SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking about thinking of you. ♫
nou, waar zijn ze danquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 12:36 schreef shifto het volgende:
kheb nieuwe schoenen schoenenzal zo ff picz posten want zijn bazen dingen
van 4chan zekerquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 14:00 schreef AapO het volgende:
[..]
pas maar op he, ik weet hoe je chloroform maakt
Moet je op een zakdoekje doen en mensen aan laten ruiken, dan vallen ze in slaap. Kan je verkrachten enzoquote:
quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Moet je op een zakdoekje doen en mensen aan laten ruiken, dan vallen ze in slaap. Kan je verkrachten enzo
DJ heeft het druk, net als ikquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:43 schreef shifto het volgende:
[..]![]()
Typisch dat BDH het komt uitleggen!
BDH, waar is DJ?
overigens kan me vriendin dat soort dingen maken, die kwam ermee xD die maakt medicijnen for a livingquote:Op zondag 21 oktober 2012 18:31 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Moet je op een zakdoekje doen en mensen aan laten ruiken, dan vallen ze in slaap. Kan je verkrachten enzo
Blijven de dames maar wegrennen Shifty?quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:31 schreef shifto het volgende:
Beter maakt ze dan wat goeie shit voor mij
Lol wait whut? Ik ben Shifto, niet BDHquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:46 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Blijven de dames maar wegrennen Shifty?
quote:Op maandag 22 oktober 2012 10:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Lol wait whut? Ik ben Shifto, niet BDH
Ik wil gewoon relaxende middelen om na alle seks eens een keer goed te ontspannen
Noem je mij dik?quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Jij hebt het ook zo bijzonder zwaar he
Acceptatie van je probleem is de eerste stap op weg naar herstelquote:
Of de laatste. Als je hebt geaccepteerd hoe je eruit ziet, kan herstel nog heel lang duren.quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:16 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Acceptatie van je probleem is de eerste stap op weg naar herstel
ik ben juist na een stapel seks zo ontspannen als een vaatdoekquote:Op maandag 22 oktober 2012 10:51 schreef shifto het volgende:
[..]
Lol wait whut? Ik ben Shifto, niet BDH
Ik wil gewoon relaxende middelen om na alle seks eens een keer goed te ontspannen
Voel je je zo vies en gebruikt na de seks, arme jij..quote:Op maandag 22 oktober 2012 12:55 schreef shifto het volgende:
Slapen na seks is wel mega relaxed idd, maar ik wil altijd douchen,
als ik in soest zuid blijf pitten, kan ik langer blijven liggenquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:56 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Na goede seks ben je inderdaad beiden gewoon heerlijk ontspannen
Doe je blijkbaar toch iets verkeerd Shifty
En seks voor je werk? Dan zou ik rond 5.nogwat in de ochtend seks moeten hebben, nou over het algemeen ben ik er als ik wakker word rond dat tijdstip niet voor in de stemming.
Weetje hoeveel ik zweet na een uur hengsten, ik lig inderdaad veel beter als ik weer helemaal schoon ben enzoquote:Op maandag 22 oktober 2012 12:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Voel je je zo vies en gebruikt na de seks, arme jij..
ik vind doucheseks overratedquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:02 schreef shifto het volgende:
[..]
Weetje hoeveel ik zweet na een uur hengsten, ik lig inderdaad veel beter als ik weer helemaal schoon ben enzosowieso afterseks in de douche is nooit verkeerd
Je mag je ding ook met mijn ding doenquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
ik vind doucheseks overratedik wil dan mn ding doen en onder de fckingkraan staan verdomme
mohmi; de romantiek zelve
![]()
afterseks is geen seks, dat is knuffelen en zoenen en andere gayass shit doen die dan altijd heel logisch en leuk lijktquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
ik vind doucheseks overratedik wil dan mn ding doen en onder de fckingkraan staan verdomme
![]()
LOL, ik vind het probleem meer dat water weliswaar nat is, maar gvd schuurt gvd!quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:07 schreef MohMi het volgende:
[..]
![]()
Het kan wel als jijzelf niet direct onder de straal staatquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]
LOL, ik vind het probleem meer dat water weliswaar nat is, maar gvd schuurt gvd!Geen doucheseks voor MR.
Dat combineert niet zo lekker neequote:Op maandag 22 oktober 2012 13:13 schreef shifto het volgende:
of van dat siliconen glijmiddelshit stoot water af!
true, maar (even plat gezegd) als ik geil/nat ben onder douche, spoelt de douchekop dat niet weg als ik dat niet wil, hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]
LOL, ik vind het probleem meer dat water weliswaar nat is, maar gvd schuurt gvd!Geen doucheseks voor MR.
Ik denk dat ik dat niet zo goed zou kunnen voorkomen, met mijn afwezigheid altijd.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:27 schreef MohMi het volgende:
[..]
true, maar (even plat gezegd) als ik geil/nat ben onder douche, spoelt de douchekop dat niet weg als ik dat niet wil, hoor
quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:33 schreef BarrieButsers het volgende:
Gaat een keer over seks, gelijk stormloop topic
je zou de SC in SEX moeten zienquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:33 schreef BarrieButsers het volgende:
Gaat een keer over seks, gelijk stormloop topic
Logisch tochquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
je zou de SC in SEX moeten zienen daar gaat het zelfs nog maar heel soms over seks
Juist als je zo kort een relatie hebt, ben je een konijntje hè?quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:43 schreef AapO het volgende:
och kijk toch, iemand laat het woord sex vallen hoor, en de meeste met een relatie van 2 weken gaan loos xD
Lol, meneer zit in een sleur hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:43 schreef AapO het volgende:
och kijk toch, iemand laat het woord sex vallen hoor, en de meeste met een relatie van 2 weken gaan loos xD
Je kan het precies zien jaquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:43 schreef AapO het volgende:
Houdt niet op hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Juist als je zo kort een relatie hebt, ben je een konijntje hè?
zoiets jaquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:54 schreef BarrieButsers het volgende:
MohMi nu ook in een relatie trouwens?![]()
ik heb sowieso niet echt vriendinnenquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:56 schreef muhahaha het volgende:
MohMi, heb je geen vrijgezelle vriendinnen?
Je zal het niet geloven maar die kan ik prima vinden zonder enige hulp. Ik rol een vrouwelijk FOK! account en ik moet ze letterlijk van me afslaan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
ik heb sowieso niet echt vriendinnenmaar als je nog leuke, vrijgezelle mannen zoekt, hoor ik het wel xD
Het is meer een hypothetische stellingquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:07 schreef shifto het volgende:
Wat is je vrouwen fok account?en why, hoe kwam je erop die te maken?
Zou wel echt awesome zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is meer een hypothetische stelling
Wel een paar mooie plaatjes in je fobo plaatsen
Inderdaadquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De meet zou een rare wending krijgen ja
Dat zou een leuke grap kunnen zijn, zeker als je ziet hoe sommige reageren op nieuw vleeschquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
InderdaadOf dat je een vrouwelijk account hebt en daarmee in allemaal SEXSC gaat posten, gruwelijk meelullen tegen mannen enzo. En dan als ze om foto's vragen ineens een foto van je eigen sturen.
Het moment van foto's uitwisselen negeren. En dan met je mannenaccount zeggen dat je hebt gemeet enzo. Best geloofwaardig dan.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zou een leuke grap kunnen zijn, zeker als je ziet hoe sommige reageren op nieuw vleesch.
Jammer dat het maar 1 keer werkt, alles word direct gerapporteerd in het topic.
Gemeet en meteen all de way mocht en dan in het topic klef tegen elkaar reagerenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het moment van foto's uitwisselen negeren. En dan met je mannenaccount zeggen dat je hebt gemeet enzo. Best geloofwaardig dan.
Jaquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gemeet en meteen all de way mocht en dan in het topic klef tegen elkaar reageren
Inderdaad. Las zelfs iets van dat eentje tientallen fbaccounts had incl. reageren op elkaar enzo. Om maar voor te houden dat ''ze'' echt was. Maargoed bij zoiets is het meer een ziekte dan een geintje.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het kan echt wel, er zijn genoeg trollen die het lang genoeg volhielden
Die zou zo opgenomen kunnen wordenquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Inderdaad. Las zelfs iets van dat eentje tientallen fbaccounts had incl. reageren op elkaar enzo. Om maar voor te houden dat ''ze'' echt was. Maargoed bij zoiets is het meer een ziekte dan een geintje.
ik ken nog wel zon verhaal van iemand die richard heet , die zat dus erg lang te chatten met zon griet, en kwam er na een half jaar achter dat het een jong ventje was dat gregory heette xDquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het kan echt wel, er zijn genoeg trollen die het lang genoeg volhielden
Opnemen en nooit meer vrij laten.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die zou zo opgenomen kunnen worden![]()
Sowieso voeg ik niet iedereen toe aan fb, alleen diegene die ik ook echt gemeet heb
Ernstig.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:23 schreef AapO het volgende:
[..]
ik ken nog wel zon verhaal van iemand die richard heet , die zat dus erg lang te chatten met zon griet, en kwam er na een half jaar achter dat het een jong ventje was dat gregory heette xD
quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:23 schreef AapO het volgende:
[..]
ik ken nog wel zon verhaal van iemand die richard heet , die zat dus erg lang te chatten met zon griet, en kwam er na een half jaar achter dat het een jong ventje was dat gregory heette xD
lolquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ken wel een verhaal van zo een gast die heel zielig deed over zijn vriendin en daardoor geld kreeg van andere FOK!kers. Dat is nog best een rel geweest.
Hufter was dat.
Klopt idd ja!quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ken wel een verhaal van zo een gast die heel zielig deed over zijn vriendin en daardoor geld kreeg van andere FOK!kers. Dat is nog best een rel geweest.
Hufter was dat.
Als je dat alleen in het begin van je relatie bent, doe je iets grondig verkeerdquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Juist als je zo kort een relatie hebt, ben je een konijntje hè?
True, maar dat was even aan AapO gericht om te zeggen dat het juist normaal is als je daar iets meer op gefixeerd bent als je net iets hebt.quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Als je dat alleen in het begin van je relatie bent, doe je iets grondig verkeerd
Eensch! Ik kom ook altijd pas losser als ik langer met iemand ben, in den beginne lukt het me echt niet om me 100% te geven, hoorquote:Op maandag 22 oktober 2012 14:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Als je dat alleen in het begin van je relatie bent, doe je iets grondig verkeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |