Tegen wie moet hij mogelijk allemaal?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:22 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
Iemand de loting van Parijs gezien? Fed heeft een loodzware te pakken..
Hmm, geen Nadal-loting dus.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 10:46 schreef Morthill het volgende:
Baghdatis / Simon in de tweede ronde
Nishikori in de derde ronde
Berdych/Gasquet in de 1/4-finale
Murray in de 1/2-finale
Maar zo werkt het niet helemaal, ben ik bang. Ze vervangen andere (mindere) resultaten, het is nu:quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:01 schreef Szura het volgende:
Almagro krijgt er 90 puntjes bij voor de race, Gasquet ligt er nu ook uit en krijgt 180.
Tipsy 2810
Gasquet 2550
Almagro 2515
wist je dat dat nadal nog steeds geblesseerd is?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 17:37 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
wist je dat dat nadal nog steeds geblesseerd is?Ik bedoelde een Nadal-loting in de zin dat Nadal zo vaak makkelijke lotingen heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Hij was eerder in de week gewoon slecht. Dit was qua niveau wel beter, maar gewoon een enorm saaie wedstrijd die Federer op routine wint.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:19 schreef Tim86 het volgende:
Dat doet hij al de hele week..alleen gisteren was het echt overtuigend qua uitslag, maar daar heb ik niets van gezien.
ohhhhhhhquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik bedoelde een Nadal-loting in de zin dat Nadal zo vaak makkelijke lotingen heeft.
quote:Victory for Federer saw him draw level with John McEnroe’s tally of 875 match wins, the fourth-best total in the Open Era. Should he win his 77th tour-level title on Sunday, he would also equal the American’s career haul.
Aardig balletje van hem:quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:04 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Dimitrov, retourneerwonder dat ie is, is momenteel op een run van 7 tiebreak sets
OS gemist?quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:12 schreef Norrage het volgende:
Echt goed bezig die jongen!
En eens kijken met hoeveel vingers in de neus fedje dit maal van zijn ideale tegenstander Delpo wint
Waar fed zijn allerslechtste grastoernooi ooit speelde bedoel je?quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:18 schreef Rosario het volgende:
[..]
OS gemist?
Dit is wel een leuke pot, een soort herhaling van Rotterdam.
Break Delpo.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Waar fed zijn allerslechtste grastoernooi ooit speelde bedoel je?
Er was ooit ook een US Openfinale.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Waar fed zijn allerslechtste grastoernooi ooit speelde bedoel je?
2 op de 13 keer.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:13 schreef Norrage het volgende:
Zou leuk zijn als delpo eens een keertje wint...maar dit is een matchup die hij slechts 1 op de 10x kan winnen
Dit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |