Virtueel is met behulp van foto's.quote:
ff verbeterd CVquote:
Mag ook.quote:
oooooww.. maar mijn foon, maakt vlekken hoorde ik net... geen foto'squote:
waarom verbeter jij? jij weet wel hoe die eruit ziet!quote:
Smoesjes, ik kijk wel langs de vlek.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:48 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
oooooww.. maar mijn foon, maakt vlekken hoorde ik net... geen foto's
mag.. doen we niet..quote:
Dat aanbod houd ik in gedachten.quote:Op zondag 21 oktober 2012 13:49 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
mag.. doen we niet..
je komt maar een keer een bak koffie halen, krijg je een rondleiding![]()
is goed hoor!!!quote:
De locatie was mij reeds bekentquote:Op zondag 21 oktober 2012 13:51 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
is goed hoor!!!
bij ingrid de straat uit... links afslaan, door naar rotonde.. links afslaan.. tegen die tijd krijg je het huisnummer
mag ons boertje toch wel wijzen op andere mogelijkhedenquote:Op zondag 21 oktober 2012 13:48 schreef dolfina-chica het volgende:
waarom verbeter jij? jij weet wel hoe die eruit ziet!
oja.. dat is waarquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:16 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
mag ons boertje toch wel wijzen op andere mogelijkheden
Van mij mag je.quote:Op zondag 21 oktober 2012 14:16 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
mag ons boertje toch wel wijzen op andere mogelijkheden
mijne ook niet hoorquote:Op zondag 21 oktober 2012 14:21 schreef cvboer het volgende:
[..]
Van mij mag je.
Ik kan ook niet alles weten.
Maargoed, ik ga DC's slaapkamer ( en de rest van de woning ) een keertje in real live zien.
Maar mijn slaapkamer is weinig bijzonders.
zo netjes is het hier nietquote:
Hahahahahaha bij mij ook niet!quote:
nou durf ik niet meerquote:Op zondag 21 oktober 2012 15:01 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Hahahahahaha bij mij ook niet!
Ik heb nog een slaapkamer die als werkkamer in gebruik is. Verder heb ik het altijd opgeruimd.quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:03 schreef cvboer het volgende:
Kom op dames, show it, niet van dat benauwde.
Is het zo erg dan?quote:
uhhhhh.. ja, kast is ontploft.. wasmand loopt overquote:
Met de nadruk op was.quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:08 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
uhhhhh.. ja, kast is ontploft.. wasmand loopt over
bed niet opgemaakt...
ja... vandaag was slaapkamer ruim dag
quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:18 schreef YskaFredriksson het volgende:
En bij mij ligt er nog iemand in het betreffende bed en ligt er een kwart kledingkast inhoud naast :p
uhhu... want echt ver ben ik er niet mee gekomenquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 15:45 schreef YskaFredriksson het volgende:
Kan ik jou ook inhuren als schoonmaakster?
Je hebt er aanleg voorquote:
Dankje. Ben vast niet de enige.quote:
Hoiquote:
Ja, werd wel eens tijd.quote:
Ben je altijd toch?quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:46 schreef espri het volgende:
[..]
is dat zo?
ik blijf wel een stralend zonnetje haha
nou..... niet altijd hoor, gister feestje gehad, werd beetje laat, thuis nog wat drinken en vanmorgen vroeg er uit om te werken, dan straal je net even minder hoorquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:47 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ben je altijd toch?![]()
Ben niet bepaald fotogeniek, gelukkig is het
een klein fototje.
Ook een ondergaand zonnetje komt weer aan de hemel te staan hoor.quote:Op zondag 21 oktober 2012 16:49 schreef espri het volgende:
[..]
nou..... niet altijd hoor, gister feestje gehad, werd beetje laat, thuis nog wat drinken en vanmorgen vroeg er uit om te werken, dan straal je net even minder hoor
hahaha kijk dit beurt tenminste wat opquote:Op zondag 21 oktober 2012 16:51 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ook een ondergaand zonnetje komt weer aan de hemel te staan hoor.
dan ben ik weleens in je dorp geweestquote:Op zondag 21 oktober 2012 09:54 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat zag ik later idd, wilde eerst ff op deze foto reageren
Sem Schilt heeft hier in t dorp een sportschool met Dave Jonkers.
Heb je ook nog zin om vanavond te koken voor mij? :pquote:
Ik kook vanavond niet eens voor mezelfquote:Op zondag 21 oktober 2012 17:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Heb je ook nog zin om vanavond te koken voor mij? :p
wil ik ook welquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:07 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik kook vanavond niet eens voor mezelf![]()
Kom net bij het Chinese restaurant weg, waar ik naast woon.
Sorry
Chinees?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |