PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Op de xbox stijgt Pepe totaal niet :/quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:35 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik kies iets duurdere spelers zoals Fellaini, Pepe en Koscielny omdat die per kaart iets harder stijgen.. Pepe bijvoorbeeld tot 120K opgekocht vorige week en op dit moment is de laagste BIN al 155K. Binnen 2 weken verwacht ik Pepe op 180K en dan ga ik cashen.
Daarom, als we snode plannetjes gaan maken, via de DM. Wil er wel een half miljoen tegen aan smijten.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik kan in mijn eentje al 1 miljoen investeren. Heb dit jaar niemand anders nodig en ik heb haat aan undercutters.
Wist geen TTquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:52 schreef wieisboos het volgende:
Waarom pak je de lapo en open je niet?
quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:58 schreef Thorb het volgende:
KAMPIOENUH KAMPIOENUH KAMPIOENUH
Clubs beker binnen
Niemand bekend met deze formaties?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/450505
of
http://www.futhead.com/fifa/squads/450647
Heb nog nooit in deze formaties gespeeld maar met die laatste kan je wel lekker pacen
Tips?
Nee, kies er meestal eentje met verdedigers.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:00 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Niemand bekend met deze formaties?
Nee, neem Carlos Eduardo of Danny.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:03 schreef StraatSoldaat het volgende:
Is Wellinton of Emenike beter als CF?
Carlos Eduardo. En anders degene met de beste vision en passingquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:03 schreef StraatSoldaat het volgende:
Is Wellinton of Emenike beter als CF?
Ik geloof nog steeds in handicap ja. Speel net met mijn Brazilianen tegen een team met Rooney Aguero etc en win, vervolgens tegen een mancity/chelsea team en win. Kom ik net tegen een Serie a met oa dede op 6 chem verlies ik, en spelen mijn spelers als een stel kleuters.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:00 schreef Neraice het volgende:
Krijgen silvers een boost tegen goud? Ik heb net 2 goede gouden teams met 3-1 en 3-0 gepakt in divisie 1 en ze spelen echt heerlijk.
Precies ja. Pak gewoon teams met Cavani, Sneijder, Chiellini etc in met m'n silvers omdat ze zo heerlijk spelen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds in handicap ja. Speel net met mijn Brazilianen tegen een team met Rooney Aguero etc en win, vervolgens tegen een mancity/chelsea team en win. Kom ik net tegen een Serie a met oa dede op 6 chem verlies ik, en spelen mijn spelers als een stel kleuters.
Leuke trucs, maar de tegenstanders zijn ook wel flink waardeloos in de meeste filmpjesquote:
Enige idee welke shirts hij hier gebruikt? Die blauwe, die gele met blauwe broekjes en die hele met zwarte balk op het shirt zijn wel nice.quote:
ja sla je slag fokkers, ga 6 uur wachten op een van Aanholt van 1kquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:24 schreef bombmannl het volgende:
Kut. Net een 4231 van aanholt voor 150 open bid erop gezet (voor6uur), sla je slag (ps3)
Gewoon wekkertje zettenquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja sla je slag fokkers, ga 6 uur wachten op een van Aanholt van 1k
Ik zet mijn wekker wel gewoon.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja sla je slag fokkers, ga 6 uur wachten op een van Aanholt van 1k
Ik vind je UI leukquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:42 schreef tochweerhenk het volgende:
Chambo speelt wel heel goed bij mij.
Je gaat serieus om 6 uur in de ochtend wakker worden voor van Aanholtquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zet mijn wekker wel gewoon.
E: Kut Pannenkoek ook, dat wordt een titatenstrijd.
Hij moet toch naar school.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je gaat serieus om 6 uur in de ochtend wakker worden voor van Aanholt![]()
Sommige mensen hier zijn nog erger dan die WoW spelers die in flesjes plassen en in sokken poepen
Er zijn er meerdere.quote:
Nee ik vond 343 echt kut spelen. Alles lag open achterin dus ik had het maar verkochtquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heb je Farfan al geprobeerd in dat Bundesliga team van je?
quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:43 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Je gaat serieus om 6 uur in de ochtend wakker worden voor van Aanholt![]()
Sommige mensen hier zijn nog erger dan die WoW spelers die in flesjes plassen en in sokken poepen
Als je de ultimate team edition gekocht hebt, en/of een season pass hebt, krijg je over 2 uur en 11 minuten goldpacksquote:Op zondag 21 oktober 2012 23:48 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik heb nog 12k, zal ik nog 7500 pack openen? Zeer verleidelijk.
Tja terecht, ik vind het ook kut spelen in '13.quote:Op zondag 21 oktober 2012 23:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee ik vond 343 echt kut spelen. Alles lag open achterin dus ik had het maar verkocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |