Hahaquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Word je te oud om te stappen Marko?
Laat maar even staan hoor. Niet alles wat gratis is, gaat meteen door naar FHF. Daar ligt de focus vooral op de hulpbehoevende FOK!-kersquote:
Ah, oké.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:55 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Laat maar even staan hoor. Niet alles wat gratis is, gaat meteen door naar FHF. Daar ligt de focus vooral op de hulpbehoevende FOK!-kers
Ben je alweer kroos-vrij?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:10 schreef slangpie het volgende:
Kom ze vanavond opmaken, ik ben er ook
Bestaan die dan?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 19:55 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Laat maar even staan hoor. Niet alles wat gratis is, gaat meteen door naar FHF. Daar ligt de focus vooral op de hulpbehoevende FOK!-kers
Je zou ze de kost moeten geven....dan ga je zelf faillietquote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 21:12 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Je zou ze de kost moeten geven....dan ga je zelf failliet
-Bar/Cafe/Dancing Mensink Reutemquote:
Dieka zou ik bewaren, die heeft ook zalen waar voornamelijk ouderen komen. New York Hengelo is zo goed als faillietquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 06:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
-Bar/Cafe/Dancing Mensink Reutem
-Club NL Mallorca
-Lucky Rijssen
-Dieka Markelo
-New York Hengelo
-Discotheek Veronica Mallorca
Het gaat maar om 2/3 muntjes van elke kroeg hoor
Je mag ze hebben hoor.quote:Op vrijdag 2 november 2012 21:07 schreef bosatlas het volgende:
Heb interesse in lucky muntjes, eventueel ga ik volgende week sinds 2 jaar weer eens dieka maar wil niet alle muntjes ivm andere geïnteresseerden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |