abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118241781

Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen :)
[SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn.
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012
SPOILER: motivational plaatjes
pi_118242249
Wat een faal zeg van Jan:

Jmvanhalst twitterde op zondag 21-10-2012 om 15:10:27 Trainingen gingen super en soepel. Weet nu ook waarom. Mijn Nike app gaf grote afstanden en toptijden aan. Denk wordt makkie. reageer retweet
Je meet je loopjes toch na en merkt toch als iets niet helemaal klopt.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_118242276
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 15:25 schreef Jor_Dii het volgende:

Jmvanhalst twitterde op zondag 21-10-2012 om 15:10:27 Trainingen gingen super en soepel. Weet nu ook waarom. Mijn Nike app gaf grote afstanden en toptijden aan. Denk wordt makkie. reageer retweet
hahaha, ja inderdaad
  zondag 21 oktober 2012 @ 16:03:30 #4
308266 Ach3r0n
kennis is macht
pi_118243708
Ik ga me zo ook nog even naar buiten schoppen. Nog steeds geen zon hier, maar het is gelukkig nog wel licht buiten :)
pi_118243976
Zo, ook weer terug! In de stijl van de overige lopers vandaag ook 8km gelopen dus :) Ging lekker.
M'n ademhaling was niet je-van-het, maar spiertechnisch en looptechnisch ging het wel echt heerlijk.
Eerste 7km redelijk constant gelopen en de laatste km nog even versneld omdat ik even zin had om mezelf 'eruit' te lopen.

Het was ook erg lekker loopweer, precies goede looptemperatuur, geen zon, beetje mistig nog O+

http://www.endomondo.com/workouts/

*O*

8.01km met 5.51min/km. O+ I'm back! 8-)
Ja doei.
pi_118244059
Welcome back :)
pi_118244195
Zo les 25/Evy zit erop.

Nog maar 2 keer en dan heb ik de training af :D
http://www.endomondo.com/workouts/s1GwqnFCJT0

Nu douchen ik plaque...
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  zondag 21 oktober 2012 @ 16:14:55 #8
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_118244202
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 15:25 schreef Jor_Dii het volgende:

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_118244384
:') _O-
Ja doei.
  zondag 21 oktober 2012 @ 16:21:21 #10
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_118244496
Zo weer lesje 16 lopen. Evy les 17 klopt niet en vanaf les 18 staat niet op Mp3 speler. Die moet ik er vanavond ff op gooien.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_118244763
Hehe effe uitpuffen. Er waren om 16 uur misschien nog 15 tassen over dus mocht naar huis.
Ik heb gelukkig tussen inname en uitgifte door nog de winnaar en Butter zien finishen. Verder was het een stuk kouder dan ik verwacht had en zag ik toch echt heel veel hele marathonners strompelend hun tas weer op komen halen.
pi_118244963
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:27 schreef computergirl het volgende:
Hehe effe uitpuffen. Er waren om 16 uur misschien nog 15 tassen over dus mocht naar huis.
Ik heb gelukkig tussen inname en uitgifte door nog de winnaar en Butter zien finishen. Verder was het een stuk kouder dan ik verwacht had en zag ik toch echt heel veel hele marathonners strompelend hun tas weer op komen halen.
heb je niet gezien. Weet ook niet hoe je er uitziet, volgens mij
pi_118245082
Ik stond bij de hele, met een blauw jasje aan :D
Vooral N en O nummers had ik.
pi_118245105
aha, wel nog met wat mensen gesproken bij de hele...
  zondag 21 oktober 2012 @ 16:42:28 #15
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_118245251
Morgen, salaris dan maar eens Thermo spull gaan inslaan want het wordt kooouuddd begin feb.
pi_118245338
De winnaar van de 8 km liep het in 25,5 minuut.... met een snelheid van 18,7 km/uur. Heel snel zeg
  zondag 21 oktober 2012 @ 16:47:02 #17
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_118245424
Lekker onderweg naar huis O+ slacker & linebear, leuk om jullie te hebben gezien O+ *O*
pi_118245484
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:47 schreef GotC het volgende:
Lekker onderweg naar huis O+ slacker & linebear, leuk om jullie te hebben gezien O+ *O*
ja was zeker leuk. Lekker gelopen?
pi_118245559
Ook weer terug, was leuk. Nettotijd 40:42 voor de 8km, maar ik begon wel in het roze vak ipv de gele, want we wilden met z'n allen samen starten. Dus had ik meer mensen om in te halen :P

Het lopen was in het begin wel irritant, niet overal was ruimte om mensen in te halen dus liep ik soms op m'n dooie akkertje, maar tegen de 3 km was er voldoende ruimte dus kon ik lekker lopen. Na 5 km zat ik in een lekker ritme en heb dat ook volgehouden tot de finish. Maar dan nog versnellen ging wel moeizamer dan in het begin :P

Ik met m'n familie na de finish:
Children of the night. What music they make.
pi_118245601
Leuk! Nette tijd hoor! :D
Ja doei.
pi_118245610
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:11 schreef linebear het volgende:
Welcome back :)
THanks! 8-)
Ja doei.
pi_118245643
Nette tijd... ja was lastig om mensen in te halen. Voortaan moeten ze het business vak helemaal achteraan plaatsen. Scheelt weer inhalen ;)
  Moderator zondag 21 oktober 2012 @ 16:55:39 #23
155227 crew  Guppy
dus
pi_118245700
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:47 schreef GotC het volgende:
In afwachting van de mooie verslagen *O*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_118245714
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:53 schreef linebear het volgende:
Nette tijd... ja was lastig om mensen in te halen. Voortaan moeten ze het business vak helemaal achteraan plaatsen. Scheelt weer inhalen ;)
Idd. Hoeveel mensen heb ik niet zien lopen met t-shirts van Messy ofzoiets? Stamboomcelonderzoek voor kinderkanker ofzo was t. Wel meer dan 50 _O-

Ik had tijdens het lopen nergens last van, maar nu heb ik wel een beetje spierpijn :')
Children of the night. What music they make.
pi_118245754
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 16:55 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

In afwachting van de mooie verslagen *O*
Hier is mijn verslag....

Vanmorgen voor de wekker wakker en lichtelijk gespannen :) Toch altijd spannend. Na een heerlijke bord pap en een banaan te hebben verorberd me aangekleed en langzaam richting het Stadionplein gegaan.
Ondanks dat men wist dat het heel druk zou worden, had men geen extra metro's ingezet. Dus erg druk. En met de combinatie van bierlucht en tandpasta is niet echt prettig ;) Op station Overamstel lang moeten wachten op de metro. Maar wie kwamen daar aan, YUR en GotC. Gezellig staan kletsen, maar elkaar helaas kwijt geraakt in de drukte in de metro (beetje Japanse taferelen, hoeveel hardlopers passen er in een metro).
Bij het stadionplein meteen maar de tas gedumpt, hallo tegen wat bekenden gezegd en naar het startvak gegaan. Wilde vooraan staan, aangezien ik wel wist dat ik veel moest gaan inhalen. Had als streeftijd 50 minuten opgegeven, dat was 4/5 maanden geleden. Toen wist ik nog echt niet dat ik zo snel kon lopen. Zeker in half uur in het vak staan wachten, als een soort aapje in een kooi. Spanning steeg naar ongekende hoogtes ;)
En het hek richting de start ging open. Na ongeveer 5 minuten ging ik over de startstreep. Toen had ik al aardig wat langzame mensen ingehaald uit het businessvak. Eerste kilometer wilde ik rustig aan doen. Ging ook niet snel, want zigzaggen kost tijd en energie. Gelukkig werd het parcours iets breder, kon dus beter in halen. Maar al snel werd het weer iets smaller en zo ging het de hele tijd. Vreselijk hoe mensen zich niet aan de regel houden ;) Langzame mensen moeten rechts houden.
We kwamen het Vondelpark uit en toen kregen we de klap van wind tegen. Gelukkig duurde dat niet lang.

Na 4,5 km ging iedereen naar de drankpost. Ik liep vrolijk verder... dacht red het nog wel. Is ook gebleken ;) Ongeveer na 6,5 km kwam er een dipje. Toen werd ik ook ingehaald door twee idioten in een sumo worstelpakje. Had als doel toen gesteld ik moet ze voor de finish hebben ingehaald. Nog 500 meter, ik kreeg de sfeer daar pas echt mee. VOor die tijd in mijn eigen wereldje. Bij het ingaan van het stadion, echt geweldig om binnengehaald te worden door een drumband.... mensen op de tribune. Helaas hoorde ik niemand mijn naam schreeuwen. Na het bordje 150 meter toch nog een sprint uitgegooid. En yes, die dikke sumo worstelaars ingehaald :)

Over de finish in 41.51 minuten. Echt ver onder mijn gehoopte tijd. Had verwacht er uiteindelijk 45 minuten over te doen.
De resultaten zijn binnen en mijn tijd is niet gecorrigeerd. Uiteindelijk ben ik als 1434ste van de 5225 geeindigd.

Geweldig was het weer. Ben super trots... volgend jaar de halve marathon.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')