PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Ja kloptquote:
Ik. Alsof hij elke dag 15k stijgtquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:02 schreef dion_v_k het volgende:
Wie raadde mij aan om nog even te wachten met IF Lucas?
Kon hem gisteren kopen voor 245k, nu staan er een stuk meer op en is de goedkoopste 260k, daarnaast worden de meeste nu gepricefixt door 2 Duitsers
Dan is het maar goed dat de AOW leeftijd omhoog gaatquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja klopt
Alweer 1 jaar en 1 maand werkloos
Zodra ik mijn P heb ga ik opzoek naar werk in Groningen.
Volgens mij blijft hij gewoon duur hoor. De kans dat er een SIF uitkomt op rechts is zeer klein.quote:
Hulk is door zijn hoge defending toch heel fijn gewoon op RM..quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:05 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Volgens mij blijft hij gewoon duur hoor. De kans dat er een SIF uitkomt op rechts is zeer klein.
Daarnaast is er geen fatsoenlijke rechtsbuiten op Hulk na. Maar op RM is hij de enige goede optie..
klootzakquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:09 schreef vandermar het volgende:
Haha, ik krijg meer karma ook al word ik gedownvote
quote:
Ik vind Hulk echtquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:05 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Volgens mij blijft hij gewoon duur hoor. De kans dat er een SIF uitkomt op rechts is zeer klein.
Daarnaast is er geen fatsoenlijke rechtsbuiten op Hulk na. Maar op RM is hij de enige goede optie..
Nee, en het maakt mij niets uitquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:16 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
vandermar speak verry goed english
Losses, leer je dat op lol_hbo?quote:
Dat heb ik dus ook hij voelt erg traag aan.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind Hulk echtHeb nu Rafinha op RM, vind ik veel fijner spelen. Elke keer als Hulk aan de bal is, lijkt het of ik lag heb, maar het is gewoon zijn motoriek.
Nee, want ik heb geen engelsquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Losses, leer je dat op lol_hbo?
Ja, en dan wordt je nog geacht dat logge geval soepel naar binnen te laten trekken, nou voordat ik maar aan een schot kan denken ben ik de bal al kwijt. Al kan ik toch moeilijk omgaan met dat naar binnentrekken en schieten, mijn schoten worden altijd geblockt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:18 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook hij voelt erg traag aan.
Ik heb tijdelijk Eder Luis op RM, 90 pace maar hij is de slechte versie van Hulk
quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:18 schreef bombmannl het volgende:
[ afbeelding ]
Joe bring me luck this time!
Slechte (matige) grap. Toch een 5 voor de moeitequote:Op zondag 21 oktober 2012 20:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind zijn stats niet zo goed anders, zou liever iemand anders willen.
Hulk kwam bij mij ook heel houterig overquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind Hulk echtHeb nu Rafinha op RM, vind ik veel fijner spelen. Elke keer als Hulk aan de bal is, lijkt het of ik lag heb, maar het is gewoon zijn motoriek.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Slechte (matige) grap. Toch een 5 voor de moeite
quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind zijn stats niet zo goed anders, zou liever iemand anders willen.
Ik sta er van versteld dat je nog meer dan 40K voor hem kunt vangen als je m RM hebt gemaakt. De meest overschatte speler van FUT tot nu toe voor mij.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:20 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Hulk kwam bij mij ook heel houterig over. Hij heeft hele goede stats op, maar is te vaak niet op de juiste positie. Heb hem 2x gebruikt in een RPL team en Brazilian team, maar loopt gewoon te vaak op de verkeerde plek, en het versnellen is ook niet super.
Met FUT 12 was het naar binnentrekken en een geplaatst schot een 100% doelpunt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, en dan wordt je nog geacht dat logge geval soepel naar binnen te laten trekken, nou voordat ik maar aan een schot kan denken ben ik de bal al kwijt. Al kan ik toch moeilijk omgaan met dat naar binnentrekken en schieten, mijn schoten worden altijd geblockt.
Korte hoek is ook mega effectief. Met N Zogbia (held!!!) vaak gescoord, gewoon in de korte hoek, L2 en rondje goed ingedrukt houden, en de bal vliegt bijna door het net heenquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:22 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Met FUT 12 was het naar binnentrekken en een geplaatst schot een 100% doelpunt.
Dit jaar lijkt het geplaatst schot niet zo makkelijk meer. Sowieso ben ik meer fan van een rechtspoot op rechts en dan een diagonaal schot naar de verre hoek
Waarom L2?quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Korte hoek is ook mega effectief. Met N Zogbia (held!!!) vaak gescoord, gewoon in de korte hoek, L2 en rondje goed ingedrukt houden, en de bal vliegt bijna door het net heen
Ruil Dede en Santana omquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:24 schreef zerokil het volgende:
[ afbeelding ]
Dede7chem
OF
[ afbeelding ]
Ik ben opgegroeid in het tijdperk John van t Schip. Achterlijn halen en de perfecte cross afleverenquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:24 schreef vandermar het volgende:
Crossen is voor mieten. Linkspoot op rechts en op links een rechtspoot. Naar binnen en uithalen.
Toefjes, laat je team is zien met N Zogbia.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid in het tijdperk John van t Schip. Achterlijn halen en de perfecte cross afleverenIn die tijd was Glenn Hoddle de enige spelers die als linkspoot op rechts stond. (of andersom, hou me ten goede)
Echt veel spelers zijn omlaag gegaan wat dat betreft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |