Ik voel je broeder.quote:
Ja, maar ik geil toch ook niet op iedereen?quote:
Ach dit gestuntel in oktober ben ik wel gewend, doen ze ieder jaar.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eens.
Wel mooi dat ajax punten liet liggen.
Wie zegt dat het waar is dat iedereen op iedereen geilt ?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voel je broeder.
[..]
Ja, maar ik geil toch ook niet op iedereen?
Dan sta je daar op een kaal en verlaten pleinquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach dit gestuntel in oktober ben ik wel gewend, doen ze ieder jaar.
In mei sta ik gewoon weer op een plein ergens in Amsterdam.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan sta je daar op een kaal en verlaten plein
Erg is dat héquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:54 schreef Newbie114 het volgende:
Tering eind lopen naar die bagage hal
Wedden van niet?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan sta je daar op een kaal en verlaten plein
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:56 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Klopt, zo verbrand ik mijn wintervoorraad vet
Al zin in morgen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:56 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Klopt, zo verbrand ik mijn wintervoorraad vet
Laat me even een momentje hier over na denken... Ja dat denk ik.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij denkt dat ajax kampioen wordt?
Oké, ik denk van niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Laat me even een momentje hier over na denken... Ja dat denk ik.
Ik verwacht 5 seconden na de "entree" natuurlijk wel een telefoontje natuurlijk.quote:
Deed ik ook hoorquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:58 schreef heloef het volgende:
Net terug in Nederland en meteen FOK!ken.
Newbie is een eckte eckte.
Het is de schuld van KPN, ze bieden gratis internet aan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:58 schreef heloef het volgende:
Net terug in Nederland en meteen FOK!ken.
Newbie is een eckte eckte.
Geen beltegoed.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik verwacht 5 seconden na de "entree" natuurlijk wel een telefoontje natuurlijk.
Dan verwacht ik een goed verslag. Met voorblad en inhoudsopgave, in mijn postvakje voor maandag.quote:
Geen fapvoer voor kaneelquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan verwacht ik een goed verslag. Met voorblad en inhoudsopgave, in mijn postvakje voor maandag.
Succesquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Even een spelletje spelen
Mensen, tot later
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:09 schreef MissExpert het volgende:
THUIS. nu heerlijk stomend heet soppen en daarna voor school werken. noem mij nerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Lekkerquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:09 schreef MissExpert het volgende:
THUIS. nu heerlijk stomend heet soppen en daarna voor school werken. noem mij nerd
Hoi Samzz. Sinds wanneer ben je zo blij me te zien?quote:
Nerd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:09 schreef MissExpert het volgende:
ja. volgende week vakantie studeren gaat gewoon door hoor. nerdjequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker
SuccesStuderen is soms hard nodig
Niks mis meequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:12 schreef MissExpert het volgende:
[..]
ja. volgende week vakantie studeren gaat gewoon door hoor. nerdje
Ik vind je een leuke userquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Samzz. Sinds wanneer ben je zo blij me te zien?
Niet dat ik klaag, in tegendeel.
[..]
Nerd.
Dit stemt mij tevreden.quote:
Rond sinterklaas een weekje en de rest van de drie weken rond kerst en oud en nieuw.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dit stemt mij tevreden.
Samzz, vertel jij eens hoe je vanaf nu tot het einde van het jaar ca. 20 vakantiedagen (4 weken) zou inplannen?
Hmm, vanwaar deze spreiding? (interessant detail is hier waarschijnlijk wel dat ik niet van plan ben iets te doen met sinterklaas).quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rond sinterklaas een weekje en de rest van de drie weken rond kerst en oud en nieuw.
Grapjas, dat is gewoon de hele maand december dusquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rond sinterklaas een weekje en de rest van de drie weken rond kerst en oud en nieuw.
Ergens in november mag ook.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmm, vanwaar deze spreiding? (interessant detail is hier waarschijnlijk wel dat ik niet van plan ben iets te doen met sinterklaas).
Nee, ik zou ook nog een week in januari pakken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Grapjas, dat is gewoon de hele maand december dus
Hm, dat doet me eraan denken dat ik misschien beter half december tot half januari kan doen en dan ergens in the middle of nowhere oud en nieuw vieren.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ergens in november mag ook.
Meer omdat je dan tussendoor een weekje hebt en dan een langere vakantie rond de kerst en jaarwisseling. Mooiste tijd van het jaar.
Hmm, goed puntquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik zou ook nog een week in januari pakken.
Bij jou in bed denk ik.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet nog een plekje zoeken waar Bogey kan slapen, denk ik.
Waar liggen honden het liefst?
In hun mand. Voor de verwarming ?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Op de vloer bij een verwarming, of naast de bank of zo. Iig weg van de deuren.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat nooit. Allergie bro.quote:
Bij de verwarming moet wel kunnen, maar dan ligt die dicht bij de deur.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In hun mand. Voor de verwarming ?
Bij het raam zie ik de meeste honden liggen.
Liever in een hoekje dicht bij de mensen, of een hoekje ver van de mensen zodat hij zich terug kan trekken?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op de vloer bij een verwarming, of naast de bank of zo. Iig weg van de deuren.
Beide. Sjaak verplaatst zijn eigen kussen. De ene keer ligt hij bij ons, de andere keer aan de andere kant van de kamerquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat nooit. Allergie bro.
[..]
Bij de verwarming moet wel kunnen, maar dan ligt die dicht bij de deur.
[..]
Liever in een hoekje dicht bij de mensen, of een hoekje ver van de mensen zodat hij zich terug kan trekken?
Ik laat hem zijn eigen plekje wel zoeken dan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beide. Sjaak verplaatst zijn eigen kussen. De ene keer ligt hij bij ons, de andere keer aan de andere kant van de kamer.
Hellowquote:
Omdat ik een aap ben.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Hellow
Waarom spelt iedereen Bogie's naam zo moeilijk?
quote:
HELD.quote:
Kaneel, Gitaar, ex-schoonouders, vriendin ... Misschien nog wel meer mensen.quote:
Da fuqquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij heet officieel Beau-Guy. Maar ik hou niet van dat fancy gedoe.
Beetje een gay-naam wel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij heet officieel Beau-Guy. Maar ik hou niet van dat fancy gedoe.
Inderdaad ...quote:
Oh.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Kaneel, Gitaar, ex-schoonouders, vriendin ... Misschien nog wel meer mensen.
Golden Retriever.quote:
Seizoenskaart, jwzquote:
Same diff. Die hebben allemaal van die achterlijke namen.quote:
Kun je mij het adres nog eens DM'en?quote:
Geen idee. Mijn vorige Lab heette Nala. Maar de naam is niet van de fokker ofzo.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Same diff. Die hebben allemaal van die achterlijke namen.
De hond van een oude vriendin had 5 namen. Vijf!
Nog geneukt?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:40 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Heerlok.
Elk korreltje zand is weer van elke plekje huid.
Die van m'n oud vriendin wel, kwam bij een grote kennel weg. Kennel naam, verwijzing naar het nest, de pa en de ma en dan de naam zelfquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee. Mijn vorige Lab heette Nala. Maar de naam is niet van de fokker ofzo.
Ik ben nog maagdquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wou ik je net nog uitleggen maar jij moest weer zo nodig naar huis.
Vraag maar aan Kaneel, die geeft daar les in.quote:
Ja, ik ken het. Wat een onzin vind ik dat altijd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die van m'n oud vriendin wel, kwam bij een grote kennel weg. Kennel naam, verwijzing naar het nest, de pa en de ma en dan de naam zelf.
Dit klinkt weer alsof ik les geef in seks.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Vraag maar aan Kaneel, die geeft daar les in.
[..]
Ja, ik ken het. Wat een onzin vind ik dat altijd.
Van die nestjes waarbij alle namen met een B beginnen en dan de volgende met een C, etc.
Seks leraar.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit klinkt weer alsof ik les geef in seks.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar antwoord op je vraag.
Nee niet geneukt!
Jij??
Jammer. Ik ook niet hoor.quote:
Ik zou hoogstens vrouwen die maagd blijven tot op 18+ het een en ander kunnen leren.quote:
Ik weet wel iets beters om samen te doen.quote:
A, B, C snap ik wel. Handig voor de administratie. KWPN doet dat ook.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik ken het. Wat een onzin vind ik dat altijd.
Van die nestjes waarbij alle namen met een B beginnen en dan de volgende met een C, etc.
Bier drinken?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet wel iets beters om samen te doen.
Maar het zijn wel altijd van die deftige namen, sommige niet eens uit te spreken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
A, B, C snap ik wel. Handig voor de administratie. KWPN doet dat ook.
Bijvoorbeeld. Of een fles wijn opentrekken, een doos bonbons leegeten en naar Bridget Jones kijken.quote:
Ik zal de doos wel helemaal opvreten dan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Of een fles wijn opentrekken, een doos bonbons leegeten en naar Bridget Jones kijken.
In de aanbieidng bij de hoogfliet, 3 halen 2 betalen...quote:
Dat is wel dom, ja.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar het zijn wel altijd van die deftige namen, sommige niet eens uit te spreken.
Moet je alleen wel tot morgen wachtenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In de aanbieidng bij de hoogfliet, 3 halen 2 betalen...
3 voor 5 euro,restaurante pizza.
De supermarkt is dichtquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In de aanbieidng bij de hoogfliet, 3 halen 2 betalen...
3 voor 5 euro,restaurante pizza.
Tot morgenmiddag 4 uur jaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet je alleen wel tot morgen wachten
Tevens hoi!
Van mij mag je.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zal de doos wel helemaal opvreten dan.
Wat voor namen hebben paarden dan zoal?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel dom, ja.
Mijn vriendin fokt Shih tzu's, haar hondjes hebben toffe namen, Archimedes o.a..
In de paarden valt het wel mee, trouwens.
Cleo.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat voor namen hebben paarden dan zoal?
That's wat Rokje said.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zal de doos wel helemaal opvreten dan.
Tell me feraquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet wel iets beters om samen te doen.
Die van mij heet Rio, moest met een R, want Oldenburger. Maar het paard van m'n instructrice is van de V-jaargang en die heet Vico.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat voor namen hebben paarden dan zoal?
Ik heb een pak met mergpijpjes...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:54 schreef MissExpert het volgende:
[..]
En een doos opeten.
Ik lust geen wijn
Een doos opeten? Whatever floats your boat.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:54 schreef MissExpert het volgende:
[..]
En een doos opeten.
Ik lust geen wijn
Ik heb een piemel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb een pak met mergpijpjes...
Nog niet aangebroken?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nog best mooie/leuke namen over het algemeen. Maar een paar mag wel een iets deftige naam hebben, het is een edel dier.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die van mij heet Rio, moest met een R, want Oldenburger. Maar het paard van m'n instructrice is van de V-jaargang en die heet Vico.
Vriendin van me heeft een kleine fokkerij en haar paarden krijgen een toevoeging, maar hebben normale namen als Lowara, Arwen. Ik ken ik een Maxi, Joshua, Moonlight, Vira, Neusje en Billy.
Maar sommige paarden hebben wel aparte namen, vornamelijk Franse dieren; Nabab de Reve, Guidam de revel, Vigo d'Arsouilles.
Die namen die paarden hebben bij paardenraces vind ik altijd geweldig.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dan wel in het latijns
Unnilhexium, Unnilpentium etc
Duurt nog wel een half uurquote:
Ook lekkerquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:58 schreef MissExpert het volgende:
Ik heb gevuld speculaas en marsepijn
Ik heb geen idee wat voorn namen die paarden dragen...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Die namen die paarden hebben bij paardenraces vind ik altijd geweldig.
Ik noem Rio gewoon Bollie of Dikkopquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Nog best mooie/leuke namen over het algemeen. Maar een paar mag wel een iets deftige naam hebben, het is een edel dier.
Wat voor namen hebben die dan?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Die namen die paarden hebben bij paardenraces vind ik altijd geweldig.
Een half uur??? Wat voor oven heb je.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Duurt nog wel een half uurBut thanks anyway!
[..]
Ook lekker
Bij mij doet die er ook een kwartier over om voor te verwarmen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:59 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Een half uur??? Wat voor oven heb je.
Zat ik ook al te denken Vinniequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:59 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Traestammerquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:59 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Een oldskool oven. Eerst voorverwarmen, en dan nog in de ovenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zat ik ook al te denken Vinnie
Ik heb nog zo'n ouwe magnetron. Hij heeft alleen maar zo'n draaiknop en als ie klaar is doet ie "DING!"quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een oldskool oven. Eerst voorverwarmen, en dan nog in de oven
Echt de meest maffe dingen:quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat voorn namen die paarden dragen...
Hoe moeten ze dan heten?
Zo een hebben wij ookquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n ouwe magnetron. Hij heeft alleen maar zo'n draaiknop en als ie klaar is doet ie "DING!"
Man 'O War, Seabiscuit, Phar Lap, Zenyatta, Rachel Alexandra, om een paar grote namen te noemenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat voor namen hebben die dan?
Ik snap die nieuwe magnetrons met 47 kipontdooifuncties allemaal niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo een hebben wij ookAlleen dat is nog een vrij nieuwe
Cheap ass ding van de Blokker odzo
Ik ook niet. Ik heb een keer bij mijn ex een pizza daarin gebakken, precies zoals het zo zou moeten, maar uiteindelijk waren we een uur bezig en was het nog niet te etenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik snap die nieuwe magnetrons met 47 kipontdooifuncties allemaal niet.
Kijk eens bij de Arabieren of de mini paarden, daar komen soms namen voorbijquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:04 schreef Fera het volgende:
My Miss Aurelia, American Eclipse, Black Caviar, Handsomchamp ...
Welke pizza?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Pizza hebben? Ik heb er nog 1 over straks
Beide niet in huis. Heb echt niks in huisquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Melbatoast met pindakaas eten
Tosti in elkaar roken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lekkerquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee hoe het heet, maar met salami, ham, kaas en champignons die ik eraf haal
Elk fatsoenlijk huishouden heeft toch wel op z'n minst een pakkie macaroni is huis?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Beide niet in huis. Heb echt niks in huis
Pindakaasquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Pindakaas op melbatoast?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ooja, dat vast welquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Elk fatsoenlijk huishouden heeft toch wel op z'n minst een pakkie macaroni is huis?
Aioli.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:08 schreef twi het volgende:
Net een bruin opbakstokbrood met Allioli op
Hoe overleef je zoiets dan? Net zoiets als mensen zonder frituurpan! (Laatst was ik bij iemand die had nog zo'n pan op het fornuis, wat tof!)quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb helaas geen tosti-ijzer
Sowiesoquote:
Dankje, nu heb ik zin in een bolletje met boter en pure hagelslag. En normaal heb ik zoiets van: boterquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pindakaas. Pindakaas met hagelslag
.
gewoon..melbatoast met pindakaasquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe overleef je zoiets dan? Net zoiets als mensen zonder frituurpan! (Laatst was ik bij iemand die had nog zo'n pan op het fornuis, wat tof!)
Ik heb een spongebob tosti-ijzerquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb helaas geen tosti-ijzer
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb een spongebob tosti-ijzerEn een koekiemonster tosti-ijzer
Net snickersquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pindakaas. Pindakaas met hagelslag
.
Toddlers and tiara'squote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:08 schreef Fera het volgende:
Er staat weer zo'n programma op met 5-jarigen in huge ass prinsessenjurken met een spray tan. The horror.
Had je me toen mij Myra verteldquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Komt van Aeolus, god van de wind. ()
MY WHOLE LIFE IS A LIE!quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:10 schreef Watertornado het volgende:
Oeh, ik vond nog een klontje tosti tussen mijn tanden met mijn tong! Zulks een verrassing altijd!
Nee, ze hadden bruidsjurken aan en waren in the kerk, tha fuq.quote:
Waar haal je die dingen??quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb een spongebob tosti-ijzerEn een koekiemonster tosti-ijzer
Ik word echt oud.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je me toen mij Myra verteld.
[..]
Heb ze toen bij de Kruidvat of Blokker gehaaldquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waar haal je die dingen??
Ik haal wel een classic tosti-ijzer. Of 1tje in de vorm van een wolvenklem!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb ze toen bij de Kruidvat of Blokker gehaald
Oh, big fat gipsy wedding?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ze hadden bruidsjurken aan en waren in the kerk, tha fuq.
Pearl Jamquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:13 schreef kingtoppie het volgende:
Fucking kate bush deuntje bij het nummer ''release'' van ''pearl jam''
Dat is inderdaad beter voor als je iemand op bezoek krijgt en hij/zij ziet dat ding staanquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik haal wel een classic tosti-ijzer. Of 1tje in de vorm van een wolvenklem!
Ik vond eigenlijk alleen de 1e paar nummers van hun goed. De rest vond ik wat minder en heb ik niet meer gevolgdquote:
Geen idee, ik zit maar half op te letten. Het is nu op rtl 4. Ik denk dat je wel gelijk hebt.quote:
Mijn YT werkt niet echt mee, maar nee, nog nietquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vincentttttttttttttt
Ken je 'm al uit je hoofd?
Nu wil ik een poffertjespan met vormpjes in de vorm van dequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is inderdaad beter voor als je iemand op bezoek krijgt en hij/zij ziet dat ding staan. Je moet een grill halen btw, dat is nog beter. Kun je er ook hamburgers in bakken
[ afbeelding ]
Ga eens druk aan de studie danquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn YT werkt niet echt mee, maar nee, nog niet
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nu wil ik een poffertjespan met vormpjes in de vorm van de![]()
I'm on it.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ga eens druk aan de studie dan
Wat een machtig gevoel is dat ook.quote:
Die opluchting, geweldig.quote:
Ik heb dat nog meer als ik heel nodig moest plassen en het erg lang moest ophouden. Damn, ik kan daarna de hele wereld weer aan.quote:
Doet me weer denken aan dat plaatje van die man die anale seks voorstelde.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb dat nog meer als ik heel nodig moest plassen en het erg lang moest ophouden. Damn, ik kan daarna de hele wereld weer aan.
Wait, whut?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doet me weer denken aan dat plaatje van die man die anale seks voorstelde.
Dat is met de gitaar toch wat moeilijkerquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog even een paar keer lucht-drums spelen, dan moet het wel lukken
Kloptquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is met de gitaar toch wat moeilijker
Leren door luchtgitaar te spelen
Sowieso mensen die bij concerten luchtgitaar staan te spelen
Nu nog een paddestoeltje eten en Adventure Time kijken en je avond is weer cmopleet.quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is met de gitaar toch wat moeilijker
Leren door luchtgitaar te spelen
Sowieso mensen die bij concerten luchtgitaar staan te spelen
O, die, ja.quote:
Flipsel! Hoe was het feestje en de knuffels met je homovriendje?quote:
Ik moet die zin ooit gaan gebruikenquote:
Nee joh, alleen die zigeuners.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:30 schreef Fera het volgende:
Gaan ze n 8-jarige een spraytan geven. Deze wereld is naar de klote.
Ik kan nog wel meer voorbeelden bedenken, maar dan word ik helemaal depressief.quote:
Maar sowieso is de wereld verneukt, altijd al geweest.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan nog wel meer voorbeelden bedenken, maar dan word ik helemaal depressief.
Nee hoor, volgens mij was het prima voordat er mensen waren.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar sowieso is de wereld verneukt, altijd al geweest.
Om te spelen? Hmm ja ik kwam vanmiddag nog wel een speelbare tegen denk ik. Moet m alleen ff opzoeken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vincent
Heb jij nog ideeën voor nummers?
Ja okeequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee hoor, volgens mij was het prima voordat er mensen waren.
Genoeg mensen die er wel wat moois van proberen te maken, helaas zijn er van die idioten die alles afbreken/slopen/vergiftigen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee hoor, volgens mij was het prima voordat er mensen waren.
Ja, om te spelen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Om te spelen? Hmm ja ik kwam vanmiddag nog wel een speelbare tegen denk ik. Moet m alleen ff opzoeken.
Waar zou de wereld zijn zonder idiotenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Genoeg mensen die er wel wat moois van proberen te maken, helaas zijn er van die idioten die alles afbreken/slopen/vergiftigen.
Maar zonder mensen is de wereld een stuk beter af, daar geloof ik heilig in.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Genoeg mensen die er wel wat moois van proberen te maken, helaas zijn er van die idioten die alles afbreken/slopen/vergiftigen.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waar zou de wereld zijn zonder idioten
Beetje enge gedachte, ik moest aan zo'n gekke Duitser denken die de wereld ook beter vond zonder een bepaald soort mens.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar zonder mensen is de wereld een stuk beter af, daar geloof ik heilig in.
Slaap zoetjes!quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:36 schreef Samzz het volgende:
Zo, fris dekbedovertrek, zeit fur mein Film und danach, schlafen.
Toedeloooooeee.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:36 schreef Samzz het volgende:
Toedeloooooeee.
Auf Wiedersehen.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:36 schreef Samzz het volgende:
Toedeloooooeee.
Trusten Samzzquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:36 schreef Samzz het volgende:
Toedeloooooeee.
Mensen zoals die enge Duitser ben ik liever kwijt dan rijk. Maar mensen in het algemeen verpesten de wereld met hun egoďsme en hebzucht.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Beetje enge gedachte, ik moest aan zo'n gekke Duitser denken die de wereld ook beter vond zonder een bepaald soort mens.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Beetje enge gedachte, ik moest aan zo'n gekke Duitser denken die de wereld ook beter vond zonder een bepaald soort mens.
Daar zit wel wat in ja.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Mensen zoals die enge Duitser ben ik liever kwijt dan rijk. Maar mensen in het algemeen verpesten de wereld met hun egoďsme en hebzucht.
Ontken je het nu?quote:
Have fun.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:38 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga party hard tot 7 uur in de ochtend in amsterdam denk ik.
Nee. Je interpreteert Fera's uitspraak verkeerd en trekt een fucking vergelijking met Hitlerquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in ja.
[..]
Ontken je het nu?
Misschien wat zwartgallig gedacht, maar uiteindelijk verkloten we deze wereld. Ben al lang blij (en egoďstisch genoeg) dat ik het zelf niet mee hoef te maken. Maar wie weet, ik heb nog even te gaan, hoop ik.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in ja.
[..]
Ontken je het nu?
Ik snap wat je bedoelt, maar ik weet dat hij het niet op die manier meende.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Je interpreteert Fera's uitspraak verkeerd en trekt een fucking vergelijking met Hitler.
Ja, je zegt het zelf. Ik interpreteerde een uitspraak fout, is it a crime?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Je interpreteert Fera's uitspraak verkeerd en trekt een fucking vergelijking met Hitler.
Dat hoop ik ook voor jouquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien wat zwartgallig gedacht, maar uiteindelijk verkloten we deze wereld. Ben al lang blij (en egoďstisch genoeg) dat ik het zelf niet mee hoef te maken. Maar wie weet, ik heb nog even te gaan, hoop ik.
Ik ook. Maar dan nog, domme uitspraak.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar ik weet dat hij het niet op die manier meende.
Zonder mens de wereld beter af?quote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:38 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ga party hard tot 7 uur in de ochtend in amsterdam denk ik.
Ach, via tekst is interpretatie altijd een bitch.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dan nog, domme uitspraak.
Nee. jij VINDT het een domme uitspraak.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dan nog, domme uitspraak.
Wel als je met die enge Duitser gaat strooien. Denk een beetje na, alsjeblieft. Fera snapt je, maar iemand anders zou het heel anders op kunnen vatten.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, je zegt het zelf. Ik interpreteerde een uitspraak fout, is it a crime?
[..]
Dat hoop ik ook voor jou
Overbevolking, hebzucht, destructiviteit (is dit geen woord?).quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zonder mens de wereld beter af?
Allicht, we putten het wel een beetje uit allemaal met onze overbevolking...
Daarom is zo een 1 kind politiek ook helemaal niet erg oid...
En daarom is het ook niet erg dat er afrikaantjes sterven, wat wel erg is is dat ze ongegeneerd 12 kinderen uitpoepen per vrouw vanaf hun 15e wat vervolgens dood gaat aan honger.... Dat is sick.
1 keer gebruiken is strooien. Mijn definitie van strooien wijkt af van de jouwe.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel als je met die enge Duitser gaat strooien. Denk een beetje na, alsjeblieft. Fera snapt je, maar iemand anders zou het heel anders op kunnen vatten.
Just sayin.
Nee, dat is wel een woord.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Overbevolking, hebzucht, destructiviteit (is dit geen woord?).
Ja, maar hij gaf het fout aan met de spelling, maar gaf geen andere opties. Toen twijfelde ik even over mezelf.quote:
Je bent hopelijk slim genoeg om te snappen wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
1 keer gebruiken is strooien. Mijn definitie van strooien wijkt af van de jouwe.
Ooh, ik begrijp je wel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent hopelijk slim genoeg om te snappen wat ik bedoel.
Ja hij is wel slim genoeg om te snappen wat jij bedoelt...quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent hopelijk slim genoeg om te snappen wat ik bedoel.
Ik vind ook wel eens iets jammer.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ooh, ik begrijp je wel.
Vind het alleen jammer dat je er zo'n punt van moet maken.
Biertje erbijquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:46 schreef Fera het volgende:
Gezellig, zo'n zaterdagavond. Moeten we vaker doen.
Je voelt het samenkomen, de gezelligheid, het delen van dingen. Heerlijk.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:46 schreef Fera het volgende:
Inderdaad.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:46 schreef Fera het volgende:
Die saamhorigheid is niet te missen inderdaad.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Je voelt het samenkomen, de gezelligheid, het delen van dingen. Heerlijk.
Eén grote familie.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Je voelt het samenkomen, de gezelligheid, het delen van dingen. Heerlijk.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:47 schreef Samzz het volgende:
Yeah, ik ga. Kunnen jullie gezellig verder babbelen.
De grootste familie van Nederland, de Tros FOK!quote:
Trusten.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:47 schreef Samzz het volgende:
Yeah, ik ga. Kunnen jullie gezellig verder babbelen.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
De grootste familie van Nederland, de Tros FOK!
Je moet ook even dat streepje door ''de'' doenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
De grootste familie van Nederland, de Tros FOK!
Ik vind het wel wat hebben, de FOK!.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je moet ook even dat streepje door ''de'' doen
De FOK!squote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben, de FOK!.
Begon leuk..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |