SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking about thinking of you. ♫
nou, waar zijn ze danquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:36 schreef shifto het volgende:
kheb nieuwe schoenen schoenenzal zo ff picz posten want zijn bazen dingen
van 4chan zekerquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:00 schreef AapO het volgende:
[..]
pas maar op he, ik weet hoe je chloroform maakt
Moet je op een zakdoekje doen en mensen aan laten ruiken, dan vallen ze in slaap. Kan je verkrachten enzoquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Moet je op een zakdoekje doen en mensen aan laten ruiken, dan vallen ze in slaap. Kan je verkrachten enzo
DJ heeft het druk, net als ikquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:43 schreef shifto het volgende:
[..]![]()
Typisch dat BDH het komt uitleggen!
BDH, waar is DJ?
overigens kan me vriendin dat soort dingen maken, die kwam ermee xD die maakt medicijnen for a livingquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Moet je op een zakdoekje doen en mensen aan laten ruiken, dan vallen ze in slaap. Kan je verkrachten enzo
Blijven de dames maar wegrennen Shifty?quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:31 schreef shifto het volgende:
Beter maakt ze dan wat goeie shit voor mij
Lol wait whut? Ik ben Shifto, niet BDHquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:46 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Blijven de dames maar wegrennen Shifty?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Lol wait whut? Ik ben Shifto, niet BDH
Ik wil gewoon relaxende middelen om na alle seks eens een keer goed te ontspannen
Noem je mij dik?quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Jij hebt het ook zo bijzonder zwaar he
Acceptatie van je probleem is de eerste stap op weg naar herstelquote:
Of de laatste. Als je hebt geaccepteerd hoe je eruit ziet, kan herstel nog heel lang duren.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:16 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Acceptatie van je probleem is de eerste stap op weg naar herstel
ik ben juist na een stapel seks zo ontspannen als een vaatdoekquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Lol wait whut? Ik ben Shifto, niet BDH
Ik wil gewoon relaxende middelen om na alle seks eens een keer goed te ontspannen
Voel je je zo vies en gebruikt na de seks, arme jij..quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:55 schreef shifto het volgende:
Slapen na seks is wel mega relaxed idd, maar ik wil altijd douchen,
als ik in soest zuid blijf pitten, kan ik langer blijven liggenquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:56 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Na goede seks ben je inderdaad beiden gewoon heerlijk ontspannen
Doe je blijkbaar toch iets verkeerd Shifty
En seks voor je werk? Dan zou ik rond 5.nogwat in de ochtend seks moeten hebben, nou over het algemeen ben ik er als ik wakker word rond dat tijdstip niet voor in de stemming.
Weetje hoeveel ik zweet na een uur hengsten, ik lig inderdaad veel beter als ik weer helemaal schoon ben enzoquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Voel je je zo vies en gebruikt na de seks, arme jij..
ik vind doucheseks overratedquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:02 schreef shifto het volgende:
[..]
Weetje hoeveel ik zweet na een uur hengsten, ik lig inderdaad veel beter als ik weer helemaal schoon ben enzosowieso afterseks in de douche is nooit verkeerd
Je mag je ding ook met mijn ding doenquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
ik vind doucheseks overratedik wil dan mn ding doen en onder de fckingkraan staan verdomme
mohmi; de romantiek zelve
![]()
afterseks is geen seks, dat is knuffelen en zoenen en andere gayass shit doen die dan altijd heel logisch en leuk lijktquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
ik vind doucheseks overratedik wil dan mn ding doen en onder de fckingkraan staan verdomme
![]()
LOL, ik vind het probleem meer dat water weliswaar nat is, maar gvd schuurt gvd!quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
![]()
Het kan wel als jijzelf niet direct onder de straal staatquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]
LOL, ik vind het probleem meer dat water weliswaar nat is, maar gvd schuurt gvd!Geen doucheseks voor MR.
Dat combineert niet zo lekker neequote:Op maandag 22 oktober 2012 13:13 schreef shifto het volgende:
of van dat siliconen glijmiddelshit stoot water af!
true, maar (even plat gezegd) als ik geil/nat ben onder douche, spoelt de douchekop dat niet weg als ik dat niet wil, hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]
LOL, ik vind het probleem meer dat water weliswaar nat is, maar gvd schuurt gvd!Geen doucheseks voor MR.
Ik denk dat ik dat niet zo goed zou kunnen voorkomen, met mijn afwezigheid altijd.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:27 schreef MohMi het volgende:
[..]
true, maar (even plat gezegd) als ik geil/nat ben onder douche, spoelt de douchekop dat niet weg als ik dat niet wil, hoor
quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:33 schreef BarrieButsers het volgende:
Gaat een keer over seks, gelijk stormloop topic
je zou de SC in SEX moeten zienquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:33 schreef BarrieButsers het volgende:
Gaat een keer over seks, gelijk stormloop topic
Logisch tochquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
je zou de SC in SEX moeten zienen daar gaat het zelfs nog maar heel soms over seks
Juist als je zo kort een relatie hebt, ben je een konijntje hè?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:43 schreef AapO het volgende:
och kijk toch, iemand laat het woord sex vallen hoor, en de meeste met een relatie van 2 weken gaan loos xD
Lol, meneer zit in een sleur hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:43 schreef AapO het volgende:
och kijk toch, iemand laat het woord sex vallen hoor, en de meeste met een relatie van 2 weken gaan loos xD
Je kan het precies zien jaquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:43 schreef AapO het volgende:
Houdt niet op hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Juist als je zo kort een relatie hebt, ben je een konijntje hè?
zoiets jaquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:54 schreef BarrieButsers het volgende:
MohMi nu ook in een relatie trouwens?![]()
ik heb sowieso niet echt vriendinnenquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:56 schreef muhahaha het volgende:
MohMi, heb je geen vrijgezelle vriendinnen?
Je zal het niet geloven maar die kan ik prima vinden zonder enige hulp. Ik rol een vrouwelijk FOK! account en ik moet ze letterlijk van me afslaan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
ik heb sowieso niet echt vriendinnenmaar als je nog leuke, vrijgezelle mannen zoekt, hoor ik het wel xD
Het is meer een hypothetische stellingquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:07 schreef shifto het volgende:
Wat is je vrouwen fok account?en why, hoe kwam je erop die te maken?
Zou wel echt awesome zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is meer een hypothetische stelling
Wel een paar mooie plaatjes in je fobo plaatsen
Inderdaadquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De meet zou een rare wending krijgen ja
Dat zou een leuke grap kunnen zijn, zeker als je ziet hoe sommige reageren op nieuw vleeschquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
InderdaadOf dat je een vrouwelijk account hebt en daarmee in allemaal SEXSC gaat posten, gruwelijk meelullen tegen mannen enzo. En dan als ze om foto's vragen ineens een foto van je eigen sturen.
Het moment van foto's uitwisselen negeren. En dan met je mannenaccount zeggen dat je hebt gemeet enzo. Best geloofwaardig dan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zou een leuke grap kunnen zijn, zeker als je ziet hoe sommige reageren op nieuw vleesch.
Jammer dat het maar 1 keer werkt, alles word direct gerapporteerd in het topic.
Gemeet en meteen all de way mocht en dan in het topic klef tegen elkaar reagerenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het moment van foto's uitwisselen negeren. En dan met je mannenaccount zeggen dat je hebt gemeet enzo. Best geloofwaardig dan.
Jaquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gemeet en meteen all de way mocht en dan in het topic klef tegen elkaar reageren
Inderdaad. Las zelfs iets van dat eentje tientallen fbaccounts had incl. reageren op elkaar enzo. Om maar voor te houden dat ''ze'' echt was. Maargoed bij zoiets is het meer een ziekte dan een geintje.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het kan echt wel, er zijn genoeg trollen die het lang genoeg volhielden
Die zou zo opgenomen kunnen wordenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Inderdaad. Las zelfs iets van dat eentje tientallen fbaccounts had incl. reageren op elkaar enzo. Om maar voor te houden dat ''ze'' echt was. Maargoed bij zoiets is het meer een ziekte dan een geintje.
ik ken nog wel zon verhaal van iemand die richard heet , die zat dus erg lang te chatten met zon griet, en kwam er na een half jaar achter dat het een jong ventje was dat gregory heette xDquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het kan echt wel, er zijn genoeg trollen die het lang genoeg volhielden
Opnemen en nooit meer vrij laten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die zou zo opgenomen kunnen worden![]()
Sowieso voeg ik niet iedereen toe aan fb, alleen diegene die ik ook echt gemeet heb
Ernstig.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:23 schreef AapO het volgende:
[..]
ik ken nog wel zon verhaal van iemand die richard heet , die zat dus erg lang te chatten met zon griet, en kwam er na een half jaar achter dat het een jong ventje was dat gregory heette xD
quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:23 schreef AapO het volgende:
[..]
ik ken nog wel zon verhaal van iemand die richard heet , die zat dus erg lang te chatten met zon griet, en kwam er na een half jaar achter dat het een jong ventje was dat gregory heette xD
lolquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ken wel een verhaal van zo een gast die heel zielig deed over zijn vriendin en daardoor geld kreeg van andere FOK!kers. Dat is nog best een rel geweest.
Hufter was dat.
Klopt idd ja!quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ken wel een verhaal van zo een gast die heel zielig deed over zijn vriendin en daardoor geld kreeg van andere FOK!kers. Dat is nog best een rel geweest.
Hufter was dat.
Als je dat alleen in het begin van je relatie bent, doe je iets grondig verkeerdquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Juist als je zo kort een relatie hebt, ben je een konijntje hè?
True, maar dat was even aan AapO gericht om te zeggen dat het juist normaal is als je daar iets meer op gefixeerd bent als je net iets hebt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Als je dat alleen in het begin van je relatie bent, doe je iets grondig verkeerd
Eensch! Ik kom ook altijd pas losser als ik langer met iemand ben, in den beginne lukt het me echt niet om me 100% te geven, hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Als je dat alleen in het begin van je relatie bent, doe je iets grondig verkeerd
True, je moet toch eerst een beetje verkennen en kijken hoe ver je kan gaan bij elkaar.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
Eensch! Ik kom ook altijd pas losser als ik langer met iemand ben, in den beginne lukt het me echt niet om me 100% te geven, hoorVertrouwensissues ditdsat
![]()
Konijnraket dat je d'r bentquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
True, maar dat was even aan AapO gericht om te zeggen dat het juist normaal is als je daar iets meer op gefixeerd bent als je net iets hebt.
En ik denk niet dat dat heel snel af zal nemen, mezelf en mijn vriend kennende.
Nou daar lijkt het wel op ja.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dooie boel, allemaal aan het ketsen
Behalve wijquote:Op maandag 22 oktober 2012 21:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou daar lijkt het wel op ja.
Ohquote:
Oja, ik vind het erg leuk voor shifto en mohmiquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh![]()
Ik ben blij voor de rest. Ze hebben eindelijk een leven enzo.
Ook echt in dat topic ja.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja, ik vind het erg leuk voor shifto en mohmi
We hebben elkaar begin dit jaar leren kennen in het exen topic. Dat ging overigens snel over in een andere sc
Toevallig jaquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ook echt in dat topic ja.Hebben jullie al vaak gemeet enzo?
Ik dacht in eerste instantie dat jij met mohmi aan het daten was.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Toevallig ja![]()
Ik heb 2x bij shifto geweest waar mohmi bij was en 1x bij mohmi.
Hoevaak hebben jullie gemeet?
Wehehe nee, dates hebben we niet gedaanquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik dacht in eerste instantie dat jij met mohmi aan het daten was.![]()
Heb shifto meen ik 4x gezien en mohmi 2 keer.
Dacht omdat ze zei dat jij hier moest kijken enzo. Ik dacht van ze heeft hem goed onder de duimquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehe nee, dates hebben we niet gedaan.
Aah nice, waar ergens woon jij? Ik woon ook op Zuid
Had je niet samen kunnen ''leren''?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:21 schreef Muisraket het volgende:
Nope, geen gekets voor mij, maar leren. Dus Barrie, ik voel je pijn.
Ik heb nu een vak over hersenen i.p.v. geslachtsdelen, dus nee.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Had je niet samen kunnen ''leren''?
Hé jammer dit.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik heb nu een vak over hersenen i.p.v. geslachtsdelen, dus nee.
En anders gewoon een appeltaart toch?quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm, voor een man is het iets *sneller*
Nee, tegenwoordig neuken we een fleshlightquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:33 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En anders gewoon een appeltaart toch?
Als ik een piemel zou hebben, zou ik sowieso beide uitgeprobeerd willen hebben.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, tegenwoordig neuken we een fleshlight![]()
![]()
/nee, ik niet
Ja, als ik een kut zou hebben zou ik een tarzan, pocket rocket, wortel, komkommer, vleesstaaf en wat er nog meer voor handen zou liggen geprobeerd hebbenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:40 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Als ik een piemel zou hebben, zou ik sowieso beide uitgeprobeerd willen hebben.
Had je je eigen i.i.g. niet hoeven te vervelen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, als ik een kut zou hebben zou ik een tarzan, pocket rocket, wortel, komkommer, vleesstaaf en wat er nog meer voor handen zou liggen geprobeerd hebben.
Het gras is altijd groener aan de overkantquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Had je je eigen i.i.g. niet hoeven te vervelen.
Ja helaas wel.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het gras is altijd groener aan de overkant![]()
Met een vrouwelijk lichaam kun je ook iets meer vind ik.
Ja, dat wel echter heeft een vrouw iets meer erogene zones dan een man.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja helaas wel.Ach alles wat er bij een vrouw in zou kunnen kan bij een man net zo goed.
Op die manier ja. Arme mannenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat wel echter heeft een vrouw iets meer erogene zones dan een man..
Overigens wil ik hiermee niet impliceren dat ik mijn openingen gebruik anders dan voor de gebruikelijke zaken
Welnee, daar kun je samen plezier van hebben hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:52 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Op die manier ja. Arme mannen![]()
Moest je toch nog even kwijt.
Uiteraard.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welnee, daar kun je samen plezier van hebben hoor. Een ander laten genieten is net zo leuk
.
Ja, ik ken sommige mensen hier goed
Dan zou ik zo een komkommer in mijn gezicht krijgen waarbij ze me vragend doch indringend aankijkenquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Uiteraard.
Had anders leuk kunnen zijn bij de eerst volgende keer als je ze ziet; ey wat heb ik gelezen? Douw jij komkommers in je reet?
Kei mooiquote:Op maandag 22 oktober 2012 22:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan zou ik zo een komkommer in mijn gezicht krijgen waarbij ze me vragend doch indringend aankijken
Ja dat andere is toch zonde van zijn geld. Of zijn chick moet gezond kokenquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of shifto kennende een bierflesje want hij is te lui om een komkommer te halen
Hoezo? Je kunt hem gewoon afspoelen hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja dat andere is toch zonde van zijn geld. Of zijn chick moet gezond koken
Condoom.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo? Je kunt hem gewoon afspoelen hoor. Of je laat het plastic er nog omzitten
Gvdquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Condoom.Nee meer om het feit dat dat ding anders toch verrot bij shifto thuis.
Nee hoor, ik weet hoe lui hij is omdat ik ook precies net zo lui benquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:10 schreef BarrieButsers het volgende:
Nouja zeg jij denkt negatief over zijn kookkunsten
Achja groot gelijk. Waarom ook moeilijk doen als het makkelijk kan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet hoe lui hij is omdat ik ook precies net zo lui ben![]()
![]()
gemakzucht
Ah soms scheelt het een paar duiten die je dan weer ergens anders kunt gebruikenquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:12 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Achja groot gelijk. Waarom ook moeilijk doen als het makkelijk kan.
Ja en zolang het lekker is. Boeiend toch?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah soms scheelt het een paar duiten die je dan weer ergens anders kunt gebruiken
Het eten bedoel je toch he?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja en zolang het lekker is. Boeiend toch?
Meen dat je hier in een ver verleden al eens hebt gepost. Klopt dat?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ben nog redelijk nieuw hier he. Even alles op me in laten werken
Klopt ja, ik denk/gok in April ergensquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Meen dat je hier in een ver verleden al eens hebt gepost. Klopt dat?
Ow ja herkenbaarquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:27 schreef BarrieButsers het volgende:
Helaas een goed geheugen voor onzinnige dingen. Jammer wel.
Maar dus zo nieuw ben je niet.
En toen werd het te saai?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow ja herkenbaar. Ik onthou ook de meest waardeloze dingen
Naja ik heb toen 2 of 3 topics meegekletst
Ik weet het niet meer, bij de meeste sc's voel ik me vaak een vreemde eendquote:Op maandag 22 oktober 2012 23:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En toen werd het te saai?
Kut he.
Hoezo een vreemde eend?quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, bij de meeste sc's voel ik me vaak een vreemde eend. Bij die sex/relaties post ik nu al wat langer en dan vervaagd dat wel.
Je doet er niks aan he. Ik kan dat ook met muziek. Dan koppel ik daar een persoon aan en dan denk ik iedere keer aan die persoon als ik het liedje hoor, werkt ook na 10 jaar
. Het gebeurd gewoon onbewust.
Omdat je soms midden in een discussie komt, zeg maar wanneer je bij een groep mensen gaat staan die je niet kent en dan mee gaat praten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:36 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoezo een vreemde eend?
En shit dat is lang. Wel apart na al die jaren nog steeds.
Oh zo ja. Wel begrijpelijk. Zijn vaak toch groepjes die elkaar ook irl kennen enzo. Zou ook niet zo 1,2 3 in een vreemde sc 'durven' posten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat je soms midden in een discussie komt, zeg maar wanneer je bij een groep mensen gaat staan die je niet kent en dan mee gaat praten.
Ja en soms niet leuk want ik koppel ook mensen die ik niet zo lief vind of waar ik juist een oogje op had en het verknalde
...wow...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 07:45 schreef shifto het volgende:
Mogguh![]()
Ik wakker, nu, wat is deze, op werk zelfs al
Ik moest dingus op t station in Zbommel afzetten want die moest ook werken vandaag.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
...wow...ik ben vandaag later op mn werk, nu eerst ff checken of ik geen aids heb
en dadelijk iemand uit bed schoppen, love that part
![]()
moetenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:07 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik moest dingus op t station in Zbommel afzetten want die moest ook werken vandaag.
Volgende keer blijf ik liggen.
Aan de andere kant, vandaag wel al om 4u klaar
'al'?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 07:45 schreef shifto het volgende:
Mogguh![]()
Ik wakker, nu, wat is deze, op werk zelfs al
No shit sherlockquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
moetener rijden gewoon treinen hoor
aaw, beetje verbeten shift?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:11 schreef shifto het volgende:
[..]
No shit sherlockMaar een lieve vriend (die krijg je ooit nog) brengt je graag een paar stations dichterbij en offert zichzelf daarvoor op om dan maar eerder te werken
Whut?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:13 schreef MohMi het volgende:
[..]
aaw, beetje verbeten shift?![]()
ik zal je in de waan laten en gewoon geen opmerking maken die te voor de hand ligt.
ipv dat meld ik enkel dat een lieve vriend uit soest zuid naar db rijdt om een uurtje samen te kunnen zijndus niet je fustraties op mij botvieren, liebchen
begin em dan niet!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:15 schreef shifto het volgende:
[..]
Whut?Ga met aapo vechten, "mijn vriendje is beter dan jouw vriendinnetje"-discussie kun je alleen met hem winnen
Sowieso ik begin niet maar als je wil kom maar jonguh je moet niet fucken met mij ik ben kanker vroeg wakker snapte, dan ben ik gevaarlijk, mocro gevaarlijk swa iemand hou me tegen BARRIE WAAR BEN JE....quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:17 schreef MohMi het volgende:
[..]
begin em dan niet!!![]()
![]()
![]()
1 liefde, broeder, 1 liefde.
ik fuck heul niet met jouquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:18 schreef shifto het volgende:
[..]
Sowieso ik begin niet maar als je wil kom maar jonguh je moet niet fucken met mij ik ben kanker vroeg wakker snapte, dan ben ik gevaarlijk, mocro gevaarlijk swa iemand hou me tegen BARRIE WAAR BEN JE....
Koffie
Jezus... zelfs in het weekend ben ik eerder op.quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
ik fuck heul niet met jouW koffie lust ik wel though
fucking dokter waar het altijd 1000u duurt ondanks je afspraak om 8:15...eerste patient van 8u loopt al uit godgloeiendenakende. met dit tempo ben ik al niet eens meer vruchtbaar eer ik aan de beurt ben
Damn, in het weekend word ik pas om een uur of 14:00 wakkerquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Jezus... zelfs in het weekend ben ik eerder op.
Jij wil koters op de wereld zetten?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
ik fuck heul niet met jouW koffie lust ik wel though
fucking dokter waar het altijd 1000u duurt ondanks je afspraak om 8:15...eerste patient van 8u loopt al uit godgloeiendenakende. met dit tempo ben ik al niet eens meer vruchtbaar eer ik aan de beurt ben
Mwoah, in het weekend is het wel lekker uitslapen hoor, 11u ofzo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:22 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Jezus... zelfs in het weekend ben ik eerder op.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:15 schreef shifto het volgende:
Oh en mijn pappa is zeker sterker, en jarig, dus bam
geen bloedprikken, bij de ggd mag je zelf een uitstrijkje maken maarre...hier blijkbaar nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:24 schreef shifto het volgende:
[..]
Niet vruchtbaar, wel soa's. ook geen goeie deal
Mja wel vet, bloedprikken
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:24 schreef shifto het volgende:
[..]
Niet vruchtbaar, wel soa's. ook geen goeie deal
Mja wel vet, bloedprikken
Als je heel de week om 05:00u opstaat is tot 8 uur blijven liggen al uitslapenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Mwoah, in het weekend is het wel lekker uitslapen hoor, 11u ofzo.
Maar 9u beginnen is wel erg laat. Vandaag gewoon 7.30, en dan voelt het alsnog bijna als uitslapen nu in Tilburg. Maar morgen weer gewoon een normale tijd van 8.30.
Nee, da's al niet waar imho. En daarnaast duurt het langer en is het gevoel niet altijd pijnlijk, maar vooral akelig.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:52 schreef shifto het volgende:
Ik snap naaldenfobien echt niet. Wat is er nou eng aan, jezelf krabben doet nog meer zeer dan een naaldje prikken
100x liever bloedprikken dan een eendenbek in de je poes en een wattenstaafje tegen de baarmoedermond, hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]![]()
Ik mag dan wel een biologie-liefhebber zijn, maar bloedprikken vind ik echt nasty.
Vreemde objecten die in je lijf worden gestoken waar jij de controle niet over hebt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:52 schreef shifto het volgende:
Ik snap naaldenfobien echt niet. Wat is er nou eng aan, jezelf krabben doet nog meer zeer dan een naaldje prikken
...bhahahahahahahahha!!!! xDDquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vreemde objecten die in je lijf worden gestoken waar jij de controle niet over hebt.
Ik kreeg een paar weken terug een naald in mijn tandvlees. Gelukkig was ik al verdoofd want zelfs ondanks de verdoving voelde het niet zo prettigquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:57 schreef shifto het volgende:
Als het nou een dikke naald voor in je ruggenmerg is dan ok. Maar een naaldje voor bloed prikkenkom op, zon ding is een halve millimeter dik ofzo, dat valt bijna tussen je huidporien door
Jaja jij dacht weer door hequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:58 schreef MohMi het volgende:
[..]
...bhahahahahahahahha!!!! xDD
sorry*zucht*
Even zeuren: ik hoop voor jou dat ze die niet in je ruggenmerg steken, maar net daaronder, anders wens ik je veel succes met bewegen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:57 schreef shifto het volgende:
Als het nou een dikke naald voor in je ruggenmerg is dan ok. Maar een naaldje voor bloed prikkenkom op, zon ding is een halve millimeter dik ofzo, dat valt bijna tussen je huidporien door
Oh bah.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:55 schreef MohMi het volgende:
[..]
100x liever bloedprikken dan een eendenbek in de je poes en een wattenstaafje tegen de baarmoedermond, hoor![]()
oh en muhahaha; zeker geen kids, heb nl ook meteen weer de pil besteld
gek he!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 08:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kreeg een paar weken terug een naald in mijn tandvlees. Gelukkig was ik al verdoofd want zelfs ondanks de verdoving voelde het niet zo prettig
[..]
Jaja jij dacht weer door he
Jonguhhh da wit ik toch nie!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Even zeuren: ik hoop voor jou dat ze die niet in je ruggenmerg steken, maar net daaronder, anders wens ik je veel succes met bewegen.
[..]
Oh bah.En succes met de pil, hopelijk is de eerste strip niet al te veel afzien.
Waar was je heengeweest?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
gek he!!![]()
ik kreeg net ook een vreemd object in me gestoken waar ik geen controle over had, drie keer zelfs
![]()
niet zo geil als het klinkt thoughwel al over drie dagen de uitslag ipv twee weken bij de ggd
Ja, dat is eigenlijk behoorlijk gek als je nagaat dat het over dikke naalden gaatquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
gek he!!![]()
ik kreeg net ook een vreemd object in me gestoken waar ik geen controle over had, drie keer zelfs
![]()
niet zo geil als het klinkt thoughwel al over drie dagen de uitslag ipv twee weken bij de ggd
dokter, maar ik hoef geen 100,- te betalen zoals gekke aapoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:02 schreef shifto het volgende:
[..]
Jonguhhh da wit ik toch nie!
[..]
Waar was je heengeweest?
yay!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:04 schreef MohMi het volgende:
[..]
dokter, maar ik hoef geen 100,- te betalen zoals gekke aapohelemaal vergoed
en heb een goedkopere pil nu, ipv 88,- p half jaar ist nu like 27,-
en we hoeven straks geen condooms meer te halen/gebruiken
dus toch worth it
eeecht he!!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:05 schreef shifto het volgende:
[..]
yay!Kun je ook veilig onveilig gaan seksen!
kan het ofc niet vergelijken maar ik denk niet dat ie het vervelens vindt, neequote:
quote:
Vrouwencondoomsquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:11 schreef MohMi het volgende:
[..]
kan het ofc niet vergelijken maar ik denk niet dat ie het vervelens vindt, neehoewel ik toch ook telkens weer impressed ben hoe anders et voelt met of zonder condoom
en had opzich wel eens vrouwencondoom oid kunnen proberen maar dat zoek ik niet
*lui*
Dat lijkt me nou echt helemaal niets. Een dame die dat ding had gebruikt zei dat het condoom constant ritselde en geluid maaktequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:11 schreef MohMi het volgende:
[..]
kan het ofc niet vergelijken maar ik denk niet dat ie het vervelens vindt, neehoewel ik toch ook telkens weer impressed ben hoe anders et voelt met of zonder condoom
en had opzich wel eens vrouwencondoom oid kunnen proberen maar dat zoek ik niet
*lui*
Haha ik herinner me de discussies nog erg goedquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:12 schreef MohMi het volgende:
[..]![]()
hara vond het het leukst van allemaal volgens mij na al mn discussies met haar over geen relatie willen ditdat
![]()
kan me wel iets bij voorstellen iddquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:15 schreef shifto het volgende:
[..]
VrouwencondoomsDan neuk ik wel een boterhammenzakske
Condoom of geen condoom is een verschil van klaarkomen of niet
Vergeef die arme Shifto nou z'n gebrek aan enige medische know-howquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:00 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Even zeuren: ik hoop voor jou dat ze die niet in je ruggenmerg steken, maar net daaronder, anders wens ik je veel succes met bewegen.
Couldn't agree morequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:15 schreef shifto het volgende:
Condoom of geen condoom is een verschil van klaarkomen of niet
In de long run kan ik me dit zeker voorstellen, maar als iemand bijv. echt net aan de pil zit en nog één week een condoom moet gebruiken, zou je de seks dan serieus uitstellen?quote:
Nee, maar ik zou niet snel klaarkomen in haar flamoes. Dat betekend dat ze wat harder aan de bak zou moeten met haar mond o.i.d.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
In de long run kan ik me dit zeker voorstellen, maar als iemand bijv. echt net aan de pil zit en nog één week een condoom moet gebruiken, zou je de seks dan serieus uitstellen?
Heb ik wel gedaan omdat ze allergisch was voor condoomsquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
In de long run kan ik me dit zeker voorstellen, maar als iemand bijv. echt net aan de pil zit en nog één week een condoom moet gebruiken, zou je de seks dan serieus uitstellen?
Hm, nee ok, daar heb je dan ook wel weer gelijk in.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Voor het zingen de kerk uit, een met succes beproefde methodequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:31 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou niet snel klaarkomen in haar flamoes. Dat betekend dat ze wat harder aan de bak zou moeten met haar mond o.i.d.![]()
Al is het dan nog niet "veilig", maar zwanger word je niet
Doe eens?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:32 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Voor het zingen de kerk uit, een met succes beproefde methode
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:32 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Voor het zingen de kerk uit, een met succes beproefde methode
Haha, die zul je wel zien, maar dan moet je nog 10 jaar wachtenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:34 schreef shifto het volgende:
[..]
Doe eens?Kleine A_T/VV'tjes zou ik wel eens willen zien in het topic
Precies. Nouja, ik niet, ik ben 1x getroffen. Niet dat je daar echt van leert ofzoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Haha, die zul je wel zien, maar dan moet je nog 10 jaar wachten
VV is braaf aan de pil, en dat blijft nog wel even zo.
Maar net als jij heb ik ook de discipline van een stoeptegel, en ben ik wat soa's betreft tientallen keren door het oog van de naald gekropen
Ja, Aap0 heeft een paar keer per jaar een verdachte koortslip maar hij leeft in ontkenningquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:41 schreef muhahaha het volgende:
Herpes lijkt me ook niet fijn aangezien dat niet te genezen is. Voordeel is dat je het wel kunt zien mits je oplet.
Je kunt het ook bij je geslachtsdeel hebbenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:42 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja, Aap0 heeft een paar keer per jaar een verdachte koortslip maar hij leeft in ontkenning
Hier ook één keer, maar op het totaal gezien valt dat best wel meequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Precies. Nouja, ik niet, ik ben 1x getroffen. Niet dat je daar echt van leert ofzoBijna overal zijn wel middeltjes voor dus echt bang hoef je alleen nog maar te zijn voor Aids, maar in mijn gedachten hebben alleen negers en homos dat. Hoop dat ik het tegendeel niet ooit bewijs
Which is stupid want dat is idd een vorm van herpesquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:42 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja, Aap0 heeft een paar keer per jaar een verdachte koortslip maar hij leeft in ontkenning
Er is wel een verschil in de 2 vormen. Of het zit op je lip of op je penis/vagina.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:46 schreef shifto het volgende:
Volgens mij heb je het, of heb je het niet. Waar het zich dan manifesteert laat ik aan het lijdend voorwerp
Je bent goed op weg door geen seks te hebbenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Er is wel een verschil in de 2 vormen. Of het zit op je lip of op je penis/vagina.
Het kan wel van de 1 op de ander overslaan bij orale bezigheden.
Nare shit mon, ik hoop het nooit te krijgen.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:53 schreef shifto het volgende:
[..]
Je bent goed op weg door geen seks te hebben![]()
....sorry, ik moest lachen xDquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:53 schreef shifto het volgende:
[..]
Je bent goed op weg door geen seks te hebben![]()
Vind ik lief van jequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:13 schreef shifto het volgende:
Je mag altijd bij mij aanbellen he lieffie
euj, wa praten jullie over mijquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 09:48 schreef MohMi het volgende:
[..]
Which is stupid want dat is idd een vorm van herpesHet zit die jongen niet echt mee af en toe xD
"Clean"quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:16 schreef AapO het volgende:
[..]
euj, wa praten jullie over mij, overigens draagt iedereen dat virus bij zich, echter sommige zijn er gevoeliger voor dan andere, de herpes in soa vorm is wat je krijgt op je pik jah, maar daar heb ik gelukkig nooit last van ofzow
overigens heb ik me nog een keer laten checken, koste me gvd 100 euro ook nog maar was wel clean
/jaloersquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:32 schreef shifto het volgende:
Je zal maar weer bijna klaar zijn met werken
half 8 valt nog mee, tis pas 2 uur bedoel je moet toch dan tot een uur of 4quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:46 schreef shifto het volgende:
Nee jonge ik zat hier al om zeven uur fucking dubbele punt twintig
Shifto hanteert een ander systeemquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:48 schreef AapO het volgende:
[..]
half 8 valt nog mee, tis pas 2 uur bedoel je moet toch dan tot een uur of 4
Pppfff ik zit hier tot half 5 en dan mag ik nog 1.5 uur rijdenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:51 schreef shifto het volgende:
4u is bijnanog 1 uurtje werken en dan langzaamaan opruimen
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:52 schreef shifto het volgende:
Regelt mijn chickie toch gewoon dat ze zo ook om 4u weer hier opt station staat
Houdoequote:
Nice, wat voor een?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:32 schreef AapO het volgende:
[..]
hoezow, ben op inet aan het checken voor een motor
njah ben daar nog nie over uit, ik les nu op een naked bike maar ik voel meer voor een chopper, echter heb ik er nog nooit op geredenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Houdoe
[..]
Nice, wat voor een?
En dadelijk rij je op zo'n ding en valt het voor hetzelfde dik tegen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:47 schreef AapO het volgende:
[..]
njah ben daar nog nie over uit, ik les nu op een naked bike maar ik voel meer voor een chopper, echter heb ik er nog nooit op gereden
haha njah ik denk dat ik toch voor een naked ga gewoon om beetje rond te crossenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:55 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En dadelijk rij je op zo'n ding en valt het voor hetzelfde dik tegen.
Mag je gelijk op een zware?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:59 schreef AapO het volgende:
[..]
haha njah ik denk dat ik toch voor een naked ga gewoon om beetje rond te crossen
Al veel lessen gehad?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:04 schreef AapO het volgende:
[..]
moet denk ergens volgende maand al opdus ben nu al aant checken voor motor
njah meeste oefeningen gaan goed, ik mag nog wel wat meer oefenen met langzame slalom en halve draai, die gaan vaker minder goed dan snelle oefeningenquote:
Hopelijk kan je snel op dan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:13 schreef AapO het volgende:
[..]
njah meeste oefeningen gaan goed, ik mag nog wel wat meer oefenen met langzame slalom en halve draai, die gaan vaker minder goed dan snelle oefeningenmaar denk dat ik er nog met een paar lessen het wel fix
daar zit me toch een eikel als automannetjequote:
wie dan ?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
daar zit me toch een eikel als automannetje
Ja, eerst van hem en uiteindelijk van een ander.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:13 schreef AapO het volgende:
[..]
oh kenk nie, heb je daar les gehad dan ?
heb je daar je rijbewijs gehaald danquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja, eerst van hem en uiteindelijk van een ander.
Goeie rijschool wel. Ook met hun theorielessen enzo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:22 schreef AapO het volgende:
[..]
njah ik krijg les van peter zelf of zon kerel heet enrico, ook wel goeie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |