Normaal drinken is ook moeilijk, geeft niks.quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:19 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
*proest*
daar ging mijn drinken!!!
nee, neus!!!quote:
kloptquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:21 schreef vannelle het volgende:
Normaal drinken is ook moeilijk, geeft niks.
zal mijn lekbakje weer opzoeken...quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:21 schreef vannelle het volgende:
[..]
Normaal drinken is ook moeilijk, geeft niks.
Slabbetje een optie?quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:23 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
zal mijn lekbakje weer opzoeken...
Mwah, lang leve het infuus!quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:23 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
klopt
erg he
niet kunnen drinken
lol
ps: 400 gig genoeg ?
quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:24 schreef Papabear het volgende:
* Papabear is weer helemaal bijgelezen.
En na 2 delen niks gemist dus
nee, ik bedoel zo'n opvang slabquote:
WAT DE NEUS!!!! 400 gig???quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:23 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
klopt
erg he
niet kunnen drinken
lol
ps: 400 gig genoeg ?
Gewoon regenjas achterstevoren aantrekken. En als je dan het gemorste op wil drinken de capuchon opzetten.quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:26 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, ik bedoel zo'n opvang slab
[ afbeelding ]
wat ik uitproest, kan ik zo weer wegdrinken
Ik word oud.quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:26 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, ik bedoel zo'n opvang slab
[ afbeelding ]
wat ik uitproest, kan ik zo weer wegdrinken
ook een optiequote:Op zondag 21 oktober 2012 12:27 schreef vannelle het volgende:
Gewoon regenjas achterstevoren aantrekken. En als je dan het gemorste op wil drinken de capuchon opzetten.
ook een optie!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:27 schreef vannelle het volgende:
[..]
Gewoon regenjas achterstevoren aantrekken. En als je dan het gemorste op wil drinken de capuchon opzetten.
ik heb ook zo een gehad..quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:28 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik word oud.Ik kreeg vroeger gewoon een theedoek om de nek, dat werkte prima.
Maarja, crisistijd, hergebruik enz, zal dit wel weer een logische uitvinding zijn.
wil bijna iets zeggenquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:29 schreef dolfina-chica het volgende:
ook een optie!!
zal van de week even kijken bij de hema
je hebt nog wel een leger regenjas?quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:30 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
wil bijna iets zeggen
doe het maar niet ...
nopequote:Op zondag 21 oktober 2012 12:31 schreef dolfina-chica het volgende:
je hebt nog wel een leger regenjas?
Groot gelijk, weg met die zooi.quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:33 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
nope
weggegooid
heel groen legerregenpak![]()
EN mijn ghele plunjezak met inhoud.....
quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:33 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
nope
weggegooid
heel groen legerregenpak![]()
EN mijn ghele plunjezak met inhoud.....
neeheeequote:
lag er pas vanaf 91quote:
ik denk hetquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:44 schreef vannelle het volgende:
Zag gister op tv een tankbemanning in camouflagekleding.
Moet de vijand denken dat er niemand in die tank zit of zo?
Vlekken kan ik ook wel voor je maken.quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:47 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik denk het
iedere gek zijn gebrek en ik vind camou gaaf..
zo is de ene gek op streepjes.. de ander op stipjes.. ik op vlekken.. die ik niet zelf gemaakt heb
ik heb het over andere vlekken!!!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:51 schreef cvboer het volgende:
[..]
Vlekken kan ik ook wel voor je maken.
Ik had het over verfvlekkenquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:52 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik heb het over andere vlekken!!!!
die kan ik zelf ook nog wel maken![]()
vlekken...
je bedoelt toch niet die wazige vlek die je 'foto' noemtquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:53 schreef dolfina-chica het volgende:
ik bedoel dit soort vlekken:
[ afbeelding ]
ik ook!!quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:57 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik had het over verfvlekken
Niet over liefdesnectar...
heb ik zelf gemaakt.. die VLEK!quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:58 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
je bedoelt toch niet die wazige vlek die je 'foto' noemt
![]()
* kwiebuske afk is.....
kloptquote:
staat op mijn verjaarslijstje..quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:01 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
klopt
maar zou toch liever een 'scherpere' vlek zien
grijns
koud??quote:
Omdat er een sprei op ligt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:04 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
koud??
nee, ik heb een dekbed
is niet in mijn huis gemaaktquote:
Oke, dat wist ik nietquote:
ik was bij mijn mama.. want die heeft mijn haar geknipt.. en toen ze weg was, d8 ik ojaa.. foto..quote:
Daar kan wel wat aan gedaan worden.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:21 schreef dolfina-chica het volgende:
dat je het niet wist cv, komt omdat je mijn slaapkamer (nog) niet kent...
dat kan inderdaadquote:
Nou, kom maar op.........quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:35 schreef cvboer het volgende:
Nou, kom maar op.........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 25 september 2012 02:54 schreef dolfina-chica het volgende: zie kwiebus, zo moeilijk ben ik niet, ik geef je gewoon gelijk ;)
quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:35 schreef cvboer het volgende:
[..]
Nou, kom maar op.........* dolfina-chica doet de slaapkamer deur open...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"kijk daar staat mijn bed!"
Blauw behang.. blauwe nachtlampjes
* dolfina-chica laat 2 inbouwkasten zien...
"daar ligt mijn kleding"zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:39 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
* dolfina-chica doet de slaapkamer deur open...
"kijk daar staat mijn bed!"
Blauw behang.. blauwe nachtlampjes
* dolfina-chica laat 2 inbouwkasten zien...
"daar ligt mijn kleding"
dat was virtueel toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |