PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Ja kloptquote:
Ik. Alsof hij elke dag 15k stijgtquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:02 schreef dion_v_k het volgende:
Wie raadde mij aan om nog even te wachten met IF Lucas?
Kon hem gisteren kopen voor 245k, nu staan er een stuk meer op en is de goedkoopste 260k, daarnaast worden de meeste nu gepricefixt door 2 Duitsers
Dan is het maar goed dat de AOW leeftijd omhoog gaatquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja klopt
Alweer 1 jaar en 1 maand werkloos
Zodra ik mijn P heb ga ik opzoek naar werk in Groningen.
Volgens mij blijft hij gewoon duur hoor. De kans dat er een SIF uitkomt op rechts is zeer klein.quote:
Hulk is door zijn hoge defending toch heel fijn gewoon op RM..quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:05 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Volgens mij blijft hij gewoon duur hoor. De kans dat er een SIF uitkomt op rechts is zeer klein.
Daarnaast is er geen fatsoenlijke rechtsbuiten op Hulk na. Maar op RM is hij de enige goede optie..
klootzakquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:09 schreef vandermar het volgende:
Haha, ik krijg meer karma ook al word ik gedownvote
quote:
Ik vind Hulk echtquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:05 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Volgens mij blijft hij gewoon duur hoor. De kans dat er een SIF uitkomt op rechts is zeer klein.
Daarnaast is er geen fatsoenlijke rechtsbuiten op Hulk na. Maar op RM is hij de enige goede optie..
Nee, en het maakt mij niets uitquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:16 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
vandermar speak verry goed english
Losses, leer je dat op lol_hbo?quote:
Dat heb ik dus ook hij voelt erg traag aan.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind Hulk echtHeb nu Rafinha op RM, vind ik veel fijner spelen. Elke keer als Hulk aan de bal is, lijkt het of ik lag heb, maar het is gewoon zijn motoriek.
Nee, want ik heb geen engelsquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Losses, leer je dat op lol_hbo?
Ja, en dan wordt je nog geacht dat logge geval soepel naar binnen te laten trekken, nou voordat ik maar aan een schot kan denken ben ik de bal al kwijt. Al kan ik toch moeilijk omgaan met dat naar binnentrekken en schieten, mijn schoten worden altijd geblockt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:18 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook hij voelt erg traag aan.
Ik heb tijdelijk Eder Luis op RM, 90 pace maar hij is de slechte versie van Hulk
quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:18 schreef bombmannl het volgende:
[ afbeelding ]
Joe bring me luck this time!
Slechte (matige) grap. Toch een 5 voor de moeitequote:Op zondag 21 oktober 2012 20:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind zijn stats niet zo goed anders, zou liever iemand anders willen.
Hulk kwam bij mij ook heel houterig overquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind Hulk echtHeb nu Rafinha op RM, vind ik veel fijner spelen. Elke keer als Hulk aan de bal is, lijkt het of ik lag heb, maar het is gewoon zijn motoriek.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Slechte (matige) grap. Toch een 5 voor de moeite
quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind zijn stats niet zo goed anders, zou liever iemand anders willen.
Ik sta er van versteld dat je nog meer dan 40K voor hem kunt vangen als je m RM hebt gemaakt. De meest overschatte speler van FUT tot nu toe voor mij.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:20 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Hulk kwam bij mij ook heel houterig over. Hij heeft hele goede stats op, maar is te vaak niet op de juiste positie. Heb hem 2x gebruikt in een RPL team en Brazilian team, maar loopt gewoon te vaak op de verkeerde plek, en het versnellen is ook niet super.
Met FUT 12 was het naar binnentrekken en een geplaatst schot een 100% doelpunt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, en dan wordt je nog geacht dat logge geval soepel naar binnen te laten trekken, nou voordat ik maar aan een schot kan denken ben ik de bal al kwijt. Al kan ik toch moeilijk omgaan met dat naar binnentrekken en schieten, mijn schoten worden altijd geblockt.
Korte hoek is ook mega effectief. Met N Zogbia (held!!!) vaak gescoord, gewoon in de korte hoek, L2 en rondje goed ingedrukt houden, en de bal vliegt bijna door het net heenquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:22 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Met FUT 12 was het naar binnentrekken en een geplaatst schot een 100% doelpunt.
Dit jaar lijkt het geplaatst schot niet zo makkelijk meer. Sowieso ben ik meer fan van een rechtspoot op rechts en dan een diagonaal schot naar de verre hoek
Waarom L2?quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Korte hoek is ook mega effectief. Met N Zogbia (held!!!) vaak gescoord, gewoon in de korte hoek, L2 en rondje goed ingedrukt houden, en de bal vliegt bijna door het net heen
Ruil Dede en Santana omquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:24 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
Dede7chem
OF
[ afbeelding ]
Ik ben opgegroeid in het tijdperk John van t Schip. Achterlijn halen en de perfecte cross afleverenquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:24 schreef vandermar het volgende:
Crossen is voor mieten. Linkspoot op rechts en op links een rechtspoot. Naar binnen en uithalen.
Toefjes, laat je team is zien met N Zogbia.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in het tijdperk John van t Schip. Achterlijn halen en de perfecte cross afleverenIn die tijd was Glenn Hoddle de enige spelers die als linkspoot op rechts stond. (of andersom, hou me ten goede)
Echt veel spelers zijn omlaag gegaan wat dat betreft.quote:
Lamelaquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:32 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Echt veel spelers zijn omlaag gegaan wat dat betreft.
Lucas, Giovinco, Lavezzi...
Zijn er uberhaupt spelers die nu wel 5* skill t.o.v. vorig jaar![]()
Ja, genoeg zoals Assaidi, Owusu-Abeyie etc.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:32 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Echt veel spelers zijn omlaag gegaan wat dat betreft.
Lucas, Giovinco, Lavezzi...
Zijn er uberhaupt spelers die nu wel 5* skill t.o.v. vorig jaar![]()
Toen met Ajax-Heracles(volgens mij) werd er ook een 3-2 afgekeurd door een assistent en toen kwam die ook op Marktplaats. Is nu alleen al zovaak gebeurd dat het niet meer orgineel is.quote:
Vet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:37 schreef MartijnTor het volgende:
Elkeson, Taarabt, Ronaldinho, Mc Geady
Ik heb er 5 in mijn gold team met 5* skill, skill alle pacen00bs er mee weg
quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:28 schreef zerokil het volgende:
[..]
Dankje, nog gefeliciteerd met Feyenoord
Allemaal spelers waar ik niks mee heb, in FIFA dan...quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, genoeg zoals Assaidi, Owusu-Abeyie etc.
Nee, omdat in Fifa 12 iedereen die ooit een hakje heeft gemaakt 5* sterren kreegquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:42 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Allemaal spelers waar ik niks mee heb, in FIFA dan...
Zouden ze Giovinco, Lavezzi en Lucas maar 4* skill gegeven hebben omdat zij met hun versnelling/ pace en 5* skill nog fijner speelde dan Ronaldo in 12
Hoeveel is hij dan waard op de PS3? Ik heb de afgelopen dagen wel deals gehad die meer dan 5k winst opleverdenquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:46 schreef Ajacied7 het volgende:
Voor dit soort deals zit je toch op de 59e minuut[ afbeelding ]
5k ofzo, was eerst 10k.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoeveel is hij dan waard op de PS3? Ik heb de afgelopen dagen wel deals gehad die meer dan 5k winst opleverden
dwerg..werkt in FIFA niet zo goedquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:53 schreef Janeiros het volgende:
Is Michel Vorm een beetje te doen? Heb nu Krul staan
Vormquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:55 schreef Janeiros het volgende:
Hmm, wel betere stats en lengte doet er niet veel toe in FIFA. Casillas is ook maar 1.82 of iets in die richting
Beter een kleine die steigert dan een grote die weigert. Gouden regel als het om Fifa keepers gaat.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:56 schreef vandermar het volgende:
Ik heb Luciano altijd op goal. Door zijn 1 meter 60 en grandioze stats gaat niets erin.
Ja, dat is hij.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:56 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Wat nouben jij hier de koning op FIFA?
En daarom zijn veel keepers met een lagere rating in de praktijk beter/fijner dan Casillas. Lengte is juist veel belangrijker dan in het echt. Vorig jaar was het wel nog extremer, maar toch..quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:55 schreef Janeiros het volgende:
Hmm, wel betere stats en lengte doet er niet veel toe in FIFA. Casillas is ook maar 1.82 of iets in die richting
Ben je Marokkaans?quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:56 schreef RavioliPunch het volgende:
Net die zilvere toernooi gewonnen, Suk in mijn pakje
Koning Klaas ja.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:56 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Wat nouben jij hier de koning op FIFA?
Ik merk er vrij weinig van in game. Vrije trappen zijn toch drama en heb nog niemand gehad die ze er netjes in peertquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En daarom zijn veel keepers met een lagere rating in de praktijk beter/fijner dan Casillas. Lengte is juist veel belangrijker dan in het echt. Vorig jaar was het wel nog extremer, maar toch..
Dan heb je nog niet tegen Toefjes mogen spelen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:58 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Ik merk er vrij weinig van in game. Vrije trappen zijn toch drama en heb nog niemand gehad die ze er netjes in peert
Nogmaals, laat de beste man maar komen..quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan heb je nog niet tegen Toefjes mogen spelen.
Zet je van Velzen in de goal?quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:59 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Nogmaals, laat de beste man maar komen..
Staand op een krukje..ik zie het al voor mequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bart Boos uit jou tijdquote:
Baby get higher zingt ie danquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Staand op een krukje..ik zie het al voor me
Gouden FUT regel: tijd=coins. En ik ken jou helemaal niet, dus ik zou niet inzien waarom ik tegen jou zou moeten spelen. Speel alleen met Fokkers voor de fun, niet om iemand de frustratie van eenquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:02 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Je hebt wel praatjes hier maar gaat niet in op het verzoek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Ofterwel meneer is bang om een potje FIFA te spelenquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gouden FUT regel: tijd=coins. En ik ken jou helemaal niet, dus ik zou niet inzien waarom ik tegen jou zou moeten spelen. Speel alleen met Fokkers voor de fun, niet om iemand de frustratie van eensmiley van zich af te laten spelen.
Ja goed advies, OSM spelen op je 42e!quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:05 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Ofterwel meneer is bang om een potje FIFA te spelenHou dan je mond als je uberhaupt geen reet er van bakt in het spel. Ga OSM spelen dan, misschien wat meer voor jou
OK, veel plezier met je keeperquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:05 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Ofterwel meneer is bang om een potje FIFA te spelenHou dan je mond als je uberhaupt geen reet er van bakt in het spel. Ga OSM spelen dan, misschien wat meer voor jou
Niet overdrijvenquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:06 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ja goed advies, OSM spelen op je 42e!
Jammer dat je niet normaal een tip kan geven, maar dat lijkt me logisch als je nooit speelt en alleen maar handeltquote:
Moet je nog een filmpje hebben?quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:05 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Netjes!quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:08 schreef Alovenac het volgende:
Even pakje openen.
Not bad.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:08 schreef stoereboii het volgende:
Waar kan ik mn gespeelde matchen van H2H de stats van zien?
Ik al paar keer 1000. Je kunt toch ook een golden pack in een golden pack hebben?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Netjes!
Het valt me op dat bij goede spelers vaak ook 4000 coins in een pakje zit.
Had ik gisteren ook bij Torres en Di Maria
quote:
Blijkbaar voelen hier zich ook mensen zich geroepen iedereen af te zeiken ipv. wat nuttige tips. Hierdoor onstaan die zinloze discussiesquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:12 schreef Tim86 het volgende:
Wat is het toch met die gasten die hier nieuw zijn/bijna nooit posten dat ze de noodzaak voelen om hier dan ineens de tough guy uit te komen hangen..Kinderachtig gedoe
Wat is dat met die mensen die hier bijna nooit packs openen die absurd veel geluk hebbenquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:12 schreef Tim86 het volgende:
Wat is het toch met die gasten die hier nieuw zijn/bijna nooit posten dat ze de noodzaak voelen om hier dan ineens de tough guy uit te komen hangen..Kinderachtig gedoe
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:12 schreef Tim86 het volgende:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]Smiley na een domme opmerking hoort gewoon in het jargon. Maar dat ontdekken ze vanzelf wel
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat is dat met die mensen die hier bijna nooit packs openen die absurd veel geluk hebben
ox-messi methode?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:08 schreef Alovenac het volgende:
Even pakje openen.
Not bad.
[ afbeelding ]
Onlangs een film gezien over een soldaat die werd vermoord en zijn beste vriend wou er alls aan doen om de daders te straffen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:15 schreef vandermar het volgende:
Weet iemand nog een leuke film?Graag het genre thriller.
The birth of VDMquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:15 schreef vandermar het volgende:
L.A. Confidential, een van mijn favo filmsquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:15 schreef vandermar het volgende:
Horror dan had het die van jou geweestquote:
Heb ik al gezien uiteraardquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:17 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
L.A. Confidential, een van mijn favo films
Packs met coins gekocht of FP? toen ik voor 40euro aan packs betaalde, had ik met 7500 coins pack een Iniesta gekregen..quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Horror dan had het die van jou geweest
quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:17 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Onlangs een film gezien over een soldaat die werd vermoord en zijn beste vriend wou er alls aan doen om de daders te straffen.
De titel begon met Irish maar weet het daarna niet meer. Mooie film
Mensen die offline spelenquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:18 schreef tochweerhenk het volgende:
Krijg je elke keer een golden pack als je division 1 opnieuw wint? Offline?
Ik zoek even op sjef!quote:
Clockwork Orange is ook een favoriet, maar weet niet of die precies in het thrillergenre past. Anders kan je altijd nog Nazi's At The Center of the Earth kijkenquote:
Ik speel vaker online, maar offline is er ook nog wel wat geld te pakken hoor.quote:
Clockwork Orangequote:Op zondag 21 oktober 2012 21:21 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Clockwork Orange is ook een favoriet, maar weet niet of die precies in het thrillergenre past. Anders kan je altijd nog Nazi's At The Center of the Earth kijken
Het gaat toch meer om de lol dan om coinsquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:21 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik speel vaker online, maar offline is er ook nog wel wat geld te pakken hoor.
Nee alleen als je er drie aanmaaktquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:21 schreef Anonymous61 het volgende:
Om 02:00 packs
als ik nu 2 nieuwe psn accounts maak krijg ik dan op die accounts ook packs?
Ik vind het leuk om wat coins te hebben hoor, maar offline heb ik ook ''lol''.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:22 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Het gaat toch meer om de lol dan om coins
Eem kijkenquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:21 schreef stoereboii het volgende:
deze was het Route Irish (2010) - IMDb
Ik weet nog niet of ik hem ga kijkenquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:23 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Zeg morgen maar wat je ervan vond
Na 20 minuten 3-0 gaan ze ook al vaak weg.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:23 schreef Toefjes het volgende:
Tegenstander die na 9 mintuen de controller al neerlegt
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik hem ga kijken
Deze is slimmer, hij denkt aan zn DNFquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:25 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Na 20 minuten 3-0 gaan ze ook al vaak weg.
Ik dacht dat zoiets mij vanmiddag ook ging gebeuren, ik stond na 6 minuten al met 2-0 voor en tikte er vrolijk doorheen. Toen stond het na 20 minuten ineens 3-2 voor hemquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:23 schreef Toefjes het volgende:
Tegenstander die na 9 mintuen de controller al neerlegt
Dat is waar, maar dan kun je makkelijk 30 keer scoren.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Deze is slimmer, hij denkt aan zn DNF
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Maakt een docent een filmpje om iets uit te leggen, zit ie er zo bij
[ afbeelding ]
Zo kan ik toch niet serieus kijken naar zoiets
Die filmpjes zijn wel echt ontzettend chill, maar hij kan ook wel normaal doenquote:
quote:
Hij doet me een deze gast denken:quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die filmpjes zijn wel echt ontzettend chill, maar hij kan ook wel normaal doen
Hij heeft er ook een over het jaarverslag van Ajax en Feyenoord heeft ie shirts aan van die clubs, en van man Utd
Haha, dit was ook een dondersteen hoor. Ik lekker fokken, maakte hij de 3-1quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:28 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik dacht dat zoiets mij vanmiddag ook ging gebeuren, ik stond na 6 minuten al met 2-0 voor en tikte er vrolijk doorheen. Toen stond het na 20 minuten ineens 3-2 voor hem
door je NATquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:38 schreef tochweerhenk het volgende:
Weet iemand waarom ik online altijd uit speel?
Ja, daar heb ik dit weekend 10 uur aan besteed. Zal aan je router instellingen liggen.. In het begin scherm van Fifa zie je je firewall status. Die zal waarschijnlijk rood zijnquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:38 schreef tochweerhenk het volgende:
Lijkt ie idd wel opquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij doet me een deze gast denken:
[ afbeelding ]
Speelt altijd een achtergrondrol als ze een dikke nerd zoeken in series, vooral "bekend" van Chuck. Volgens mij heeft hij nooit tekst
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik dit weekend 10 uur aan besteed. Zal aan je router instellingen liggen.. In het begin scherm van Fifa zie je je firewall status. Die zal waarschijnlijk rood zijn
Ik zal daar eens naar kijken dan, van andere games weet ik dat dat een heel gedoe is.quote:
Had ik eerst ook, toen ben ik verhuisd en nu heb ik sneller internet en speel ik altijd thuisquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:38 schreef tochweerhenk het volgende:
Volgens mij krijgt degene met de snelste ping de thuiswedstrijd.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:41 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Had ik eerst ook, toen ben ik verhuisd en nu heb ik sneller internet en speel ik altijd thuis
De snelste ping?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt degene met de snelste ping de thuiswedstrijd.
quote:
Laatst stond bij iemand SlamTV op, kwam dit langs bij de classics. Kende het niet maar wat was dit goedquote:
Kan je zeggen hoe die gast heet? Ben benieuwd naar de filmpjes van ajax en feyenoordquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die filmpjes zijn wel echt ontzettend chill, maar hij kan ook wel normaal doen
Hij heeft er ook een over het jaarverslag van Ajax en Feyenoord heeft ie shirts aan van die clubs, en van man Utd
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Laatst stond bij iemand SlamTV op, kwam dit langs bij de classics. Kende het niet maar wat was dit goed
Die zijn niet voor jou beschikbaarquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:50 schreef Baje het volgende:
[..]
Kan je zeggen hoe die gast heet? Ben benieuwd naar de filmpjes van ajax en feyenoord
Sorry sorry echt sorryquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem nou weer, weer zo'n nieuwe met een grote bakkes.
ben jij pro arsenalquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem nou weer, weer zo'n nieuwe met een grote bakkes.
Jammer kon ze wel gebruiken voor mijn PWSquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die zijn niet voor jou beschikbaar
goed goed goedquote:
Beste CV die ik heb gehad in FUTquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:54 schreef zerokil het volgende:
Hoe zal Pepe spelen op LCV in een 3-5-2 opstelling?
Prima lijkt me? Snel genoeg in ieder geval..quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:54 schreef zerokil het volgende:
Hoe zal Pepe spelen op LCV in een 3-5-2 opstelling?
Good Luck!quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga mijn pakje openmaken. Ben benieuwd
quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:02 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
De 8000 bonus wordt ruimschoots verdubbeld
Dit zijn zequote:Op zondag 21 oktober 2012 22:02 schreef zerokil het volgende:
[..]Nice man!
Maar zou je je team is kunnen posten ;p?
Waarz je BMI UIquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
Weer gelijkspel door zon kut kopbal goal in de 90e minuut
fifa
Corner? Dat heb ik vaak, die vliegen er in de 90ste minuut makkelijker in lijkt welquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:04 schreef StraatSoldaat het volgende:
Weer gelijkspel door zon kut kopbal goal in de 90e minuut
kanker fifa
Nice!quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit zijn ze![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe bevalt Eto'o? Heb zelf ook Eduardo en Welliton, alleen Pato daarnaast. Welliton bevalt erg goed, Pato scoort alleen niet zoveel. En kan dus nog aardig wat vervangers proberen. Eto'o/Doumbia/Emenike.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit zijn ze![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enriquequote:Op zondag 21 oktober 2012 22:07 schreef tochweerhenk het volgende:
Wat vinden jullie de beste linksback?
Evra, Gibbs of Baines?
A. Colequote:Op zondag 21 oktober 2012 22:07 schreef tochweerhenk het volgende:
Evra, Gibbs of Baines?
Uit de PL natuurlijk.
Buutjequote:Op zondag 21 oktober 2012 22:07 schreef tochweerhenk het volgende:
Evra, Gibbs of Baines?
Uit de PL natuurlijk.
Ik vind Welliton de beste spits tot nu toe. Beter dan Benzema. Het duo Eto'o en Wellton is puur vergifquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Hoe bevalt Eto'o? Heb zelf ook Eduardo en Welliton, alleen Pato daarnaast. Welliton bevalt erg goed, Pato scoort alleen niet zoveel. En kan dus nog aardig wat vervangers proberen. Eto'o/Doumbia/Emenike.
En ja merk al dat hij van die namen typen niet langer wordt.
Moet je even op de markt kijken want wij weten het ook niet zonder te zoeken héquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:11 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik wil mijn Nederlandse team verkopen en een russisch of frans team maken. Wat raden jullie aan? speel het liefst 4-3-3. Franse league heeft Remy maar Russische heeft Eto'o
Hoeveel is een 4-3-3 Sneijder CM en Van der Vaart waard? kan ze niet vinden op search engine omdat ze oorspronkelijk CAM zijn
gewoon de prijs van een CAM-->CM kaartje erbij optellen en dan heb je een aardige indicatie.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:11 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik wil mijn Nederlandse team verkopen en een russisch of frans team maken. Wat raden jullie aan? speel het liefst 4-3-3. Franse league heeft Remy maar Russische heeft Eto'o
Hoeveel is een 4-3-3 Sneijder CM en Van der Vaart waard? kan ze niet vinden op search engine omdat ze oorspronkelijk CAM zijn
Lavezzi en Remy lijkt me wel grappig, en dan Diabiaby of Ben Arfa als RWquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:11 schreef StraatSoldaat het volgende:
Combinatie van Diaby en Biabany?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lavezzi en Remy lijkt me wel grappig, en dan Diabiaby of Ben Arfa als RW
Iemand?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:07 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
Wel 2x 7 chem..
OF
[ afbeelding ]
Ik zou voor de tweede gaan.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:16 schreef zerokil het volgende:
[..]
Iemand?![]()
Weet namelijk niet of je dat gaat merken 2 mensen met 7 chem..
Zou lekker de gok nemen met 2x 7 chem. We zijn hier misschien wel iets te perfectionistisch. Ik heb ook een speler met 7 chem in mn Russische hybrid, maar heb er totaal niks van gemerktquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:16 schreef zerokil het volgende:
[..]
Iemand?![]()
Weet namelijk niet of je dat gaat merken 2 mensen met 7 chem..
Jan Mulder is altijdquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat nou? Kom een potje fifa'en dan
Hij vindt Marco van Basten een grote Fries omdat hij meezong met het Friese volksliedquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat nou? Kom een potje fifa'en dan
Maar Eto'o lijkt me echt een spits die de verdediging kan uitspelen en nog een goed schot heeft ook.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lavezzi en Remy lijkt me wel grappig, en dan Diabiaby of Ben Arfa als RW
Haha ja, even kijken wat ze te calimeroën hebben over Blom.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, dat jullie die gasten nog opzetten
Was ook niet gemeend, was een verwijzing naar de hoogstaande discussie eerder op de avond met... ben zn naam alweer kwijtquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij vindt Marco van Basten een grote Fries omdat hij meezong met het Friese volkslied
Maar ik blijf even van Fifa af anders wordt het niets deze week.
Hybridje dan maar hequote:Op zondag 21 oktober 2012 22:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Maar Eto'o lijkt me echt een spits die de verdediging kan uitspelen en nog een goed schot heeft ook.
Alleen de russische verdedigers zijn nogal slecht
Daarom heb ik zelf ook een serie A verdediging met wat Braziliaanse hulp, en Carlos Eduardo als verbindingslink met de RPL spitsenquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:22 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Maar Eto'o lijkt me echt een spits die de verdediging kan uitspelen en nog een goed schot heeft ook.
Alleen de russische verdedigers zijn nogal slecht
Haha, ik heb dat een keer in mn REM slaap gehad, dan weet je ook niet wat je overkomtquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:23 schreef Tim86 het volgende:
Schrik me helemaal de tering, beginnen ineens 2 katten een kitty fight club vlak voor mijn raam
Mee eenschquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:24 schreef vandermar het volgende:
Maar het Friese volkslied > het wilhelmus.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:24 schreef vandermar het volgende:
Maar het Friese volkslied > het wilhelmus.
quote:
Wat is je BR nu dan? Buiten je teams om...quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:26 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben echt te lui om te traden..gaat helemaal niks worden dit jaar, heb de motivatie gewoon niet meer. Ik speel al teveel jaren FUT![]()
Koop nu alleen steeds wat discard IF's op, maar daar moet je geduld voor hebben en nu heb ik geen coins meer
ST Bony's kopenquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:26 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben echt te lui om te traden..gaat helemaal niks worden dit jaar, heb de motivatie gewoon niet meer. Ik speel al teveel jaren FUT![]()
Koop nu alleen steeds wat discard IF's op, maar daar moet je geduld voor hebben en nu heb ik geen coins meer
200k ofzoquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat is je BR nu dan? Buiten je teams om...
Weet allleen niet of Pepe beter is dan Dede.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou lekker de gok nemen met 2x 7 chem. We zijn hier misschien wel iets te perfectionistisch. Ik heb ook een speler met 7 chem in mn Russische hybrid, maar heb er totaal niks van gemerkt
Nee dit is echt belachelijk, en dan een verneukt Gangnamstyle achtig deuntje erachterquote:
Ohja dat is voor jou doen niet heel veel.quote:
CM > CAM kost 200 coins dus dat zal niet veel meer waarde opleveren normaal gesproken.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:31 schreef tochweerhenk het volgende:
Wtf ik heb CAM Ramires gekocht ipv CM. Daar is er echt geen 1 van.
Die IF Bony handel gaat wel lekker. Heb er al 4 verkocht en nog 7 in de TP. Toch iets van 6K winst per stuk. Keer 11 kaarten, zo tussen de bedrijven door toch 66K binnengeharktquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:32 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ohja dat is voor jou doen niet heel veel.Ik ben ook veel te lui om te traden. Per week kijk ik gewoon wat een leuke IF is en dan koop ik er daar een stuk of 10 van in. Na 2 weken zijn die meestal 15/20K gestegen en dan verkoop ik dus die IF's weer. Op deze manier gaat het wel hard want ik zit nu op 1.8 miljoen.
Je bent alleen rijk geworden door dat tamperen, viespeukquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:26 schreef Tim86 het volgende:
Ik ga even op zoek naar CAM > CM als CAM Ramires niet wil verkopen. Als hij wel verkoopt gewone CM kopen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
CM > CAM kost 200 coins dus dat zal niet veel meer waarde opleveren normaal gesproken.
Cam > Cm is 10kquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:34 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik ga even op zoek naar CAM > CM als CAM Ramires niet wil verkopen. Als hij wel verkoopt gewone CM kopen.
Dat kost je 7k ofzoquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:34 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik ga even op zoek naar CAM > CM als CAM Ramires niet wil verkopen. Als hij wel verkoopt gewone CM kopen.
Heb geen cent overgehouden aan het tamperen..zelfs 50-100k minder dan ervoorquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je bent alleen rijk geworden door dat tamperen, viespeuk
Die kaarten zijn erg duur. Zou eerder een klein beetje verlies desnoods pakken, maar probeer anders eerst een klein beetje winst te pakken of quitte te spelenquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:34 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik kies iets duurdere spelers zoals Fellaini, Pepe en Koscielny omdat die per kaart iets harder stijgen.. Pepe bijvoorbeeld tot 120K opgekocht vorige week en op dit moment is de laagste BIN al 155K. Binnen 2 weken verwacht ik Pepe op 180K en dan ga ik cashen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die IF Bony handel gaat wel lekker. Heb er al 4 verkocht en nog 7 in de TP. Toch iets van 6K winst per stuk. Keer 11 kaarten, zo tussen de bedrijven door toch 66K binnengeharkt
quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:34 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
quote:
quote:
's nachts voor wat meer erop zetten en dan verkoopt die meestal wel.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:36 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
[..]
Misschien als ik CAM Ramires onder het gemiddelde aanbied verkoopt ie wel.
Vorig jaar stegen die IF's ook al als een gek. Weet nog een Ramos die ik voor 220K kocht en voor 400K verkochtquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:35 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik kies iets duurdere spelers zoals Fellaini, Pepe en Koscielny omdat die per kaart iets harder stijgen.. Pepe bijvoorbeeld tot 120K opgekocht vorige week en op dit moment is de laagste BIN al 155K. Binnen 2 weken verwacht ik Pepe op 180K en dan ga ik cashen.
Wanneer zijn de IF's van de huidige week altijd het goedkoopst op te pikken? De laatste dag?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:35 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik kies iets duurdere spelers zoals Fellaini, Pepe en Koscielny omdat die per kaart iets harder stijgen.. Pepe bijvoorbeeld tot 120K opgekocht vorige week en op dit moment is de laagste BIN al 155K. Binnen 2 weken verwacht ik Pepe op 180K en dan ga ik cashen.
Voorlaatste dag, of de laatste dag. Ontloopt elkaar niet zo erg volgens mijquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:37 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Wanneer zijn de IF's van de huidige week altijd het goedkoopst op te pikken? De laatste dag?
Zeker doen. Het loont!quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:40 schreef WezepAFCA het volgende:
Oke bedankt, heb nu op mijn trade account in 3 dagen van 20k naar 120k gegaan en verwacht de aankomende tijd nog wel redelijk wat per dag te kunnen verdienen. Heb echter maar 50k daarvan nodig om telkens te investeren dus denk erover om de rest van de coins te investeren in IF's die gaan stijgen
Ik heb de laatste dag dat Koscielny in pakjes zat, hem 10x gekocht voor gemiddeld 38K. Inmiddels zijn die al allemaal de deur uit voor 62K.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:42 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Zal die IF Koscielny nog meer worden dan 50k? Anders koop ik er daar iig 1tje van
Waanneer is de laatste dag?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:43 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb de laatste dag dat Koscielny in pakjes zat, hem 10x gekocht voor gemiddeld 38K. Inmiddels zijn die al allemaal de deur uit voor 62K.
Netjes gedaan. Zie er nu heel wat voor boven de 60k op staan maar ok wat voor 45-50k gaan. Denk dat ik maar even wacht tot de IFs van deze week en er op dinsdag/woensdag een paar van koop voor heel weinig.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:43 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik heb de laatste dag dat Koscielny in pakjes zat, hem 10x gekocht voor gemiddeld 38K. Inmiddels zijn die al allemaal de deur uit voor 62K.
PS3 zit ik op.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:45 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Netjes gedaan. Zie er nu heel wat voor boven de 60k op staan maar ok wat voor 45-50k gaan. Denk dat ik maar even wacht tot de IFs van deze week en er op dinsdag/woensdag een paar van koop voor heel weinig.
Met zn allen zoveel mogelijk IF Pepe's kopen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:46 schreef Toefjes het volgende:
Met zn allen op 1 IF gooien. Krijgt gelijk de prijs een boost.
Ik kan in mijn eentje al 1 miljoen investeren. Heb dit jaar niemand anders nodig en ik heb haat aan undercutters.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:46 schreef Toefjes het volgende:
Met zn allen op 1 IF gooien. Krijgt gelijk de prijs een boost.
Begrijpelijk...quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik kan in mijn eentje al 1 miljoen investeren. Heb dit jaar niemand anders nodig en ik heb haat aan undercutters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |