Hahaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Word je te oud om te stappen Marko?
Je wilt iets gratis weggeven, dus lijkt me van wel.quote:
Laat maar even staan hoor. Niet alles wat gratis is, gaat meteen door naar FHF. Daar ligt de focus vooral op de hulpbehoevende FOK!-kersquote:
Ah, oké.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:55 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Laat maar even staan hoor. Niet alles wat gratis is, gaat meteen door naar FHF. Daar ligt de focus vooral op de hulpbehoevende FOK!-kers
Ben je alweer kroos-vrij?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:10 schreef slangpie het volgende:
Kom ze vanavond opmaken, ik ben er ook
Bestaan die dan?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:55 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Laat maar even staan hoor. Niet alles wat gratis is, gaat meteen door naar FHF. Daar ligt de focus vooral op de hulpbehoevende FOK!-kers
Je zou ze de kost moeten geven....dan ga je zelf faillietquote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:12 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Je zou ze de kost moeten geven....dan ga je zelf failliet
-Bar/Cafe/Dancing Mensink Reutemquote:
Dieka zou ik bewaren, die heeft ook zalen waar voornamelijk ouderen komen. New York Hengelo is zo goed als faillietquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 06:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
-Bar/Cafe/Dancing Mensink Reutem
-Club NL Mallorca
-Lucky Rijssen
-Dieka Markelo
-New York Hengelo
-Discotheek Veronica Mallorca
Het gaat maar om 2/3 muntjes van elke kroeg hoor
Je mag ze hebben hoor.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:07 schreef bosatlas het volgende:
Heb interesse in lucky muntjes, eventueel ga ik volgende week sinds 2 jaar weer eens dieka maar wil niet alle muntjes ivm andere geïnteresseerden
Ik heb niet veel muntjes hoorquote:Op vrijdag 2 november 2012 22:03 schreef bosatlas het volgende:
Als het echt niet erg is wil ik ze graag hebben en geef ervan er wel een rondje:)
Is het geen probleem om ze te versturen aangezien ik omgeving deventer woon? Uiteraard betaal ik kosten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |