quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:56 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik kijk toch liever Barcelona dan dat saai Chelsea
Nee en hoef ik ook nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:01 schreef Sportex het volgende:
[..]
Heb je Chelsea wel zien voetballen dit seizoen?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:56 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik kijk toch liever Barcelona dan dat saai Chelsea
Om één of andere reden heeft Tito het niet zo op Villa. Geen idee waarom.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:12 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Jammer dat villa en montoya niet beginnen, wel beter dat bartra begint.
Busquets is geschorst daarom speelt song, eindelijk eens op zijn plek.
Ik denk 3-0 trouwens, hopelijk doen ze bij de nos niet te veel geilen op barca en messi als de vorige keer.
Muten of Sport1 zijn de enige opties hiervoor.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:12 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Ik denk 3-0 trouwens, hopelijk doen ze bij de nos niet te veel geilen op barca en messi als de vorige keer.
Wat heeft dit met deze wedstrijd te maken ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:13 schreef Doublepain het volgende:
United met buttner en vpersie.. Maar die flikker moeten persé fappen op die kut dwerg
Dus het is al beslist? Wanneer CL 2013-14?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:21 schreef alors het volgende:
'Alle ploegen zijn kansloos tegen Barca'!!!
ohquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:27 schreef Eenskijken het volgende:
al dat gegeil op barca![]()
KOTSmisselijk word ik ervanbah
Dit, nog sterker dan Alves.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:28 schreef Nober het volgende:
Ja Larsson daarom bij één club blijven, Messi
Montoya niet? Adriano was geweldig als vervanger van Alves in de Supercopa.
Vooral blijven kijkenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:27 schreef Eenskijken het volgende:
JIJ HEBT GEWOON AFGUNST OMDAT BARCA DE BESTE IS!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:27 schreef Eenskijken het volgende:
Eens, maar het seizoen is nog lang. Ik denk dat Montoya la liga weer mag.quote:
Chygrynski !quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:31 schreef Nober het volgende:
Die Rus die van Shakhtar kwam? Ja wie dan? Hleb?
Chygrynskiy?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:31 schreef Nober het volgende:
Nee die andere.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:31 schreef Nober het volgende:
Die ja.quote:
Mwah.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:33 schreef Nober het volgende:
Schotland vergelijkbaar met Nederland? Tuurlijk Jack, Celtic doet mee om de titel in de Eredivisie.
FC Barcelona won ooit tot twee keer toe niet van PSV, 2-2 thuis en uit. Was wel in 1998 ofzo maar dat doet er niet toe.quote:
Daarom kijk ik op sport 1 extra naar Manchester United-Braga.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:27 schreef Eenskijken het volgende:
Niet naar Shakhtar-Chelsea kijken als je dan toch niet naar Ned3 wilt kijken!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:39 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Daarom kijk ik op sport 1 extra naar Manchester United-Braga.
Van Persie en Butner ga ik naar kijken.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Niet naar Shakhtar-Chelsea kijken als je dan toch niet naar Ned3 wilt kijken!
Speelt Buttner? Dan kijk ik ookquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:42 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Van Persie en Butner ga ik naar kijken.
Chelsea mag 1 keer per jaar winnen als ze tegen Barcelona spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |