Alsof ze daar ook maar enig idee hebben waarom die Race of Champions ooit in het leven geroepen is.quote:Nadat eerder de namen van Sebastian Vettel, Michael Schumacher, Ryan Hunter-Reay en Jorge Lorenzo zijn bekend gemaakt voor de Race Of Champions in Bangkok, Thailand, zijn er wederom twee namen bekend gemaakt. Dit keer betreft het wederom twee F1-coureurs, namelijk Narain Karthikeyan en Karun Chandhok. Beide coureurs hebben één ding gemeen met elkaar, ze hebben allebei voor het Spaanse F1-team HRT gereden. En zullen tijdens de Race of Champions Team India vertegenwoordigen.
“Het is echt een eer om uitgenodigd te zijn door de Race of Champions om deel te gaan nemen in dit evenement”, zegt Karthikeyan over zijn deelname. “Het is fantastisch dat de organisatoren hebben besloten om een Indiaas team toe te voegen en dat samen met Narian is geweldig”, zegt Karun Chandhok over zijn bekendmaking voor de Race of Champions.
De eerste Aziatische editie van de Race of Champions zal verreden worden in het Rajamangala stadion in Bangkok van viertien tot zestien december.
Bijvoorbeeld AMuS:quote:Op woensdag 7 november 2012 20:28 schreef vosss het volgende:
Vraag 1:
Wie zijn die kenners?
Vraag 2:
Welke technische analyse?
Dat klinkt leuk.quote:Um die strengen Sicherheitsrichtlinien einzuhalten, werden die vorderen Spitzen der Formel 1-Autos nur aus einer bis höchstens drei Lagen Carbongewebe gefertigt. Dass sich die Nase im Video so seltsam verbiegt, hat einen einfachen Grund. Bei Vettels Kollision mit dem DRS-Schild aus Polystyrol wurde die Front offenbar derart vorgeschädigt, dass sich die Spitze beim einfachen Hochheben besonders leicht verbiegen ließ.
hoe stijf het ook is buiging zit er altijd in, maar de mate waarin het buigt is bij de Red Bull extremer dan bij de andere bolidesquote:Op woensdag 7 november 2012 21:02 schreef LWD-Godius het volgende:
Toen ik zat een paar dagen geleden ook al aankaartte verklaarde iedereen me nog voor gek en zeiden ze dat het buigen van de neus bij elk chassis voorkomt!!!!!!!!!!!
Dan moet je die tweede maar lezen, daarin staat een mogelijke verklaring gegeven voor hoe dat werkt en binnen de huidige regels valt.quote:Op woensdag 7 november 2012 20:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat klinkt leuk.
Tot je dit ziet:
[ afbeelding ]
Volledig intacte vleugel en neus en dus voordat hij dat piepschuim bord raakte.
Nee hoor, ik steun(de) je ookquote:Op woensdag 7 november 2012 21:02 schreef LWD-Godius het volgende:
Toen ik zat een paar dagen geleden ook al aankaartte verklaarde iedereen me nog voor gek en zeiden ze dat het buigen van de neus bij elk chassis voorkomt!!!!!!!!!!!
Ja een plausibele verklaring van iemand die een verhuurbedrijfje runt en comments geeft op F1 omdat hij veel onwaarheden ziet.quote:Op woensdag 7 november 2012 21:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan moet je die tweede maar lezen, daarin staat een mogelijke verklaring gegeven voor hoe dat werkt en binnen de huidige regels valt.
Giampaolo Dall'Ara:quote:Op woensdag 7 november 2012 21:28 schreef Vitalogy het volgende:
Gutuirez heeft zich niet echt onderscheiden tov Frijns. Okay hij is iets, verwaarloosbaar, sneller, maar dat hoort hij ook te zijn. Omdat het niet zijn 1e keer in een F1 auto is. Hij kent het circuit, tenminste hij hoort het te kennen. En het is inmiddels de tweede dag testen, het circuit hoort ook sneller te worden.
Als Gutuirez wel snel kan zijn over 1 ronde en die tijd gewoon een goed rondje is dan heeft Frijns het heel erg goed gedaan. Maar goed koffiedik kijken.
Maar laat het dan even gelijkspel zijn. Waar kijk je dan naar? Robin Frijns is de afgelopen drie seizoenen kampioen geworden. Esteban Gutuirez is nu inmiddels twee jaar testrijder bij Sauber. Waar is zijn progressie? Voor mij zou het een makkelijk keuze worden.
Sponsormiljoenen voor Gutuirez? Volgens mij lift hij mee met het succes van Sergio en valt het sponsorgeld wat men bereid is in hem te investeren uiteindelijk wel tegen.
twitter:PortalF1 twitterde op donderdag 08-11-2012 om 09:30:00Telmex boss Carlos Slim says that the company "intends to continue" sponsoring Sauber if they promote test driver Esteban Gutierrez. #F1 reageer retweet
| 1 2 3 4 5 6 | 1. Esteban Gutierrez Sauber 1:43.394 42 2. Oliver Turvey McLaren 1:43.604 44 3. Davide Valsecchi Lotus 1:43.998 41 4. Robin Frijns Red Bull 1:46.137 23 5. Luiz Razia Toro Rosso 1:46.505 33 6. Alexander Rossi Caterham 1:46.976 43 |
Die zijn niet gedaan en zn manager heeft contact gehad met Red Bull daarover.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:34 schreef Peterselieman het volgende:
uhuh, maar ik kan me ook voorstellen dat Red Bull dat niet doet, vanwege de uitspraken die Robin over het team gedaan zou hebben
quote:De Limburger werd op zijn eerste werkdag in de Formule 1 ook op harde wijze geconfronteerd met de valkuilen van de sport en de lading die berichten in de media kunnen krijgen.
Een uit zijn verband gerukte uitspraak dat ‘bij Red Bull coureurs worden behandeld als honden’ leidde er zelfs toe dat de testrit van Frijns met het team van de wereldkampioen op losse schroeven kwam te staan.
Pas na interventie van Werner Heinz, de manager van de coureur, lijkt de ergste storm voorbij en niets meer de test van Frijns donderdag in de weg te staan.
En misschien ook wel om Felix Da Costa (uit de eigen opleiding) goed over te laten komen.quote:Op donderdag 8 november 2012 11:34 schreef Peterselieman het volgende:
uhuh, maar ik kan me ook voorstellen dat Red Bull dat niet doet, vanwege de uitspraken die Robin over het team gedaan zou hebben
Zoiets jaquote:Op donderdag 8 november 2012 11:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En misschien ook wel om Felix Da Costa (uit de eigen opleiding) goed over te laten komen.
klopt, maar het beeld blijft wel hangenquote:Op donderdag 8 november 2012 11:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Die zijn niet gedaan en zn manager heeft contact gehad met Red Bull daarover.
en dat jaquote:Op donderdag 8 november 2012 11:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En misschien ook wel om Felix Da Costa (uit de eigen opleiding) goed over te laten komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |