Daarom, het is niet live, het is anders dan de rest van de showquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:06 schreef Daph_ het volgende:
Waarom gaat die kutcamera dan continu heen en weer als je probeert te zien wat de groep doet?![]()
Ja, de "huischoreograaf"quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:06 schreef Pheno het volgende:
Ik vind de groepchoreos nooit zo spannend. Dat is Roy of niet?
Uiteraard. Vind ze altijd beetje teleurstellend, maar dat komt ook doordat de camera all over the place is en je dus eigenlijk niet goed ziet wat er nou eigenlijk gebeurt op het podiumquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:06 schreef Pheno het volgende:
Ik vind de groepchoreos nooit zo spannend. Dat is Roy of niet?
geen idee waarom eigenlijkquote:
Ik ga even rillen in een hoekje, brbquote:
Mooi, want het hoekje was nogal volquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zo anders is het blijkbaar niet, dus je kunt weer rustig gaan zitten
Ja duh, dat doet iedere gezonde kerel.quote:
Niels is volgens mij wel populairquote:
Ja, dat was toch altijd zo? Of vergis ik me? Geen idee, carequote:
dit is het eerste seizoen dat ik het echt volgquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat was toch altijd zo? Of vergis ik me? Geen idee, care
Het is niet populair, 99% kans dat je in de DFYL staat als je de wals moet doenquote:
Wow, ze vallen eens in de 1%quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is niet populair, 99% kans dat je in de DFYL staat als je de wals moet doen
Dat deed de eerste presentatrice ookquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:17 schreef megamandy het volgende:
Ze kijkt nu alweer als een hert in de koplampen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |