PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
Je mag wel Mathijs zeggen hoor.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:55 schreef byah het volgende:
Jezus in het weekend heb je normaal toch alleen paupertegenstanders?
zoek het opquote:Op zondag 21 oktober 2012 13:59 schreef Andijvie_ het volgende:
Voor hoeveel zal ik Joe Hart op markt zetten? Buy Now en Bid price.Het is een 4-2-2-2 kaart.
Nog een keer ff gepost. Op ultimatedb staat dat hy rond 48,5 k gemiddeld waard is.
Ps3 hier
Kijk gewoon op de marktquote:Op zondag 21 oktober 2012 13:59 schreef Andijvie_ het volgende:
Voor hoeveel zal ik Joe Hart op markt zetten? Buy Now en Bid price.Het is een 4-2-2-2 kaart.
Nog een keer ff gepost. Op ultimatedb staat dat hy rond 48,5 k gemiddeld waard is.
Ps3 hier
Ik geef je 10k.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:59 schreef Andijvie_ het volgende:
Ps3 hier
18kquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:06 schreef WezepAFCA het volgende:
Zijn er al updates over die blessure glitch?
welke wil je dan swekkerboy....quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:07 schreef Waylonz het volgende:
pfff positie kaarten zoeken
kom letterlijk alles tegen behalve die je wil
Inderdaad, even langs de kringloopwinkel, daar worden al die PS3's gedumpt en voor weinig te koop gezet omdat ze kut zijnquote:
25 euro heb ik er eentje gehaald.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Inderdaad, even langs de kringloopwinkel, daar worden al die PS3's gedumpt en voor weinig te koop gezet omdat ze kut zijn
quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Inderdaad, even langs de kringloopwinkel, daar worden al die PS3's gedumpt en voor weinig te koop gezet omdat ze kut zijn
Wacky racesquote:
Ojaaa dat liedje had ik steeds in mijn hoofdquote:
Dit vond ik vroeger zo tof hè.quote:
Gewoon even in de rust belletje naar Dickie gedaan, dat het zo niet kon!quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:16 schreef Fuszy het volgende:
sletten hier sletten daar sletten overal woohoo
Die kamikazie had gisteren gewooon nog gelijk ook met zijn psv. nog met 3-2 winnen. Zeker willem 2 omgekocht
Ik denk niet dat je een club als willem 2 hoeft om te kopen om 3 doelpunten in een helft te kunnen maken.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:16 schreef Fuszy het volgende:
sletten hier sletten daar sletten overal woohoo
Die kamikazie had gisteren gewooon nog gelijk ook met zijn psv. nog met 3-2 winnen. Zeker willem 2 omgekocht
Feyenoord welquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je een club als willem 2 hoeft om te kopen om 3 doelpunten in een helft te kunnen maken.
Zeker niet als je ze zag spelen de 2e helftquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je een club als willem 2 hoeft om te kopen om 3 doelpunten in een helft te kunnen maken.
Oh jij bent er ook weer.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zeker niet als je ze zag spelen de 2e helfttijdrekken
Karma is a bitch. Willem 2 mag van mij gelijk wel weer degraderen, kut club
ps3 zeker?quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:19 schreef leoon. het volgende:
Ik word echt knettergek van die kut online pass die ik elke keer in moet vullen dan wel game utility data moet verwijderen omdat ik anders niet online kan...
quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:20 schreef Rijst het volgende:
HAHAHA nu tegen iemand metr deze achterhoede
Enrique - Walcott- Richards - Walker
quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:20 schreef Rijst het volgende:
HAHAHA nu tegen iemand metr deze achterhoede
Enrique - Walcott- Richards - Walker
Concentreer je nou maar op Feyenoord! Want ze moeten winnen en zonder jou om zo vooruit te schreeuwen wordt het sowieso niks.quote:
Ja.. jullie ook last van?quote:
spitseninstinct.quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Concentreer je nou maar op Feyenoord! Want ze moeten winnen en zonder jou om zo vooruit te schreeuwen wordt het sowieso niks.
nee want ik heb geen PS3quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:23 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ja.. jullie ook last van?
Volg altijd deze tut: https://help.ea.com/artic(...)ound-for-ps3-or-xbox
maarja moet ik elke keer doen..
neequote:Op zondag 21 oktober 2012 14:23 schreef Vraagje100 het volgende:
IF matavs een goede spits en de 25k waard?
nee en nee, want psv.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:23 schreef Vraagje100 het volgende:
Hoe dat zo?quote:
Eerder het linksback-die-niets-van-buitenspel-snapt effect. Als hij elke kans zou scoren had hij niet bij Norwich gespeeld dusja dat laatste...quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
spitseninstinct.
Echte killer is het.
En hij had er best nog twee bij kunnen maken als ie met scherp had geschoten.
Nee.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:23 schreef Vraagje100 het volgende:
probeer je nou serieus te ontkennen dat Grant fucking Holt geweldig is?quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eerder het linksback-die-niets-van-buitenspel-snapt effect. Als hij elke kans zou scoren had hij niet bij Norwich gespeeld dusja dat laatste...
Leuke speler maar jij slaat weer door. Zelfde vader als VDM?quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
probeer je nou serieus te ontkennen dat Grant fucking Holt geweldig is?
haha gelukkig nietquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
[..]
Allemaal al met IF Matavz gespeeld?
Grant Holt>Giroudquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Leuke speler maar jij slaat weer door. Zelfde vader als VDM?
Ik schaam me dat ik PSV'er ben nu .quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:28 schreef MartijnTor het volgende:
Ik had een doos, zo eentje:
[ afbeelding ]
Toen maakte ik de doos zo:
[ afbeelding ]
Toen was die nat[ afbeelding ]
Heb je die niet juist nodig als een vleugelspeler? :]quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Lens is in alle opzichten beter behalve pace en crossing
Word je nooit moe van jezelf?quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:28 schreef MartijnTor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ligt er aan hoe je speelt, koop ze gewoon allebei en kijk welke je fijner vindt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:28 schreef Cara het volgende:
[..]
Heb je die niet juist nodig als een vleugelspeler? :]
quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:28 schreef MartijnTor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh maar dan betwijfel ik het ookquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het gaat niet om lengte, het gaat om pure klasse.
Goed dat je even reclame maakt!quote:
Jaquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij zei toch dat gisteren PSV niet terug ging komen?
Oh dan is Gervinho ook beter dan Agueroquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Hoeveel heeft Holt er dit seizoen gescoord? En Giroud?
Juist.
Ik heb me echt geen seconde druk gemaakt in het stadion, ook al was het om te huilen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij zei toch dat gisteren PSV niet terug ging komen?
dat klopt. Aguero bakt er niks van man, hij had niet eens een basisplaats gister.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh dan is Gervinho ook beter dan Aguero
Je vriend had er anders minder vertrouwen inquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb me echt geen seconde druk gemaakt in het stadion, ook al was het om te huilen.
NEC AZ Willem 2 2 jaar terug, Excelsior 3 jaar terug enz enz. PSV wint dit soort wedstrijden altijd. (Thuis iig)
Na ruim een uur spelen en nog steeds 2-0 achter begon het wel wat te kriebelen bij mij hoorquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb me echt geen seconde druk gemaakt in het stadion, ook al was het om te huilen.
NEC AZ Willem 2 2 jaar terug, Excelsior 3 jaar terug enz enz. PSV wint dit soort wedstrijden altijd. (Thuis iig)
Ik heb me wel suf gelachen om Derijckquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:38 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Na ruim een uur spelen en nog steeds 2-0 achter begon het wel wat te kriebelen bij mij hoorDan is de kans op puntverlies toch vrij groot.
Lijkt me niet, komt een IF Strootmanquote:
Ja die man bakte er echt niets vanquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb me wel suf gelachen om DerijckMaar verder was dit echt zo'n typische wedstrijd van PSV waar er eerst een flutgoal moest vallen en het daarna wel zou gaan lopen.
En de support van ons was geweldig deze wedstrijd
Boumaquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja die man bakte er echt niets vanLiever Bouma centraal en Ritz LB dan. Maar hopelijk speelt Willems gewoon weer vanaf komende wedstrijd
Dit, maar dan iets uitgebreider beschreven.quote:Op zondag 21 oktober 2012 03:09 schreef Lindgren. het volgende:
Godverdomme anderhalf uur met een meisje staan lullen en er dan achter komen dat ze een vriend heeft.Wat een teef.
Walcott in de verdedigingquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bijna verloren maar had gewonnen met penalties. Echt niet leuk tegen zo'n kutteam
[ afbeelding ]
Niet te geloven, wat een team vol aids.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
Bijna verloren maar had gewonnen met penalties. Echt niet leuk tegen zo'n kutteam
[ afbeelding ]
Maakt ook wel wat stomme foutjesquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
BoumaSpeelt dit seizoen gewoon erg sterk
Derijck is een regelrechte aanfluiting, en die kopballen van hem ook
Bizarquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:43 schreef Rijst het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zanka is een clown helaas. Die maakt pas een hoop domme fouten. Kan zich geen 90 minuten concentrerenquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:48 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maakt ook wel wat stomme foutjesMaar dat zijn we helaas wel gewend bij PSV. Stuk beter dan Derijck in ieder geval
Ik vraag me dan toch af hoe uit vorm Zanka is als Derijck nog steeds de voorkeur krijgt
Hernandezquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:49 schreef Lindgren. het volgende:
Als je mocht kiezen voor de drie vieste spelers uit de BPL in een 4-3-3 als voorhoede, wie zouden het dan zijn?
Oxlade - Welbeck - Sturridge/Walcott?
Ox is vies goed ja. Maar Welbeck lijkt me minder dan Bent, die is ook beestquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:49 schreef Lindgren. het volgende:
Als je mocht kiezen voor de drie vieste spelers uit de BPL in een 4-3-3 als voorhoede, wie zouden het dan zijn?
In een 4-3-3? Welbeck is nog lang ook.quote:
Bent heeft nog maar een beetje kracht.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ox is vies goed ja. Maar Welbeck lijkt me minder dan Bent, die is ook beest
Hij speelt amper, maar dat zal wel een reden hebben.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zanka is een clown helaas. Die maakt pas een hoop domme fouten. Kan zich geen 90 minuten concentreren
Maar gelukkig hebben we King Kevin
Ox valt tegenquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:49 schreef Lindgren. het volgende:
Hazard - Torres - Walcottquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:49 schreef Lindgren. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Wordt toch amper van de bal gezet en staat zoals een echte A. Villa spits dat doet, steeds op de goede plek.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
In een 4-3-3? Welbeck is nog lang ook.
[..]
Bent heeft nog maar een beetje kracht.
Gewoon verschrikkelijk is het dat er niets aan gedaan wordt. En dat er in de plaats een blinde kip voor op rechts is gekomen die alleen maar balletjes blind voorgeeftquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hij speelt amper, maar dat zal wel een reden hebben.
Kevin doet het lekker dit jaar gelukkigBlok op het middenveld naast v Bommel
Maar die verdediging, het blijft zo triest. Dat er eens iets aan gedaan wordt...
*word. lol_hbo toch?quote:
Je moet hier ook niet komen als je team speelt, krijg je alleen maar gezeik mee.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:58 schreef BDIL het volgende:
Ik vind sowieso deze mentaliteit van jullie beide wel zielig als een ploeg achterstaat hier
dit maakt het kansloze gelijkspel van gister toch ietsjes beterquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit maakt je dag toch wel weer
Nou vandermar en fuszy hebben het gisteren op zichzelf afgeroepen door de hele tijd : hahahahahahaha ajaxquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:58 schreef BDIL het volgende:
Ik vind sowieso deze mentaliteit van jullie beide wel zielig als een ploeg achterstaat hier
Ik heb schijt aan Eredivisie alleen het is behoorlijk hinderlijkquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:59 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Je moet hier ook niet komen als je team speelt, krijg je alleen maar gezeik mee.
Eens.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb schijt aan Eredivisie alleen het is behoorlijk hinderlijkMisschien beter dat het in eigen club topic blijft.
Mee eens, alhoewel je met bijvoorbeeld Toefjes prima over een wedstrijd als PSV- AZ kan praten. Ligt er dus een beetje aan hoe je het doet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb schijt aan Eredivisie alleen het is behoorlijk hinderlijkMisschien beter dat het in eigen club topic blijft.
Eredivisiequote:Op zondag 21 oktober 2012 15:00 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik vind de Eredivisie niets, maar misschien omdat ik geen club voorkeur heb daarquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Eredivisie![]()
Blijft samen met de BPL gewoon de leukste competitie om te volgen.
Jah maar dat Feyenoord Ajax gezeik loopt hier altijd uit de handquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mee eens, alhoewel je met bijvoorbeeld Toefjes prima over een wedstrijd als PSV- AZ kan praten. Ligt er dus een beetje aan hoe je het doet.
Daarom, PSVquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jah maar dat Feyenoord Ajax gezeik loopt hier altijd uit de hand![]()
Kloptquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jah maar dat Feyenoord Ajax gezeik loopt hier altijd uit de hand
Zijn al tijden weg tochquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Klopt
En PSV ook als je marcie en roypsv erbij gooit. Ligt beetje aan de personen denk ik ...
Giroud is ronduit slechtquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:04 schreef Lindgren. het volgende:
Een 4-3-3 met Oxlade - Giroud - Walcott.
Best vies, lijkt me.
Denk dat dat wel meespeelt ja. Maar in La Liga heb ik ook een duidelijke voorkeur, maar behalve Barcelona en soms Madrid kijk ik daar van echt nietsquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik vind de Eredivisie niets, maar misschien omdat ik geen club voorkeur heb daar
Vies.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:04 schreef Lindgren. het volgende:
Een 4-3-3 met Oxlade - Giroud - Walcott.
Best vies, lijkt me.
liverpoolquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Denk dat dat wel meespeelt ja. Maar in La Liga heb ik ook een duidelijke voorkeur, maar behalve Barcelona en soms Madrid kijk ik daar van echt nietsEn in de BPL heb ik juist niet echt een voorkeur (misschien ligt voor LFC) maar dat vind ik juist een hele toffe competitie waarvan ik ongeveer alles volg.
Zal wel komen omdat het niveau in de Eredivisie niet zo hoog isDaarintegen vind ik het entertainment gehalte wel hoog in de Eredivisie
Ik vind Bundesliga ook goed om te kijken, best wel veel goede ploegen met ook een paar topspelers tussenquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Denk dat dat wel meespeelt ja. Maar in La Liga heb ik ook een duidelijke voorkeur, maar behalve Barcelona en soms Madrid kijk ik daar van echt nietsEn in de BPL heb ik juist niet echt een voorkeur (misschien ligt voor LFC) maar dat vind ik juist een hele toffe competitie waarvan ik ongeveer alles volg.
Zal wel komen omdat het niveau in de Eredivisie niet zo hoog isDaarintegen vind ik het entertainment gehalte wel hoog in de Eredivisie
Ja wat Johan Derksen altijd zegt, de Eredivisie is qua niveau niet hoog maar wel altijd spannend en kunnen de gekste dingen gebeuren. Ik vind het ook altijd leuk om te zien en je kunt vaak lekker lachen om de blunders van spelersquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:01 schreef Lindgren. het volgende:
Vandermar is zo hypocriet als Jolande Sap in een bontjas.
Ik kijk daar eigenlijk alleen Bayern, en als er een echt toffe wedstrijd is ook die van Schalke/Dortmund (dus bijvoorbeeld als ze tegen elkaar moeten zoals gisterenquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik vind Bundesliga ook goed om te kijken, best wel veel goede ploegen met ook een paar topspelers tussen
Ook in h2h is Giroud te slecht. 2* skill in combinatie met 70 pace werkt niet echt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Giroud is ronduit slechtMaar in H2H wil het wel denk ik ja. Al zou ik Giroud dan nog niet opstellen.
ben in april naar Schalke - Dortmund geweestquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kijk daar eigenlijk alleen Bayern, en als er een echt toffe wedstrijd is ook die van Schalke/Dortmund (dus bijvoorbeeld als ze tegen elkaar moeten zoals gisteren) Maar verder vind ik de rest van de competitie ook maar bedroevend qua vermaak.
Haha, kijk jij ook met vertraging op de tablet/smartphone? Meestal lees ik hier wat er gaat gebeuren, en tien secondes later zie ik het pasquote:
Joe Hart kopenquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:15 schreef Andijvie_ het volgende:
Hoogste bieder op Joe hart op dit moment is 45k ! Heerlijk dit.
Iemand ideeën wat ik met 45k kan doen?
Joe Hart kopen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:15 schreef Andijvie_ het volgende:
Uitdelen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:15 schreef Andijvie_ het volgende:
Het is ook een prima spits.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:15 schreef Lindgren. het volgende:
Dat deed Pelle trouwens wel netjes. Keurig balvast en dan een prima lobje tussen twee man door.
Verkopen voor ¤4,50 en daarvan een pakje jongbelegen boerenbeemster kopen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:15 schreef Andijvie_ het volgende:
GMTAquote:
Joe Hart kopenquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:15 schreef Andijvie_ het volgende:
Hopen dat deze pingel erin gaatquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Het is ook een prima spits.
Hij kan alleen niet scoren.
Wil je aub ophouden met vragen stellen?quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:15 schreef Andijvie_ het volgende:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wil je aub ophouden met vragen stellen?
Precies.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Klopt
En PSV ook als je marcie en roypsv erbij gooit. Ligt beetje aan de personen denk ik ...
Het zijn er te veel. Het gehalte domme vragen is soms zo hoog dat ik me even laat gaanquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Gewoon absurde antwoorden geven.
Gewoon bij elke vraag antwoorden met jongbelegen boerenbeemster.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:18 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het zijn er te veel. Het gehalte domme vragen is soms zo hoog dat ik me even laat gaan
Ik ben aan het studeren. Heb wel betere dingen te doen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gewoon bij elke vraag antwoorden met jongbelegen boerenbeemster.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker, op een witte of bruine boterham?quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gewoon bij elke vraag antwoorden met jongbelegen boerenbeemster.
Nee dan slaat hij pagga op het hoofd van de scheids.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:21 schreef Gtaboy107 het volgende:
Komt Stephan in de rust even chatten?
quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:20 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/10311/#comment-61407
Die comment wordt ook gewoon geüpvote.
Nou dan is het natuurlijk waarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:27 schreef leoon. het volgende:
[..]
Nou dan is het natuurlijk waar
Haten op Thorb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijf weg, apenzoon.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:27 schreef leoon. het volgende:
[..]
Nou dan is het natuurlijk waar
Jij maakt een post die al twee keer boven je staat. Vervolgens zeg ik daar iets van en begin jij over volwassen zijn. Afgaande op jouw posts denk ik inderdaad niet dat je volwassen bent, dus om je vraag te beantwoorden geef ik dat aan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu snap ik niet wat je probleem is verder of ben je soms echt 18+![]()
Ik begin morgen ook pasquote:
Weekendverlof is morgen weer voorbij.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Haten op Thorb.Blijf weg, apenzoon.
Ik snap het probleem ook niet zo, maargoed. Inderdaad 18+quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij maakt een post die al twee keer boven je staat. Vervolgens zeg ik daar iets van en begin jij over volwassen zijn. Afgaande op jouw posts denk ik inderdaad niet dat je volwassen bent, dus om je vraag te beantwoorden geef ik dat aan...
Nu snap ik niet wat je probleem is verder of ben je soms echt 18+
Morgen ben ik 1 dag te laatquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:33 schreef Covati het volgende:
[..]
Haha, ik heb 1e dag na de vakantie huiswerk vrij
Kleine boyquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:33 schreef Covati het volgende:
[..]
haha wow vertel mer alsjelsiebieft.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:33 schreef Covati het volgende:
[..]
Zit je in de eerste ofzoquote:
Nice.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:38 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Blessurekaartjes kopen voor 150. Verkopen voor 250
quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:38 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Blessurekaartjes kopen voor 150. Verkopen voor 250
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Team IISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Team IIISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Team IVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam![]()
3 accounts, 100 plekken op de tradepile, dat heeft een potentieel van 10K per uur, dus 240K per dagquote:![]()
![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Mijn teams op het moment.
Team ISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Team IISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Team IIISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Team IVgeen HovlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hoe vergroot je het aantal plekken op je tradepile?quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
3 accounts, 100 plekken op de tradepile, dat heeft een potentieel van 10K per uur, dus 240K per dag![]()
Dat laatste.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:42 schreef ThadCastle het volgende:
Zit iedereen hier nog op de middelbare? Of is Covati de benjamin hier?![]()
Niks mis mee, maar moet gewoon lachen om het mislukte blessurekaartmasterplan. Kan me nog steeds niet voorstellen dat ze het niet fixen, maar wanneerquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
3 accounts, 100 plekken op de tradepile, dat heeft een potentieel van 10K per uur, dus 240K per dag
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
En dan nog huiswerkvrijquote:
Uberhaupt huiswerk
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
6V meldt zich.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:42 schreef ThadCastle het volgende:
![]()
Tussen de 15 en Toefjes ongeveer.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:42 schreef ThadCastle het volgende:
Kun je kopen in de EAS storequote:Op zondag 21 oktober 2012 15:42 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Hoe vergroot je het aantal plekken op je tradepile?De FUT reeks is een aaneenschakeling van mislukte masterplannenquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar moet gewoon lachen om het mislukte blessurekaartmasterplan. Kan me nog steeds niet voorstellen dat ze het niet fixen, maar wanneer![]()
![]()
Dam dus jij was ook mee aan het kopenquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:38 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Blessurekaartjes kopen voor 150. Verkopen voor 250![]()
![]()
Meeste doen Uni en HBO, en een enkel iemand doet lol_hboquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:42 schreef ThadCastle het volgende:
Zit iedereen hier nog op de middelbare? Of is Covati de benjamin hier?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Net heel eventjes 5 minuutjesquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:44 schreef zerokil het volgende:
[..]
Dam dus jij was ook mee aan het kopen![]()
![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Meeste doen Uni en HBO, en een enkel iemand doet lol_hbo
I see peas of green, red roses too....![]()
Oke dat was mijn verwachting ook wel, maar was toch benieuwdquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Meeste doen Uni en HBO, en een enkel iemand doet lol_hbo![]()
Maar ik denk dat er heel wat lurkertjes uit groep 8 meelezen die ons al echt stoer vinden!FUT13 24/7![]()
Ze vinden vooral jou heel stoer!quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:47 schreef Covati het volgende:
Maar ik denk dat er heel wat lurkertjes uit groep 8 meelezen die ons al echt stoer vinden!Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
gabriquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:48 schreef Greenpeas het volgende:
Gabri in een pakje, wist niet eens dat hij nog speelde![]()
![]()
Het is ook niet makkelijker geworden. Ze verbeteren wel de attacking intelligentie maar verdedigende intelligentie aanpassen ho maarquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:47 schreef zerokil het volgende:
Kan nog steeds niet normaal verdedigen in FIfa 13..![]()
quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Meeste doen Uni en HBO, en een enkel iemand doet lol_hbo
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Bij mij op de opleiding zitten wel echt bizar veel FuttersZie er echt vaak op de webapp zitten en paar gasten die bij mij uit de buurt komen (nee niet Mathijs) spelen het ook
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Forum Opties Forumhop: Hop naar: