lolquote:
Met vandaag erbij zou teveel worden dan. Dan maar brood.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:18 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
lol
stond voor morgen al op de planning
en dan 2 dagen achter elkaar....
nah
bakkie soep dr bijquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:20 schreef cvboer het volgende:
Met vandaag erbij zou teveel worden dan. Dan maar brood.
Stokbrood en saté.quote:
sateh soepquote:
Ik las, cvboer zoekt vrouwquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:37 schreef YskaFredriksson het volgende:
Hihi ik kijk boer zoekt vrouw :p laten we het daar aan wijten!
Nah, laat maar mooi zo.quote:
je bent me voorquote:
ik zit draadloosquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:46 schreef vannelle het volgende:
Zoals ik al eerder zei: En ik typ nog wel langzaam.
via pc ?quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:49 schreef vannelle het volgende:
Ik zit ook draadloos hoor!
En msn aan, whatsapp, sjekkies draaien, biertje drinken en zo.
Whattsapp op de foon, foon hangt in het netwerkquote:
tuuuuurlijk....quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:47 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ik zit draadloos
op een vreemd / traag netwerk
dus ...
Zet je hem op handsfree, heb je 2 handen vrij om te typenquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:51 schreef vannelle het volgende:
Nee man, via foon dus.
En moet nu een telefoontje doen dus volgende reactie zal wat langer gaan duren, zeg het maar vast.
je gelooft me niet dusquote:
kan wel hoor...quote:
vind het nogal wat om mijn netwerk traag en sloom te noemenquote:
Wat heb je, Ziggo?quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:54 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
vind het nogal wat om mijn netwerk traag en sloom te noemen
Wat heb je gehad dan?quote:
quote:
Jammer.quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:57 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]dat werkt hier niet...
Kpn...
Lekkerquote:
hoezo.. ik ben heel blij met mijn kpn hoor...quote:
Ik had geen zin in dubbele abonnementen, daarom alleen ziggo.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:00 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hoezo.. ik ben heel blij met mijn kpn hoor...
eigenlijk heeft kwiebus er geen last van, maar nu hoeft ie niet te zeggen, dat ie zelf wat langzamer wordt...
* dolfina-chica zoekt dekking
quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:02 schreef espri het volgende:
oefff nog 2 dagen werken en dan heb ik weekend
ik begin morgen met de 1e van 8quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:05 schreef espri het volgende:
doe ik toch?
mag ik ff? heb er dan 8 dagen op zitten hoor
U werkt in de zorg?quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:05 schreef espri het volgende:
[..]doe ik toch?
mag ik ff? heb er dan 8 dagen op zitten hoor
toe aan bijtanken?quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:02 schreef espri het volgende:
oefff nog 2 dagen werken en dan heb ik weekend
heb ook geen dubbele abo...quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:03 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik had geen zin in dubbele abonnementen, daarom alleen ziggo.
ik begin morgen met 2 ochtenden, dan dag vrij dan weer 2 ochtenden dan 2 dgn vrijquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:06 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ik begin morgen met de 1e van 8
dus...
dus heb jij je weekend al gehadquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:06 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
ik begin morgen met de 1e van 8
dus...
nou echt wel, t was een pittige week en slapen doe ik al een paar dagen niet dus struikel over mn wallenquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:06 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
toe aan bijtanken?
[..]
heb ook geen dubbele abo...
ik heb alles van kpn..
yupsquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:07 schreef espri het volgende:
dus heb jij je weekend al gehad![]()
in de zorg?
Ik vind het tv gedeelte van kpn bagger.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:06 schreef dolfina-chica het volgende:
heb ook geen dubbele abo...
ik heb alles van kpn..
je lijkt echt op mijquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:08 schreef espri het volgende:
[..]
nou echt wel, t was een pittige week en slapen doe ik al een paar dagen niet dus struikel over mn wallen
ah oke en dat gaat ook in 8 dagen zitten jouw rooster?quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:08 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
yups
nope
continuedienst / techniek / detachering
heb het 6wkn in huis gehad enige wat werkte was analoog tv.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:09 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik vind het tv gedeelte van kpn bagger.
Heb nu ziggo, CI+ kaart in de tv, niks geen extra kastjes.
Telefoon van ziggo kost ook geen drol.
Maar wel raar dat ziggo bij jou niet werkt/wil.
hij reageert zo hoor... hij is niet zo snelquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:10 schreef espri het volgende:
[..]
ah oke en dat gaat ook in 8 dagen zitten jouw rooster?
2 vroeg / 2 middag / 3 nachtquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:10 schreef espri het volgende:
[..]
ah oke en dat gaat ook in 8 dagen zitten jouw rooster?
Ik zie een erg langzaam mannetje achter z'n pc voor me.quote:Op zondag 21 oktober 2012 19:12 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hij reageert zo hoor... hij is niet zo snel
* dolfina-chica zoekt weer dekking
hahahahaquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:12 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
hij reageert zo hoor... hij is niet zo snel
* dolfina-chica zoekt weer dekking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |