De NOS kijk ik alleen naar bij het schaatsen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:42 schreef Fok-it het volgende:
Treurig dat de NOS dit uitzendt, stelletje Messi-rukkertjes daar.
Als Van Nistelrooij slim is heeft hij flink wat geld gezet op Messi die hem vandaag voorbij gaat qua doelpunten in de CL.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:41 schreef Stiggie het volgende:
Celtic verloor in een oefenwedstrijd dik van Ajax weet ik nog. Dit belooft wat
Vergelijkbaar met 2de rijtje eredivisie
Welke wil jij dan? Lille - Munchen of die van Chelsea?quote:
Ze hebben bij de nos vast wel een faq en fb topic ?quote:
Ik ga Chelsea kijken ja.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:45 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Welke wil jij dan? Lille - Munchen of die van Chelsea?
ben je niet voor cesc?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:12 schreef alors het volgende:
Het wordt een saaie 6-0, Celtic eindigt met 9 man, maarja desalniettemin...
Hup Celtic, SAMARAS![]()
![]()
![]()
Dat was vanmiddag al bekend.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:48 schreef RemcoW23 het volgende:
Ingebroken bij de familie Cruijff.. 500.000 aan spullen weg![]()
Sierd met het nieuws
Geen 500.000quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:48 schreef RemcoW23 het volgende:
Ingebroken bij de familie Cruijff.. 500.000 aan spullen weg![]()
Sierd met het nieuws
Wie weet kan er ooit nog eens echt over voetbal geluld worden hier.....quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:53 schreef alors het volgende:
Het is echt nog nooit zo rustig geweest hier. Volgens mij komt er niet eens één topic vol, tenzij dikke rellen of een 1-0 voor Celtic
Jawel, maar dan kunnen ze niet op Messi fappen. En hij wordt vader en hij kan een record verbreken, kortom echt noodzaak dat de NOS deze wedstrijd uitzendt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:55 schreef Paxcon het volgende:
Dit is ook gewoon een kutwedstrijd. Hadden ze niks leukers?
Blijf hangen , het gaat pas in de 2e helft gebeuren.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:56 schreef Mandéra het volgende:
Wat is dit nu weer, schakel in na 10 minuten nog geen 3-0.
Afgekeken van Chelsea .quote:
Alleen als er gevoetbald wordtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:03 schreef Shreyas het volgende:
Uit alle hoeken en gaten van Fok! komen er ineens tientallen mensen, zelfs mensen die nooit in VBL posten
binnen 5 minuten geef ik je een tongzoen..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:04 schreef Momo... het volgende:
Binnen 5 minuten scoort Barca , ik zeg het je
Ja dat denk ik ook wel, of Celtic krijgt roodquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:04 schreef Momo... het volgende:
Kun je niet lezen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welke club draag jij eigenlijk een warm hart toe Pax?
Zijn ondertitelquote:
WTF? Ik heb in mijn ondertitel FC Groningenquote:
Oh, huh. Raarquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
WTF? Ik heb in mijn ondertitel FC Groningenstaan, maar dat zie jij op een of andere manier niet...
Krijg aambeien.quote:
even quotenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:09 schreef Onnoman het volgende:
als celtic wint met 4-0 scheer ik mn balharen en eet ik dit morgenochtend door mijn musli heen
Voorbij.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:04 schreef Momo... het volgende:
Zoiets heet Photoshop, hij zit je gewoon te trollenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
WTF? Ik heb in mijn ondertitel FC Groningenstaan, maar dat zie jij op een of andere manier niet...
Ohquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zoiets heet Photoshop, hij zit je gewoon te trollen
Ik trollde niet, maar ik heb wel gevonden waarom ik geen ondertitels zag. Prutsertje.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zoiets heet Photoshop, hij zit je gewoon te trollen
dan mag jij het eraf scherenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |