De FOK!ker Familyquote:
Dit dus.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:52 schreef Vinniiee het volgende:
En Breaking Benjamin is een bazenband.
Ik heb muziek op, dus ik hoor 'm niet denk ik.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daarover gesproken, check je WA eens?
Daarom geef ik het ook aanquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb muziek op, dus ik hoor 'm niet denk ik.
Hoe heet 'ie? Welke band?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb al 25 YT linkjes geluisterd, kan hem nog niet vinden
De enige informatie is dat ik weet dat Meytal Cohen een drumcover heeft gemaaktquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe heet 'ie? Welke band?
Enige informatie?
Zij heeft er 9000 ofzoquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
De enige informatie is dat ik weet dat Meytal Cohen een drumcover heeft gemaakt
Oké, ik ben benieuwd en wacht het rustig afquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Welnee, niet op haar YT kanaal. Ben bij 30/77.
Veel meer kan je ook niet doenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oké, ik ben benieuwd en wacht het rustig af
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:56 schreef El_Matador het volgende:
Hola, hoest daar?
Hier regen, onweer en al 3 uur geen stroom (blikseminslag?) in de hele wijk...
Gelukkig nog FOK!, (lauw) bier en kaarsen. En straks goed gezelschap...
Hmmm, vreemd ritme.. Klinkt niet onmogelijk, maar wel lastig inderdaadquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Veel meer kan je ook niet doenIk heb trouwens wel 1'tje, maar die is vrij pittig denk ik:
Ik ben smart.quote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vertaal dat woord eens?![]()
Alsjeblieft
quote:Misantropie is een levenshouding die zich kenmerkt door het wantrouwen van mensen en een pessimistische visie op de samenleving. Een misantroop kan humaan en sociaal gedrag vertonen en is dus niet per definitie anti-sociaal of het tegengestelde van een humanist. Het woord misantropie komt van het Griekse misos ("haat") en anthropos ("mens"). Een synoniem voor misantropie is mensenhaat.
quote:
Ik zei het net nog tegen je, ik haat gewoon mensen. Dat het er maar een paar zijn, soit!quote:
Jij werkt op zenuwen, hoor je ons ook niet over.quote:
Ahhhhhh, ik snap het!quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zei het net nog tegen je, ik haat gewoon mensen. Dat het er maar een paar zijn, soit!
Praat voor jezelf.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij werkt op zenuwen, hoor je ons ook niet over.
Jij bent inderdaad flink van het padje af.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik zei het net nog tegen je, ik haat gewoon mensen. Dat het er maar een paar zijn, soit!
Niet zo doen tegen Tamquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent inderdaad flink van het padje af.
Oh en haten is dom en zonde.
Ik ben meer een billenman.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Praat voor jezelf.
Wat ben je toch een ongelovenlijk irritant kut ventje trouwens, je zou zeggen dat dat eens ophoudt te bestaan maar het blijft bij jou.
Volbeat.quote:
Sta op de foto met de zangerquote:
OMG. Ik ben zo jaloers.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Sta op de foto met de zanger
Paar biertjes mee gedronken. Fantastische gozer
wat is normaal? Ben jij niet zo'n vrijdenker?quote:
Ooja? Welke tekst is ziek?quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
wat is normaal? Ben jij niet zo'n vrijdenker?
Btw; jouw veelgeluisterde songteksten zijn ietsje zieker.
Wat zijn jouw hobbies eigenlijk zo'n beetje?quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:12 schreef Fera het volgende:
[..]
OMG. Ik ben zo jaloers.Ik vind het echt epic, die muziek.
Op welke grond?quote:
Check je WA nog eens?quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:12 schreef Fera het volgende:
[..]
OMG. Ik ben zo jaloers.Ik vind het echt epic, die muziek.
Opeens is mn slaap weg toen ik mn felle beeldscherm zag.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij ging slapen jongedame![]()
Morgen vroeg weer op..
Ik zit zo'n beetje de hele dag hier, dus raad maar.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat zijn jouw hobbies eigenlijk zo'n beetje?
Heb vandaag voor het eerst gestaan. Maar toen ging het van BOEM op het waterquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kijk dat is mooiBen je al goed aan het worden?
Ik zit op Ouddorp morgen
Beeldscherm uit, lichten uit, telefoon wegleggen, bedje induiken en ogen dicht doenquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:16 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Opeens is mn slaap weg toen ik mn felle beeldscherm zag.
Ja morgen half 7 werken
De genres waar je in zit. Mooi op zijn tijd, daar niet van. En meer.quote:
Join the clubquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zit zo'n beetje de hele dag hier, dus raad maar.
Nouja ik zag iets over lezen, schrijven, fantasy, filosofie? ...quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik lig al in bed, het beeldscherm van mn telefoon bedoelde ikquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Beeldscherm uit, lichten uit, telefoon wegleggen, bedje induiken en ogen dicht doen
De genres waar ik in zit?quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De genres waar je in zit. Mooi op zijn tijd, daar niet van. En meer.
Geef toe; Black Sabbath is epic. Waarom kan Ozzy wel zeggen wat ie wil, maar in forumland ineens niet?
Die contradictie begrijp ik oprecht niet.
Ik zal aan je denken als ik me nog een keertje omdraaiquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:16 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Opeens is mn slaap weg toen ik mn felle beeldscherm zag.
Ja morgen half 7 werken
quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan moet je je telefoon wegleggen en je ogen dicht doen en dromen over lieve mannenquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:18 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik lig al in bed, het beeldscherm van mn telefoon bedoelde ik
Haha nouja het is een begin hequote:Op zondag 21 oktober 2012 00:17 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Heb vandaag voor het eerst gestaan. Maar toen ging het van BOEM op het water
Noem me amateur
Ik heb een wetsuitquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha nouja het is een begin heWater is weer lekker fris aan het worden
Ik ga dromen over jou en joof ok?quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet je je telefoon wegleggen en je ogen dicht doen en dromen over lieve mannen
Fixedquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet je je telefoon wegleggen en je ogen dicht doen en dromen over lieve mannen Joof
Mwah. Vond het meevallen vandaag.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat mag ik hopen
Maar dan nog is het fris hoor
Is goed hoorquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:20 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Ik ga dromen over jou en joof ok?
Wauw, jij let goed op. Kudo'squote:Op zondag 21 oktober 2012 00:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik zag iets over lezen, schrijven, fantasy, filosofie? ...
Meisjes zijn meestal koukleumenquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:20 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Mwah. Vond het meevallen vandaag.
Dat is alles wat ik nog heb.quote:
Ik ben ook een koukleum, maar niet als het om surfen gaatquote:Op zondag 21 oktober 2012 00:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Meisjes zijn meestal koukleumen![]()
Dan ben jij de uitzondering denk ik
Van de week zag ik er nog een helemaal in droogpak, incl schoenen, handschoenen en cap
Welke schrijvers zo'n beetje dan?quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Wauw, jij let goed op. Kudo's
Lezen doe ik graag, schrijven ook ... Gedichten, lyrics, korte verhalen. Mijn droom is om ooit een boek te schrijven.Fantasy is wel zo'n beetje mijn favoriete genre.
En ik ga graag naar fairs, maar ook daar ben ik al een tijdje niet geweest.
Geen idee wie dat is.quote:Op zondag 21 oktober 2012 00:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Welke schrijvers zo'n beetje dan?R.E Feist wellicht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |