Ik voel je broeder.quote:
Ja, maar ik geil toch ook niet op iedereen?quote:
Ach dit gestuntel in oktober ben ik wel gewend, doen ze ieder jaar.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eens.
Wel mooi dat ajax punten liet liggen.
Wie zegt dat het waar is dat iedereen op iedereen geilt ?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik voel je broeder.
[..]
Ja, maar ik geil toch ook niet op iedereen?
Dan sta je daar op een kaal en verlaten pleinquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach dit gestuntel in oktober ben ik wel gewend, doen ze ieder jaar.
In mei sta ik gewoon weer op een plein ergens in Amsterdam.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan sta je daar op een kaal en verlaten plein
Erg is dat héquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:54 schreef Newbie114 het volgende:
Tering eind lopen naar die bagage hal
Wedden van niet?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan sta je daar op een kaal en verlaten plein
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:56 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Klopt, zo verbrand ik mijn wintervoorraad vet
Al zin in morgen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:56 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Klopt, zo verbrand ik mijn wintervoorraad vet
Laat me even een momentje hier over na denken... Ja dat denk ik.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij denkt dat ajax kampioen wordt?
Oké, ik denk van niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Laat me even een momentje hier over na denken... Ja dat denk ik.
Ik verwacht 5 seconden na de "entree" natuurlijk wel een telefoontje natuurlijk.quote:
Deed ik ook hoorquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:58 schreef heloef het volgende:
Net terug in Nederland en meteen FOK!ken.
Newbie is een eckte eckte.
Het is de schuld van KPN, ze bieden gratis internet aan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:58 schreef heloef het volgende:
Net terug in Nederland en meteen FOK!ken.
Newbie is een eckte eckte.
Geen beltegoed.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik verwacht 5 seconden na de "entree" natuurlijk wel een telefoontje natuurlijk.
Dan verwacht ik een goed verslag. Met voorblad en inhoudsopgave, in mijn postvakje voor maandag.quote:
Geen fapvoer voor kaneelquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan verwacht ik een goed verslag. Met voorblad en inhoudsopgave, in mijn postvakje voor maandag.
Succesquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Even een spelletje spelen
Mensen, tot later
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:09 schreef MissExpert het volgende:
THUIS. nu heerlijk stomend heet soppen en daarna voor school werken. noem mij nerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
Lekkerquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:09 schreef MissExpert het volgende:
THUIS. nu heerlijk stomend heet soppen en daarna voor school werken. noem mij nerd
Hoi Samzz. Sinds wanneer ben je zo blij me te zien?quote:
Nerd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:09 schreef MissExpert het volgende:
ja. volgende week vakantie studeren gaat gewoon door hoor. nerdjequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker
SuccesStuderen is soms hard nodig
Niks mis meequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:12 schreef MissExpert het volgende:
[..]
ja. volgende week vakantie studeren gaat gewoon door hoor. nerdje
Ik vind je een leuke userquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Samzz. Sinds wanneer ben je zo blij me te zien?
Niet dat ik klaag, in tegendeel.
[..]
Nerd.
Dit stemt mij tevreden.quote:
Rond sinterklaas een weekje en de rest van de drie weken rond kerst en oud en nieuw.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dit stemt mij tevreden.
Samzz, vertel jij eens hoe je vanaf nu tot het einde van het jaar ca. 20 vakantiedagen (4 weken) zou inplannen?
Hmm, vanwaar deze spreiding? (interessant detail is hier waarschijnlijk wel dat ik niet van plan ben iets te doen met sinterklaas).quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rond sinterklaas een weekje en de rest van de drie weken rond kerst en oud en nieuw.
Grapjas, dat is gewoon de hele maand december dusquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rond sinterklaas een weekje en de rest van de drie weken rond kerst en oud en nieuw.
Ergens in november mag ook.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmm, vanwaar deze spreiding? (interessant detail is hier waarschijnlijk wel dat ik niet van plan ben iets te doen met sinterklaas).
Nee, ik zou ook nog een week in januari pakken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Grapjas, dat is gewoon de hele maand december dus
Hm, dat doet me eraan denken dat ik misschien beter half december tot half januari kan doen en dan ergens in the middle of nowhere oud en nieuw vieren.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ergens in november mag ook.
Meer omdat je dan tussendoor een weekje hebt en dan een langere vakantie rond de kerst en jaarwisseling. Mooiste tijd van het jaar.
Hmm, goed puntquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik zou ook nog een week in januari pakken.
Bij jou in bed denk ik.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet nog een plekje zoeken waar Bogey kan slapen, denk ik.
Waar liggen honden het liefst?
In hun mand. Voor de verwarming ?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Op de vloer bij een verwarming, of naast de bank of zo. Iig weg van de deuren.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat nooit. Allergie bro.quote:
Bij de verwarming moet wel kunnen, maar dan ligt die dicht bij de deur.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In hun mand. Voor de verwarming ?
Bij het raam zie ik de meeste honden liggen.
Liever in een hoekje dicht bij de mensen, of een hoekje ver van de mensen zodat hij zich terug kan trekken?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op de vloer bij een verwarming, of naast de bank of zo. Iig weg van de deuren.
Beide. Sjaak verplaatst zijn eigen kussen. De ene keer ligt hij bij ons, de andere keer aan de andere kant van de kamerquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat nooit. Allergie bro.
[..]
Bij de verwarming moet wel kunnen, maar dan ligt die dicht bij de deur.
[..]
Liever in een hoekje dicht bij de mensen, of een hoekje ver van de mensen zodat hij zich terug kan trekken?
Ik laat hem zijn eigen plekje wel zoeken dan.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beide. Sjaak verplaatst zijn eigen kussen. De ene keer ligt hij bij ons, de andere keer aan de andere kant van de kamer.
Hellowquote:
Omdat ik een aap ben.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Hellow
Waarom spelt iedereen Bogie's naam zo moeilijk?
quote:
HELD.quote:
Kaneel, Gitaar, ex-schoonouders, vriendin ... Misschien nog wel meer mensen.quote:
Da fuqquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij heet officieel Beau-Guy. Maar ik hou niet van dat fancy gedoe.
Beetje een gay-naam wel.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij heet officieel Beau-Guy. Maar ik hou niet van dat fancy gedoe.
Inderdaad ...quote:
Oh.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Kaneel, Gitaar, ex-schoonouders, vriendin ... Misschien nog wel meer mensen.
Golden Retriever.quote:
Seizoenskaart, jwzquote:
Same diff. Die hebben allemaal van die achterlijke namen.quote:
Kun je mij het adres nog eens DM'en?quote:
Geen idee. Mijn vorige Lab heette Nala. Maar de naam is niet van de fokker ofzo.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Same diff. Die hebben allemaal van die achterlijke namen.
De hond van een oude vriendin had 5 namen. Vijf!
Nog geneukt?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:40 schreef MissExpert het volgende:
[..]
Heerlok.
Elk korreltje zand is weer van elke plekje huid.
Die van m'n oud vriendin wel, kwam bij een grote kennel weg. Kennel naam, verwijzing naar het nest, de pa en de ma en dan de naam zelfquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee. Mijn vorige Lab heette Nala. Maar de naam is niet van de fokker ofzo.
Ik ben nog maagdquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wou ik je net nog uitleggen maar jij moest weer zo nodig naar huis.
Vraag maar aan Kaneel, die geeft daar les in.quote:
Ja, ik ken het. Wat een onzin vind ik dat altijd.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die van m'n oud vriendin wel, kwam bij een grote kennel weg. Kennel naam, verwijzing naar het nest, de pa en de ma en dan de naam zelf.
Dit klinkt weer alsof ik les geef in seks.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Vraag maar aan Kaneel, die geeft daar les in.
[..]
Ja, ik ken het. Wat een onzin vind ik dat altijd.
Van die nestjes waarbij alle namen met een B beginnen en dan de volgende met een C, etc.
Seks leraar.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit klinkt weer alsof ik les geef in seks.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Vraag maar aan Kaneel, die geeft daar les in.
Maar antwoord op je vraag.
Nee niet geneukt!
Jij??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |