SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 0% gewijzigd door SosuaCafe op 21-10-2012 12:12:24 ]http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Tering wat gemeen.quote:
Die laatstequote:Op zondag 21 oktober 2012 12:08 schreef mschol het volgende:
[..]
eens, maar ergens is het wel grappig
nog een paar die ik tegenkwam, gewoon omdat het kan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tropicana bestaat niet meer hequote:
Bij ons in de buurt hadden wij ook zoiets, had de gemeente een heel speelpark voor kinderen geopend, klauterbanen,tunnels door heuveltjes, een heel meer voor trapbootje, en zelfs een skelterparkquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:19 schreef mschol het volgende:
[..]
zwembad/paradijs-ding toch?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tropicana_(recreatieoord)
T was een tropisch zwemparadijs ding, maar is dichtquote:
was iddquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:19 schreef mschol het volgende:
[..]
zwembad/paradijs-ding toch?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tropicana_(recreatieoord)
perfect voor airsoft battlesquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:24 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Bij ons in de buurt hadden wij ook zoiets, had de gemeente een heel speelpark voor kinderen geopend, klauterbanen,tunnels door heuveltjes, een heel meer voor trapbootje, en zelfs een skelterpark
anderhalf jaar is het open geweest, daarna trok de gemeente de stekker eruit en nu is het een wasteland
Omdat LoLquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:32 schreef Snorrenbaard het volgende:
Dubbel IP weeken op LoL... Waarom zie ik niemand spelen?!
Geen zin meerquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:32 schreef Snorrenbaard het volgende:
Dubbel IP weeken op LoL... Waarom zie ik niemand spelen?!
RDRUNquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Ik denk dat Adolf Hitler vanaf zijn maanbasis Tupac heeft gebeld, die samen met Elvis vanaf Antarctica het alienwapen dat hij in Rosswell heeft gevonden gebruikt om jouw verbinding langzamer te maken.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:58 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb een theorie over youtube. Op mijn speedtest download ik 30mb/s. Wanneer ik op youtube een 720p filmpje kijk is hij bijna direct klaar, maar als ik een 1080p filmpje kijk duurt het EEUWEN voordat hij laadt. Ik denk gewoon dat ze expres een vertraging hebben ingebouwd om te voorkomen dat teveel mensen 1080p kijken en daarmee de kosten voor youtube super hoog maken. Vimeo 1080p laadt ook als een sneltrein bijvoorbeeld.
En aangezien de aarde plat is kan hij jou bereiken zonder last te hebben van de bolling van de aarde.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:59 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ik denk dat Adolf Hitler vanaf zijn maanbasis Tupac heeft gebeld, die samen met Elvis vanaf Antarctica het alienwapen dat hij in Rosswell heeft gevonden gebruikt om jouw verbinding langzamer te maken.
testje:quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:58 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb een theorie over youtube. Op mijn speedtest download ik 30mb/s. Wanneer ik op youtube een 720p filmpje kijk is hij bijna direct klaar, maar als ik een 1080p filmpje kijk duurt het EEUWEN voordat hij laadt. Ik denk gewoon dat ze expres een vertraging hebben ingebouwd om te voorkomen dat teveel mensen 1080p kijken en daarmee de kosten voor youtube super hoog maken. Vimeo 1080p laadt ook als een sneltrein bijvoorbeeld.
Nee klopt, zou best kunnen eigenlijk. Het zou ook kunnen dat je ISP het op één of andere manier throttlet, of dat Youtube gewoon moeite heeft met 1080p videos omdat hun servers er niet op gebouwd zijn.quote:
Hij laadt hier helemaal niet meer. THEY'RE ONTO US!quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:02 schreef Mender het volgende:
[..]
testje:
1080P Laad hier in 17 seconden.
Dit is de eerste keer dat je het gaat spelen of nietquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:02 schreef SosuaCafe het volgende:
Wie doet er mee met een potje half life 2 deathmatch ?
Het is niet bij elke video. Soms, merk je het heel erg bij een aantal vids achterelkaar.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:02 schreef Mender het volgende:
[..]
testje:
1080P Laad hier in 17 seconden.
vreemd, heb er geen last van volgens mij.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:03 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Het is niet bij elke video. Soms, merk je het heel erg bij een aantal vids achterelkaar.
vanavond welquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:02 schreef SosuaCafe het volgende:
Wie doet er mee met een potje half life 2 deathmatch ?
Nou kom op.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:06 schreef bobbernaut het volgende:
T was een test en t is eigk heeeel random
quote:
quote:
ik ga m nu uploaden, maar ik zie wel dat het filmpje een beetje hapert :\quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:10 schreef tuut-chips het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ngsta_make_over.html
WAAROM
Thanks, het was een test om even te kijken hoe het allemaal werkt met Steve hahaquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:14 schreef tuut-chips het volgende:
Dit herinnert mij eraan dat die NACHTMERRIE steve uit de OP weg is.
Tevens Bobber: inderdaad niet zo'n interessant filmpje, maar ziet er prima uit!
De mond ja, de ogen moeten juist sloom, een beetje creepy naar links en rechts kijken, en danquote:
Laat ik het zo zeggen dan, het moet meer tweens hebben. Je ogen gaan de nooit met één snelheid naar links of rechts. Ze versnellen of gaan langzamer.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:15 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
De mond ja, de ogen moeten juist sloom, een beetje creepy naar links en rechts kijken, en danDDDD
Oke zal ik op letten de volgende keer!quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:17 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen dan, het moet meer tweens hebben. Je ogen gaan de nooit met één snelheid naar links of rechts. Ze versnellen of gaan langzamer.
Link?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zal rowena daar van denken?http://www.syfy.com/tinman/oz/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
TF2quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:37 schreef SosuaCafe het volgende:
HL2DM zitten alleen maar doorgesnoven russen denk ik.
Zin in een leuke mp game.
Met Texturepack spelenquote:
Haha was ik ook net, pix heet nu drobblebox ofzo. Zn andere account is bugged,.quote:
vind dat maar een vreemd verhaal om eerlijk te zijn, een account die bugged,,, right.....quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:07 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Haha was ik ook net, pix heet nu drobblebox ofzo. Zn andere account is bugged,.
wss ging ie griefen ofzo en is pixiio MC bannedquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:09 schreef mschol het volgende:
[..]
vind dat maar een vreemd verhaal om eerlijk te zijn, een account die bugged,,, right.....
Ja die, had k tijdje terug al gepost, niksquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:13 schreef Mender het volgende:
http://mcbans.com/player/bobbernaut
lol wat heb je gedaan?
quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:47 schreef Snorrenbaard het volgende:
kijk mijne![]()
http://mcbans.com/player/joostmakaay
quote:Bans Issued:12
En terecht ook, tering wat een kutuser ben jij zeg.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:47 schreef Snorrenbaard het volgende:
kijk mijne![]()
http://mcbans.com/player/joostmakaay
Poepseks, had ik niet achter jou gezocht zeg!quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:50 schreef TJV het volgende:
Acute diarree uit alle gaten als 'ie jou ziet.
Achter mij, snappie?quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:51 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Poepseks, had ik niet achter jou gezocht zeg!
Waar het hart vol van is..quote:
Was een kickstarter. Prototype. Maar denk dat het wel leuk zal worden. Is te "lenen" als je goed zoekt.quote:
Briljante al vrij oude sketch dat, je hoort gewoon dat het publiek al gaat lachen voordat de grap wordt gemaakt op sommige stukken, omdat ze al weten wat er komt.quote:
Met andere woorden, een steen.quote:Any naturally formed, nonliving, firm and coherenr aggregate mass of mineral matter that consitutes part of a planet.
wat voor boek is het?quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:21 schreef Timwonnacott het volgende:
Maak daar maar 120 euro van. Maar ik had mazzel, hij is dit jaar niet opnieuw gedrukt dus waren er niet genoeg boeken om de hele groep te voorzien. (150 personen, toch een slordige 18000 euro) Dus de docenten hebben het boek volledig ingescanned en gratis op internet gezet, moest wel snel wat mocht niet te lang op de schoolruimte blijven staan.
Scheelt toch weer wat geld
Lijkt me wel wat voor Mor, die hield wel van dat Steampunkachtige gedoe.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:41 schreef drumstickNL het volgende:
mensen koop guns of icarus
Kunnen we een ship bemannen met 4 luitjes
Check de video; ik ben geen steampunk fan maar het concept is gewoon erg tof. En het is een indie title; de dev's staan open voor feedback en passen de game hierop aan.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:47 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat voor Mor, die hield wel van dat Steampunkachtige gedoe.
Lijkt wel wat op de Air Buccaneers mod voor UT2K4.
Hehe, dat was het eerste wat ik ook dachtquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:47 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Lijkt me wel wat voor Mor, die hield wel van dat Steampunkachtige gedoe.
waar koop je die shit?quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:49 schreef TJV het volgende:
Kak, een van mijn mannetjes bij Castle Story is van mijn eiland afgedonderd. RIP.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:07 schreef Mender het volgende:
Heb me andere pc weer eens van zolder gehaald en de inhoud bekeken. Kom ik dit tegen:
http://dl.dropbox.com/u/5(...)Y=0&worldZ=-2&zoom=4
whoop whoop dan is godverdomme half nederland 3fm djquote:Op zondag 21 oktober 2012 20:18 schreef Timwonnacott het volgende:
Een DJ op 3fm die dezelfde voornaam als Aldie heeft.
Als je een PS3 koopt kom je niet meer in mijn team.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:32 schreef tuut-chips het volgende:
meeeeeeeeeeeh
Pc upgraden of een PS3 kopen?
Tweede 6950 kopen of de eerste verkopen en een 670/680 doen?
aargh
Kom joinen dan.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:34 schreef drumstickNL het volgende:
Minecraft server cracked kom joinen
trolls gezocht
Het ip was 213.10.47.72:25565quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:34 schreef drumstickNL het volgende:
Minecraft server cracked kom joinen
trolls gezocht
Ik dacht eerst het merk Dovequote:Op zondag 21 oktober 2012 20:39 schreef -Datdus- het volgende:
TIL, een dove Nederlander kan een dove Amerikaan niet verstaan in gebarentaal.
Ik zie 2 gebouwen die van mij zijn!quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:07 schreef Mender het volgende:
Heb me andere pc weer eens van zolder gehaald en de inhoud bekeken. Kom ik dit tegen:
http://dl.dropbox.com/u/5(...)Y=0&worldZ=-2&zoom=4
Gecrackte minecraft downloaden, dan kan je elke naam gebruiken die je wil. En als je hetzelfde heet als de admin krijg je ook gewoon zijn rechten/inv.quote:
Wacht dan tot MoH/Blops 2/ACIII/game naar keuze uitkomt!quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:07 schreef drumstickNL het volgende:
hmmm..... .zou niet toevallig een "weekje" ziek kunnen worden he
Ik was vorige week 3 dagen ziek. Maar ik was echt ziekquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:07 schreef drumstickNL het volgende:
hmmm..... .zou niet toevallig een "weekje" ziek kunnen worden he
en je bleef werkenquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:08 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik was vorige week 3 dagen ziek. Maar ik was echt ziek
Dat heb ik elke dag. (maar dan 6 uur opstaan)quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:13 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik ook, 7 uur opstaan en om kwart voor 6 thuis
Oh dat is minderquote:Op zondag 21 oktober 2012 21:18 schreef MineraalWater het volgende:
Ja maar mn ingewanden ontploffen bijna.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:14 schreef Mender het volgende:
[..]
Dat heb ik elke dag. (maar dan 6 uur opstaan)
in the flesh of op tv?quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:46 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Good luck..
Heb jij die Casey Abrams wel is live horen zingen?
ja, ik volg american idol altijd. Daar deed hij auditie.quote:
Ja ok maar daar flikkeren ze meestal ook nog wat reverb en shit op.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:49 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ja, ik volg american idol altijd. Daar deed hij auditie.
Ja idd. Met zn bas. Beetje een nerd, vind ik wel cool. Kijk maar eens naar Taylor Hicks, David Cook, Haley Reinhardt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:57 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Gewoon die gast is eigenlijk net zo goed als op het album
geen idee ik huil maar watquote:
En was het wat? Zeker op Fontys?quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:11 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
geen idee ik huil maar wat
Heb de hbo versie gedaan thats all
Netwerken is echt tyfus saai.quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:16 schreef Ame_thyst het volgende:
aan hro gedaan, hetzelfde als wat datdus nu doet.
Op het moment nog niets.
Zou graag de 3d/video/geluid richting op willen maar daar is in NL niet bepaald veel vraag naar.
En de vraag die er is wordt in netwerken (netwerken) meestal al opgelost.
Dus ja,
Hey ik werk ook full-time. Maargoed, doe geen avondopleiding. Respect!quote:Op zondag 21 oktober 2012 22:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gewoon full-time werken en avondopleiding doen
Als je een echte man bent tenminste
wat wil je daar mee zeggen?quote:
Dat het zo snel gaat, staat er net een half uur op ofzoquote:Op zondag 21 oktober 2012 22:49 schreef Mender het volgende:
[..]
wat wil je daar mee zeggen?
vind hem best goed
Erg vet!quote:
Als je dood gaat bouw ik een tombe voor je in minecraft. gr grquote:
nee, moet nog bezig met Hexadecimaal rekenenquote:Op maandag 22 oktober 2012 08:43 schreef drumstickNL het volgende:
Kun je mooi aan het werk voor de base vs base server.
Thanks bro.quote:Op maandag 22 oktober 2012 08:38 schreef drumstickNL het volgende:
Goedemorgen, moet ook maar ff een bak koffie pakken zo.
[..]
Als je dood gaat bouw ik een tombe voor je in minecraft. gr gr
nja, het is zo moeilijk, of ik ben gewoon lui, kan inderdaad een week duren voordat ik t af hebquote:Op maandag 22 oktober 2012 09:05 schreef drumstickNL het volgende:
Oh please; een hele week?
you were the chosen one!
projectX zombie thema bij mau thuis!quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:30 schreef maurisioo het volgende:
Nee, denk dat er bij het aanmaken van zo'n nieuw account iets misging. Een vinkje vergeten weg te halen of zo.
Die knop kun je uitzetten bij settings.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:22 schreef maurisioo het volgende:
Staat er ineens op mijn fb dat ik minecraftforum leuk vind.
quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:31 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
projectX zombie thema bij mau thuis!
Thanks maar ik was niet van plan om dat ding in te bregen heet godverdomme geen victor.quote:
Ik vind het goed, alleen moeten we wel weten wie er allemaal meedoen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:37 schreef bobbernaut het volgende:
Ey maar wanneer gaan we nou serieus nadenken over Base VS Base?
Mijn ideeën;
Er moet op zijn minst een vlag met jou kleur wol bij de ingang van de base zitten.
In het midden van de map een berg?
Beginnen om 17.00 en stoppen om 23.00/23.30.
Teamchat!
GEEN CREATIVE!! Dus niet met creative je base bouwen..
Anti X-ray plugin / anti cheat plugins
Maar als we dan een lijst maken, is het dan zo dat er nog steeds mensen mogen joinen?quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:46 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik vind het goed, alleen moeten we wel weten wie er allemaal meedoen.
Mij <3quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:49 schreef Lorrelies het volgende:
Zo ik ben er weer.
jammer hè
Wat heb ik gemist dit weekend?
Goed idee; dat van die vlag is niet echt nodig als we met die regels van 3 gebieden met elk bepaalde regels zoals niet bouwen e.d. kun je net zo goed een kasteel neerzetten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:37 schreef bobbernaut het volgende:
Ey maar wanneer gaan we nou serieus nadenken over Base VS Base?
Mijn ideeën;
Er moet op zijn minst een vlag met jou kleur wol bij de ingang van de base zitten.
In het midden van de map een berg?
Beginnen om 17.00 en stoppen om 23.00/23.30.
Teamchat!
GEEN CREATIVE!! Dus niet met creative je base bouwen..
Anti X-ray plugin / anti cheat plugins
Altijd nog beter dan een vingerquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:32 schreef MineraalWater het volgende:
Ohja ik heb van de dokter een klysma gekregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Suikoden heerst
Hoezo niet bouwen? Die vlag is juist goed, want mensen maken sws een ondergrondse basis en dan is het beter te vinden etcquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:50 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Goed idee; dat van die vlag is niet echt nodig als we met die regels van 3 gebieden met elk bepaalde regels zoals niet bouwen e.d. kun je net zo goed een kasteel neerzetten.
17:00 is wel erg vroeg voor mensen hier; zit je met 3/4 mensen op de server en dat is juist wat we willen voorkomen.
Geen creative is ook een goed idee; moet er wel animo zijn voor het bouwen van de basis. (wat er de vorige keer niet was)
Heb de basis een paar keer zelf moeten beginnen in de zin van locatie uitkiezen; daarna ging het inderdaad wel van start.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:52 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Hoezo niet bouwen? Die vlag is juist goed, want mensen maken sws een ondergrondse basis en dan is het beter te vinden etc
Mwah 17.00 is te doen, ging vorige keer ook goed
Nee? Toen hadden we wel een fatsoenlijke base dacht ik haha
quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:57 schreef MineraalWater het volgende:
Wat dacht je van een bepaald gebied afzetten met een plugin?
Dus met borders zodat je zeker niet bij het andere team kunt komen.
Ieks D:quote:
Jep precies.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:58 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ieks D:
Dat lijkt me raar... krijg je dan gewoon buikpijn en kan je dan niet naar de wc en zo?
harhar, Ja komt goed toch.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:00 schreef Lorrelies het volgende:
Ach arme jij... sterkte!
Maar zal wel snel opgelost zijn denk ik toch.
hihi flauw woordgrapje
ja man kunnen we niet naar de enemy basequote:
Precies. is ook alleenmaar voor de eerste week.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:02 schreef drumstickNL het volgende:
Je mag dan toch niet vechten; wat zou dat voor zin hebben?
oowh zodat je ff een mooie base kan makenquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:02 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Precies. is ook alleenmaar voor de eerste week.
Juistquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:03 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
oowh zodat je ff een mooie base kan maken
Kan, maar dan is t gevaar ook een beetje weg? dan kan je gewoon minen etc en melon seeds hosselenquote:
Idd 17:00 is veel te vroeg. Dan ben ik nog niet thuis, en meerdere mensen hier ook denk ik.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:50 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Goed idee; dat van die vlag is niet echt nodig als we met die regels van 3 gebieden met elk bepaalde regels zoals niet bouwen e.d. kun je net zo goed een kasteel neerzetten.
17:00 is wel erg vroeg voor mensen hier; zit je met 3/4 mensen op de server en dat is juist wat we willen voorkomen.
Geen creative is ook een goed idee; moet er wel animo zijn voor het bouwen van de basis. (wat er de vorige keer niet was)
Hoiquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:49 schreef Lorrelies het volgende:
Zo ik ben er weer.
jammer hè
Wat heb ik gemist dit weekend?
ja tis ook niet deze week, of wel?quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:10 schreef Lorrelies het volgende:
Ik heb tentamenweek ipv vakantie dus ik kan sowieso niet echt mee doen denk ik
quote:
Oh.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:10 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
ja tis ook niet deze week, of wel?
Iedereen wil dan gaan verkennen naar een enemy base die nog niet bestaat en als gevolg gaat dus ook niemand aan de eigen basis bouwen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:05 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Kan, maar dan is t gevaar ook een beetje weg? dan kan je gewoon minen etc en melon seeds hosselen
Gaat wel november worden voordat alles klaar is dus plan je agenda maar in alvast.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:12 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Oh.
Creëer dan verdorie eens wat duidelijkheid joh
Ghehe ja dan heb ik wel weer tijdquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:16 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Gaat wel november worden voordat alles klaar is dus plan je agenda maar in alvast.
Ik was er bij hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:15 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Iedereen wil dan gaan verkennen naar een enemy base die nog niet bestaat en als gevolg gaat dus ook niemand aan de eigen basis bouwen.
Was je er de vorige keren wel bij bob?krijg een beetje een dejavu zo.
Ok dan geen creative maar admins geven mensen basic building stuff zoals stones e.d.? Alleen de eerste week.
Ja dat moet juist. Eerst waren er super kleine basissen. Daarom wou ik zo'n border er om heen dat niemand hun basis op gaat zoeken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:17 schreef Ame_thyst het volgende:
ik snap overigens ook niet wat nu het plan (hihi) is, we mogen toch zelf wel iets van een basis bouwen?
Anders is er geen fuck aan
nahh doe dan maar dat iedereen 3 fences krijgt en 2 wolquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:15 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Iedereen wil dan gaan verkennen naar een enemy base die nog niet bestaat en als gevolg gaat dus ook niemand aan de eigen basis bouwen.
Was je er de vorige keren wel bij bob?krijg een beetje een dejavu zo.
Ok dan geen creative maar admins geven mensen basic building stuff zoals stones e.d.? Alleen de eerste week.
Tuurlijk mag je je basis zelf bouwen; we proberen iets te verzinnen waardoor mensen dat ook daadwerkelijk gaan doen ipv de hele tijd naar de vijand te gaan zoeken zoals de vorige keren.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:17 schreef Ame_thyst het volgende:
ik snap overigens ook niet wat nu het plan (hihi) is, we mogen toch zelf wel iets van een basis bouwen?
Anders is er geen fuck aan
inderdaadquote:Op maandag 22 oktober 2012 11:21 schreef Lorrelies het volgende:
Eng dat het hier gewoon over Minecraft gaat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |