Boccara heeft al gespeeld. Niet in de basis though.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Denswil, Boccara en Andersen (debuteert dan voor ons)
Geloof dat die überhaupt niet speeldequote:Op maandag 22 oktober 2012 10:42 schreef Ranja_Ranja het volgende:
hoe speelde sporkslede gister?
(heb niet kunnen kijken)
ooquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Geloof dat die überhaupt niet speelde
Is ook omdat hij nooit speelt. Als ik eerlijk ben weet ik niet eens of hij goed is...in zijn NEC tijd viel hij mij niet op en daarna heeft hij bijna niet meer gespeeld.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:06 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je Cillessen hier tussen zet...Die heeft nog nooit een kans gehad.
en het argument 'hij zal wel slecht zijn op de training' is een kut argument. Ken zoveel topsporters die in wedstrijden 100x meer laten zien dan op een training, en niet uit onwil of te veel aan het lanterfanteren sommige mensen hebben die druk van een wedstrijd gewoon nodig.
Ik ben wel met je eens dat het een miskoop is, als je een speler zo duur voor de bank koopt kan je dat gerust een miskoop noemen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:32 schreef CaasS het volgende:
[..]
Is ook omdat hij nooit speelt. Als ik eerlijk ben weet ik niet eens of hij goed is...in zijn NEC tijd viel hij mij niet op en daarna heeft hij bijna niet meer gespeeld.
Er zijn er sowieso nogal wat die niet gewisseld worden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
So? het gaat over iemand die nooit gewisseld zal worden.
Blijkbaar ziet de Boer het niet in Cillessen zitten anders had die echt wel de voorkeur gekregen. Zeker aan het begin van een nieuw seizoen en in de voorbereiding spelers de concurrentiestrijd aangaan om een basisplaats.quote:Op maandag 22 oktober 2012 01:06 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je Cillessen hier tussen zet...Die heeft nog nooit een kans gehad.
en het argument 'hij zal wel slecht zijn op de training' is een kut argument. Ken zoveel topsporters die in wedstrijden 100x meer laten zien dan op een training, en niet uit onwil of te veel aan het lanterfanteren sommige mensen hebben die druk van een wedstrijd gewoon nodig.
Ik hoop eigenlijk dat Vermeer de rest van de Champions League wedstrijden goed speelt, dan is er altijd wel een club met een behoorlijk bod. Kan volgend jaar CIllessen spelen en anders Van der Hart.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben wel met je eens dat het een miskoop is, als je een speler zo duur voor de bank koopt kan je dat gerust een miskoop noemen.
Het was een opportunistische aankoop, had een paar leuke wedstrijden gespeeld destijds bij NEC maar staat nu hard stil in zijn ontwikkeling. Niet gek dat Vermeer de voorkeur krijgt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:32 schreef CaasS het volgende:
[..]
Is ook omdat hij nooit speelt. Als ik eerlijk ben weet ik niet eens of hij goed is...in zijn NEC tijd viel hij mij niet op en daarna heeft hij bijna niet meer gespeeld.
Verbaasd me eerlijk gezegd niets. Opportunisme heerst bij gebrek aan kwaliteit.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Het was een opportunistische aankoop, had een paar leuke wedstrijden gespeeld destijds bij NEC maar staat nu hard stil in zijn ontwikkeling. Niet gek dat Vermeer de voorkeur krijgt.
Ik weet niet of hij beter is en uitstekend is Vermeer zeker niet, zijn reflexen zijn wel van topniveau maar keepen is wat meer dan dat.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:57 schreef Abed het volgende:
Vermeer is een uitstekende keeper, beter dan Cillissen nu nog. Alleen die inspeelpasses kunnen echt niet meer.
Dat is ook het enige wat hij echt heel goed kan, maar hoge ballen, uitkomen, inzicht, allemaal dramatisch.... En altijd staat ie tever voor zjin goal...quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij beter is en uitstekend is Vermeer zeker niet, zijn reflexen zijn wel van topniveau maar keepen is wat meer dan dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was 'm weer! Terug ontopic, spammers.
Dit dus...Waanzinnige lijnkeeper maar zelfs voetballend komt hij veel te veel te kort.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is ook het enige wat hij echt heel goed kan, maar hoge ballen, uitkomen, inzicht, allemaal dramatisch.... En altijd staat ie tever voor zjin goal...
wanneer?quote:Op maandag 22 oktober 2012 08:58 schreef Burrito het volgende:
[..]
Hij liet zich ook wel weer erg simpel van de bal afzetten he
quote:
Je gaat Eriksen serieus de schuld geven van de inspeelbal van Vermeer? Serieus?quote:
Het is echt schrijnend om te zien dat die jongen niets fout kan doen bij jou. Verliefde puber.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je gaat Eriksen serieus de schuld geven van de inspeelbal van Vermeer? Serieus?
Het is nog triester gesteld met sommige mensen dan ik dacht
Dus het is ook triest met Frank de Boer? Die gaf hem namelijk ook de schuld.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het nou meent of niet. Maar ik zie jou letterlijk in elke post Eriksen verdedigen..quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
Weer zo cliche reactie, lees de topics na Utrecht - Ajax even terug, bedankt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:08 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is echt schrijnend om te zien dat die jongen niets fout kan doen bij jou. Verliefde puber.
En als je al weet om welke situatie gaat he, waarom vraag je dan nog wanneer.
Artikel waar hij Eriksen de schuld gaf aub.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus het is ook triest met Frank de Boer? Die gaf hem namelijk ook de schuld.
Vermeer moet die bal niet inspelen daar maar Eriksen moet zich odaat ook niet van de bal laten zetten. Daar mag je nooit de bal verliezenquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:09 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het nou meent of niet. Maar ik zie jou letterlijk in elke post Eriksen verdedigen..
quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Weer zo cliche reactie, lees de topics na Utrecht - Ajax even terug, bedankt.
Eriksen kan de bal niet eens normaal aannemen omdat een gast zijn rug inbeukt, tja logisch he.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:09 schreef Burrito het volgende:
[..]
Vermeer moet die bal niet inspelen daar maar Eriksen moet zich odaat ook niet van de bal laten zetten. Daar mag je nooit de bal verliezen
Vreemde vergelijking, want Gouweleeuw is door niemand aangekocht. Is wel iemand met (Ajax-)potentie, voetballend erg goed. Moet alleen nog een stuk sterker en minder wisselvallig worden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:51 schreef CaasS het volgende:
[..]
Verbaasd me eerlijk gezegd niets. Opportunisme heerst bij gebrek aan kwaliteit.Precies hetzelfde als bij types als Gouweleeuw, vind die jongen ook niet zoveel voorstellen bijvoorbeeld.
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/12199quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Weer zo cliche reactie, lees de topics na Utrecht - Ajax even terug, bedankt.
[..]
Artikel waar hij Eriksen de schuld gaf aub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |