Deze heb ik opstaanquote:Op zondag 21 oktober 2012 02:03 schreef D_tjuh het volgende:
Dit nummer heb ik loeihard op staan om weg te dromen
quote:Op zondag 21 oktober 2012 02:07 schreef Staal het volgende:
[..]
Deze heb ik opstaan
Ben intussen bezig met huishouden omdat dat ook nog bijgehouden moet worden.
Maar als iemand schrijft weg te te dromen... Dat vind ik tof. Zet het hierna op.
Hallo Maarkisaaquote:
Ik doe even mee. Met een koptelefoon op mijn harses.quote:
Beste album ooitquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 21:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Hele album staat op. Blijft een pareltje
quote:
Toen dat album uit kwam bestond die andere muziek nog nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 22:41 schreef The_Hives het volgende:
[..]![]()
dat komt niet overeen met de rest van de muziek die je draait!
Als mensen geinteresseerd waren in je playlist was één van je 50 posts vanavond wel op z'n minst gequote.quote:
Okee dan. Spannendquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:43 schreef P8 het volgende:
[..]
Als mensen geinteresseerd waren in je playlist was één van je 50 posts vanavond wel op z'n minst gequote.
Ho rustig aan. Het is namelijk sowieso tamelijk debiel om te gaan zitten posten naar welke muziek je luistert. Who the fuck cares? En toch wordt het gepost. Ik kom heel af en toe in deze reeks. Ik vind het leuk om nummers te zien die ik even vergeten was. Maar waarom ikzelf op een zeker moment, weekend, paar wijntjes op vrolijk muziek post? Of zoals op dit moment, Simon and Garfunkel draai, het is mijn stemming. Muziek dat ik nu luister en dat iets met me doet. Laten we wel zijn, wie the fuck op FOK! maalt om mijn stemming. Toch posten we hier.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:43 schreef P8 het volgende:
[..]
Als mensen geinteresseerd waren in je playlist was één van je 50 posts vanavond wel op z'n minst gequote.
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:52 schreef Staal het volgende:
[..]
Ho rustig aan. Het is namelijk sowieso tamelijk debiel om te gaan zitten posten naar welke muziek je luistert. Who the fuck cares? En toch wordt het gepost. Ik kom heel af en toe in deze reeks. Ik vind het leuk om nummers te zien die ik even vergeten was. Maar waarom ikzelf op een zeker moment, weekend, paar wijntjes op vrolijk muziek post? Of zoals op dit moment, Simon and Garfunkel draai, het is mijn stemming. Muziek dat ik nu luister en dat iets met me doet. Laten we wel zijn, wie the fuck op FOK! maalt om mijn stemming. Toch posten we hier.
Cool story. Je punt?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:52 schreef Staal het volgende:
[..]
Ho rustig aan. Het is namelijk sowieso tamelijk debiel om te gaan zitten posten naar welke muziek je luistert. Who the fuck cares? En toch wordt het gepost. Ik kom heel af en toe in deze reeks. Ik vind het leuk om nummers te zien die ik even vergeten was. Maar waarom ikzelf op een zeker moment, weekend, paar wijntjes op vrolijk muziek post? Of zoals op dit moment, Simon and Garfunkel draai, het is mijn stemming. Muziek dat ik nu luister en dat iets met me doet. Laten we wel zijn, wie the fuck op FOK! maalt om mijn stemming. Toch posten we hier.
Hier:quote:
quote:
Prachtige track, inderdaad. Ga hem gelijk downloaden.quote:
Ben Liebrand is echt de man die het mixen heeft uitgevondenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:46 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Die eerste track vooral
Heel het album is echt briljant.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:47 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Prachtige track, inderdaad. Ga hem gelijk downloaden.
mijn ouders draaide die track vroeger vaakquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Ben Liebrand is echt de man die het mixen heeft uitgevonden
Ik bleef altijd wakker voor zijn mixen om 2 uur snachts bij Veronica.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:49 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
mijn ouders draaide die track vroeger vaak
Eensquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:48 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Heel het album is echt briljant.
Heeft hij gemixt bij Veronica?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik bleef altijd wakker voor zijn mixen om 2 uur snachts bij Veronica.
om 2 uur snachts vrijdag/zaterdag. en later bij Curry en van Inkel. De minimixquote:Op woensdag 24 oktober 2012 23:53 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Heeft hij gemixt bij Veronica?Wist ik niet eens
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |