abonnement Unibet Coolblue
pi_118503800
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 16:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
wenkbrauwen getrimd, geplukt en bijgevurfd :9
Nu nog ff leren lachen op de foto :P

[ afbeelding ]
babe :9~ die kleur op je lippen is echt mooi!
pi_118503811
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 18:20 schreef Sylvana het volgende:
Owja, en heb mijn nieuwe organizers van Make-up your stash vandaag ook binnengekregen O+

Kwastenbak:

[ afbeelding ]

Everyday-bakje :)

[ afbeelding ]
Ziet er netjes uit zo! :D
pi_118503816
IK HEB MIJN VICE PALLET BINNEN _O_
pi_118503917
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 18:40 schreef Sharana_LV het volgende:
IK HEB MIJN VICE PALLET BINNEN _O_
3 op een rij :D

Maar mooi dat je hem al binnen hebt _O_

Ik had over dit pallet op vorige pagina nog vraag gesteld (of het ook iets is voor mensen die niet van al te veel glitters en shimmers houden) Maar niemand heeft gereageerd. Dus kun jij dat vertellen?
pi_118504011
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 18:42 schreef Sylvana het volgende:

[..]

3 op een rij :D

Maar mooi dat je hem al binnen hebt _O_

Ik had over dit pallet op vorige pagina nog vraag gesteld (of het ook iets is voor mensen die niet van al te veel glitters en shimmers houden) Maar niemand heeft gereageerd. Dus kun jij dat vertellen?
Ik denk het niet dan, want ik zie al 14 kleurtjes met shimmer en een klein beetje glitter, voor awat ik zo kan zien zijn er maar 4 normale kleurtjes ... maar ik heb nog geen goed licht in mijn huis (ja ik woon hier al een jaar :') ) dus ik kijk morgen wel even bij daglicht okay! Maar ik denk dat deze dan iets voor je is! Zal ook wel even fotos maken
pi_118504048
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 18:45 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ik denk het niet dan, want ik zie al 14 kleurtjes met shimmer en een klein beetje glitter, voor awat ik zo kan zien zijn er maar 4 normale kleurtjes ... maar ik heb nog geen goed licht in mijn huis (ja ik woon hier al een jaar :') ) dus ik kijk morgen wel even bij daglicht okay! Maar ik denk dat deze dan iets voor je is! Zal ook wel even fotos maken
Hmm oké, denk niet dat deze dan wat voor mij is idd. Ben toch meer van de naturelle kleuren :)
pi_118504220
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 18:46 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Hmm oké, denk niet dat deze dan wat voor mij is idd. Ben toch meer van de naturelle kleuren :)
Nee dan zal ie idd niet voor jou zijn ;) Is idd behoorlijk wat glitter en shimmer. Enkel de onderste rij zou dan interessant zijn voor je en daar is imho het palette te duur voor ;) Kun je beter bij je naked blijven als je die kleuren 'veiliger' vindt :Y

Taartje hubba hubba :9~ Die lipkleur is zoooo gaaf O+ :9
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
pi_118504248
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 18:46 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Hmm oké, denk niet dat deze dan wat voor mij is idd. Ben toch meer van de naturelle kleuren :)
Nee dan sowieso niet. Dan is je naked veel beter :D
pi_118504545
Oké, scheelt idd weer een boel geld :)

Wat vinden jullie van mijn foto's?
pi_118504766
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 18:59 schreef Sylvana het volgende:
Oké, scheelt idd weer een boel geld :)

Wat vinden jullie van mijn foto's?
Ik zou wat blush opdoen ipv alleen bronzing powder, nu is je hele gezicht 'dezelfde kleur' als je snapt wat ik bedoel, dan valt de foundation meer op dan als je een beetje blush op je wangen doet.

En ik zou bij je ogen een donkerder kleurtje aan de buitenkant doen (in de crease, heet dat zo? Help me out dames die de terminologie onder de knie hebben..) dan krijg je iets meer diepte in plaats van een golden shiny oppervlak.
pi_118504830
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 19:05 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ik zou wat blush opdoen ipv alleen bronzing powder, nu is je hele gezicht 'dezelfde kleur' als je snapt wat ik bedoel, dan valt de foundation meer op dan als je een beetje blush op je wangen doet.

En ik zou bij je ogen een donkerder kleurtje aan de buitenkant doen (in de crease, heet dat zo? Help me out dames die de terminologie onder de knie hebben..) dan krijg je iets meer diepte in plaats van een golden shiny oppervlak.
Dankjewel en ik heb ook een donkere kleur in mijn crease gebruikt, maar dat valt een beetje weg op de foto. In het echt zie je wel duidelijk verschil. Blush heb ik een beetje een haat-liefde verhouding mee, vind het zelf wel mooi, maar als ik bijvoorbeeld bij de voetbal kom met blush op denken ze altijd dat ik net seks heb gehad :') Dus misschien dat jullie tips hebben voor een blush die een beetje natuurlijk oogt? :)

[ Bericht 3% gewijzigd door _Hestia_ op 27-10-2012 19:14:08 ]
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 20:06:38 #212
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_118507121
Gewoon niet te dik opbrengen
吴 曼 迪
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 20:38:33 #213
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_118508379
Ik zou er ook nog een eyeliner (donkerbruin ofzo) bij knallen Sylvana, en inderdaad een wat donkerdere kleur in je crease (en onderste wimperrand).

Maar ziet er gaaf uit! Mooie spullen, maar ook mooi aangebracht :Y
En meer lachen, ziet er wat gezelliger uit :P

Taartje, staat u goed mevrâtjuh!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 20:40:28 #214
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_118508455
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 20:06 schreef megamandy het volgende:
Gewoon niet te dik opbrengen
en dat, bijvoorbeeld met die witte kwast op je foto. Beetje in de blush dippen en dan op je jukbeenderen naar buiten toe aanbrengen. Niet te dicht richting je neus, maar eerder richting je oor. Anders lijkt het inderdaad zo'n bolle rooie toet ;)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_118508912
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 20:38 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zou er ook nog een eyeliner (donkerbruin ofzo) bij knallen Sylvana, en inderdaad een wat donkerdere kleur in je crease (en onderste wimperrand).

Maar ziet er gaaf uit! Mooie spullen, maar ook mooi aangebracht :Y
En meer lachen, ziet er wat gezelliger uit :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 20:40 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

en dat, bijvoorbeeld met die witte kwast op je foto. Beetje in de blush dippen en dan op je jukbeenderen naar buiten toe aanbrengen. Niet te dicht richting je neus, maar eerder richting je oor. Anders lijkt het inderdaad zo'n bolle rooie toet ;)
Dankjewel en eyeliner en ik zijn nog steeds niet echt een goeie combinatie. Krijg dat er nog steeds niet fatsoenlijk op :( Maar zal morgen eens kijken of met donkere kleuren mooier staat :) En ik haat foto's van mezelf maken, sta er altijd raar op, en als ik probeer te lachen helemaal. Dus vond dit al heel wat ;) En zal dan toch maar weer eens kijken voor een blush :)
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 20:54:36 #216
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_118508964
Slanted eyeliner kwastje (of dun stevig oogschaduw kwastje) in donkerbruine oogschaduw vegen, beetje aftikken en dan langs je wimpers halen. Dat ziet er zacht, natuurlijk uit en is super makkelijk :Y
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_118509051
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 20:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Slanted eyeliner kwastje (of dun stevig oogschaduw kwastje) in donkerbruine oogschaduw vegen, beetje aftikken en dan langs je wimpers halen. Dat ziet er zacht, natuurlijk uit en is super makkelijk :Y
Oké dan ga ik dat morgen ook eens proberen! Want heb wel zo'n eyelinerstift gekocht een tijd geleden, maar dat was toch niet echt een succes :') En vloeibare eyeliner al helemaal niet, tenzij ik voor gothic door wil gaan :')
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 21:00:04 #218
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_118509177
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 20:56 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Oké dan ga ik dat morgen ook eens proberen! Want heb wel zo'n eyelinerstift gekocht een tijd geleden, maar dat was toch niet echt een succes :') En vloeibare eyeliner al helemaal niet, tenzij ik voor gothic door wil gaan :')
Gewoon proberen :)

Je had Naked 2 ook gekocht toch? De 2e kleur van rechts is heel erg geschikt om te gebruiken, boven je bovenste wimpers wat dikker en onder je onderste wimpers klein beetje (zachter duwen en minder oogschaduw gebruiken).
Proberen, je kunt het altijd weer afhalen :)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_118509265
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 21:00 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Gewoon proberen :)

Je had Naked 2 ook gekocht toch? De 2e kleur van rechts is heel erg geschikt om te gebruiken, boven je bovenste wimpers wat dikker en onder je onderste wimpers klein beetje (zachter duwen en minder oogschaduw gebruiken).
Proberen, je kunt het altijd weer afhalen :)
Ja ik heb de naked2 idd :) En dat is idd het voordeel van make-up, als het er niet uitziet kun je het er zo weer afhalen :)
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 21:03:16 #220
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_118509308
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 21:02 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja ik heb de naked2 idd :) En dat is idd het voordeel van make-up, als het er niet uitziet kun je het er zo weer afhalen :)
dat van mij zit regelmatig anders en ik vind het tof dat je er zo heerlijk mee kunt wisselen *O*
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_118514337
Ik maak ook liever een eyelinerstreepje met oogschaduw dan met echte eyeliner, dat staat meteen zo hard. Meestal doe ik bruin oogpotlood met daaroverheen donkerbruine oogschaduw. Een schuin kwastje werkt bij mij ook het beste, zowel boven als onder mijn oog. Die van Essence is prima en niet duur!
pi_118514784
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 23:06 schreef Cheerful het volgende:
Ik maak ook liever een eyelinerstreepje met oogschaduw dan met echte eyeliner, dat staat meteen zo hard. Meestal doe ik bruin oogpotlood met daaroverheen donkerbruine oogschaduw. Een schuin kwastje werkt bij mij ook het beste, zowel boven als onder mijn oog. Die van Essence is prima en niet duur!
Zo'n schuin kwastje heb ik wel, van Sigma :)
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 23:57:10 #223
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_118516684
Was vandaag in de Sephora (Vice gescoord O-) ) en toen zag ik bij het schap van Urban Decay dat ze zo'n plastic ding hadden waar je de juiste foundationkleur zou kunnen vinden door dat op je huid te houden.
Volgens wij werkte het wel, maar heb niets geprobeerd ivm te weinig tijd. Je zag echt verschil per kleurvak op je huid. Wel handig aangezien die mensen van de Sephora zelf er geen verstand van hebben :P

Vroeg ook of het Smokes Palette in de vaste collectie zat maar ze keken mij aan alsof ze het in Keulen hoorden donderen :') Toen heb ik maar snel mijn Vice betaald.
吴 曼 迪
  FOK!fossiel zondag 28 oktober 2012 @ 07:51:45 #224
1455 Keroppi
kool kikker
pi_118524908
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 oktober 2012 23:57 schreef megamandy het volgende:
Was vandaag in de Sephora (Vice gescoord O-) ) en toen zag ik bij het schap van Urban Decay dat ze zo'n plastic ding hadden waar je de juiste foundationkleur zou kunnen vinden door dat op je huid te houden.
Volgens wij werkte het wel, maar heb niets geprobeerd ivm te weinig tijd. Je zag echt verschil per kleurvak op je huid. Wel handig aangezien die mensen van de Sephora zelf er geen verstand van hebben :P

Vroeg ook of het Smokes Palette in de vaste collectie zat maar ze keken mij aan alsof ze het in Keulen hoorden donderen :') Toen heb ik maar snel mijn Vice betaald.
Echt jammer he, ze kunnen zoveel meer uit die winkel halen als ze er een paar capabele verkoopsters zouden neerzetten. Soms loopt er wel een vertegenwoordiger van een bepaald merk rond ( bijv Benefit) dat is dan echt een verademing :)
Chick on a mission
  zondag 28 oktober 2012 @ 07:54:36 #225
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_118524923
quote:
1s.gif Op zondag 28 oktober 2012 07:51 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Echt jammer he, ze kunnen zoveel meer uit die winkel halen als ze er een paar capabele verkoopsters zouden neerzetten. Soms loopt er wel een vertegenwoordiger van een bepaald merk rond ( bijv Benefit) dat is dan echt een verademing :)
Die loopt hier ook een paar dagen rond inderdaad en die is dan ook altijd druk bezig.
吴 曼 迪
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')