babequote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
wenkbrauwen getrimd, geplukt en bijgevurfd
Nu nog ff leren lachen op de foto
[ afbeelding ]
Ziet er netjes uit zo!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:20 schreef Sylvana het volgende:
Owja, en heb mijn nieuwe organizers van Make-up your stash vandaag ook binnengekregen
Kwastenbak:
[ afbeelding ]
Everyday-bakje
[ afbeelding ]
3 op een rijquote:
Ik denk het niet dan, want ik zie al 14 kleurtjes met shimmer en een klein beetje glitter, voor awat ik zo kan zien zijn er maar 4 normale kleurtjes ... maar ik heb nog geen goed licht in mijn huis (ja ik woon hier al een jaarquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
3 op een rij
Maar mooi dat je hem al binnen hebt
Ik had over dit pallet op vorige pagina nog vraag gesteld (of het ook iets is voor mensen die niet van al te veel glitters en shimmers houden) Maar niemand heeft gereageerd. Dus kun jij dat vertellen?
Hmm oké, denk niet dat deze dan wat voor mij is idd. Ben toch meer van de naturelle kleurenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik denk het niet dan, want ik zie al 14 kleurtjes met shimmer en een klein beetje glitter, voor awat ik zo kan zien zijn er maar 4 normale kleurtjes ... maar ik heb nog geen goed licht in mijn huis (ja ik woon hier al een jaar) dus ik kijk morgen wel even bij daglicht okay! Maar ik denk dat deze dan iets voor je is! Zal ook wel even fotos maken
Nee dan zal ie idd niet voor jou zijnquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hmm oké, denk niet dat deze dan wat voor mij is idd. Ben toch meer van de naturelle kleuren
Nee dan sowieso niet. Dan is je naked veel beterquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hmm oké, denk niet dat deze dan wat voor mij is idd. Ben toch meer van de naturelle kleuren
Ik zou wat blush opdoen ipv alleen bronzing powder, nu is je hele gezicht 'dezelfde kleur' als je snapt wat ik bedoel, dan valt de foundation meer op dan als je een beetje blush op je wangen doet.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:59 schreef Sylvana het volgende:
Oké, scheelt idd weer een boel geld
Wat vinden jullie van mijn foto's?
Dankjewel en ik heb ook een donkere kleur in mijn crease gebruikt, maar dat valt een beetje weg op de foto. In het echt zie je wel duidelijk verschil. Blush heb ik een beetje een haat-liefde verhouding mee, vind het zelf wel mooi, maar als ik bijvoorbeeld bij de voetbal kom met blush op denken ze altijd dat ik net seks heb gehadquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou wat blush opdoen ipv alleen bronzing powder, nu is je hele gezicht 'dezelfde kleur' als je snapt wat ik bedoel, dan valt de foundation meer op dan als je een beetje blush op je wangen doet.
En ik zou bij je ogen een donkerder kleurtje aan de buitenkant doen (in de crease, heet dat zo? Help me out dames die de terminologie onder de knie hebben..) dan krijg je iets meer diepte in plaats van een golden shiny oppervlak.
en dat, bijvoorbeeld met die witte kwast op je foto. Beetje in de blush dippen en dan op je jukbeenderen naar buiten toe aanbrengen. Niet te dicht richting je neus, maar eerder richting je oor. Anders lijkt het inderdaad zo'n bolle rooie toetquote:
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zou er ook nog een eyeliner (donkerbruin ofzo) bij knallen Sylvana, en inderdaad een wat donkerdere kleur in je crease (en onderste wimperrand).
Maar ziet er gaaf uit! Mooie spullen, maar ook mooi aangebracht
En meer lachen, ziet er wat gezelliger uit
Dankjewel en eyeliner en ik zijn nog steeds niet echt een goeie combinatie. Krijg dat er nog steeds niet fatsoenlijk opquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
en dat, bijvoorbeeld met die witte kwast op je foto. Beetje in de blush dippen en dan op je jukbeenderen naar buiten toe aanbrengen. Niet te dicht richting je neus, maar eerder richting je oor. Anders lijkt het inderdaad zo'n bolle rooie toet
Oké dan ga ik dat morgen ook eens proberen! Want heb wel zo'n eyelinerstift gekocht een tijd geleden, maar dat was toch niet echt een succesquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Slanted eyeliner kwastje (of dun stevig oogschaduw kwastje) in donkerbruine oogschaduw vegen, beetje aftikken en dan langs je wimpers halen. Dat ziet er zacht, natuurlijk uit en is super makkelijk
Gewoon proberenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:56 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Oké dan ga ik dat morgen ook eens proberen! Want heb wel zo'n eyelinerstift gekocht een tijd geleden, maar dat was toch niet echt een succesEn vloeibare eyeliner al helemaal niet, tenzij ik voor gothic door wil gaan
Ja ik heb de naked2 iddquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gewoon proberen
Je had Naked 2 ook gekocht toch? De 2e kleur van rechts is heel erg geschikt om te gebruiken, boven je bovenste wimpers wat dikker en onder je onderste wimpers klein beetje (zachter duwen en minder oogschaduw gebruiken).
Proberen, je kunt het altijd weer afhalen
dat van mij zit regelmatig anders en ik vind het tof dat je er zo heerlijk mee kunt wisselenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 21:02 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja ik heb de naked2 iddEn dat is idd het voordeel van make-up, als het er niet uitziet kun je het er zo weer afhalen
Zo'n schuin kwastje heb ik wel, van Sigmaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:06 schreef Cheerful het volgende:
Ik maak ook liever een eyelinerstreepje met oogschaduw dan met echte eyeliner, dat staat meteen zo hard. Meestal doe ik bruin oogpotlood met daaroverheen donkerbruine oogschaduw. Een schuin kwastje werkt bij mij ook het beste, zowel boven als onder mijn oog. Die van Essence is prima en niet duur!
Echt jammer he, ze kunnen zoveel meer uit die winkel halen als ze er een paar capabele verkoopsters zouden neerzetten. Soms loopt er wel een vertegenwoordiger van een bepaald merk rond ( bijv Benefit) dat is dan echt een verademingquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:57 schreef megamandy het volgende:
Was vandaag in de Sephora (Vice gescoord) en toen zag ik bij het schap van Urban Decay dat ze zo'n plastic ding hadden waar je de juiste foundationkleur zou kunnen vinden door dat op je huid te houden.
Volgens wij werkte het wel, maar heb niets geprobeerd ivm te weinig tijd. Je zag echt verschil per kleurvak op je huid. Wel handig aangezien die mensen van de Sephora zelf er geen verstand van hebben
Vroeg ook of het Smokes Palette in de vaste collectie zat maar ze keken mij aan alsof ze het in Keulen hoorden donderenToen heb ik maar snel mijn Vice betaald.
Die loopt hier ook een paar dagen rond inderdaad en die is dan ook altijd druk bezig.quote:Op zondag 28 oktober 2012 07:51 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Echt jammer he, ze kunnen zoveel meer uit die winkel halen als ze er een paar capabele verkoopsters zouden neerzetten. Soms loopt er wel een vertegenwoordiger van een bepaald merk rond ( bijv Benefit) dat is dan echt een verademing
Verkoopsters zijn meestal best dom jaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:57 schreef megamandy het volgende:
Was vandaag in de Sephora (Vice gescoord) en toen zag ik bij het schap van Urban Decay dat ze zo'n plastic ding hadden waar je de juiste foundationkleur zou kunnen vinden door dat op je huid te houden.
Volgens wij werkte het wel, maar heb niets geprobeerd ivm te weinig tijd. Je zag echt verschil per kleurvak op je huid. Wel handig aangezien die mensen van de Sephora zelf er geen verstand van hebben
Vroeg ook of het Smokes Palette in de vaste collectie zat maar ze keken mij aan alsof ze het in Keulen hoorden donderenToen heb ik maar snel mijn Vice betaald.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Verkoopsters zijn meestal best dom ja. Ik had het in Nordstrom toen ik op zoek wa snaar een Nordstrom exclusive van Butter London. Verkoopster zegt dat 'ie op is, maar dat ik Sephora wel kon checken?
.
Nee, dat is toch juist wat je werk leuk en uitdagend maakt? Zoveel mogelijk weten zodat je iedereen goed kan helpen. Heck, als ik in de Kruidvat mensen hoor twijfelen over dingen van Essence of Catrice help ik ze altijd alquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]!!!
Ik snap dit soort zooi echt niet he. Als ik voor een merk zou werken zou ik juist alle ins en outs willen weten om je werk goed te kunnen doen
exactquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, dat is toch juist wat je werk leuk en uitdagend maakt? Zoveel mogelijk weten zodat je iedereen goed kan helpen. Heck, als ik in de Kruidvat mensen hoor twijfelen over dingen van Essence of Catrice help ik ze altijd al.
Wat je zegt. Ik neem ook echt geen advies aan van iemand die er niet netjes uit ziet. Zeker in zo'n winkel is het belangrijk dat je make-up goed aangebracht is.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:57 schreef Cheerful het volgende:
Ik sta er ook altijd van te kijken hoe weinig kennis sommige verkoopsters hebben, vooral bij winkels als Douglas en Ici Paris XL. Dat leid ik voornamelijk af aan hoe ze er uit zien, van die dikke oranje foundation en zo. Hoe kan je iemand een fatsoenlijk advies geven als je het zelf niet eens weet?Gelukkig zijn er in de stad waar ik winkel ook wel een paar, vaak jongere, meiden die het wčl begrepen hebben.
Nee hoorquote:
dan kun je een potlood i.p.v. vloeibare eyeliner gebruiken. Veel minder hard.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:37 schreef deadly_kiss het volgende:
Bruin komt op hetzelfde uit... komt door mijn montuur![]()
De blauwe was een oogpotlood van bourjois met een beetje metallic erin.. ik dacht misschien pakt het dan iets meer licht... maar nee![]()
Ik weet gewoon niet meer hoe ik mijn ogen mooi kan opmaken...
tot een jaar of 4 geleden droeg ik nog regelmatig lenzen als ik bijvoorbeeld ging stappen en dan droeg ik ook best wel wat opvallendere oog-make-up ... maar nu is het gewoon zo dat als ik klaar ben met opmaken en ik zet mijn bril op.. lijkt het net alsof ik op mn ogen ben geslagen ofzodie bril vervormd alles
Clinique heeft iets van 20 verschillende foundations in hun assortiment, dus moet je eerst even zeggen over welke je het hebt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:56 schreef koekii het volgende:
Gebruikt er iemand hier foundation van Clinique? Ik heb last van een glimmende huid en ik wil weten hoe de foundation op je gezicht aanslaat (voelt het goed, matterende effect?)
Hoe zet je de eyeliner? Tussen je wimpers of erboven?quote:Op maandag 29 oktober 2012 21:37 schreef deadly_kiss het volgende:
Bruin komt op hetzelfde uit... komt door mijn montuur![]()
De blauwe was een oogpotlood van bourjois met een beetje metallic erin.. ik dacht misschien pakt het dan iets meer licht... maar nee![]()
Ik weet gewoon niet meer hoe ik mijn ogen mooi kan opmaken...
tot een jaar of 4 geleden droeg ik nog regelmatig lenzen als ik bijvoorbeeld ging stappen en dan droeg ik ook best wel wat opvallendere oog-make-up ... maar nu is het gewoon zo dat als ik klaar ben met opmaken en ik zet mijn bril op.. lijkt het net alsof ik op mn ogen ben geslagen ofzodie bril vervormd alles
ja maar bruin en zwart is te donker zoals ik al zei.. daarom ging ik blauw proberenquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan kun je een potlood i.p.v. vloeibare eyeliner gebruiken. Veel minder hard.
En blauw, zeker metallic blauw, is een koele, harde kleur. Warm bruin is dat dan weer helemaal niet. Dus maakt veel verschil.
Er zijn vele tinten bruin, heel licht tot heel donker. Er zijn vele producten. Er zijn vele manieren van aanbrengen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:05 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
ja maar bruin en zwart is te donker zoals ik al zei.. daarom ging ik blauw proberen![]()
ik kan toch nooit de enige zijn met dit probleem
Draag zelf altijd lenzen, als ik dan met mijn bril ook make-up op heb ziet het ook vreemd uit. Maar dat komt meer omdat ik het niet gewend ben.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:11 schreef deadly_kiss het volgende:
pffss quote knop werkt weer eens niet :x
@Megamandy, Ik zet het altijd zo dun mogenlijk tegen mijn wimpers aan, mijn bril laat het namelijk nog dikker lijken![]()
Ik ben momenteel echt in een make-up dip!
Wil zoveel.. maar durf niks meer vanwege die lompe bril![]()
Het staat gewoon zo anders als ik mn bril opzet ik durf zelfs niet meer met opvallende kleuren in de weer, enkel naturelkleurel![]()
ik doe het nu met potlood trouwens om het minder hard te laten lijken... vroeger deed ik het altijd met vloeibare maar daar heb ik het geduld niet meer voor
Ik heb zelf ook een bril, en ik draag ook wel veel natuurtinten, maar ook vaak donkere kleuren maar dan wel met een knalkleur zoals turkoise. Probeer anders een lijntje te zetten met gewoon oogschaduw, doe ik ook altijd want met eyeliner word het idd te 'hard'. Of ik doe met oogpotlood, en dan uitsmudgenquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:11 schreef deadly_kiss het volgende:
pffss quote knop werkt weer eens niet :x
@Megamandy, Ik zet het altijd zo dun mogenlijk tegen mijn wimpers aan, mijn bril laat het namelijk nog dikker lijken![]()
Ik ben momenteel echt in een make-up dip!
Wil zoveel.. maar durf niks meer vanwege die lompe bril![]()
Het staat gewoon zo anders als ik mn bril opzet ik durf zelfs niet meer met opvallende kleuren in de weer, enkel naturelkleurel![]()
ik doe het nu met potlood trouwens om het minder hard te laten lijken... vroeger deed ik het altijd met vloeibare maar daar heb ik het geduld niet meer voor
Haha, die bedoel ik dus welquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:24 schreef deadly_kiss het volgende:
Nivea blauwe blik...
toch niet deze he?![]()
http://img.dooyoo.co.uk/GB_EN/orig/0/0/3/7/9/37967.jpg
VroegAh kwam er altijd een vrouwtje bij mn moeder (voor kunstnagels) en die had altijd zo'n glimmend peentjes achtige zonnebank kop![]()
Ik had altijd zo'n last van droge handen in de winter en gebruikte in de winter dus altijd die nivea.. dat stond dan ook bij mn moeder dr handverzorgings shit...
Dus dat blik kwam ter sprake.. dat ik altijd mn handen er zo lekker mee in het vet zette, vertelde ze gewoon doodleuk dat zij dat altijd als gezichtscreme gebruikt![]()
Sindsdien moet ik altijd aan haar oranje glimmende hoofd denken bij dat blik![]()
maargoed LB![]()
Ik heb ook een vraagje, ik ben sinds kort weer een beetje aan het stunten met eyeliner ik heb dit al jaaaren niet meer gedragen vanwege mijn bril die mijn ogen kleiner maakt.. en die eyeliner maakt het dus inimini![]()
Ik heb blond haar en groene ogen, beetje bleke huid.
Zwart is weer zo zwart, maar zelfs als ik blauw op doe bijvoorbeeld, lijkt het net zo donker als zwart achter mijn bril
I know, maar ik verveelde me nogal. Ach, het heeft geholpenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 08:51 schreef Stormqueen het volgende:
oh, nou als er een paar uur niet gepost wordt maak ik me geen zorgen, 't is geen SC ofzo
ligt er aan, hoe bedreven ben je, welke kleur wil je, welk effect wil je? Er zijn honderden goede eyelinersquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 23:07 schreef Smijn. het volgende:
Kunnen jullie mij misschien een goede eyeliner aanraden voor boven mijn ogen? Ik heb er niet zo veel verstand van, maar vind het wel altijd mooi.
De standaard korting? Die heb ik wel gekregen op mijn naked 2.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:05 schreef -Peach het volgende:
Weten jullie of de sephora kortingsactie ook geldt voor palettes? Hoor verschillende geluiden...op facebook iemand die wel de korting kreeg maar pas nadat er naar het hoofdkantoor was gebeld omdat de verkoopsters dachten van niet?
Nee die huidige actie, 2e product 50%...quote:Op woensdag 31 oktober 2012 13:42 schreef Louboutin het volgende:
[..]
De standaard korting? Die heb ik wel gekregen op mijn naked 2.
Volgens mij had Debsterr in een ander topic gezegd dat er alleen 15% op zatquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:08 schreef -Peach het volgende:
[..]
Nee die huidige actie, 2e product 50%...
Hmm ok, dan hoef ik niet perse voor de 18e er heen...wel flauw dat het niet op palettes geldtquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Volgens mij had Debsterr in een ander topic gezegd dat er alleen 15% op zat
Het ligt ook een beetje aan de verpakking, want hoe minder bacterien erbij kunnen komen, hoe langer houdbaar (lijkt mij). Ik gebruik ook niet elke dag foundation, ik heb die van mij nu ongeveer een jaar en hij is nog prima. Een foundation die ik 3 jaar had, ging schiften. Dus dan heb je een beetje een indicatie.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:07 schreef Mss het volgende:
Weten jullie hoe het zit met de houdbaarheid van vloeibare foundations? Ik zit te overwegen om een flesje mac foundation aan te schaffen maar gebruik dat spul verre van dagelijks. Het zou dus zonde zijn als ik dan op een gegeven moment de helft weg zou moeten gooien.
Ik heb nu die brushcleaner van MAC. Daarmee maak ik ze meteen na gebruik mee schoon. Dan is ergste viezigheid er wel uit. Echt wassen in een sopje doe ik 1 keer in de 3/4 weken, maar heb ook niet elke dag make-up op. Als ik elke dag zou gebruiken dan zou ik het wel 1 keer in de week/14 dagen doen denk ik.quote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:21 schreef Cheerful het volgende:
Kwasten gewassenDoen jullie dat vaak? Ik doe het echt veel te weinig...
Ik heb mezelf trouwens plechtig voorgenomen vanaf morgen elke dag (behalve als ik de hele dag thuis ben) make-up te gaan dragen. Ja, dat doe ik dan mooi op de 1e van de maand, omdat het dan 'klopt' (ik ben volgens mij licht autistisch).
Ligt volledig aan soort foundation, verpakking, manier van gebruiken (hoe vaak issie open etc) en de luchtvochtigheid en ranzigheid van de lucht in jouw kamer waar je 'm bewaartquote:Op woensdag 31 oktober 2012 16:07 schreef Mss het volgende:
Weten jullie hoe het zit met de houdbaarheid van vloeibare foundations? Ik zit te overwegen om een flesje mac foundation aan te schaffen maar gebruik dat spul verre van dagelijks. Het zou dus zonde zijn als ik dan op een gegeven moment de helft weg zou moeten gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 27 mei 2012 14:43 schreef Nuchterheid het volgende:[/b]
Het is algemeen bekend dat Russen altijd dronken zijn.
[b]Op donderdag 4 oktober 2012 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:[/b]
Ik heb geen sixpack, maar een fust.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Vooral dat laatste jongequote:Op woensdag 31 oktober 2012 21:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ligt volledig aan soort foundation, verpakking, manier van gebruiken (hoe vaak issie open etc) en de luchtvochtigheid en ranzigheid van de lucht in jouw kamer waar je 'm bewaart
quote:Op donderdag 1 november 2012 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
Je kijkt er te blij bijGoed gelukt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het hoeft ook niet wat bijzonders te zijn, als je maar iets doet als je dat zelf graag wilt. En idd volhoudenquote:Op donderdag 1 november 2012 18:19 schreef Cheerful het volgende:
Haha, gewoon simpel: foundation, poeder, lichte oogschaduw op het bewegende ooglid en bruin in de arcadeboog, oogpotlood, mascara, lipgloss. Niks bijzonders, maar ik heb mezelf eraan gehouden!Nu volhouden...
Bij mij ligt het denk ik ook niet aan de make-up, maar aan mijn eet/leefpatroon van het moment. Maar geef mijn huid gewoon even goed de tijd om weer te normaliseren en paar dagen zonder make-up is ook geen rampquote:Op donderdag 1 november 2012 19:49 schreef Cheerful het volgende:
O, bij mij heeft make-up daar nooit invloed op, mits ik het er 's avonds goed afhaal natuurlijk. Irritant is dat, als je huid zo onrustig is. Ik weet er helaas alles van.
Als je alleen maar last van wallen hebt zou ik alleen een goede concealer gebruiken en geen foundation. Concealer gebruik je alleen onder je ogen, niet op de rest van je gezicht. Om wallen te camoufleren heb je een roze camouflage nodig. Je kunt bijvoorbeeld het concealerpaletje van Catrice (Kruidvat) kopen. Daar zitten meerdere kleuren in, waaronder een roze om wallen te verbergen.quote:Op donderdag 1 november 2012 23:26 schreef Mignon het volgende:
Volgens mij bestaat er geen foundation die daadwerkelijk goed is voor je huid en daar baal ik echt van. Ikzelf gebruik nooit foundation, totaal geen ervaring mee want ik heb - al zeg ik het zelf - echt een perfecte huid. Ik heb zelden last van puisten en heb simpelweg geen andere hindernissen.
Nu heb ik sinds kort echt ontzettend last van wallen en stoort het mij echt zo erg dat ik heb besloten om maar foundation te gaan smeren - totdat mijn wallen weer normaal worden. Maargoed, hoe weet ik welke foundation het beste bij mij past? Welk merk is echt perfect en levert ook echt prima resultaten? Het moet er zo natuurlijk mogelijk uitzien.
Ik ben zoveel mogelijk informatie aan het verzamelen, van vriendinnen, beautyblogs en ook maar meningen van een forum, dus ik ben benieuwd.
quote:Op zondag 4 november 2012 08:49 schreef Cheerful het volgende:
Ik heb vannacht over Vice gedroomd, zou het een teken zijn?
Vaak last van je ogen? Neem dan Clinique mascara. Zelfs mijn moeder trekt het en zij heeft altijd last van haar ogen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 16:42 schreef Natalie het volgende:
[..]
Wat je zegt. Ik neem ook echt geen advies aan van iemand die er niet netjes uit ziet. Zeker in zo'n winkel is het belangrijk dat je make-up goed aangebracht is.
Was laatst bij de Douglas op zoek naar mascara men over het algemeen niet allergisch op reageert. Kreeg ik advies van een jongedame die 'geen idee' had, maar wel wist te vertellen dat in Clinique geen parfum zat, en daarmee was het dus meteen een uitzondering. Zo deed ze het overkomen.. Kwam er een collega van haar bij, en die zei dat er in mascara sowieso nooit parfum zat. Lekker duidelijk allemaal
Gedaan, maar daar reageert m'n huid helaas ook op.quote:Op zondag 4 november 2012 11:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vaak last van je ogen? Neem dan Clinique mascara. Zelfs mijn moeder trekt het en zij heeft altijd last van haar ogen.
Yves Rocher misschien? Daar koopt m'n moeder haar mascara (en wat andere producten) altijd omdat ze steeds last had van andere merken.quote:Op zondag 4 november 2012 12:38 schreef Natalie het volgende:
[..]
Gedaan, maar daar reageert m'n huid helaas ook op.
Nee, die heb ik nog niet geprobeerd.quote:Op zondag 4 november 2012 12:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Yves Rocher misschien? Daar koopt m'n moeder haar mascara (en wat andere producten) altijd omdat ze steeds last had van andere merken.
38 euro na de standaard 15% kortingquote:Op zondag 4 november 2012 12:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
Weet iemand wat het Vice palette kost bij Sephora?
Huh, waarom mag je hem nou nog niet gebruiken dan?quote:Op zondag 4 november 2012 12:30 schreef Debsterr het volgende:
Ik kijk af en toe even naar m'n Vice palette, moet nog even wachten tot ik 'm mag gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |