodat je van je fouten kan leren?
Voor logica moet je niet bij de UvA zijnquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:53 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Maar waarom? Is toch zinniger als je een nagekeken tentamen hebt zodat je van je fouten kan leren?
Nope, althans, in beginsel niet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:51 schreef Paxcon het volgende:
Betekent dat dat de tentamens dan al zijn nagekeken?
Paxon zit toch aan de RUGquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor logica moet je niet bij de UvA zijn
Nee nouja dat blijkt wel danquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor logica moet je niet bij de UvA zijn
4weken hier. Give or take.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:55 schreef Paxcon het volgende:
Hoelang duurt het eigenlijk gemiddeld tot een tentamen is nagekeken? Op onze middelbare school moet je soms vet lang wachten
Geen idee, ben er nog nooit geweest. Maar ik haal ook nooit tentamens op, dus ja.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:56 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee nouja dat blijkt wel dangaan er ook veel mensen heen dan naar zo'n bespreking vlak na het tentamen?
Wat dus in mijn ogen gelijk de ondergang van de muziekwereld heeft ingezet. De laatste jaren zijn er gewoon amper groepen doorgebroken die het moeten hebben van pro skills op de instrumenten. Het gaat tegenwoordig alleen maar om de zanger/zangeres, de bandleden zijn maar poppetjes die je kunt veranderen wanneer het je uitkomt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
De '90s zijn ook wel redelijk mager, denk ik. Opkomst van de elektronische muziek vooral, en Radiohead (![]()
![]()
) natuurlijk.
Zoiets gebeurt ook nooit aan de uva. De besprekingen zijn goed als altijd na bekendmaking van de uitslag.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:56 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nee nouja dat blijkt wel dangaan er ook veel mensen heen dan naar zo'n bespreking vlak na het tentamen?
Tien werkdagen uit mijn hoofd. De ene vakgroep is sneller dan de ander. De een neemt echt twee weken de tijd, Europees zelfs driequote:Op zondag 21 oktober 2012 23:55 schreef Paxcon het volgende:
Hoelang duurt het eigenlijk gemiddeld tot een tentamen is nagekeken? Op onze middelbare school moet je soms vet lang wachten
Over dikgedrukt: jij bent zeker van mening dat een draaitafel of mengpaneel geen instrument is? En wat betreft de wereldacts, als jij dingen als Lady Gaga of Black Eyed Peas geen wereldact noemt dan wordt het wel makkelijk.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:56 schreef Keyos het volgende:
[..]
Wat dus in mijn ogen gelijk de ondergang van de muziekwereld heeft ingezet. De laatste jaren zijn er gewoon amper groepen doorgebroken die het moeten hebben van pro skills op de instrumenten. Het gaat tegenwoordig alleen maar om de zanger/zangeres, de bandleden zijn maar poppetjes die je kunt veranderen wanneer het je uitkomt.
Er is sinds de 70's, 80's geen band meer doorgebroken bij het grote publiek die muziek maakt zoals Pink Floyd, Dire Straits, Bruce Springsteen etc. Het lijkt in mijn ogen allemaal teveel op elkaar.
Coldplay, Muse etcetera zijn natuurlijk groot, zeker Muse doen veel met instrumenten dus misschien is dat wel een uitzondering, maar buiten dat zijn er amper "wereldacts meer".
Het was in mijn ogen ook diep triest dat The Editors een dag van Rock Werchter gaan afsluiten, het is niets meer dan een simpel bandje.
Waar zit jij?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Tien werkdagen uit mijn hoofd. De ene vakgroep is sneller dan de ander. De een neemt echt twee weken de tijd, Europees zelfs drieEn dat terwijl ze dezelfde stroom aan studenten hebben gelijk aan ARW/BR1/2 e.d. Gemiddeld dus iets van tien tot veertien dagen, tenminste dat is mijn ervaring tot nu toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |