1 2 3 4 5 6 7 8 | FC Barcelona 6 Celtic 4 Benfica 1 Spartak Moskou 0 Topscorers in Poule G: Emenike en Messi beiden 2 goals |
Shakhtar - Chelsea maar aangezien ze Chelsea - Juventus al niet hebben uitgezonden heb ik het idee dat de NOS nog niet over de uitschakeling van Barcelona door Chelsea heen is.quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:56 schreef Bonkers. het volgende:
Matige wedstrijd eigenlijk.
Is er geen leukere om uit te zenden?
Nee, blijkbaar niet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:56 schreef Bonkers. het volgende:
Matige wedstrijd eigenlijk.
Is er geen leukere om uit te zenden?
Jeroen en de NOS willen ons laten zien hoe je kunt fappen op Messiquote:Op maandag 22 oktober 2012 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Snap niet dat dit uitgezonden wordt, doe dan Shakhtar - Chelsea
Jack geniet er ook altijd van, het is weer tijd voor mijn favoriete memequote:Op maandag 22 oktober 2012 20:12 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
Jeroen en de NOS willen ons laten zien hoe je kunt fappen op Messi
Denk het ook, misschien dat ze op wilskracht de schade beperkt kunnen houden.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:35 schreef TLC het volgende:
Laatse drie ontmoetingen in Camp Nou sinds 2000 trouwens verrassend goed voor Celtic ;
0-0, 1-1 en 1-0 voor Barca.
Maar dit gaat Barca met gemak winnen natuurlijk
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 01:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een opmerking naar de redactie gestuurd dat ik liever naar Shaktar - Chelsea en Chelsea - Juve kijk, hopelijk doen ze er wat mee. (Maar ik ben er bang voor)
Is ook bedoeld voor de komende 2 potjes natuurlijk. Dat ze dit niet meer gaan veranderen heb ik ook nog wel door.quote:
Wie is er beter dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:32 schreef Vierkantblokje het volgende:
Lekker naar die overschatte Messi kijken vanavond, snap nog steeds niet wat iedereen zit in dat vervelende mannetje.
Ene aanvaller van Real Madrid, en in Brazilië speelt er ook wel een leuk spelertje. Kijk die Messi kan wel leuk dribbelen enzo, maar dat lukt alleen maar omdat ze in Spanje niet kunnen verdedigen.quote:
In de Premier League zou Messi nooit zoveel scoren. Voorbeeld: Hij heeft 8 keer gespeeld tegen Chelsea en nog nooit gescoordquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:55 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Ene aanvaller van Real Madrid, en in Brazilië speelt er ook wel een leuk spelertje. Kijk die Messi kan wel leuk dribbelen enzo, maar dat lukt alleen maar omdat ze in Spanje niet kunnen verdedigen.
Er zijn wel heel erg veel teams en nationale teams die niet kunnen verdedigen dan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:55 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Ene aanvaller van Real Madrid, en in Brazilië speelt er ook wel een leuk spelertje. Kijk die Messi kan wel leuk dribbelen enzo, maar dat lukt alleen maar omdat ze in Spanje niet kunnen verdedigen.
Ja dat is wel zo, al die spaanse clubs kunnen inderdaad niet verdedigen en al die b clubjes waar die tegen scoort in de Champions league ook niet. En logisch toch bij de nationale teams zijn al die verdedigen toch niet gewend om met elkaar te spelen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Er zijn wel heel erg veel teams en nationale teams die niet kunnen verdedigen dan.
Als je tegen B teams zoals celtic speelt is dat niet zo moeilijk he, stelt niks voor 4x topscorer.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:13 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Daarom is hij al 4x topscorer in de cl geworden?
AC Milan, Arsenal en Bayern ook niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan vrees ik dat Real Madrid ook niet kan verdedigen
Kijk waar milan en arsenal nu staan in hun competitie, alleen Bayern doet het goed op dit moment. Maar ja iedereen prikt er wel is eentje in tegen een goeie verdediging. En zo goed was de verdediging ook weer niet van Bayern afgelopen paar jaar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
AC Milan, Arsenal en Bayern ook niet.
De hele voetbalwereld kan niet verdedigenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
AC Milan, Arsenal en Bayern ook niet.
Vorig jaar deden beide teams het uitstekendquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:21 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Kijk waar milan en arsenal nu staan in hun competitie, alleen Bayern doet het goed op dit moment. Maar ja iedereen prikt er wel is eentje in tegen een goeie verdediging. En zo goed was de verdediging ook weer niet van Bayern afgelopen paar jaar.
Valt ook wel mee..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorig jaar deden beide teams het uitstekend
Milaan geen kampioen, en Arsenal eindigde alleen zo hoog dankzij van Persie, ookal hadden ze aardig wat tegen doelpunten.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:21 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Kijk waar milan en arsenal nu staan in hun competitie, alleen Bayern doet het goed op dit moment. Maar ja iedereen prikt er wel is eentje in tegen een goeie verdediging. En zo goed was de verdediging ook weer niet van Bayern afgelopen paar jaar.
Het is gewoon een wereldwijd complot tegen Ronaldo, alle clubs doen eraan mee maar dit komt nog wel naar buiten zoals met Armstrong.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:49 schreef TheFatLady het volgende:
Het bijzondere van Messi is dat het bij hem lijkt of de tegenstander niet kan verdedigen .Het is echter niet de zwakte van de tegenstander maar de klasse van dit fenomeen .
trollolololquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:32 schreef Vierkantblokje het volgende:
Lekker naar die overschatte Messi kijken vanavond, snap nog steeds niet wat iedereen zit in dat vervelende mannetje.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
"Ze spelen hier tegen Messi"
Het begint al
Ja en ik zie nog 10 andere.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:54 schreef Nober het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij doet nog mee ook, wat zien ze dat goed!
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:56 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik kijk toch liever Barcelona dan dat saai Chelsea
Nee en hoef ik ook nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:01 schreef Sportex het volgende:
[..]
Heb je Chelsea wel zien voetballen dit seizoen?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:56 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik kijk toch liever Barcelona dan dat saai Chelsea
Om één of andere reden heeft Tito het niet zo op Villa. Geen idee waarom.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:12 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Jammer dat villa en montoya niet beginnen, wel beter dat bartra begint.
Busquets is geschorst daarom speelt song, eindelijk eens op zijn plek.
Ik denk 3-0 trouwens, hopelijk doen ze bij de nos niet te veel geilen op barca en messi als de vorige keer.
Muten of Sport1 zijn de enige opties hiervoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:12 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik denk 3-0 trouwens, hopelijk doen ze bij de nos niet te veel geilen op barca en messi als de vorige keer.
Wat heeft dit met deze wedstrijd te maken ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:13 schreef Doublepain het volgende:
United met buttner en vpersie.. Maar die flikker moeten persé fappen op die kut dwerg
Dus het is al beslist? Wanneer CL 2013-14?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:21 schreef alors het volgende:
'Alle ploegen zijn kansloos tegen Barca'!!!
ohquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:27 schreef Eenskijken het volgende:
al dat gegeil op barca![]()
KOTSmisselijk word ik ervanbah
Dit, nog sterker dan Alves.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:28 schreef Nober het volgende:
Ja Larsson daarom bij één club blijven, Messi
Montoya niet? Adriano was geweldig als vervanger van Alves in de Supercopa.
Vooral blijven kijkenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:27 schreef Eenskijken het volgende:
JIJ HEBT GEWOON AFGUNST OMDAT BARCA DE BESTE IS!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:27 schreef Eenskijken het volgende:
Eens, maar het seizoen is nog lang. Ik denk dat Montoya la liga weer mag.quote:
Chygrynski !quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:31 schreef Nober het volgende:
Die Rus die van Shakhtar kwam? Ja wie dan? Hleb?
Chygrynskiy?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:31 schreef Nober het volgende:
Nee die andere.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:31 schreef Nober het volgende:
Die ja.quote:
Mwah.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:33 schreef Nober het volgende:
Schotland vergelijkbaar met Nederland? Tuurlijk Jack, Celtic doet mee om de titel in de Eredivisie.
FC Barcelona won ooit tot twee keer toe niet van PSV, 2-2 thuis en uit. Was wel in 1998 ofzo maar dat doet er niet toe.quote:
Daarom kijk ik op sport 1 extra naar Manchester United-Braga.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:27 schreef Eenskijken het volgende:
Niet naar Shakhtar-Chelsea kijken als je dan toch niet naar Ned3 wilt kijken!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:39 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Daarom kijk ik op sport 1 extra naar Manchester United-Braga.
Van Persie en Butner ga ik naar kijken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Niet naar Shakhtar-Chelsea kijken als je dan toch niet naar Ned3 wilt kijken!
Speelt Buttner? Dan kijk ik ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:42 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Van Persie en Butner ga ik naar kijken.
Chelsea mag 1 keer per jaar winnen als ze tegen Barcelona spelen.
De NOS kijk ik alleen naar bij het schaatsen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:42 schreef Fok-it het volgende:
Treurig dat de NOS dit uitzendt, stelletje Messi-rukkertjes daar.
Als Van Nistelrooij slim is heeft hij flink wat geld gezet op Messi die hem vandaag voorbij gaat qua doelpunten in de CL.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:41 schreef Stiggie het volgende:
Celtic verloor in een oefenwedstrijd dik van Ajax weet ik nog. Dit belooft wat
Vergelijkbaar met 2de rijtje eredivisie
Welke wil jij dan? Lille - Munchen of die van Chelsea?quote:
Ze hebben bij de nos vast wel een faq en fb topic ?quote:
Ik ga Chelsea kijken ja.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:45 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Welke wil jij dan? Lille - Munchen of die van Chelsea?
ben je niet voor cesc?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:12 schreef alors het volgende:
Het wordt een saaie 6-0, Celtic eindigt met 9 man, maarja desalniettemin...
Hup Celtic, SAMARAS![]()
![]()
![]()
Dat was vanmiddag al bekend.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:48 schreef RemcoW23 het volgende:
Ingebroken bij de familie Cruijff.. 500.000 aan spullen weg![]()
Sierd met het nieuws
Geen 500.000quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:48 schreef RemcoW23 het volgende:
Ingebroken bij de familie Cruijff.. 500.000 aan spullen weg![]()
Sierd met het nieuws
Wie weet kan er ooit nog eens echt over voetbal geluld worden hier.....quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:53 schreef alors het volgende:
Het is echt nog nooit zo rustig geweest hier. Volgens mij komt er niet eens één topic vol, tenzij dikke rellen of een 1-0 voor Celtic
Jawel, maar dan kunnen ze niet op Messi fappen. En hij wordt vader en hij kan een record verbreken, kortom echt noodzaak dat de NOS deze wedstrijd uitzendt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:55 schreef Paxcon het volgende:
Dit is ook gewoon een kutwedstrijd. Hadden ze niks leukers?
Blijf hangen , het gaat pas in de 2e helft gebeuren.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:56 schreef Mandéra het volgende:
Wat is dit nu weer, schakel in na 10 minuten nog geen 3-0.
Afgekeken van Chelsea .quote:
Alleen als er gevoetbald wordtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:03 schreef Shreyas het volgende:
Uit alle hoeken en gaten van Fok! komen er ineens tientallen mensen, zelfs mensen die nooit in VBL posten
binnen 5 minuten geef ik je een tongzoen..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:04 schreef Momo... het volgende:
Binnen 5 minuten scoort Barca , ik zeg het je
Ja dat denk ik ook wel, of Celtic krijgt roodquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:04 schreef Momo... het volgende:
Kun je niet lezen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welke club draag jij eigenlijk een warm hart toe Pax?
Zijn ondertitelquote:
WTF? Ik heb in mijn ondertitel FC Groningenquote:
Oh, huh. Raarquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
WTF? Ik heb in mijn ondertitel FC Groningenstaan, maar dat zie jij op een of andere manier niet...
Krijg aambeien.quote:
even quotenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:09 schreef Onnoman het volgende:
als celtic wint met 4-0 scheer ik mn balharen en eet ik dit morgenochtend door mijn musli heen
Voorbij.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:04 schreef Momo... het volgende:
Zoiets heet Photoshop, hij zit je gewoon te trollenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
WTF? Ik heb in mijn ondertitel FC Groningenstaan, maar dat zie jij op een of andere manier niet...
Ohquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zoiets heet Photoshop, hij zit je gewoon te trollen
Ik trollde niet, maar ik heb wel gevonden waarom ik geen ondertitels zag. Prutsertje.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zoiets heet Photoshop, hij zit je gewoon te trollen
dan mag jij het eraf scherenquote:
Ik denk het, anders post je als vrouw niet zo vaak in VBLquote:
nou.. kom maar dan.. me gulp staat al openquote:
Waar geeft hij commentaar dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:13 schreef Mandéra het volgende:
Grueter gooit de negatieve feiten er in over Celtic uit in Spanje
Celtic heeft nog nooit op Spaanse bodem gewonnen in een Europese wedstrijd blablabla. Verkapt "ik wil geile Messi zien scoren" move.quote:
Al seizoenen langquote:
Dan kan je wel overal iets achter zoekenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:15 schreef Mandéra het volgende:
[..]
Celtic heeft nog nooit op Spaanse bodem gewonnen in een Europese wedstrijd blablabla. Verkapt "ik wil geile Messi zien scoren" move.
Nee idd, maar ik gun je het wel hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb een leven hé. Zou je niet denken van me
Ik ben iedere dag op straat. Behalve in de vakantiequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:17 schreef alors het volgende:
[..]
Nee idd, maar ik gun je het wel hoor
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:18 schreef DrommelsDrommels het volgende:
[..]
omdat ze bij een spelhervatting van Celtic niet hoeven te springen (die van Celtic dan)
Nee, Driessenquote:
Tegenwoordig scoort Messi altijd in de 2e helft.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
De grote Leo geeft niet thuis vandaag?
Wat is daar raar aan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:26 schreef Bos81 het volgende:
Wel raar dat ze dit soort beelden wel herhalen, maar supporters op het veld gewoon niet uitzenden
Wedstrijd >> Mongolenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:26 schreef Bos81 het volgende:
Wel raar dat ze dit soort beelden wel herhalen, maar supporters op het veld gewoon niet uitzenden
Daar moet Ajax van kunnen profiteren in de volgende ronde...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:27 schreef Stiggie het volgende:
Lol corners en vrije trappen zijn levensgevaarlijk voor barca
Dit soort beelden zijn toch wat ernstiger en gevoeliger voor het oog (en maag) dan een supporter die het veld op rent.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:27 schreef Fargo het volgende:
[..]
Daar moet Ajax van kunnen profiteren in de volgende ronde...
Supporters niet uitzenden doen ze zodat niemand denkt 'oh hey zo kan je makkelijk op tv komen! dat doe ik ook!', blessures zijn deel van de sportquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit soort beelden zijn toch wat ernstiger en gevoeliger voor het oog (en maag) dan een supporter die het veld op rent.
Over 10 jaar spelen deze jongens bijna allemaal niet meer bij Barca hoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:27 schreef Fargo het volgende:
[..]
Daar moet Ajax van kunnen profiteren in de volgende ronde...
En niet eens een rode kaart voor Uefalona.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:26 schreef d1ce het volgende:
Ouch, eerst een trap in je ballen. Daarna he-le-maal dubbel.
Ik vind in principe ook dat ze blessures gewoon moeten uitzenden, maar vind het gewoon een beetje belachelijk dat ze rennende supporters niet laten zien en vooral de manier waarop ze het doen, vind ik een beetje tja..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:28 schreef aight1 het volgende:
[..]
Supporters niet uitzenden doen ze zodat niemand denkt 'oh hey zo kan je makkelijk op tv komen! dat doe ik ook!', blessures zijn deel van de sport
Net als Barca - Pana 2 jaar terug.quote:
Tja, ik vind het wel terecht, zo min mogelijk aandacht geven die mensen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind in principe ook dat ze blessures gewoon moeten uitzenden, maar vind het gewoon een beetje belachelijk dat ze rennende supporters niet laten zien en vooral de manier waarop ze het doen, vind ik een beetje tja..
Heb je ze ooit zonder Messi zien spelen dan wijsneus?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:31 schreef Nober het volgende:
IniestaXavi
zonder Messi zijn ze nergens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |