De stadionweg naar de rijnstraat is wel echt een prachtig stuk Amsterdam hoor. En ook vrij typisch voor de stad, met al die bouw in Amsterdamse School stijl. Vervolgens langs de Amstel en ouderkerk, dat is misschien niet typisch Amsterdam maar wel erg mooi. Daarna wordt het even wat minder, over een industrieterrein. En ook het stuk door Oost is niet echt boeiend. Daarna wordt het echter weer mooi. Vlak langs het centrum over de maurits/stadhouderskade, langs het tropenmuseum, het rijks en vervolgens het meest amsterdamse park van de stad in, het vondelpark.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:10 schreef Philosocles het volgende:
Apart parcours, zo hooguit tegen de rand van de stad aan. Ik snap wel dat de kinderkopkens en bruggen van de grachtengordel afvallen omdat er tijden moeten worden neergezet, maar toch jammer dat blijkbaar geen enkel typisch stukje Amsterdam kan worden gepasseerd.
Morgen misschien ff naar de zuidkant van 't Vondelpark wandelen om die Afrikanen voorbij te zien stuiven.
Volgens mij heb ik die vorig jaar met de halve marathon nog ingehaald (12594 was het volgens mijquote:
Eurosport 2 heeft er geen last van! Lekker beetje luisteren wat die Britten van Amsterdam vinden en van Butter enzo.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:23 schreef danos het volgende:
Wel slim om naast de stadionspeaker te gaan zitten met je commentatorhuisje.
Duurde heel lang voordat die 500 meter te gaan boog er kwam op het Stadionplein, daarom twijfelde ik net, maar het lukte hem toch! Leuk, zeker nadat het vorig jaar op 9 tellen misging.quote:
Dat is niet best inderdaad... 7 km/uur gemiddeld. Dan kun je hem waarschijnlijk niet meer uitlopen, vanwege de limiettijd.quote:Op zondag 21 oktober 2012 10:44 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die vorig jaar met de halve marathon nog ingehaald (12594 was het volgens mij)!
![]()
Halve marathon start 4 uur later en je komt het grootste deel over het laatste deel van het marathon parcours, dus die man had er toen al ruim 5 uur opzitten en was pas bij de 35 kilometer of zo...
Gaat eigenlijk nergens over zulke tijden, want het is meer wandelen, maar ja...
Dan bij deze een beetje respect van een loperquote:Op zondag 21 oktober 2012 19:24 schreef StephanL het volgende:
Mocht vandaag verkeersregelaars rol op mij nemen bij de marathon. Heb het zelf heel leuk gehad zo mijn eerste marathon, maar sommige mensenDan heb ik het over mensen die willen steken met de fiets of lopend. Totaal geen respect voor de lopers omdat ze "haast" hebben, maar nogmaals vond de dag zelf geslaagd
quote:Op zondag 21 oktober 2012 21:50 schreef thettes het volgende:
[..]
Dan bij deze een beetje respect van een loperwaar stond je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |