Tuurlijk niet. YOPO.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:02 schreef Cliffy het volgende:
[..]
daar laat je je toch niet door tegenhouden?
En sowieso eerst schijten,dan pas de deur uit. Dan maar te laat.quote:
Maar schijten onder werktijd is veel lekkerder.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:25 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En sowieso eerst schijten,dan pas de deur uit. Dan maar te laat.
Fappen onder werktijdquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:48 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar schijten onder werktijd is veel lekkerder.
Ik wacht op de filmpjesquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:07 schreef SoldMayor het volgende:
Zo ff 2 uur werken. En MoH meenemen. #Goodlife #BommenGooienInMedalofHonorKanOokLeukZijn
Goedemorgen trouwens.
En dan zo rond 2 uur zeggen dat het kut is en zwaar buggy alles. Oh wacht stoma..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:07 schreef SoldMayor het volgende:
Zo ff 2 uur werken. En MoH meenemen. #Goodlife #BommenGooienInMedalofHonorKanOokLeukZijn
Goedemorgen trouwens.
Ik aan die rechtse:quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:38 schreef SoldMayor het volgende:
Bij mister denk ik meer aan dit:
[ afbeelding ]
Vooral die linksvoor![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik aan die rechtse:
[ afbeelding ]
Daar heeft Rossdale het ook altijd al over, spelen met zijn raket.quote:
Of dat hij zegt dat zijn raketvloeistof goed brandt. Of dat de raket enigszins explosief is geworden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:52 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Daar heeft Rossdale het ook altijd al over, spelen met zijn raket.
Krijg nu ook een heel ander beeld wanneer hij het heeft over zijn raketvloeistoffen
Hoe is ie geworden?quote:Op zondag 19 september 2010 11:23 schreef Parvus het volgende:
Ik ben er uiteraard vanavond. Modern Warfare 2 for life. Ik ga denk ik een MW2 tattoo nemen.
quote:Op donderdag 23 september 2010 08:47 schreef Rossdale het volgende:
Vroeger was ook alles beter mien jong. Jaaaa toen opa rossdale nog een klein jongetje was, TOEN maakten ze pas muziek!
quote:Op donderdag 23 september 2010 08:59 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Het is goed hoor lieverdHop, dekentje, rollator, kunstklapper in, en dan gaan we lekker de eendjes voeren
Koekoek boem boem muziekquote:Op donderdag 23 september 2010 09:02 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Samen op een bankje voor de 013 zitten en dat stelletje schorriemorrie eens goed de oren wassen dat ze helemaal geen muzieksmaak meer hebben. Die jeugd van tegenwoordig met hun "koekoek boem boem" muziek
Ik zoek dat plaatje eigenlijk nog even, kan hem niet vindenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is een prachtige uitspraak van mijn opa
ParvIdoMcSkAse, wat een eindbaas is datquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
McSkillz is een baas.
Er is een kerel die Fedor heet bij topchef dan mag je van me winnen
Die man speelt gewoon nog MW3.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:26 schreef PierreTT het volgende:
[..]
ParvIdoMcSkAse, wat een eindbaas is dat
DIe man is niet te houden, altijd zingen tijdens de game, altijd goedgehumeurd, altijd slechte grappen maken met dubbele betekenisquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Die man speelt gewoon nog MW3.
Als je dit leest Parv, kom terugquote:Op maandag 30 mei 2011 12:37 schreef Parvus het volgende:
[..]
kutzooi allemaal van die waarschuwingen iets met trojer hores ofzo haha whaa me vader maakt me af!!!
En bedenkelijke plaatjes sturen via WAquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
DIe man is niet te houden, altijd zingen tijdens de game, altijd goedgehumeurd, altijd slechte grappen maken met dubbele betekenis
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En bedenkelijke plaatjes sturen via WA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |