SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 0% gewijzigd door SosuaCafe op 21-10-2012 12:12:24 ]http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Tering wat gemeen.quote:
Die laatstequote:Op zondag 21 oktober 2012 12:08 schreef mschol het volgende:
[..]
eens, maar ergens is het wel grappig
nog een paar die ik tegenkwam, gewoon omdat het kan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tropicana bestaat niet meer hequote:
Bij ons in de buurt hadden wij ook zoiets, had de gemeente een heel speelpark voor kinderen geopend, klauterbanen,tunnels door heuveltjes, een heel meer voor trapbootje, en zelfs een skelterparkquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:19 schreef mschol het volgende:
[..]
zwembad/paradijs-ding toch?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tropicana_(recreatieoord)
T was een tropisch zwemparadijs ding, maar is dichtquote:
was iddquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:19 schreef mschol het volgende:
[..]
zwembad/paradijs-ding toch?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tropicana_(recreatieoord)
perfect voor airsoft battlesquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:24 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Bij ons in de buurt hadden wij ook zoiets, had de gemeente een heel speelpark voor kinderen geopend, klauterbanen,tunnels door heuveltjes, een heel meer voor trapbootje, en zelfs een skelterpark
anderhalf jaar is het open geweest, daarna trok de gemeente de stekker eruit en nu is het een wasteland
Omdat LoLquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:32 schreef Snorrenbaard het volgende:
Dubbel IP weeken op LoL... Waarom zie ik niemand spelen?!
Geen zin meerquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:32 schreef Snorrenbaard het volgende:
Dubbel IP weeken op LoL... Waarom zie ik niemand spelen?!
RDRUNquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Ik denk dat Adolf Hitler vanaf zijn maanbasis Tupac heeft gebeld, die samen met Elvis vanaf Antarctica het alienwapen dat hij in Rosswell heeft gevonden gebruikt om jouw verbinding langzamer te maken.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:58 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb een theorie over youtube. Op mijn speedtest download ik 30mb/s. Wanneer ik op youtube een 720p filmpje kijk is hij bijna direct klaar, maar als ik een 1080p filmpje kijk duurt het EEUWEN voordat hij laadt. Ik denk gewoon dat ze expres een vertraging hebben ingebouwd om te voorkomen dat teveel mensen 1080p kijken en daarmee de kosten voor youtube super hoog maken. Vimeo 1080p laadt ook als een sneltrein bijvoorbeeld.
En aangezien de aarde plat is kan hij jou bereiken zonder last te hebben van de bolling van de aarde.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:59 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ik denk dat Adolf Hitler vanaf zijn maanbasis Tupac heeft gebeld, die samen met Elvis vanaf Antarctica het alienwapen dat hij in Rosswell heeft gevonden gebruikt om jouw verbinding langzamer te maken.
testje:quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:58 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb een theorie over youtube. Op mijn speedtest download ik 30mb/s. Wanneer ik op youtube een 720p filmpje kijk is hij bijna direct klaar, maar als ik een 1080p filmpje kijk duurt het EEUWEN voordat hij laadt. Ik denk gewoon dat ze expres een vertraging hebben ingebouwd om te voorkomen dat teveel mensen 1080p kijken en daarmee de kosten voor youtube super hoog maken. Vimeo 1080p laadt ook als een sneltrein bijvoorbeeld.
Nee klopt, zou best kunnen eigenlijk. Het zou ook kunnen dat je ISP het op één of andere manier throttlet, of dat Youtube gewoon moeite heeft met 1080p videos omdat hun servers er niet op gebouwd zijn.quote:
Hij laadt hier helemaal niet meer. THEY'RE ONTO US!quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:02 schreef Mender het volgende:
[..]
testje:
1080P Laad hier in 17 seconden.
Dit is de eerste keer dat je het gaat spelen of nietquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:02 schreef SosuaCafe het volgende:
Wie doet er mee met een potje half life 2 deathmatch ?
Het is niet bij elke video. Soms, merk je het heel erg bij een aantal vids achterelkaar.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:02 schreef Mender het volgende:
[..]
testje:
1080P Laad hier in 17 seconden.
vreemd, heb er geen last van volgens mij.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:03 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Het is niet bij elke video. Soms, merk je het heel erg bij een aantal vids achterelkaar.
vanavond welquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:02 schreef SosuaCafe het volgende:
Wie doet er mee met een potje half life 2 deathmatch ?
Nou kom op.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:06 schreef bobbernaut het volgende:
T was een test en t is eigk heeeel random
quote:
quote:
ik ga m nu uploaden, maar ik zie wel dat het filmpje een beetje hapert :\quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |