PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Op de xbox stijgt Pepe totaal niet :/quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:35 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik kies iets duurdere spelers zoals Fellaini, Pepe en Koscielny omdat die per kaart iets harder stijgen.. Pepe bijvoorbeeld tot 120K opgekocht vorige week en op dit moment is de laagste BIN al 155K. Binnen 2 weken verwacht ik Pepe op 180K en dan ga ik cashen.
Daarom, als we snode plannetjes gaan maken, via de DM. Wil er wel een half miljoen tegen aan smijten.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik kan in mijn eentje al 1 miljoen investeren. Heb dit jaar niemand anders nodig en ik heb haat aan undercutters.
Wist geen TTquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:52 schreef wieisboos het volgende:
Waarom pak je de lapo en open je niet?
quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:58 schreef Thorb het volgende:
KAMPIOENUH KAMPIOENUH KAMPIOENUH
Clubs beker binnen
Niemand bekend met deze formaties?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/450505
of
http://www.futhead.com/fifa/squads/450647
Heb nog nooit in deze formaties gespeeld maar met die laatste kan je wel lekker pacen
Tips?
Nee, kies er meestal eentje met verdedigers.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:00 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Niemand bekend met deze formaties?
Nee, neem Carlos Eduardo of Danny.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:03 schreef StraatSoldaat het volgende:
Is Wellinton of Emenike beter als CF?
Carlos Eduardo. En anders degene met de beste vision en passingquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:03 schreef StraatSoldaat het volgende:
Is Wellinton of Emenike beter als CF?
Ik geloof nog steeds in handicap ja. Speel net met mijn Brazilianen tegen een team met Rooney Aguero etc en win, vervolgens tegen een mancity/chelsea team en win. Kom ik net tegen een Serie a met oa dede op 6 chem verlies ik, en spelen mijn spelers als een stel kleuters.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:00 schreef Neraice het volgende:
Krijgen silvers een boost tegen goud? Ik heb net 2 goede gouden teams met 3-1 en 3-0 gepakt in divisie 1 en ze spelen echt heerlijk.
Precies ja. Pak gewoon teams met Cavani, Sneijder, Chiellini etc in met m'n silvers omdat ze zo heerlijk spelen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds in handicap ja. Speel net met mijn Brazilianen tegen een team met Rooney Aguero etc en win, vervolgens tegen een mancity/chelsea team en win. Kom ik net tegen een Serie a met oa dede op 6 chem verlies ik, en spelen mijn spelers als een stel kleuters.
Leuke trucs, maar de tegenstanders zijn ook wel flink waardeloos in de meeste filmpjesquote:
Enige idee welke shirts hij hier gebruikt? Die blauwe, die gele met blauwe broekjes en die hele met zwarte balk op het shirt zijn wel nice.quote:
ja sla je slag fokkers, ga 6 uur wachten op een van Aanholt van 1kquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:24 schreef bombmannl het volgende:
Kut. Net een 4231 van aanholt voor 150 open bid erop gezet (voor6uur), sla je slag (ps3)
Gewoon wekkertje zettenquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja sla je slag fokkers, ga 6 uur wachten op een van Aanholt van 1k
Ik zet mijn wekker wel gewoon.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja sla je slag fokkers, ga 6 uur wachten op een van Aanholt van 1k
Ik vind je UI leukquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:42 schreef tochweerhenk het volgende:
Chambo speelt wel heel goed bij mij.
Je gaat serieus om 6 uur in de ochtend wakker worden voor van Aanholtquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zet mijn wekker wel gewoon.
E: Kut Pannenkoek ook, dat wordt een titatenstrijd.
Hij moet toch naar school.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je gaat serieus om 6 uur in de ochtend wakker worden voor van Aanholt![]()
Sommige mensen hier zijn nog erger dan die WoW spelers die in flesjes plassen en in sokken poepen
Er zijn er meerdere.quote:
Nee ik vond 343 echt kut spelen. Alles lag open achterin dus ik had het maar verkochtquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heb je Farfan al geprobeerd in dat Bundesliga team van je?
quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je gaat serieus om 6 uur in de ochtend wakker worden voor van Aanholt![]()
Sommige mensen hier zijn nog erger dan die WoW spelers die in flesjes plassen en in sokken poepen
Als je de ultimate team edition gekocht hebt, en/of een season pass hebt, krijg je over 2 uur en 11 minuten goldpacksquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:48 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik heb nog 12k, zal ik nog 7500 pack openen? Zeer verleidelijk.
Tja terecht, ik vind het ook kut spelen in '13.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee ik vond 343 echt kut spelen. Alles lag open achterin dus ik had het maar verkocht
352quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:49 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Tja terecht, ik vind het ook kut spelen in '13.
Ja bizar dat blok van die 5 verdedigende spelers. En gewoon met CDM's die high/high oid. hebben, dan staan ze ook gewoon op te bouwen en klaar om in te schuiven bij aanvallen.quote:
Ik weet dus niet of ik die gekocht heb, ik had FIFA 13 gereserveerd met een kortingsbon, dus ik weet niet meer of de prijs nou gewoon 60 of 75 was, dus ik weet eigenlijk niet of ik ultimate edition heb.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je de ultimate team edition gekocht hebt, en/of een season pass hebt, krijg je over 2 uur en 11 minuten goldpacks
Met je BPL hoerenquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:52 schreef Lindgren. het volgende:
Ik win echt niets meer, alleen in de cup.3 potjes op rij dik terecht verloren in div 1. Da's lang terug.
Staat het niet op het hoesje?quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:52 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik weet dus niet of ik die gekocht heb, ik had FIFA 13 gereserveerd met een kortingsbon, dus ik weet niet meer of de prijs nou gewoon 60 of 75 was, dus ik weet eigenlijk niet of ik ultimate edition heb.![]()
Maar toen ik begon met FUT 13 voor de 1e keer krijg ik wel gelijk 3 gold packs, dus misschien heb ik hem toch wel. Ik zie het wel over 2 uur dan.
Ik heb er niks speciaal op staan in ieder geval.quote:
Krijg aids.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je moet niet zo'n grote mond hebben anders krijg je een paar tikken
Dat heb je de gewone versie.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:56 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik heb er niks speciaal op staan in ieder geval.
Waarom dan 2/3 gratis gold packs aan het begin?quote:
returning futplayerquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:02 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Waarom dan 2/3 gratis gold packs aan het begin?
Haha, tempo was niet normaalquote:
Borstaanname, dat kan de Steek als geen anderquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, tempo was niet normaalDie keeper van jou, wtf, die pakte gewoon de bal beet ver buiten de 16
Is goed. Ik dacht: ik neem dit team, want Russische team is te pacey. Haha, kom jij met je elftalquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:09 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Borstaanname, dat kan de Steek als geen ander
Als die niet uit was gekomen had je 1 op 1 gestaan met Benzema, had geen keus. Ging wat mij betreft redelijk gelijk op. Binnenkort wil ik revanche, maar dan met 2 sterkere/duurdere teams.
Ja dat is mogelijk, het enige probleem is dat Thiago Motta in de basis moet staan om ze alle 3 op 9 chem te krijgenquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:10 schreef KrAlex het volgende:
Is een team met Ramos, Thiago Silva en Chiellini haalbaar? Met iedereen op 9 CHEM.
Jij hebt snel nieuwe coins gemaakt sinds je pack drama?quote:
Denk dat het kwa pace niet veel scheelde. Elia en N'Zogbia zijn even, Biabiany is volgens mij nog sneller als Narsingh.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is goed. Ik dacht: ik neem dit team, want Russische team is te pacey. Haha, kom jij met je elftalAl zijn beide teams vreselijk snel. Die N Zogbia kan ik echt van genieten, hoe die knalt over de linkerkant
Laat eens wat zien dan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:12 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ja dat is mogelijk, het enige probleem is dat Thiago Motta in de basis moet staan om ze alle 3 op 9 chem te krijgen
Tja, ik ben nogal goed in handelenquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:12 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Jij hebt snel nieuwe coins gemaakt sinds je pack drama?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:15 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand die me wil helpen bij een pricefix op PS3? Laatst ook al gevraagd, maar weinig reacties.
Budget genoeg hierquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:15 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand die me wil helpen bij een pricefix op PS3? Laatst ook al gevraagd, maar weinig reacties.
bakkes houden kneusquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dat heb je sowieso niet in een week verdiend.quote:
Ziet er goed uit, maar Pepe is netals die Thiago Motta iemand die je wilt vermijden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:15 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is de rest door de clublinks vrij makkelijk in te vullen.
busted!quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ik dacht dat jouw clubnaam FC kkbal was![]()
Heb het veranderd Mensen uit mijn friendlist kunnen het opzoekenquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ik dacht dat jouw teamnaam FC kkbal was![]()
Mag elke Serie A RM zijnquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:18 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, maar Pepe is netals die Thiago Motta iemand die je wilt vermijden.
truequote:Op maandag 22 oktober 2012 00:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heb het veranderd Mensen uit mijn friendlist kunnen het opzoeken
De Serie A heeft volgens mij geen goede RM's meer toch. Krasic was vorig jaar een geweldige optie, maar die is natuurlijk opgepikt door Fenerbahce.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:19 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mag elke Serie A RM zijnMaar volgens mij is Pepe een prima RM, zeker in 3atb door zijn verdedigende skills
Maggioquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:21 schreef KrAlex het volgende:
[..]
De Serie A heeft volgens mij geen goede RM's meer toch. Krasic was vorig jaar een geweldige optie, maar die is natuurlijk opgepikt door Fenerbahce.
Maggio is ook een baas voor op RM!quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:21 schreef KrAlex het volgende:
[..]
De Serie A heeft volgens mij geen goede RM's meer toch. Krasic was vorig jaar een geweldige optie, maar die is natuurlijk opgepikt door Fenerbahce.
Sowieso beter dan wat ik had haha, bij een trade club let je er niet zo op. En FC Oss was saaiquote:
En hoe bevalt je buffon?quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:25 schreef Toefjes het volgende:
Sinds ik de firewall status op open heb gekregen, 8 wedstrijden op rij gewonnen
Hoi, ik heb Tim speciaal hiervoor gehacked.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:24 schreef Rijst het volgende:
Ik ga een giveaway houden aan de mensen die hier zitten te lurken. Maak een account aan, Wie mij als eerste quote krijgt Robben en als 2e Rooney en 3e RvP.
Laat je ziennnnnnnnnnnnn
En heeft de rest van het huis nu ook wel internet dan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:25 schreef Toefjes het volgende:
Sinds ik de firewall status op open heb gekregen, 8 wedstrijden op rij gewonnen
geefquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:24 schreef Rijst het volgende:
Ik ga een giveaway houden aan de mensen die hier zitten te lurken. Maak een account aan, Wie mij als eerste quote krijgt Robben en als 2e Rooney en 3e RvP.
Laat je ziennnnnnnnnnnnn
quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:25 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik was net aan het oppassen, vraagt dat jochie terwijl we voetbal keken: "heet ie nou immers of timmers?"
3 keer raden waar ik aan dacht
Breaking bad toch?quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:26 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zeker als je weet waar het vandaan komt
Ik ben erg content met Kentucky FC.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sowieso beter dan wat ik had haha, bij een trade club let je er niet zo op. En FC Oss was saai
Zijn grootste verdienste is dat hij linkt met Chiellini. Anders had ik de Steek op doel gezet, veel meer waar voor je geld. Met Hart heb ik meer het gevoel dat die een echte meerwaarde brengt dan met Buffon. Maar goed, hij is wel onderdeel van een team dat goed speelt, dus ik klaag zeker niet over hemquote:
Pic van je team?quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zijn grootste verdienste is dat hij linkt met Chiellini. Anders had ik de Steek op doel gezet, veel meer waar voor je geld. Met Hart heb ik meer het gevoel dat die een echte meerwaarde brengt dan met Buffon. Maar goed, hij is wel onderdeel van een team dat goed speelt, dus ik klaag zeker niet over hem
Op CDM spelen is ook gewoon kut en saaiquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:26 schreef Tobi-wan het volgende:
Speelde altijd als CDM met mijn virtual pro, maar in de random group wedstrijden is dat maar kut. Had van m'n speler een striker gemaakt en schiet er gelijk 4 in. Dan gaat het levelen wel hard
Ja, heb de instellingen in de PS3 veranderd. Met primary DNS enzo, een ip adres voor de PS3 aangemaakt, en die in de DMZ gezet. Heb er wel zeker 10 uur op zitten vloeken en scheldenquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:26 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
En heeft de rest van het huis nu ook wel internet dan?
Ik krijg het hier niet voor elkaar...
Als je DM't wie je bent krijg je Kompanyquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:28 schreef Rikk79 het volgende:
[..]
Je kunt 's nachts geen account aanmaken btw
Wat denk je dat Messi kost?quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:29 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens FUThead kost dit team 740K. Ik heb nu 720K met 2 teams die beide 30K moeten opleveren.
Speelde net LM in een 442, dat is pas saai. Echt de helft van de wedstrijd geen fuck gedaan. Proberen een beetje ruimte te creeeren maar als niemand die pass geeft sta je echt voor jan lul.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Op CDM spelen is ook gewoon kut en saai
haha, messi is 1,5 miljoen toch?quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:29 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens FUThead kost dit team 740K. Ik heb nu 720K met 2 teams die beide 30K moeten opleveren.
Jaquote:
Ah oké, wel degelijke teamsquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik was aan het inloggen voor je
[ afbeelding ]
en:
[ afbeelding ]
Wut sick teamquote:
Messi op 7 chem ook toch?quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:29 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon met paintquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wut sick team
Hoe kom je daar nu opeens aanHeb je ook helemaal niet hoog zien staan in de trading leaderbords ofzo
Ik heb ze allebei geprobeerd, en Hart heeft de concurrentiestrijd gewonnenquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ah oké, wel degelijke teams![]()
Waarom niet Lloris voor Hart?
Okéquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb ze allebei geprobeerd, en Hart heeft de concurrentiestrijd gewonnen
Ik zie hem op 9 CHEM, maar ik wist gewoon niemand die erin pastte. Moest een Argentijnse CAM hebben uit de Liga BBVA. Higuain is een goedkoper optie.quote:
Dat heb je dan verdomd knap gepaintquote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat heb je dan verdomd knap gepaintIk zat namelijk al te kijken naar je bank of het echt was, maar dat is echt jouw goud team
Messi is never nooit 9 chem daar. Denk dat je Tevez als CAM moet zetten en Messi en Aguero in de spits voor iedereen 9.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:29 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
ik telde 5,5 punten terwijl ie 6 nodig heeft. Met Higuain haal je het wel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:36 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik zie hem op 9 CHEM, maar ik wist gewoon niemand die erin pastte. Moest een Argentijnse CAM hebben uit de Liga BBVA. Higuain is een goedkoper optie.
Ja die zag ik net pasquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
Alleen dit was wel slordig
[ afbeelding ]
Gaat hij geen SIF voor krijgenquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:38 schreef Toefjes het volgende:
Zijn er dit weekend veel hattricks gescoord zo in de grote competities? (even risico inschatten of ik verder moet investeren in IF Bony, omdat hij 2 keer gescoord heeft...)
Krijgt nooit zo snel een SIFquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:38 schreef Toefjes het volgende:
Zijn er dit weekend veel hattricks gescoord zo in de grote competities? (even risico inschatten of ik verder moet investeren in IF Bony, omdat hij 2 keer gescoord heeft...)
quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gaat hij geen SIF voor krijgenEen was een penalty.
Okee, ik ben overtuigdquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:39 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Krijgt nooit zo snel een SIF
In welke wereld was een van zijn goals een penalty?quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gaat hij geen SIF voor krijgenEen was een penalty.
Dat dacht ik...quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In welke wereld was een van zijn goals een penalty?
Was niet iigquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat dacht ik...
Misschien verkeerd onthouden.
Ik hoop hetquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maar hij gaat die Sif niet krijgen, want de Eredivisie IF is voor Strootman
IF CM's moet de eredivisie sowieso nog gaan krijgen, en ik zie niet zo heel veel die daar snel voor in aanmerking zullen komen verder.quote:
Duricic zal er wel een krijgen. En om een of andere reden krijgt Eriksen er ook wel een, net als vorig jaar TOTY terwijl hij naar mijn mening geen uitzonderlijk seizoen hadquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
IF CM's moet de eredivisie sowieso nog gaan krijgen, en ik zie niet zo heel veel die daar snel voor in aanmerking zullen komen verder.
Dat was "most consistent" volgens mij.quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Duricic zal er wel een krijgen. En om een of andere reden krijgt Eriksen er ook wel een, net als vorig jaar TOTY terwijl hij naar mijn mening geen uitzonderlijk seizoen had
Maar alle mogelijke behalve Strootman en Clasie (en misschien van Bommel, al is die te langzaam) zijn CAM's, en dus ongeschikt voor een 352 als CDMquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Duricic zal er wel een krijgen. En om een of andere reden krijgt Eriksen er ook wel een, net als vorig jaar TOTY terwijl hij naar mijn mening geen uitzonderlijk seizoen had
Ik ga er morgen eens naar kijken. Tof dat het goed gaat, maar altijd kijken of het beter kan, bedankt voor de tipquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:43 schreef ThadCastle het volgende:
Toefjes Welliton is idd een baas. Maar de Welli Wally combinatie is sick! Als je geld hebt probeer hem een keer
Niemand mag jou Willem..quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Hij is wel zilver en duur dus weet niet of het beter speelt dan Eto'o Welliton, misschien is het handicap hahaquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga er morgen eens naar kijken. Tof dat het goed gaat, maar altijd kijken of het beter kan, bedankt voor de tip
Torres = OPquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:51 schreef Pep_Vanille het volgende:
Jongens, ik speel 3-5-2 met Oscar op CAM.
Ik heb als een ST Suàrez, voor de ander twijfel ik me kapot tussen Balotelli en Torres. Torres is een betere kopper, Balotelli is sterker en beter schot. Torres heeft wel een groen lijntje met Oscar. En Balotelli is qua stats sneller maar ik heb altijd bij Torres een sneller gevoel.
Goed verhaal!quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:51 schreef Pep_Vanille het volgende:
Ik heb als een ST Suàrez, voor de ander twijfel ik me kapot tussen Balotelli en Torres. Torres is een betere kopper, Balotelli is sterker en beter schot. Torres heeft wel een groen lijntje met Oscar. En Balotelli is qua stats sneller maar ik heb altijd bij Torres een sneller gevoel.
Torres én Balotelli geen optie?quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:51 schreef Pep_Vanille het volgende:
Die wil ik ook danquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:53 schreef Rijst het volgende:
Kan iemand van deze gif 50kbs voor me maken?
[ afbeelding ]
Met je handenquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:53 schreef diedjuh het volgende:
Hoe maak ik het makkelijkst een trade account aan?
Qua budget iig niet, of ik moet Suarez verkopen. Maar Suarez vind ik erg fijn spelen. Ik neig naar Torres, meer mijn type speler denk ik.quote:
because i know somewhere deep inside my heart still love youquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:53 schreef Rijst het volgende:
Kan iemand van deze gif 50kbs voor me maken?
[ afbeelding ]
of je houdt de markt van Balotelli en Torres nauwgezet in de gaten, en als er echt een koopje voorbij komt, dan pak je die. Kun je altijd met winst verkopen als hij tegenvaltquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:54 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Qua budget iig niet, of ik moet Suarez verkopen. Maar Suarez vind ik erg fijn spelen. Ik neig naar Torres, meer mijn type speler denk ik.
Omdat die spelers waarschijnlijk meer met traden bezig zijn dan het spelletje zelf denk ikquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:56 schreef Pep_Vanille het volgende:
Ik merk wel dat de teams met heel veel goede spelers erin meestal knudde zijn. Geen idee waarom
Die handelen meer dan dat ze spelenquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:56 schreef Pep_Vanille het volgende:
Ik merk wel dat de teams met heel veel goede spelers erin meestal knudde zijn. Geen idee waarom
Dat is meestal zo ja. maar vorig jaar had ik CR7 samen met Drogba en dat liep echt lekkerquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:56 schreef Pep_Vanille het volgende:
Zelfde gedachtes, met 2 secondes verschil gepostquote:Op maandag 22 oktober 2012 00:57 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Die handelen meer dan dat ze spelen
Voor jou ook.. moet jij niet slapen jongeman..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie is datquote:
Ik ben ook echt fan van hem.quote:
Dikquote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zelfde gedachtes, met 2 secondes verschil gepost
Onzin, misschien heel even toen KSI zei dat hij goed was.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:03 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Beest! in fifa 12 koste hij iets van 11k
[ afbeelding ]
Haha, nee, ik bestudeer de anatomie van de man nooit zo eigenlijkquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:02 schreef BDIL het volgende:
[..]
DikHeb je ze schouders en borst gezien
Showonmi heb ik tijdelijk gebruikt maar dit is pas een beest (George Elokobi)quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:05 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Onzin, misschien heel even toen KSI zei dat hij goed was.
Showonmi is trouwens pas echt een Beest.
Elokobi?quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:07 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Showonmi heb ik tijdelijk gebruikt maar dit is pas een beest
[ afbeelding ]
Waarom is hij LBquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:07 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Showonmi heb ik tijdelijk gebruikt maar dit is pas een beest (George Elokobi)
[ afbeelding ]
HQAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:08 schreef Toefjes het volgende:
Kunnen we niet gewoon lekkere wijven posten?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:08 schreef Toefjes het volgende:
Kunnen we niet gewoon lekkere wijven posten?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 00:59 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Voor jou ook.. moet jij niet slapen jongeman..ik denk dat meeste mensen hier daar anders over denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:18 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik denk dat meeste mensen hier daar anders over denken.
Wie is datquote:
Ja, Staceyquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wie is dat? Zeker iemand van Don en Ad
Is ze niet gestoptquote:
Ze heeft geloof ik 3 of 4 filmpjes gemaakt. Een paar 100 euro per filmpje gekregen, en nu is ze perongeluk wereldberoemd in Nederlandquote:
Correct!quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:32 schreef Pep_Vanille het volgende:
Hoeveel tax pakt EA ook alweer op trades? 5%?
Het lijkt veel moeilijker dan het isquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:35 schreef Pep_Vanille het volgende:
Ik word nog eens een handelaar. Vandaag 20k winst gemaakt. Ja, ik noteer dat in een schriftje
.
Er is meer dan UT probeer eens gewone divisies veel leukerquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:41 schreef Doublepain het volgende:
Laatste keer dat ik FIFA gelijk gehaald heb, pure tyfus dat het is. UT is random als wat.. Net haalde Anita, Kompany onderuit alsof het niets was. Gaf me gelijk een cheat gevoel, de hele wedstrijd was is sneller en sterker. Wedstrijd erna kon ik niet eens met Carroll een kopduel winnen.
Spelsnelheid: normaalquote:Op maandag 22 oktober 2012 01:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er is meer dan UT probeer eens gewone divisies veel leuker
Alleen nieuwe (als ik je vraag goed begrijpquote:Op maandag 22 oktober 2012 02:16 schreef Pep_Vanille het volgende:
Stel, je hebt een speler en die wordt bij de nieuwe TOTW IF, kan die bestaande speler dan IF worden of alleen nieuwe spelers uit pakjes?
Ja die wordt dan ook IF kun je zien aan het kaartje dan in je opstelling dat wordt dan zwartquote:Op maandag 22 oktober 2012 02:16 schreef Pep_Vanille het volgende:
Stel, je hebt een speler en die wordt bij de nieuwe TOTW IF, kan die bestaande speler dan IF worden of alleen nieuwe spelers uit pakjes?
Ja dat een bestaande Chiellini bijvoorbeeld niet een kans heeft om IF te worden als hij opeens verkozen wordt tot een spelers van de TOTW, maar je begreep het denk ik al dus heb ik mijn antwoord.quote:Op maandag 22 oktober 2012 02:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Alleen nieuwe (als ik je vraag goed begrijp)
Nee, alleen de Chiellinis die die week uit pakjes worden gehaald. De niet-in form kun je dan een week niet in pakjes krijgen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 02:19 schreef Pep_Vanille het volgende:
[..]
Ja dat een bestaande Chiellini bijvoorbeeld niet een kans heeft om IF te worden als hij opeens verkozen wordt tot een spelers van de TOTW, maar je begreep het denk ik al dus heb ik mijn antwoord.
Pfff dat is wel heel erg lame zeg!quote:Op maandag 22 oktober 2012 02:48 schreef Tim86 het volgende:
Omg..ik heb dus zeker al 10x gehad dat een wedstrijd zonder lag ineens veranderde in een mega lagfest waarna ik in no time vd server werd gekicked. Dat is dus gewoon een bewuste manier van cheaten dmv IP flooding. ..
Als dit zich erg spread is deze game 100% verpestquote:Op maandag 22 oktober 2012 02:48 schreef Tim86 het volgende:
Omg..ik heb dus zeker al 10x gehad dat een wedstrijd zonder lag ineens veranderde in een mega lagfest waarna ik in no time vd server werd gekicked. Dat is dus gewoon een bewuste manier van cheaten dmv IP flooding. ..
Het staat op youtube als coin glitch dus dat zal heel snel kunnen spreaden ben ik bang.quote:Op maandag 22 oktober 2012 03:01 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als dit zich erg spread is deze game 100% verpest
Balen van Toure ya.quote:Op maandag 22 oktober 2012 03:49 schreef vandermar het volgende:
Online ging kut, alle ballen moesten eerst een een-twee met de scheids doen. Toen maar even met mijn offline pro. 12 goals al gemaakt dus ben mooi op weg. 71 rated eind november seizoen 1 bij Exeter.
Wereldklasse btw.
Toen ging ik maar even wat coins verneuken door packs te kopen. Toure flashte in het scherm. Was het kolo natuurlijkox in 41212 was de beste.
Lekkerquote:Op maandag 22 oktober 2012 07:19 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Kom erachter dat als ik mijn Ronaldo nu zou verkopen, ik 300k winst zou maken
1 miljoen, laagste BIN is op dit moment 1.330.000. Alleen gaat er nog wel 5% tax af, wat zo'n 66k isquote:Op maandag 22 oktober 2012 07:21 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Lekker![]()
Hoeveel heb je voor hem betaalt?
Hahaha die tax merk je wel bij deze bedragen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 07:24 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
die
[..]
1 miljoen, laagste BIN is op dit moment 1.330.000. Alleen gaat er nog wel 5% tax af, wat zo'n 66k is
Net het echte levenquote:Op maandag 22 oktober 2012 07:26 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
Hahaha die tax merk je wel bij deze bedragen.
Ik had zaterdag dus zeker vier op de zes wedstrijden waar ik heel sterk het vermoeden heb dat dit gedaan werd.quote:Op maandag 22 oktober 2012 02:48 schreef Tim86 het volgende:
Ja, ik zat al op nieuwssites te kijken of er een grote ramp was gebeurd, die alleen ik zou kunnen hebben overlevenquote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, ik zat al op nieuwssites te kijken of er een grote ramp was gebeurd, die alleen ik zou kunnen hebben overleven
Volgens mij niemand die iets van waarde heeft in die kutpacks.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:09 schreef Dudeweiser het volgende:
Jullie lijken verrast dat jullie kutpacks hebben?
Je blijft hopen, elke week weer. Je krijgt niks. En daarom kopen we volgend jaar waarschijnlijk allemaal weer een ultimate edition, en die packs die je met een season pass krijgt zijn ook meegenomen, dus doen we dat ook maar weerquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:09 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik hoop dat ze volgend jaar rekening houden met de nieuwe xbox, anders koop ik helemaal geen nieuwe Fifaquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je blijft hopen, elke week weer. Je krijgt niks. En daarom kopen we volgend jaar waarschijnlijk allemaal weer een ultimate edition, en die packs die je met een season pass krijgt zijn ook meegenomen, dus doen we dat ook maar weer
Ga je gelijk als eerste een next gen console halen dan? Dan betaal je echt de mega hoofdprijs. Ik wacht tot 2014 denk ikquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze volgend jaar rekening houden met de nieuwe xbox, anders koop ik helemaal geen nieuwe Fifa
Nieuwe xbox kost maar 300 euro bij releasequote:Op maandag 22 oktober 2012 10:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga je gelijk als eerste een next gen console halen dan? Dan betaal je echt de mega hoofdprijs. Ik wacht tot 2014 denk ik
Ow.... Dan heb ik niks gezegd en ga ik alvast de slaapzak zoeken om in de rij te gaan liggenquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nieuwe xbox kost maar 300 euro bij release
quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ow.... Dan heb ik niks gezegd en ga ik alvast de slaapzak zoeken om in de rij te gaan liggen
Ja, voorgaande weken telkens prima pakjes gehad. Heb tot nu toe o.a. al Hazard, Miccoli, Cech en Yaya Toure uit (gratis en gekochte) packs.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:09 schreef Dudeweiser het volgende:
en in het seasonticket pack is en RB»RWB het bestequote:
Dit is een retorische vraag neem ik aan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:34 schreef Alovenac het volgende:
Van 260k is er toch wel een leuk BPL team te maken?
Klopt, wil me opbrengsten van Rooney en Kompany even nuttig besteden denk ikquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is een retorische vraag neem ik aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de echte begindagen opgepikt voor 10k![]()
Bizar ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |