Normaal drinken is ook moeilijk, geeft niks.quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:19 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
*proest*
daar ging mijn drinken!!!
nee, neus!!!quote:
kloptquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:21 schreef vannelle het volgende:
Normaal drinken is ook moeilijk, geeft niks.
zal mijn lekbakje weer opzoeken...quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:21 schreef vannelle het volgende:
[..]
Normaal drinken is ook moeilijk, geeft niks.
Slabbetje een optie?quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:23 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zal mijn lekbakje weer opzoeken...
Mwah, lang leve het infuus!quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:23 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
klopt
erg he
niet kunnen drinken
lol
ps: 400 gig genoeg ?
quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:24 schreef Papabear het volgende:
* Papabear is weer helemaal bijgelezen.
En na 2 delen niks gemist dus
nee, ik bedoel zo'n opvang slabquote:
WAT DE NEUS!!!! 400 gig???quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:23 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
klopt
erg he
niet kunnen drinken
lol
ps: 400 gig genoeg ?
Gewoon regenjas achterstevoren aantrekken. En als je dan het gemorste op wil drinken de capuchon opzetten.quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:26 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, ik bedoel zo'n opvang slab
[ afbeelding ]
wat ik uitproest, kan ik zo weer wegdrinken
Ik word oud.quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:26 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, ik bedoel zo'n opvang slab
[ afbeelding ]
wat ik uitproest, kan ik zo weer wegdrinken
ook een optiequote:Op zondag 21 oktober 2012 12:27 schreef vannelle het volgende:
Gewoon regenjas achterstevoren aantrekken. En als je dan het gemorste op wil drinken de capuchon opzetten.
ook een optie!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:27 schreef vannelle het volgende:
[..]
Gewoon regenjas achterstevoren aantrekken. En als je dan het gemorste op wil drinken de capuchon opzetten.
ik heb ook zo een gehad..quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:28 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik word oud.Ik kreeg vroeger gewoon een theedoek om de nek, dat werkte prima.
Maarja, crisistijd, hergebruik enz, zal dit wel weer een logische uitvinding zijn.
wil bijna iets zeggenquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:29 schreef dolfina-chica het volgende:
ook een optie!!
zal van de week even kijken bij de hema
je hebt nog wel een leger regenjas?quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:30 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
wil bijna iets zeggen
doe het maar niet ...
nopequote:Op zondag 21 oktober 2012 12:31 schreef dolfina-chica het volgende:
je hebt nog wel een leger regenjas?
Groot gelijk, weg met die zooi.quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:33 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
nope
weggegooid
heel groen legerregenpak![]()
EN mijn ghele plunjezak met inhoud.....
quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:33 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
nope
weggegooid
heel groen legerregenpak![]()
EN mijn ghele plunjezak met inhoud.....
neeheeequote: